Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/30/17 in all areas

  1. 3 points
    sashicus

    Renault Laguna III

    Posle nekoliko italijanskih vozila, malo sam promenio vozni park, ali ne i forum Dakle, Laguna trece generacije, godina starosti 9, dakle 2008. Motor 1461 kubik i 81 kilovat, tj 110 konja. Paket opreme dynamique, kilometraza 260k. Kupljena u Beogradu, plac S - auto (sve pohvale za ekipu koja tamo radi). A najvecu zahvalnost dugujem kolegi Asterixu za sveukupno angazovanje. Ulozeno u servise, zimske gume, nesto malo prednji trap, dubinsko pranje i vozacevu bravu. Kod mene je vec 5 meseci i mogu reci da sam bas zadovoljan, odgovara mojim ocekivanjima i kriterijumima.
  2. 2 points
    Ivan

    192A1.000 - Torinska Mamba

    Spremam juce auto za put, prekontrolisao tecnosti, da ocistim par listica koji su upali oko kedera haube... Kad sa donje strane lima na kome je keder, slucajno napipam sledecu zalepljenu oznaku... Eto koliko je dugo auto kod mene, a tek sam sada slucajno natrcao. Ima li neko ideju kakav statisticki kod je u pitanju, sacuvao sam koliko je to bilo moguce: Svim forumasima puno zdravlja i srece u novoj 2018. godini!
  3. 2 points
    Xy različitih sivih boja na njoj, volan sa druge Delte koja ima tamniji sivi enterijer ili je pak farban, sedišta sva (pa čak i zadnja klupa) kao da se nije sedelo ispod 300kkm, pedale bez guma na njima zbog opet ko zna koliko km, manuelna klima, različite gume na točkovima (zadnja desna i prednja leva Sineris, zadnja leva Kama....), oguljen hrom na obe ručke na vratima opet zamisli koliko puta su otvorena i zatvorena, oprema 0 a gledano stanje estetike mogu da zamislim kakvo je stanje mehanike..... Tako da je i ovih 5k mnogo...
  4. 1 point
    Ta crna landarava plastika je odusak menjaca i tu je normalno da bude masnjikavo,nikako ne moze da se doliva ulje preko njega,cep za dolivanje je sa prednje strane menjaca,odvrce se imbus kljucem 12!
  5. 1 point
    Idite bre u... Opet dolazimo na onu narodnu: "serbian friendly" auto. Pored odsustva plivajućeg zamajca, skupih dizni, mogućnosti vožnje na ložak, prednosti da ne polupa ventile kada prezupči, otpornosti na TNG... obavezno dodati na spisak otpornost na verglanje sa praznim akumulatorom. Evo odma upisujem u pozitivnu listu ideu 1.3mjet od 70ks, sa automatskom klimom. Verglao sam prošle zime ko som, i ništa nije crklo, palio na kablove, i opet ništa. Ako ne daj Bože budem palio na gurku odmah javljam. P. S. Koji čip je u pitanju, ako nije tajna?
  6. 1 point
    totti

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Ja uopšte ne znam koji je to auto koji je garantovano otporan na slab napon... osim kečeva, jugića i kompanije.
  7. 1 point
    igor0511

    Paraflu / Antifriz - osnove

    Proveri tacku mrznjenja da se ne mucis dzabe. Ja sam jedne godine uzeo 20ml spric (realno izvuce ~35ml), izvukao iz 6 puta jedno 200ml mesavine i dosuo paraflu. Tacka mrznjenja pala sa -27 na -33 stepena.
  8. 1 point
    kolega.jankovic

    Kućni ljubimci

  9. 1 point
    Lj_ubica

    Fiat Marea St.Moritz 1.9 diZLO

    Ne mogu ja bez fiata... [emoji23][emoji23][emoji23] Dobio u firmi dok moj ne sredim. Palo generalno pranje, posto su ga jahali svi redom... 1.9jtd
  10. 1 point
    @N.N. opet ista prica. Tamo neki Poljak je napravio selfi video i njegovo misljenje je relevantno, a misljenje kolege (da ne kazem opet druga ) forumasa nije. A test jeste namestaljka i reci cu ti odmah i zasto. Daska gepeka na X ne pada ravno i ne pravi oblik kvadra vec neki uzasno zaseceni trapez kome je odnos visine baze i visine gotovo 2:1. Tako da iskoristivi prostor X-a i bilo kog hatch-a nema sanse da se uporedi Svuda je uzeta u obzir visina samo od poda do naslona vozacevog sedista u najdaljoj tacki gepeka, a na svakom gradskom SUV je ta visina gotovo duplo manja u najblizoj tacki ka vozacu. Generalno sam naucio posle voznje barem 100 razlicitih automobila i putovanja sa povecim koferom da zapremina gepeka nije = kapacitet za pakovanje. Zapremina je mera koliko tecnosti staje u vozilo, a kapacitet za pakovanje je najcesce kolika je najveca zapremina kvadra koji mozes da smestis u gepek. Tako da ta racunica iz X zvuci lepo, ali prakticno ne pije vodu ukoliko bukvalno ne sipas vodu u gepek Isto tako je i za prostor u kabini. Nazalost ljudi nisu gliste pa da ih prelomis negde drugde i da imaju manji raspon od dupeta do kolena i malo duza ledja kad sednu u X. Ta dodatna visina apsolutno nista ne znaci nekom ko sedi kao ja. Ako ces dok sedis da se popnes na prste i nagnes ka napred sa nenormalno pravim ledjima i dupetom zabodenim u prelom sedista zauzeces manje mesta i biti visi, ali ko to jos tako sedi u normalnoj voznji Sto se "mita" o MQB platformi tice nemam sta da se usudim ili ne usudim da komentarisem. Znas i sam da to plaforma znaci jako uzak spoj zajednicke tehnologije i da se odnosi na vozila od Ibize do Superba i Passata koji se sigurno ne voze jednako. Opet se ovde hvatas za tamo neko istrazivanje nekog lika umesto da sednes i provozas oba automobila. 5min gradske voznje u G7 1.2tsi i X 1.6etorq i najvecem pocetniku ce biti jasno koji je bolji
  11. 1 point
    Primer za 159 za prethodne strane. Zar mislite da bi ta alfa bila i dalje na oglasima da je dobra? Mnogi prodavci spusaju cenu i idu u minus samo da bi se resili krsa i stvorili prostor za drugi auto, sto je verovatno slucaj i sa ovom alfom.
  12. 1 point
    YUgisa

    Zatamnjena stakla

    Znaci problem imaju samo ovi sa zatamLJenim staklima, ovi sa zatamNJenim nikakvih problema Da ne kazem da ne postoji merenje zatamLJenosti, nego nepropusnosti i da to nije ni jedini faktor u merenju "ispravnosti stakla"... Nadam se da ta koja je to pisala barem ima dobru guzu i sise kad vec mozga nema, posto bih zaista da poverujem da je ovo neka sekretarica pisala koja je posao dobila preko "pendreka" nego neko ko zaista upravlja radom sluzbenih lica...
  13. 1 point
    igor0511

    Fiat Punto 1.3

    Kasno se ukljucujem u temu. Lep auto i da te u zdravlju sluzi Inace, beli Punto sa crnim staklima je meni bas smekerski auto. Ja bih na to dodao jos bele OZ racing superturismo felne ili slicne sa sto vise kraka (20+), crni krov i kao bomobna.
  14. 1 point
    Djuk85

    Fiat Punto 1.3

    Odlicno izgleda, ja nikako da se ohrabrim da zalepim kod mene, pozadi...
  15. 1 point
    bole-stilo.jtd

    Fiat Punto 1.3

    bas je lepo ispalo ...........
  16. 1 point
    Ivan

    Fiat Punto 1.3

    I spremi se da nas kecaju , vidim da se tabloidno najavljuju neke akcije pojacane kontrole. Inace, sa slika sasvim korektno izgleda. Meni deluje kao bar 80%. Btw, bilo sta da se cacka oko folija, bez obzira na zatamnjenje, zvanicno bi morao da se ima sertifikat da je to zavedeno (izvrseno merenje i novi tehnicki, predat i obradjen zahtev u ABS i upisano u dokumenta). Sankcije su 6-20000 din, skidanje tablica i iskljucivanje vozila iz saobracaja, jer se vodi kao tehnicki neispravan.
  17. 1 point
    MS PK

    Fiat Punto 1.3

    Moze bez fena samo zadnja soferka ide onda bar iz 2 dela Ovako sa slika dobro izgleda [emoji106]
  18. 1 point
    PremieRacing

    Fiat Punto 1.3

    I kako bez fena čoveče... kapa dole, al' si se namučio
  19. 1 point
    Imas par stvari na koje treba da obratis paznju.Kada ispustas antifriz,uopste ne treba da ispustis kao na klipu.Fora je da ispustis jedan deo i da je auto nagnut na suprotnu stranu od strane na kojoj je termostat.Posle ti mnogo lakse da ozracis sistem.I drugo,kada se skine stari termostat,ostane dihtung ili njegovi delovi.To treba pazljivo odstraniti i na kraju osmirglati taj deo...Kolevka akumulatora se lako skida.Samo polako i skocentrisano. Sent from my HTC Desire 620G dual sim using Tapatalk
  20. 1 point
    Naravno, kakav crni karton. Zameni termostat, stavi novi i teraj dalje. Meni je slučajno drugar ponudio na poklon taj termostat pa sam to prihvatio, inače bih kupio nov. @Trofeo Punto Mk2b je 2003 predstavljen i ima puno razlika u odnosu na prvu generaciju. I sve ih više uviđam i nalazim kako vreme prolazi. Kao da je generaciju noviji od Mk2a. A moj je još i 2011. godište.
  21. 1 point
    Trofeo

    Diskusija o legalnosti vozila

    @MS PK Naravno da znam Ajde objasni kako ce tvoj burazer naprm da provali na tehickom bmw 2.5-2.8 a meni pise u saobracajnoj 2.0?
  22. 1 point
    sinisavb

    Diskusija o legalnosti vozila

    Hvala brt, jedan od retkih koji razume. Sent from my iPhone using Tapatalk
  23. 1 point
    dellas

    Diskusija o legalnosti vozila

    I ja mislim da preterujete, svasta je ranijih godina registrovano na razne nacine, znam bmw koji je "LEGALNO" ocarinjen na 2.0 , a 528 je model i zato je covek koji je radio carinu primio pare za tu uslugu. I takvih je xy verovatno... Taj auto je u Srbiji "LEGALAN" iako neko moze ukucati broj sasije i po vinu videti da je 2.8, ali to niko nikad nece uraditi. Broj motora i broj sasije se slazu sa saobracajnom, a pri tom nije bilo prekucavanja/secenja varenja u zemlji Srbiji = LEGALNO
  24. 1 point
    Trofeo

    Diskusija o legalnosti vozila

    Odoste u nedogled Kubikaze su smanjivane pri uvozu kao i ks i godiste u nekim slucajevima i to je drzava dozvoljavala,kraj price. Ove ostale mucke ne racunam.Kad tebi udare pecat i daju potvrdu ti si 100% regulare,isti slucaj i sa pus sasijom. Ako je decku isti broj motora i sasije kao u saobracajnoj auto je regularan,kraj price.
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...