Nedavno sam pisao zašto mi preporučujemo Shell.
Potpuno nova tehnologija bazirana na gasu, sva ostala ulja se proizvode "pranjem" nafte, koja je sama po sebi "prljava". Ta ulja se razlikuju samo po tome koje aditive proizvođač dodaje.
Gas je sam po sebi "čistiji", dakle nije potrebno "pranje".
Shell ulje bukvalno opere motor unutra, i zato postoji mogućnost potrošnje prilikom prve zamjene ulja.
Što se pune sintetike tiče, Shell je za svakog proizvođača automobila, zavisno od njihovih zahtjeva(koje aditive žele), proizveo posebno ulje, i označio ga.
NPR:
AP-L se sipa u Fiat, Pežo, Citroen, Toyota.
AF-L se sipa u Ford, Mazda, Jaguar, Range Rover, Kia
AM-L ide u Mercedes i BMW
AV-L ide u VAG(Volkswagen) grupaciju.
Zato je Shell i ušao u sve fabrike automobila(mislim na prvo sipanje ulja u fabrici).
Nijedna fabrika se neće odreći drugih ulja(VW Castrola, Fiat Selenie, Mercedes Syntiuma...) jer bi to bio monopol.
Hladan start je najveći šok za motor, i zato je važan taj sloj ulja koji ostane u cilindrima. Shell sintetika je u tome najdalje otišla, zahvaljujući novoj tehnologiji.
Ako ne prelazite više od 10 000 km godišnje, u starije motore može da se sipa 10W40.
Ako prelazite više od 10 000 km godišnje, toplo preporučujemo sintetička ulja zbog dužeg intervala zamjene.