Nastavljeni radovi. Prvo na spisku je bio problematicni sper, pa je menjac ponovo skinut, rastavljen, modifikovan sper drugim oprugama, preradjena feroda i dodatnim kanalima za odvodjenje ulja:
Dok se sper krcka u menjacu, nastavljeni radovi i na braniku. Napravljeni donji nosaci branika i kuka za slepanje:
Pa sam to modifikovao laksim alu nosacima i prohromske podloske zamenio konusnim od aluminijuma:
Onda je vareno svasta nesto na braniku:
Modifikovana sina branika jer je smetala novoj poziciji zmigavaca:
Registrovan auto po desetu godinu otkad je kod mene, skromnih 13500din:
Uporedno stanje trenutnog stanja branika i prethodnog, koji je i dalje 0.5kg tezi iako dobar deo fali i sina je jedva funkcionalna:
Naravno prosli su meseci otkad nisam posvetio paznju tuningu pa je najnovija ideja izrada accusump sistema:
Sistem je nesto na nivou poor man dry sump, odnosno sluzi da odrzi konstantan pritisak i dotok ulja u motoru cak i uslovima kada standardna mehanicka pumpa nije u mogucnosti da usisa ulje iz kartera usled recimo prolaska kroz krivinu ili pri snaznom kocenju. Takodje jos jedna prednost sistema je da postoji opcija podmazivanja motora pod pritiskom pre nego sto se startuje i na taj nacin izbegne "suv" start motora ukoliko stoji duzi period. Ali videcemo jos sta cu po pitanju toga, pre svega zbog finansija.