Jump to content
FAS Goran

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Vala baš. Dosad je kad čačkam nešto obično bilo viška delova, ali nikad alata.
  3. Mozda je i persijska macka tu negde... ne vonja ti u kolima?
  4. Šta sve nećeš naći po branicima, gepeku i skrivenim odajama u tom Bravu.
  5. Evo bato, i za tebe ima nešto. Podignem haubu i krenem da gledam kako prići prednjim senzorima, kad spazim ovog drugara. Smestio se udobno u šucpleh, i kulira od proletošnje zamene ulja. Ma nisam na Rašu mislio, nego na talijana iz švicarske. Ne znam da l je čuvao persijanke u gepeku ili neko pseto, ali kad sam skinuo onu oblogu plastičnu da usisam, jedva sam dlake pokupio. U nekoliko navrata se usisivač od njih zapušivao.
  6. Pokušavao sam danas da nekako shvatim razlog zbog čega se prethodni vlasnik nije pozabavio time, jer realno nije neki posao montirati senzore, kad je sve ovako na izvol'te i došao do sledećeg zaključka. Ladovina. Naravno da ne radi. Tj. sad rade zadnji, ali ne i prednji. Odnosno i oni rade, al' pišti biper konstantno, znači i negde napred postoji havarija. Sutra sledi nastavak sage o senzorima. Sa nekog pokršenog zadnjeg branika, nije ih čak ni bilo tako teško skinuti.
  7. Daj ceo broj, pitam za drugara Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  8. Mozda usisa i motor-če [emoji23] Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  9. Nissan će od sada u Evropi lansirati samo električne automobile Nissan nastavlja sa planovima koji predviđaju da će se cela njegova paleta do 2030. sastojati isključivo od električnih automobila. Japanski proizvođač je potvrdio da će svaki novi model koji bude lansirao u Evropi od sada biti potpuno električni. Dva elekrična modela su već najavljena za Nissanovu evropsku liniju, uključujući zamenu za Micru koja bi trebalo da stigne tokom 2024. Micra sledeće generacije će koristiti istu platformu kao budući električni Renault 5 i služiće kao ulazni model kompanije na evropskom tržištu. Drugi model bi trebalo da bude zamena za Nissan Leaf. Nissan je još 2021. godine potvrdio da će Leaf iz porodičnog hečbeka prerasti u krosover, koji će se u gami smestiti ispod električnog SUV-a Ariya. Novi Leaf će se proizvoditi u Nissanovoj fabrici u Velikoj Britaniji u Sanderlendu kao deo projekta EV36Zero vrednog milijardu evra. Globalno, Nissan planira da predstavi 27 elektrifikovanih vozila, uključujući 19 potpuno električnih vozila, do 2030. godine, iako je trenutno nepoznato koliko će njih stići do Evrope. ''EV je vrhunsko rešenje za mobilnost'', rekao je predsednik i izvršni direktor Nissana Makoto Učida. ''Više od milion kupaca se već pridružilo našem putovanju i iskusilo zabavu Nissanovog električnog vozila, a sada nema povratka. Nissan će preći na potpuno električni pogon do 2030. godine u Evropi - verujemo da je to prava stvar za naše poslovanje, naše kupce i planetu.'' preuzeto sa - Auto Blog
  10. Today
  11. Ja sam našao skoro jednu kod nas ,na pružnom prelazu… ozbiljno!
  12. EK uzvraća udarac: Od 2035. će moći da se prodaju benzinci i dizelaši na sintetička goriva, ali... Nemačka je uspela da lobiranjem omogući da se od 2035. godine u Evropskoju Uniji prodaju i novi dizel i benzinski automobili - ako ih pokreću sintetička goriva. Svi ostali automobili s motorima sa unutrašnjim sagorevanjem biće zabranjeni. Ali Evropska Komisija (EK) je sada predstavila predlog za uključivanje novih vozila s motorima sa unutraašnjim sagorevanjem na eGoriva u saobraćaj. Ovim predlogom Komisija omogućava eGoriva, ali ih de fakto onemogućava, barem tako predlog propisa tumači udruženje eFuel Alliance, koja se zalaže za korišćenje eGoriva. Predlog koji je sada na stolu je toliko restriktivan da se ne može implementirati u praksi, tvrdi udruženje. Tako će zabrana motora s unutrašnjim sagorevanjem ostati na snazi i 2035. godine. U čemu je srž predloga? Prilikom proizvodnje eGoriva iz vazduha se uzima CO2, koji se kasnije, sagorevanjem u automobilima, vraća u atmosferu. Dakle, ono što se uzme, to se i vrati pa su emisije CO2 - nula! Ali EK sada traži i da se u lancu transporta, skladištenja i distribucije goriva koriste sistemi i cisterne s nultom emisijom CO2, a to je iz današnje perspektive utopija. ''Smanjenje emisija od 100% je zato gotovo nemoguće. To se odnosi na sve tehnologije, uključujući i elektromobilnost. Sve dok transport i distribucija nisu takođe obuhvaćeni obnovljivim energijama, nemoguće je postići potpuno smanjenje emisija'', kažu u eFuel Alliance, jasno upirući prstom i u elektromobilnost, koja takođe nije očišćena od emisija CO2. EK je objavila da će novi benzinci i dizelaši, proizvedeni od 2035. godine nadalje, morati da budu opremljeni posebnim sistemima koji će prepoznavati sintetičko gorivo. Ako u njih natočite klasični benzin i dizel neće moći da se pokrenu. preuzeto sa - Auto Blog
  13. Novitec Ferrari 812 N-Largo S Novitec N-Largo S obeležava odlazak Ferrarija 812 Superfast sa posebnim izdanjem, ograničenim na samo tri vozila širom sveta. Svi automobili ovog izdanja su već prodati. Komponente za ovo specijalno izdanje su napravljene od laganog karbona, pri čemu novi blatobrani dodaju 14 cm širini vozila u poređenju sa serijskim automobilom. Zadnji kraj je takođe redizajniran i ima integrisan zadnji spojler u posebno upečatljivom i aerodinamički efikasnom dizajnu. Aluminijumske felne od 21 i 22 inča su takođe restilizovane, u saradnji sa Vossenom. Novitec je takođe modifikovao 6.5 V12 motor koji sada ima dodatnih 40 konjskih snaga i gura N-LargoS do 100 km/h za samo 2.8 sekundi. Maksimalna brzina je povećana na 345 km/h. Takođe, tu je i modifikovani izduvni sistem. Na kraju, Novitec će opciono prilagoditi kokpit željama vlasnika. preuzeto sa - Auto Blog
  14. Mariani Mercedes-AMG GT 4-Door Nemački tjuner Mariani je pripremio niz modifikacija za Mercedes-AMG GT 63 S 4-Door. Automobil je dobio set novih 21 ili 22-inčnih felni. U slučaju 21-inčnog seta, prednje felne su široke 11, a zadnje 12.5-inča, gde se nalaze i gume širine 325 mm koje mu savršeno pristaju. Mariani je spustio Meredes za 55 mm, ali je zadržao originalne amortizere i E-Active Body Control sistem. Ipak, pripremio je nešto agresivniji zadnji difuzor, kao i novi izduvni sistem te završetke izduvnih cevi. Ovaj izduvni sistem je napravljen od visokokvalitetnog nerđajućeg čelika te uključuje prilagodljivo krilce koje pruža vozaču mogućnost da kontroliše jačinu zvuka. Tjuner je takođe poboljšao performanse, tako da 4.0 twin-turbo V8 motor sada razvija 725 KS i 950 Nm obrtnog momenta. Ovo je značajno povećanje u odnosu na standardni GT 63 4-Door koji isporučuje 577 KS i 800 Nm, dok GT 63 S 4-Door nudi 630 KS i 900 Nm. Ipak, Marianijeva kreacija je slabija u odnosu na hibridni GT 63 S E-Performance, koji razvija 831 KS i 1.400 Nm obrtnog momenta.
  15. EmisijaSAT: Geely Atlas Pro Da li je veliki Kinez ili mali Šveđanin?
  16. Kineski automobili beleže drastičan rast prodaje u Evropi MG i BYD predvode u ofanzivi kineskih proizvođača koje će teško zaustaviti i najavljeni novi porezi. Kineski noviteti izgledaju odlično, a tehnološki nimalo ne zaostaju za evropskom konkurencijom. Naprotiv, neretko nude i više od renomiranih rivala. A ako tome dodate i bar 20% nižu cenu, jasno je da se tradicionalnim proizvođačima ne piše dobro. Ako pogledamo zvanične rezultate, brojevi jasno ukazuju na prisutnost kineskih proizvođača. Recimo, kineski BYD kao jedan od najvećih proizvođača elektrifikovanih vozila je u avgustu prošle godine prodao tek 186 automobila. Godinu kasnije mesečna prodaja se popela na čak 2.685 primeraka, a njegov model Atto 3 se prodaje bolje od BMW-a serije 5 ili Mercedesove E klase. Prodajne rezultate po markama i modelima: MG iz ponude SAIC-a je aktuelnom prodajom ušao vrlo visoko na lestvici najprodavanijih. Prodaja je s prošlogodišnjih 5338 primeraka u avgustu skočila na 14.411 primeraka, a samo ove godine je u Evropi prodao 132.785 primeraka. Primera radi, MG4 je stigao među 40 najprodavanijih modela u Evropi, a MG je imao bolju prodaju od Volvoa, Suzukija i Minija. Ogroman rast beleži i Smart sa 3.715 prodatih automobila u avgustu, dok Geely može da bude zadovoljan sa Lotusom, ali i modelima Polestara i donekle Lynka. Fer je reći da nisu u rastu samo kineske marke. Plus beleži i Tesla s delom automobila dovedenih iz Kine, ali i Jeep, Cupra, Renault, pa i luksuzni Lexus. preuzeto sa - Auto Blog
  17. Da je povukao onu instalaciju jos malo, mozda bi odnekud iskocila i rikverc kamera. PS: Pametno odradjeno, sa cega si skinuo nosace?
  18. bane1321

    Vazduhoplovstvo

    Al bez helikoptera!
  19. Imam fabricki izveden kabl koji se zavrsava kod suvozacevog sedista. Mene zanima da li negde ima da se kupi dzek koji se samo nastavi i spoji normalno sa radijom, a ne da izvrsavam kerefeke elektricara, pa da sjebem nesto ozbiljno. Usao sam na onaj link, ali ona sema za spajanje do radija mi je totalno nejasna. Cemu tolike komplikacije ako je cela stvar fabricka?
  20. Ako je rađeno u servisu ne znači da je urađeno dobro ali sam odmah tu mogućnost sveo na minimum, generalno zašto bi proklizava la ako je sve ok.Dali si osetio smrad ferode i dim?
  21. Prethodna lamela mi trajala 80.000 i ko zna koliko pre mene kod prethodnog vlasnika. Radio sam u Fiat servisu, nije im prvi put. Set je Luk, kupljen u Delmaxu. Testirao sam auto nakon popravke ali svakako ne bi smeo da prokliza nakon 2500 obrtaja, nisam naglo pustao kvacilo vec samo dodao gas da izadjem uzbrdo. Nakon četvrtog ponavljanja više nije proklizavao, ista uzbrdica, isti uslovi.
  22. Eh sad , ne ide ona nigde kako cepa auto to je ... ne prodaje nikad namestili moji italijanci pa nema da mrdne. Kakvi 2007 , vidi sta 97mo radi , sljaka kao kalasnjikov
  23. Mozda nije isti problem ali meni se pre jedno 2 meseca na autu pojavila greska "Check Lights" par puta u kracem vremenskom roku. Nestajalo je samo od sebe nakog nekog vremena, tipa 15-30 minuta i jednom su mi zabagovali meraci goriva i obrtaja plus su mi migavci ostali upaljeni. Kada sam bio da odradim mali servis pre 20ak dana dijagnostifikovali su da stvarno nesto nije u redu (nisu ni oni znali sta jer kazu da nisu imali probleme sa digitalnim tablama) ali nakon druge provere su rekli da ce mi zameniti komplet celu tablu u garanciji.
  1. Load more activity

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...