Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/13/17 in all areas

  1. 4 points
    Tačno bi kod nas na oglasima bio "NOV, NOV, samo 61.581 km"
  2. 3 points
    Vule

    Xenoni / projektori - iskustva?

    Ono sto ja vidim onako odokativno u oba ova primera je da fali hotspot. Jedna od najbitnijih i najosnovnijih stvari da bi svetlo u realnom zivotu na putu bilo dobro. Lepi su vam cutoffovi manje vise, iako se na drugom primeru kod @cmiro vidi malo krivljenje i prelamanje, ali ok, nije jako strasno. Hotspot je veci problem, mislim da se kod @makidada zbog LED sijalica ni ne moze dobiti doticni, to je ono o cemu smo pricali sve vreme za LED sijalice, zariste nije u sredini i ne baca 360 stepeni, nego imas dve diode sa svake strane koje jednostavno u konstrukciji te soljice ne mogu da daju rezultat koji je dovoljno dobar. Na 2. 3. i 4. slici se vidi poprilicno rasipanje foreground svetla, iliti isijavanje na put ispred auta, a ne bacanje u daljinu. Probacu sa par primera da objasnim o cemu se radi. 1. Na ovoj slici se vidi to rasipanje svetla ispred auta, koje ce u mrklom mraku samo da ti zavara oci, jer se naviknu na veci intenzitet svetla ispred auta i onda ne vidis "u daljinu" 2. Hotspot o kome sam pricao. Na sledecoj slici vidis savrseno nastelovan Morimoto sto se tice snopa, ugla i visine, ali hotspot i dalje ne postoji, svetlo je onako blago i ravnomerno izbalansirano u celom opsegu, ali to u slucaju "merenja" na zidu nije dobro, jer dolazi upravo do onoga o cemu sam malopre pisao, vise svetla ispred auta, nedostatak svetla u daljini. Videces mozda 30m ispred sebe, eventualno 40, dalje ne, sto je smesno. 3. Na ovoj slici se vidi sta je dobar hotspot. Moze se lepo primetiti kako je jako intenzivno svetlo fokusirano bas na sredini cutoffa, tacno pola hotspota ti stoji ispod linije, druga polovina se nalazi iznad, sto je idealno stelovanje, pogotovo kad je bixenon u pitanju, jer ces onda imati tu "rezervu" svetla za dugo kada ga ukljucis i zaista ce nesto da ti osvetli. Sa ovako namestenim projektorom nemas ni rasipanje svetla ispred auta, ima ga dovoljno da lepo osvetli, a u praksi ovo razbija kako radi, jer ce na 70-80 metara da ti se raspored snop i da zaista vidis "kao da sunce sija". Sve ovo je moguce postici stelovanjem samog projektora, ako je xenon sijalica u pitanju naravno, ali treba znanja, vremena i zivaca. Mozete prvo probati samu sijalicu malo da rotirate u lezistu dok je montirana, moguce da cete vec tad primetiti razliku. Mada, ako je serija projektora losa, sto se cesto desi sa nasim "Morimoto 8.0" i slicnim kopijama, cesto nema pomoci nego kupiti druge projektore. Neki su toliko lose napravljeni da je "vrat" projektora kroz koji prolazi sijalica predugacak, i da sama ziza sijalice uopste ne izadje iz njega u soljicu i ne pozicionira se gde treba, te bukvalno dobijas samo senku one prave projekcije koju bi trebao da vidis. Prvo projektor ide na test sto, ubacuje se sijalica koja ce biti namenjena za njega, pali se u mracnoj sobi ili garazi na neki akumulator ili napajanje od racunara i krece se u stelovanje. Samo pomeranje shielda (to je onaj limcic u sredini projektora izmedju soljice i sociva koji pravi presek i na njemu je montiran solenoid za dugo svetlo) moze da pomogne dosta. Drzi se na 4 rupe, probajte da ih prosirite vecom burgijom ili turpijom da bi dobili luft za njegovo pomeranje gore dole i levo desno i igrajte se malo, spustite ga, podignite, pomerite levo desno, dok ne dobijete nesto slicno ovoj poslenjoj slici koju sam okacio. Cesto i samo odstupanje nosaca sociva moze da pomogne, to se resava podloskama za srafove, stavite dve gore i onda ga usrafite, da ga malo odaljite i nagnete, moze da donese ostriju liniju na zidu ili vise boje na samom cutoffu. Koga ne mrzi da se poigra, moze mnogo da dobije i da izvuce maksimum iz svojih jeftinih "Morimoto" projektora od 35 evra i da napravi veoma veoma ozbiljno svetlo. Znam da je cak i ovako out of the box to nenastelovano svetlo dosta bolje od onoga sto ste imali na kolima, pogotovo ako ste vozili Punta sa halogenim sijalicama, pa vam deluje da je sjajno, ali tek kad postignete da vam oba projektora sijaju ovako kao na poslednjoj slici i izadjete u nocnu voznju magistralnim putem, onda vidite o cemu se tu zaista radi i sta znaci imati dobro svetlo na kolima
  3. 2 points
    E, ja nisam hteo da se mesam uopste al' ovo je smesno... Kao decurlija u jaslicama da raspravljaju o legalnosti. Jasno mi je zasto mislis da je tvoj auto OK, jasno mi je da nema nikakvih problema sa njim i da vrvtn nikada nece ni biti, tako da to uopste nije predmet mog pisanja. ALI, sa takvim i slicnim primerima nista nije legalno i ucinjeno je u najmanju ruku krivicno delo falsifikovanja dokumenata i zloupotreba sluzbenog polozaja radi sticanja materijalne koristi. Auto (vozilo - kamion, motor, camac, helikopter) koji se uvozi prati originalna dokumentacija koja jasno navodi koja je zapremina agregata. Da bi se to promenilo, mora da se falsifikuje dokumentacija i da se napravi lazna koja se prilaze nasoj carini i koja za navedeni fabricki broj motora lazira podatak o zapremini (ako je to predmet falsifikovanja). Ima primera gde je godina proizvodnje promenjena, snaga, broj sedista, ma sve sto je predmet neke registracije i oporezovanja ili regulative. U poslednjih nekoliko godina (5-6) palo je jako puno grupa koje su radile sve i svasta (pa i ovakve gore navedene stvari) i nije moguce da niste culi. Subotica, Kragujevac, Sabac, gomila carinika, speditera i uvoznika je sada vec po zatvorima sirom srbije a vozila koja su bila predmet su ili zaplenjena ili su trajno izgubila pravo na registraciju. NARAVNO da toga ima jos jako puno, prolazi i dalje ako nije ocigledno i ako se na tehnickom pregledu ne primeti ili namerno nece da se primeti, ali ako je neko ubedjen da je to ispravno i legalno - grdno se vara. Ne daj Boze da na licnom iskustvu nauci sta je legalno a sta je falsifikovano. btw, vreme je da se tema o prodaji auta ocisti od smeca - predlazem novu temu o legalnosti... admini, izvolite
  4. 2 points
    Ivan

    Fiat Bravo 2.0 MultiJet Super Sport

    I kolega i ja napisasmo na prethodnoj strani maltene u EUR koliko izadje sva zaje*ancija (dovoz, carina, AMSS, registracija sa novim tablicama) bas za 2.0 MultiJet . I to sve po stavkama, za svaku pojedinacno. Na to dodas cenu koju si pogodio sa prodavcem.
  5. 1 point
    Trofeo

    Diskusija o legalnosti vozila

    @PremieRacing Upravo tako. Zato treba obrisati komentare i lepo sve u tancine napisati u prvom postu da se zna pa ko voli nek izvoli
  6. 1 point
    PremieRacing

    Diskusija o legalnosti vozila

    E bas obrnuto. Ovo je forum prijatelja, poznanika i zaljubljenika. Ovde nesme da se uvaljuje. Auto ces ionako mnogo lakse i brze prodati na KP nego ovde. Ovde se na oglasima foruma proda jedva jedan auto godisnje. A nije korektno da mislis da te je neko sabotirao. Trebalo bi da shvatis i naucis za ubuduce.
  7. 1 point
    sinisavb

    Diskusija o legalnosti vozila

    Hvala brt, jedan od retkih koji razume. Sent from my iPhone using Tapatalk
  8. 1 point
    dellas

    Diskusija o legalnosti vozila

    I ja mislim da preterujete, svasta je ranijih godina registrovano na razne nacine, znam bmw koji je "LEGALNO" ocarinjen na 2.0 , a 528 je model i zato je covek koji je radio carinu primio pare za tu uslugu. I takvih je xy verovatno... Taj auto je u Srbiji "LEGALAN" iako neko moze ukucati broj sasije i po vinu videti da je 2.8, ali to niko nikad nece uraditi. Broj motora i broj sasije se slazu sa saobracajnom, a pri tom nije bilo prekucavanja/secenja varenja u zemlji Srbiji = LEGALNO
  9. 1 point
    *IvanT*

    Fiat Bravo 2.0 MultiJet Super Sport

    najbitnije od svega je preko naci dobar auto....kupovina kod nas sa poznatom istorijom stoji kao opcija i zna da bude bolji izbor, kako ne bi dolazilo do ovakvih slucajeva
  10. 1 point
    sinisavb

    Diskusija o legalnosti vozila

    Marko samo jedno pitanje, da li si zainteresovan za auto? Hvala svima na “lepim” recima i na lepim recima. Ali zamolio bih sve kolege clanove da zadrze svoje negativne komentare. Ja ipak pokusavam da prodam auto. Hvala. Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. 1 point
    sinisavb

    Diskusija o legalnosti vozila

    Druze sad vec ides “sta bi bilo kad bi bilo”. Ajde se otkaci od mene ja te fino molim. Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. 1 point
    Danilo1

    Fiat Bravo 2.0 MultiJet Super Sport

    pored ovakvog auta nasli ste da pricate o TNG? Kolega, ako nije tajna koliko te je izasao komplet auto? (cena tamo, uvoz, registracija,carina itd..) planiram da kupim Brava za nekih 5-6 meseci pa se detaljno pripremam inace, video sam ovaj auto na oglasima i gledao ga svaki dan i idalje ne mogu da verujem koliko su lep auto napravili. Da te lepo sluzi i da ga dugo vozis!
  13. 1 point
    https://www.nytimes.com/2016/01/03/opinion/sunday/the-dirty-truth-about-clean-diesel.html
  14. 1 point
    @PremieRacingNaravno...Kod dizel motora gas se dozira u usisnu granu, gde se mesa sa vazduhom i takva smesa dolazi u cilindar gde sagoreva sa naftom. Problem dizel motora je svakako emisija izduvnih gasova, iz razloga nepotpunog sagorevanja nafte. Zato imamo EGR, DPF, AdBlue...i ostala s...nja, kako bi se cestice cadji vratile na dodatno sagorevanje u motor ili sagorele u izduvu pri visokim temperaturama (regeneracija ili dodavanje adblue aditiva). Dodavanjem gasa u smesu, nafta sagoreva skoro potpuno, nema cadji, nema garezi, nema ostataka sagorevanja. Samim tim sto nafta u potpunosti sagoreva, imamo vecu snagu motora i visi moment, usled lakseg sagorevanja. Kod CR motora, uredjaj ima vezu sa senzorom pritiska CRa i emulira se pritisak za odredjeni procenat, tj. tacno znam procenat dizel goriva koji sam skinuo i dodaje se tolika kolicina gasa, tako da se zna usteda. Uredjaj poseduje dodatnu WB sondu, EGT, Knock, kao zastite za pravilan rad. eto, ukratko
  15. 1 point
    Trofeo

    Diskusija o legalnosti vozila

    Kazem ti drugarski bas zbog ovoga sto se ovde poteze...Sto bi dolazio u ovakve situacije... odes proveris sasiju,motor i cao... Nisi jedini kome je smanjena kubikaza i ks.Ima ih na hiljade ovde kod nas i uglavnom su to auta iz uvoza... Sem malog broja gde su crkavali motori pa ubacivani stranci itd itd... Ako se tebi poklapaju brojevi iz saobracajne sa sasijom i motorom auto je regulare,bez obzira na stvarne kubike i ks
  16. 1 point
    totti

    Diskusija o legalnosti vozila

    Živiš u zabludi ako ti je neko prodao priču da je to sve ok i legalno, al' dobro... nije moja stvar [emoji106] Sent from my SM-G930F using Tapatalk
  17. 1 point
    gorank82

    K: Fiat Panda i(li) Lancia Y

    Realno čovek je objasnio, tj. tetka bi bolje objasnila sigurno da ima pristup forumu
  18. 1 point
    boki01

    K: Fiat Panda i(li) Lancia Y

    A zašta Panda I generacije samo van? Radoznao sam? Znaš li da Panda prve generacije Van fabrički ima lošiju zvučnu zaštitu i naročito antikorozionu zaštitu? A znaš li da Panda I Van fabrički nema plastične obloge blatobrana zbog čega joj trule prednja krila? A znaš li da su Pande I vanovi redom u Italiji iza sebe imali 200+ hiljada km, a onda ih je "pokojna" Beoafrika i drugi dileri uvozila u Srbiju sa 50-60 hiljada km? Jel još uvek hoćeš isključivo Pandu I Van? Sve ovo ti piše čovek u čijoj porodici su se jedno vreme vozile 3 Pande jedinice i u čijoj porodici se Panda vozi već punih 20 godina. - 1. je bila 750 putnička bela iz 87, a kupljena je 1997. godine - Tetka - 2. je bila takodje 750 putnička bela ali iz 92, a kupljena je 1999. godine - Tetka - 3. je bila van bela sa motorom fire 1000 iz 97. godine kupljena 2003. godine - Stric I - 4. je bila putnička bela sa motorom 900 93. , a kupljena je 2005. Stric II - 5. je bila van crvena 2002. godište kupljena 2005. - Tetka - Jedina koja se Vozi i danas. Kad je kupljena, plaćena 4500 eur. - 6. je bila bela, putnička 750 fire - Korištena za delove - Stranac.
  19. 1 point
    Sve super samo je meni L malo, a 300eur mi je vel'ko
  20. 1 point
  21. 0 points
    Nakon duze pauze na forumu evo me nazad s malo vecim updateom Kako je zavrsila sezona krenuli su planovi sta raditi s Punticem preko zime i htjeli smo ubaciti 1.9 iz hgt-a...ali kako je proces atesta dosta kompliciran i kako nisam uopce nasao auto za dijelove poceli smo traziti kompletan drugi auto. Nakon par tjedana potrage i par propustenih prilika u Italiji nasli smo ovoga u Berlinu i bilo je sad il nikad. Culi se s prodavacem da auto nije prodan i gas po njega. Auto je bio u puno boljem stanju nego sto je kostao...imao je mane, ali nista strasno tako da smo ga kupili, izvadili col rege i pravac kuci Najvise sam htjeo HGT, ali ovaj nekim cudom ima opremu kakva mi se svidja i motor kakav ima HGT, a to je 1.9 mjet od 74kw Od opreme ima skoro sve: ABS, ASR, hill holder, el podizace i grijane retrovizore, podesiv volan i sic po visini, zracne zavjese, digitalnu klimu...cak smo i 2 seta alu felgi dobili s autom Interijer i limarija su u jako dobrom stanju, a cim smo ga uvezli smo napravili veliki i mali servis, promjenili sva 4 grijaca i termostat, te stavili BMC panel filter. Sada kad znam da sve valja mogu nastaviti tradiciju mazenja i pazenja, a i odlaska po druzenjima i skupovima Za sad je na autu odradjeno par stvari, prva od njih je atest 16" dimenzije Posto sam prodao te Deltine felge u zamjenu su dosle Fiat 16 celicare ( Hvala Vlado ) i Apexi sport opruge su prebacene s 1.3 na njega, a na 1.3 je stavljen orginal ovjes. Branici i pragovi su vec nabavljeni i lagano je krenulo sarafanje Zadnja stvar koju smo jucer ugradili je tempomat, koji u ovom autu cak i radi haha Sto se tice planova za buducnost nemam nista pretjerano u planu...crni interijer iz 1.3 prebaciti u 1.9, air ride prebaciti, ugraditi siber i napraviti par detalja koje na 1.3 nikad nisam...a 1.3 ce u orginal stanje i u prodaju Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+01:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...