Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/21/17 in all areas

  1. 1 point
    Ivan

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Otprilike slicno kao i ostali 1.9 u karoseriji te tezine. Po fabrici od 7.6l u gradu (sto po pravoj BG guzvi+kratke relacije+hladnije vreme mozes samo da sanjas), do 4.6 na otvorenom, sto je uz racionalnu voznju lako ostvarivo.
  2. 1 point
    Ivan

    Fiat Bravo 1.9 16v Sport 150ks

    Otvaram cim islikam masinu. Kada budes video naslov teme "198A5.000 - Torinska Mamba Vol.2", slobodno se prikljuci .
  3. 1 point
    @Branislav Nepotrebno otvorena tema je spojena sa postojecom. Slobodno nastavi diskusiju ovde, a mozes da procitas i dosadasnja iskustva.
  4. 1 point
    Evo sema sistema za recirkulaciju. Posto sam po sajlama u koleZinom postavljenom videu primetio da je u pitanju manuelna klima, odnosi se iskljucivo na nju. Signal za motoric recirkulacije se salje direktno sa pinova 2 i 3 kontrolne table H80: U eLearn se manuelna klima vodi kao Air Condition Control. Za verzije Stila bez klime, sistem nazivaju Heater Control, pinout je identican, jedino su linije na pozicijama 1 i 10 prazne. Kompletna sema za manuelnu klimu (zaokruzen je motoric recirkulacije sa pripadajucim pinovima na sebi i kontrolnoj tabli, kao i F49 osigurac od 7.5A). Takodje i pozicije komponenti na vozilu: Izgled samog konektora, na semi iznad kao i ovoj specifikaciji, kaze da su pinovi 4 i 6 konektora povezani na pinove 2 i 3 kontrolne table. Kao sto kolega rece, nema slicice u eLearn ali bi redni brojevi pinova trebalo da budu ugravirani i na samom konektoru. A moze se lako videti i sa zadnje strane konektora, na koje pozicije pozadi ulaze kablovi od kontrolne table. Takodje je oznacena i boja kablova: pin 4 - B (bela), pin 6 - M (braon), mada se na to generalno kod Fiata nikada ne oslanjam 100% : Jos jednom ponavljam da sve seme vaze iskljucivo za manuelnu klimu. Motoric recirkulacije se u tom slucaju povezuje na kontrolnu tablu H80. Dok se kod digitalne klime povezuje na kontrolnu jedinicu M70, u tom slucaju seme su prilicno komplikovanije, a konkretno recirkulacija ima pored forsiranog ON/OFF polozaja i trecu mogucnost rada u automatskom rezimu gde se jos ukljucuje i AQS (Pollution) senzor, ako postoji. Tj. klapna se automatski otvara/zatvara u zavisnosti od podesavanja, kao i stepena zagadjenja spoljnog vazduha. U oba slucaja (manuelna/digitalna klima) bitno je napomenuti da se na motoricu recirkulacije samo menja polaritet, tj. krajnji polozaji klapne. Sto znaci da u slucaju ispravnog rada ne bi trebalo da bude bilo kakvog medjupolozaja klapne.
  5. 1 point
    Volan mu uzeli, jos tastaturu da mu uzmete i gotovo
  6. 1 point
    Noup, Ristić važi za dobar servis. Miloša su na forumu hvalili u delu za kopiranje ključeva. Nov ključ skakavac je kod njega 80€ skoro sam zvao. A kod Ristića je 100€. A ove poslednje sam slučajno navatao. Sent from my 3310
  7. 1 point
  8. 1 point
    neshaoct

    Šta ste vozili pre Fiata?

    Restilizovani model iz 1977. godine koji je ustvari bio skoro pa novi model počev od 1982. godine: Vrele Gume video: Opel Rekord E2
  9. 1 point
    Ivan

    Selenia ili Koje ulje sipati?

    Je li ovo iznad moj drugar ivan.ik hakovao neciji nalog ?
  10. 1 point
    milan-jtd

    Opel Meriva A 1,7 CDTI 74kW

    Meriva odlicno sluzi, jako sam zadovoljan, potrosnja je 5,3 u proseku na 4000 km koliko sam vec presao sa njom, potrosnja ulja za sada ne postoji, stoji na max od kako je odradjen servis. Ono sto me odusevilo je grejanje, na ovim jutarnjim temperaturama pocinje da duva mlako vec posle 2-3 minuta, a posle 5 minuta je vec prijatno u kolima (mozda ima elektricni grejac kao Stilo, moram da ispitam), to mi je u punticu mnogo smetalo jer se smrzavam dok se ne zagreje, a svi znamo koliko mu treba... Imao sam problem sa prskalicama, bio je jako slab pritisak i jedva su izbacivale nesto malo tecnosti na staklo, zlo i naopako za voznju iza kamiona po blagoj kisi kako je bilo proteklih dana. Smorio sam se kada sam saznao da treba razmontirati pola auta da bi se skinula cantra, ali neki englez je pronasao resenje i za to. Sipa se Mr.Proper za otpusavanje cevi i ostavi da odstoji malo i on ocisti neki filter koji se redovno zapusava... i tako, kupio sam mistera u granulama, sipao sa vrelom vodom u praznu cantru i sve proradilo! Mozda nekome bude koristan savet.
  11. 1 point
    To kad se on bude pitao...[emoji57]
  12. 1 point
  13. 1 point
    beli_Punto

    Šta ste vozili pre Fiata?

    FiatvPunto 1 1.7 dizel verovatno Valjda pozajmljivao
  14. 1 point
    Mans

    Zvučnici za Punta

    NE radi to nikako. Opste je poznato da ako se tezi ka kvalitetu zvuka da se ide na sto manji broj zvucnika... Tako da iz toga mozemo zakljuciti da se kvalitetan zvuk dobija iz nekog ovakvog setup-a: HU Amp 4 kanala pednji zvucnici separativni sistem (kvalitetniji) zakacen na prednja dva kanala pojacala i sub zakacen na zadnja dva kanala.
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...