Jump to content
FAS Euroauto Goran

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Došao je red da riješim i naružniji detalj na autu a to je tapacirung krova koji se odvojio. Na sve to je neko prije mene pokušao naknadno zalijepiti nekakvim ljepilom, koje je ostavilo žute krugove po sivom platnu. Evo kako je izgledalo: Kad već mijenjam odlučio sam da uzmem crno platno, da se uklopi uz tapacirunge i sjedišta, dok sam za B i C stubove uzeo mat crni plastidip sprej. Najveća muka je bila izvaditi nebo kroz gepek, pojma nemam kako se to ubacuje i vadi ali znam da sam probao iz 100 uglova i da sam jedva nekako uspio [emoji28] Prvo je trebalo ukloniti staro platno i ljepilo, na čemu sam ostao nešto preko 4 sata jer se staro ljepilo nije u potpunosti osušilo i nije se dalo skidati žičanom četkom nego sam morao koristiti malu špahtlu. I evo kako je na kraju ispalo, nije baš profesionalno, na jednom mjestu imam tačku gdje je ljepilo probilo ali zadovoljan sam, daleko bolje nego što je bilo. Ostalo je još da uradim sve stubove, prednje da presvučem a zadnji i srednji će ići u plastidip. Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
  3. Savremene svesezonske imaju obavezno "triglav" i "M+S", što ih svrstava u zimske gume, zakonski gledano. E, sad, sitna slova u ugovoru sa osiguranjem... u to se ne razumem. Sa druge strane, ja sam za komplet letnjih i komplet zimskih. I dalje su performanse najboljih svesezonskih daleko od prosečnih sezonskih. Iako se jaz smanjuje i po nekim osobinama se baš približe, i dalje nije baš toliko retko da se javi neverovatna razlika, tipa solidna svesezonska pri 100 km/č ukoči 5 ili 10 m nakon prosečne letnje ili zimske.
  4. U jubilarnoj 1300. epizodi mozete pogledati najzanimljivije sajmove, koncepte, elektricna kao i off road vozila u poslednjih par godina. Uzivajte
  5. Mozes da vidis i sam na ePer, a ako se ne snalazis posalji mi na PM VIN auta. Pa cu ti vratiti kompletnu Compatibility listu sa kojih sve modela mozes da trazis senzore. Cisto da sebi olaksas i prosiris mogucnost nalazenja. Nema na cemu, naravno . PS: Da se ne trazi na linku iznad, evo pomenute 2 fotke sa moje teme i kako to izgleda "iznutra" , sa prednjim senzorima na Sportu:
  6. Svaka čast na ovako detaljnim uputama. Živim u centru i problem mi je bilo što raditi na autima, pa zato sam napisao 30 eur prosjek za posao. Tražim i polovne, novi je kvar pa tek sam u postupku da vidim kako što. Na daparto.de ima toliko izbora senzora zamjenskih, pitao sam se zašto ih prodaju , valjda svi isti posao rade, pa i u kombinaciji s valeo ostalim senzorima. Nije to neka filozofija niti specijalna tehnologija. Ali još jednom hvala za ove upute, ako budem odlučio nekako sam raditi to, pomoći će.
  7. Today
  8. Jesi li pokusao da potrazis polovan fabricki senzor? Mislim da ti je to najjeftinija opcija, a koja ce sigurno raditi, jedino treba ubosti boju/ofarbati. Prema Compatibility listi za svoj VIN, u ePer vidis sa kojih sve modela pase, ne moras da se ogranicavas zamo na GP. Gledao sam nekome ranije, koliko se secam mislim da i OEM imas u varijanti "black" i "prepared for painting". I sto bi nekome uopste davao 30 EUR da ti skine zadnji branik i zameni , posao je bukvalno smesan, sa par srafova i konektora... Nece me mrzeti da ti izvucem proceduru iz eLearn, mada sve mozes da vidis i sam na licu mesta. - prvo se skidaju zastite oko zadnjih tockova, na par srafova: - skidaju se srafovi koji drze gornje ivice branika, iznad oba tocka: - skidaju se konektori maglenke, rikverc svetla i parking senzora. Ne znam koliko na GP kablovi imaju "mesa", mozda moze i bez toga, samo da se branik pomeri dovoljno da moze da se zavuce ruka i uradi zamena senzora: - skidaju se srafovi sa gornje i donje strane koji drze sam branik - i to je sva mudrost: Cisto da u praksi vidis kako sve to izgleda sa unutrasnje strane - sam senzor ima svoj plasticni klip, koji oslobodis i izvuces senzor ka unutra. Otkacis ga sa konektora (od dve zice) i zamenis. Jedino sto nije GP nego Bravo Sport u pitanju - skoro sam kod sebe menjao prednju maglenku, pa skroluj donekle i na 2 slike ces videti sve sto ti treba za zamenu parking senzora (doduse ovde su prednji u pitanju) - sa sve tim klipovima, konektorima, itd. Bas laganica posao: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/81506-nuova-bravo-zamena-i-stelovanje-prednje-maglenkeskidanje-prednjeg-branika/
  9. francuz69

    Vicevi 120%

    Hhahhahahaah
  10. @milandjbg Bilo je "mešovito", malo oko BGD, preko Pupinovog mosta, ali je bilo i po centru, Ustnička, do Čukarice... dosta gužve, dosta semafora... Recimo, pola - pola. Mada, nisam ja "mera" jer ja generalno vozim dosta sporo. Ali, kada krećem, prva, druga, treća, bukvalno 5 - 10 sekundi i već sam na 50 - 55 i onda bukvalno ide bez gasa Brzo ubrzam i posle održavam brzinu. I ne vozim ga na mnogo niskim obrtajima, kada je na putnoj brzini, nikad nije ispod +2200 obrtaja @moron Da, baš tako, stim, što sam i na tom delu puta, gde je, moguće brže voziti, uglavnom vozio oko 80 km/h. Vrlo retko prekoračujem ograničenje brzine.
  11. U principu uspevam da predjem 620-650 km sa punim rezervoarom, to je kombinovana voznja, uglavnom polu-otvoren put. Jako malo odstupa board u odnosu na njegovu potrosnju. Da, ja sam se vodio podacima sa autodate i tu video da nema podudaranja sa realnom potrosnjom. A prilikom kupovine ocekivao sam tu manju ili istu potrosnju kod selectronika kao sto oni oficijalno govore.
  12. Pre sam vozio godinama na Shell, nisam primetio da manje troši sa Castrolom. Vidim razliku kada ga vozi žena, manje troši a ja ga više gazim pa onda troši više ulja. Sent from my ELE-L29 using Tapatalk
  13. Samo da naglase u tekstu da je ovo OLED panel, LCD neće da može zbog pozadinskog osvetlenja. Kinezi su uspeli da preteknu do skoro jedinog proizvođača OLED panela LG.
  14. Pozdrav svima, Zeleo bih da podelim sa vama jedan problem u nadi da ce mi neko dati savet kako bih resio isti. Naime, 1-2-3-4-5 brzina, dodavanje gasa na niskim obrtajima od 1200rpm do 1400rpm, cuje se neki blagi zvuk kao da nesto ispod bruji, (to je neki blazi zvuk gde se iznad 1400rpm gubi). Zatim na konstantnih 2000rpm obrtaja krece da pravi neko krcanje kao da je auspuh otkacen pa kaci o sasiju negde. Sve iznad tih obrtaja radi najnormalnije bez ikakvih zvukova. Zadrzim se na tacno 2000 obrtaja u bilo kojoj brzini, tacno se cuje kako nesto melje u motoru, cim spustim brzinu milimetar ispod 2000 rpm ili iznad 2000 rpm, zvuk se gubi. Auto lepo ide, lepo povlaci, lepo se salta, ne krci nigde prilikom saltanja. Na leru se nista od navedenog ne cuje i sve je u odlicnom stanju. Skoro sam promenio ulje u menjacu jer je prethodno bilo jako lose. I ono sto sam primetio je to da prilikom dodavanja i oduzimanja gasa, rucica menjaca se pomera napred - nazad. Sve nosace motora sam promenio (levi kod vozaca ispod akumulatora, desni kod suvozaca i onaj takozvani reket nosac na sredini). Zamenio sam i desnu poluosovinu jer je imala lufta i teg na njoj, leva je u dobrom stanju i bez lufta. Nove gume sve 4, balansirane, trap dobar i sredjen, na auspuhu sve nosace nove stavio i sve je dobro, nigde ne cima i ne lupa. Sumnjam na menjac ili lezajeve menjaca. Da li je neko imao slican problem ili mozda zna u cemu je problem?
  15. @djomla nigde decidno nisam našao da treba. Zato i napisah eventualno, kako bih smanjio mogućnost različitih tumačenja. Ovako mirna glava. Iskreno, i dalje mi nije jasno po ovom zobs, udes u zimskom periodu, u gradu bez snega, temperatura tipa iznad 10°C, npr ti na letnjim gumama i nisi kriv za udes, da li i koliko procenat krivice nosiš?! Koliko mi se čini, dosta toga se svede na subjektivnu procenu ovoga što vrši uviđaj. Uvek može napisati tipa u skladu sa zakonom, letnje gume nisu bezbedne ili tako nešto.
  16. Da ne otvaram sličnu temu. Imam 2006. gp emotion 1.9 5 vrata i imam original senzore. Drugi s desne strane ne radi kaže dijagnostika. Tako da baca grešku na kompjuter Parking Help Unavailable. Problem je sljedeći, senzor valeo je 60 eur +-, dok mapa, trucktek, vemo, maxgear zamjenski senzori su po 15-25 eur prosječno. Da li bi takvi senzori identično radili s ostalim valeo senzorima i centralom ? Da li ima smisla potrošiti 60 eur za jedan jedini valeo senzor ? S rukama je to oko 90 eur, jer je lokacija tih senzora problem. Branik treba dole.
  17. Bilo bi interesantno uporediti svesezonske i eko gume leti. Svesezonske se verovatno brže troše i marginalno povećavaju potrošnju goriva. Na malim kilometražama eko gume mogu pre ostariti nego što se izližu. Po performansama su i jedne i druge uštrojene (ali svesezonske se mogu koristiti i zimi). Best baj je i dalje »Kleber Krisalp HP3« (ili »BF Gudrič Dži-fors Vinter 2«, ista guma, šta nađeš jeftinije). Bolja i skuplja je »Gudjer Ultragrip Performans +«. Ako bi zahtevi bili više orijentisani na zime sa nijansu manje snega onda, od kod nas dostupnih, »Kontinental Vinterkontakt TS 860«. Manje za sneg od Klebera a više od Kontinentala, manje sportska od Kontinentala ali udobnija i bezbednija i sa smesom koja bi trebalo sporije da stari, trenutno se kod nas može naći sa popustom od 20%: »Bridžston Blizak LM005«. Početne cene su različite pa se raspitaj kod više prodavaca i vulkanizera. Kontinental i Bridžston su među skupljim, ali ukoliko zbog aktuelne akcije nađeš »LM005« za do 20% višu cenu od »Krisalpa HP3«, onda je po meni »LM005« best baj. Takođe, ukoliko naletiš na »Ultragrip Performans +« za 1.000 ili nešto tako iznad cene »Krisalpa HP3«, i to bi bila odlična ponuda.
  18. @Madra Jel ti manje trosi ulja sa Castrolom il isto?
  19. Yesterday
  20. Xiaomi je napravio prvi providni televizor za širu upotrebu Kineska kompanija Xiaomi je javnosti predstavila prvo izdanje Mi TV LUX transparentnog televizora. Kao prvi televizor ovakvog opisa namenjen masovnoj proizvodnji, novi Xiaomi TV je privukao pažnju javnosti. Kupcima ovaj TV nudi doživljaj providne samosvetleće tehnologije od ivice do ivice. Kreiran tako da sliku prenosi kao uhvaćenu u vazduhu, stvarajući pritom novi način uživanja u vizuelnom sadržaju, i to po ceni od 6.190 evra. Prozirno izdanje Mi TV LUX, nudi kombinaciju vrhunske tehnologije i industrijskog dizajna. Za kompaniju Xiaomi, kako navode, ovo predstavlja veliki napredak i korak ka daljem istraživanju i kreiranju TV formi budućnosti. Kada je isključen, ovaj televizor izgleda kao sasvim običan stakleni panel. Sa druge strane kada je uključen, slike koje prikazuje izgledaju kao da lebde u vazduhu, pružajući novo vizuelno iskustvo. Međutim, ovaj televizor nije bez mana. Postoji ozbiljan odsjaj na panelu, a činjenica da je panel providan čini da se crne i bele lošije vide. Jače boje odaju utisak da se radi o potpuno običnom televizoru. A za koga je zapravo ovaj televizor? Verovatno za mlade arhitekte koji imaju sjajni interijer u svom domu i žele novi zanimljiv ''komad''. Ili pak za one koji su zapanjeni novim i inovativnim tehnologijama. Rezolucija je FullHD, i TV traži ili skroz crni, ili skroz beli zid kako se ne providilo kroz njega sa zadnje strane. Pogledajte: preuzeto sa - b92.net
  21. Električni Hyundai RM20e Hyundai N predstavlja sportski RM20e koji pokreće centralno postavljeni elektromotor sa 810KS i 960 Nm, dok su baterije od 60 kWh. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje manje od 3 sekunde, do 200 km/h stiže za 9.88 sekundi, a može do el. ograničenih 250 km/h: preuzeto sa - Auto Blog
  22. CarWOW video: Audi S8 vs Bentley Flying Spur V8 protiv W12 motora:
  1. Load more activity

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...