Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/21/17 in all areas

  1. 5 points
    simpson_H

    Benzinci vs. Dizeli

    Ae sad svi ekolozi pravac na ciscenje Cukarickog rukavca da ne mlatite praznu slamu. Cuj ovom je dete ugrozeno od blokiranih egr ventila a onda mu da mobilni, u kuci wifi, pije vodu iz Save i Dunava, kupi voce iz bratskih africkih plemena na steroidima, banane koje se prskaju ko zna cime da traju, povrce "iz baste", "zdravu piletinu" iz maxija, radioaktivne kasice i kineske igracke od zdrave plastike...
  2. 4 points
    Vule

    Benzinci vs. Dizeli

  3. 3 points
    kreator

    Benzinci vs. Dizeli

    U pojedinim zemljama gde je ekološka svest na većem nivou se ljudi stimulišu da voze na ekološka goriva tipa tng cng..Kod nas se kažnjavaju raznim reatestima taksama pregledima i sl.. Pa sad tržište zbog sveopšte bede preplavljeno dizelima tz (malim potrošačima) sivi prešli brda km u zemljama odakle su..Pošto je tamo skupo da prođu tehnički pregled..Jer nov katalizator košta više nego ceo auto.. Onda se na njihovim oglasima pojave fur export only..Posle se uveze kod nas i ide na ime kupca kao san snova..Dizel malo troši , nema ulaganja , svi servisi na vreme itd..Kad ga malo udaviš u većoj brzini on šiba crni dim ko da radi na ugalj.
  4. 2 points
    dellas

    Benzinci vs. Dizeli

    Ja sam trenutno "evropejac" vozim ibizu na plin i jedva cekam da mi se popravi auto da zagadim jos malo ovu vec zagadjenu drzavu. Potpuno sam za to da se uvedu norme ali onda kada: -budemo imali normalne plate (a ne 300-400 eur prosecno) -kada budemo imali normalne registracije i normalne poreze -kada se ne bude stranacka bagra zaposljavala na pozicijama gde se skida "kajmak" da bi dobio neku dozvolu/uverenje i sl -kada se ne budu notari/izvrsitelji bogatili na racun gradjana i stetu drzave (dato im je da uzimaju novac koji je drzava ubirala, a ti ljudi u sudovima koji su radili nisu otpusteni), naravno da bi bio notar u startu morao si da izvadis 200k eur... Da ne navodim dalje, krenucu o sendvicima i slicnim stvarima, a to nije tema. Kad budem mogao sebi da priustim nov auto, nije problem uzecu onaj koji najmanje zagadjuje, ili cu placati skupu taksu za onaj koji zagadjuje.
  5. 1 point
    ciro993

    Moj Puntać u stilu Abarth-a :)

    Punto mk2 facelift model. 1.2 8v 2006 godina Sređen u stilu ABARTH Punta, remus izduvni sistem sa dvije izduvne grane. PILOT nastavci za auspuh. Sony tuner+aux+cd+usb sa Pioneer zvučnicima Sportske opruge 15ke aluminijumske feluge 4x98 Crna Folija krov. Zatamljena stakla + atest. Siva perla boja.
  6. 1 point
    N.N.

    Revizija 5-godišnjeg plana za FCA

    @neshaoct FCA je dužna izvjestiti tržište o ovim stvarima pa su izdali PR materijal: https://www.fcagroup.com/en-US/media_center/fca_press_release/2017/august/Pages/FCAs_response_to_market_rumors_regarding_third_party_interest_in_Jeep_Brand.aspx FCA’s response to market rumors regarding third party interest in Jeep Brand:
  7. 1 point
    MS PK

    147 Klotara Verde Boreale :)

    Al vredi
  8. 1 point
    kreator

    Benzinci vs. Dizeli

    Za neke stvari nije kriva drzava to je samo stvar vaspitanja..Niko ne moze da ti zabrani da ne frljiš opušak kroz prozor ili baciš praznu plastičnu flašu..To je nešto odavno ugrađeno u čoveku.. Onda odeš preko pa se oduševiš kako je sve čisto.Nema đubra pored puteva sve lepo uređeno .Na velike zagađivače ne moze pojedinac da puno utiče a na ovo sitno moze svako..Ali većinu baš zabole.. Zna da neće biti sankcionisan pa se ponaša kao idiot..
  9. 1 point
    vicent

    Benzinci vs. Dizeli

    Tvoj problem je u sagledavanju realnosti. Uhvatio si se auspuha k*o pijan plota. Navodim primere velikih zagađivača a ti mi kažeš da o tome mogu da komentarišem kada budem predsednik, vlasnik nuklearnog potencijala ili vlasnik prevozničke firme. Riba uvek smrdi od glave, tako i ovde od vladajuće strukture pod kojom živimo verovatno najgore u EU. Ne pogađaš srž problema, promašio si temu ! A što se tiče besa i pretnji, e tu možeš samo da me poljubiš u auspuh !
  10. 1 point
    The Punisher

    Benzinci vs. Dizeli

    Kad ti budeš vlasnik nekog saobraćajnog preduzeća ili neke hemijske kompanije ili predsednik neke zemlje sa nuklearnim potencijalom možeš tako da kažeš. A dokle god zagađuješ i truješ vazduh kada prođeš kolima koje diše moje dete ja ću biti prvi koji će da te spreči u tom, da li si razumeo? Ja mogu samo da podržim ŠTO STROŽIJE tehničke preglede gde bih automobile sa probušenim katalizatorima, protočnim cevima, ugašenim lambda sondama, DPF-ovima i EGR-ovima samo ispratio kući na doradu. Pa da nabaviš ispravne komponente i da se zapitaš šta mi je trebalo da izigravam velikog i najpametnijeg Srbendu koji misli da je jači od celog sveta kad dođe cifra za naplatu koliko to sve košta. To ti je isto kao kad pušači sede u društvu nepušača, boli ih patka što truju ljude oko sebe, bitno je da je njima lepo....
  11. 1 point
    vicent

    Benzinci vs. Dizeli

    Euro norme u ovoj zemlji neće važiti još 20god, i to me ni malo ne dotiče. Ja sam kao, zelen, ekolog, a busevi gradskog saobraćaja potroše po 15 litara ulja za turnus. Nijedna fabrika (koja još uvek radi) nema filtere, naročito hemijska industrija a ja glumim ludilo i neću da blindiram EGR. Ovi tamo isprobavaju nuklearno oružje a ja se slomih da mi iz auspuha izlaze cvetići ! Pri tom živim u zemlji u kojoj je mesečna plata jednaka plati za par dana u nekoj razvijenoj zemlji a auto koji bi oni na otpad, ja smatram NOVIM. Sent from my LG-G3 using Tapatalk
  12. 1 point
    baron21

    bahatoparkiram.com / bahatoparkiranje.com

    xaxaxaxaaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxxaaxxaxa
  13. 1 point
    Ja bih rekao da nas ovi debelo foliraju. Honda Accord 17 god stara ne moze da predje 150km ni sa trecinom rezervoara. I to ona 1.6 [emoji1] Sent from my SM-G930F using Tapatalk
  14. 1 point
    dekirs

    Fiat Bravo 2008

    Odmah da ti kazem, gledaj benzinca tj nesto sto nema turbo zamajce i zajebancije. Lepo je voziti dizela, fino to ide itd.. Ali dizel star 10 godina je rupa bez dna. Ovako cu bar ja razmisljati kada budem kupovao sl auto. Bolje da trosi 10 litara benzina nego da bacis xxx eura na delove.
  15. 1 point
    horvat

    Kia Ceed

    Posto sam nedavno presao sa Stila 1.6 na Kiu Ceed 2009., 1.4 benzin sa 109 ks, napisacu mali review. Eksterijer - limarija deluje zadovoljavajuce ali ne odusevljava. Lak je malo izgubio sjaj, kad se gleda u kanalu od dole, deluje OK, mada neki elementi vesanja imaju povrsinske rdje - nista strasno. Izgled necu komentarisati, to svako nek sam proceni. Enterijer - U poredjenju sa Stilom, losiji je. Korisceni materijali za sedista, tapacirung na vratima, pa cak i plastika iznad centralne konzole nije kvaliteta kao sto je na Stilu. Dugmici su OK, sedista nisu ni blizu udobna kao na Stilu, a najvecu zamerku upucujem nedostatku podesavanja pozicije sedenja. Sedista nije podesivo po visini, a volan nije podesiv po dubini. Dosta nisko se sedi, ali opet, mozda je to subjektivno s obzirom da sam navikao na dosta visoku poziciju sedenja u Stilu (bio je sa 5 vrata). Ali generalno nije tako los. Sto se tice prostora u kabini, rekao bih da je slican. Na prednjim sedistima Kia malko prednjaci, dok u gepeku Stilo malo prednjaci. Sve u svemu zadovoljava. Motor, menjac, kvacilo - iako Kia sa 1.4 motorom ima deklarisanih 109 ks, u poredjenju sa Stilovih 103 ks u realnosti Stilov motor je barem 10-20% jaci. Nije u pitanju samo snaga, nego i opsti utisak o motoru, zvuk i odziv na gas. Kod Kie je nekako bas zakasneo, dok je kod Fiata bas zivahan. Potrosnja je s druge strane na strani Kie. U proseku mi Kia trosi oko 1L do 1.5 L manje od Stila. U gradu je veca razlika, dok na autoputu pri brzini od 140 km/h recimo, razlika je do 0.5L. Motor u Kii je na lanac, mada ajd nije to sad tolika razlika, jer svakako ima veliki servis na kojem se menjaju PK kaisevi. Menjac je odlican na Kii, hodovi rucice menjaca su veoma kratki, precizni i odsecni. Mada se meni svidja i Fiatov sa tim pomalo "gumenim" osecajem prilikom ubacivanja u brzine. Kvacila su na oba auta dosta laka i precizna. Prenosni odnosi u Kii su daleko kraci, sto donekle kompenzuje nedostatak snage. Prijaju kada se vozi lagano, recimo veoma je lako odrzavati 50 km/h u cetvrtoj brzini. Ali kada covek zeli malo da ga razvuce onda je onako, njeh, nekako kilavo sve, ko usisivac da se vozi. Oprema - oba auta su u niskim (ako ne i najnizim) paketima opreme - kod Stila je malo tesko tacno utvrditi tacan paket. Sve u svemu, slican je nivo, iako razlike postoje. Kia nema kljuc sa daljinskim dok ima komande za radio na volanu, npr... Oba imaju, za moje uho, dobre zvucne sisteme (recimo bolje nego u novoj Skodi Octavii). Vesanje, upravljanje - Ovo je segment u kojem se ova dva auta ubedljivo najvise razlikuju. Kia lezi neuporedivo bolje od Stila, iako je trenutno (kod mene) na losijim gumama. Kada se brze udje u krivinu, ne naginje se ni priblizno tako puno kao Stilo i nema tog osecaja da sva inercija srlja u prednjicu i gura auto ka spolja. Naravno, kada se na kraju dostigne limit guma i auto pocne da proklizava prednjicom kao i svi auti sa prednjim pogonom, ali je sveukupni balans auta daleko bolji kod Kie. Takodje ima razlike u udobnosti, odn mekoci amortizera. Kia je dosta tvrdja, sto meni licno odgovara, ali nije neudobna. Takodje, oseti se "efekat" zadnjeg multilink vesanja. Zadnji kraj je smireniji kada se vozi ostrije po rupama, recimo... Kocnice - same kocnice mislim da su veoma slicne, i po pitanju osecaja na pedali i po pitanju zaustavnog puta, osim razlike u ponasanju automobila pri kocenju (poniranje, itd) ali to je do vesanja ne do samih kocnica. Oba su sa diskovima na sva 4 tocka... Ostalo - opsti utisak je da je Kia dosta jednostavniji automobil. Stilo 1.6 je poznat po svojoj elektronici i licno mislim da mu je to velika mana. Jednostavno u njega kad se sedne i okrene kljuc, dok ne ispise famozni "check ok", uvek mi srce preskoci bar dva-tri otkucaja. Da ne spominjem da u tom procesu konstantno cujem razne zvukove, od pumpe za gorivo (sto je ocekivano), pa do nekih cicanja, pistanja, ne znam ni kako da opisem. Da napomenem, kod mene je ECU bio apsolutno ispravan, auto nije bacao greske, mada je bilo cudnih situacija u odredjenim trenucima (greska imobilajzera). Kia je po tom pitanju daleko jednostavniji auto, pri okretanju kljuca nema potrebe cekati nikakve provere, nema nikakvih zvukova i slicno. Jedna stvar koju sam primetio jeste razlika u generisanoj toploti od strane motora. Temperatura rashladne tecnosti je jedno ali temperatura koju motor spolja izgenerise je nesto sasvim drugo. Stilo 1.6 nakon sto se dobro zagreje, toliko bude vruc da je meni neprijatno i tesko otvoriti haubu a kamoli da se priblizim motoru. Osetim toplotu kroz blatobrane kada prodjem pored auta. Kia 1.4 je sasvim suprotan primer. Izuzetno ga je tesko ugrejati do mere da upali ventilator - ispravan je termostat! Na vise primeraka (sa istim motorom) sam video kako i posle 15-ak minuta voznje (leti) temperatura stoji tek koji mm ispod 90 stepeni. Cak i na full zagrejanom mozete komotno staviti prste na blok i necete se opeci, jednostavno takav je. Nisam siguran da li ovo ima veze sa staroscu i pohabanoscu, ali svakako verujem da doprinosi mnogim 'gremlinima' koji su poznati kod Stila 1.6... Sto se tice odrzavanja, posto je moj izisao iz garancije, mali servis svakako radim sam - ispadne isto. Delovi takodje, s tim da verujem da je dostupnost nesto malo veca za Fiata, pogotovo oko ovih stvari sa auto otpada... Gledao sam da ne poredim stvari koje variraju od predjene kilometraze i opste istrosenosti auta, tipa potrosnja ulja i slicno, jer bi bilo nepravedno malo...
  16. 1 point
    dekirs

    Fiat Bravo 2008

    Update Danas zamenjen krst poluosovine, tresao mi kada ubrzavam a i sinoc mi se javio cudan problem na autoputu pri 110 i 120 krenuo da se trese ceo auto dok nisam dodao malo gas.. Gledao danas gume, sve su balansirane, na trapu je dobar bar ljudi nisu videli nista osim tog krsta. Za sada ne trese na ubrzavanju, za ovo drugo cu videti za par dana kad ga isteram duze na autoput. Elem, kao sto spomenuh kupljene 4 save eskimo s3+, doterane iz Bosne 140e me izasle. Bravic lepo ide, jedino sto mi ostaje je akumulator koji je na izdisaju. Provereno je punjenje tako da je alternator okej. Sada je dilema koji akumulator uzeti koliko para dati.. Jedan motoric klime mi je crkao bio sam kod Saleta u Zarkovu, trazi 90e da skine i zameni, iskreno mnogo para znam da je posao ali neka to stoji za sada.. Za sada nemam nekih ulaganja i to me raduje jos taj akumulator da resim i to je to. Mnogo se brzo prlja ova boja ne znam na koji fazon, ali to me uzasno nervira. Kada se opere auto izgleda kao iz salona Potrosnja kombinovana je oko 6.5l na 100 km, bar ono sto pise na bordu. Negde 50-50 je autoput - grad, nisam jos uvek merio do cepa. Sve u svemu zadovoljan sam Bravom, valjda ce da me slusa jos dugo
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+01:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...