Cak je i lakse sad, ko zna znanje. Zbog hiperpodukcije i smanjivanja troskova proizvodnje daleko vise modela u danasnje vreme nosi potpuno identicne motore sa razlicitim "konjazama", pricali smo o tome u par navrata, Mecka sa CDI varijantama, VW sa 1.6 TDI, BMW sa njihovim 16d 18d, Mazda 2.2 dizel u tri nivoa snage i slicno, ispod haube su POTPUNO identicni, a softverski "zakljucani" u fabrici. I onda ti kupis recimo 1.6 TDI sa 90KS ili koliko vec ima najslabiji i odvrnes ga na 140 bez ikakvih problema, posto je hardver potpuno identican onom od 105 i 120 KS. Imas pun album Revochip merenja i remapa na fejsu, sva kola su bukvalno nova, par godina stara, a odvrnu 316d sa 120 na 200KS, bez ikakvih hardverskih prepravki, dimova i slicno, zato sto je to ustvari 100% identican motor onom koji u startu nosi npr 160KS.
Svakako je stari EDC15 bilo najlakse namunjiti, sto kazes svako je bukvalno mogao za 20e da uzme aparaturu i igra se, ovo novo jeste komplikovanije, ali su i rezultati cesto drasticno bolji. I sad da kupujem nova kola, a znam o cemu se radi, bez ikakvog razmisljanja bi ustedeo recimo 3 soma evra i uzeo 316d umesto 320d, a za ostatak para nalupao opreme da se useres, i posle ga za 200 evrica "vratio" na snagu koju realno moze svakodnevno da nosi.