Jump to content
FAS Euroauto Goran

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. U BMW-u samo Professional i obična navi čine dupe i oko razliku, a da ne pričamo o ostalim stvarima. Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  3. Ćale čitav život terao dobre aute(kupio novog Audija 1978),ja kao klinac imao budženog juga,da mi istera adrenalin,žene jurio 90tih kada nije bilo bezina,tri ženske mi u kući....isfurao svoje... pre bih kupio matoru mečku ili Citroëna(DS ili CX),da uživam,nego kompjuterizovano lajno, iskreno,da se stalno kvari Sent from my motorola one macro using Tapatalk
  4. I na kraju, na tu dva puta nasviranu cenu - opet dobijes Fiestu . Na stranu sto ih ne volim, ali cirkus je sta rade sa Crossoverima. I sto je najsmesnije - moderno je i savremen kupac pije tu pricu za lepe pare.
  5. A pogotovo je izraženo u zemljama kao naša kupovina novog automobila bez opreme. Po zapadu i severu sam uglavnom viđao da se vozi srednji viši paket opreme pa naviše, nezavisno od proizvođača. Kod nas se prodaje ona parola Novo je novo...
  6. Mi leti idemo često, skoro svaki drugi vikend. Čak spakujem roštilj samo za nas troje pa bude i ručak. A ovako zimi duže mi treba da se obučemo i stignem do gore nego što budem pola h i dosta
  7. Setup->Connect->Video, ako se dobro secam. Mozes da setujes na dnevnu, nocnu ili automatsku jacinu osvetljenja. Automatska opcija se okida na paljenje/gasenje oborenog svetla. Takodje, mozes da setujes jacinu i za dnevnu i za nocnu varijantu. Licno sam uvek drzao na "Day", a kada zatreba da se malo dimmuje nocu prebacivao san rucno na "Night". Imas dobru opciju za neki duzi otvoren put nocu, kada taj ekran samo smeta - drzis 3 sec dugme Main i potpuno se gasi osvetljenje ekrana. Sve nastavlja normalno radi u pozadini - mjuza, telefon, komande sa volana. Samo se ekran zatamni, a ostaje da sija onih 30 i kusur dugmica okolo , super izgleda nocu i bez TFT-a. Bar meni, koji sam malo stariji i ljubitelj intuitivnih analognih komandi i dugmica. PS: Ako su ti izgrebani tih 12 funkcijskih tastera u donjem redu - mozes blago da ih ispoliras alkoholom. Samo pazljivo, nije bas osetljivo kao ostali gumirani delovi, ali pazi da ne preteras. Svoju staru navigaciju sam doterao do perfekcije .
  8. Ma nije mi to bitno nego vidim i da je prednja maska sa restyle verzije iz 2011g, a ova sa oglasa je 2009g. Kao da je "krpljena". Ni opis nema. Ne znam da li uopste da idem da je gledam..tj ja ne bih video nista i 5 dana da je gledam vec da je odvezem kod Gorana.
  9. Lice. I ove su 8.5j. Radjene po uzoru na AMG felne i proizvodjac je Keskin.
  10. Eo nas nazad u BG. Ove AS Hankok 4Season S1 se dobro drze i dalje. Bez zamerki i na neku kombinaciju sneg+malo leda ispod (mozda sto je bacana rizla, mozda i sto nisam divljao) dok smo se izvukli iz smestaja (deonica oko cca 300m) do glavnog puta gde je put ciscen + so. Inace auto ne da je beo i kaljav od soli nego... Put Zlatibor - Preljina bez guzvi, jaako slab sneg, ali dosta se vode baca iza kola da covek poludi, pogotovu sto cujes rizlu kako cuka non stop koja je ko zna gde pokupljena (sto ukinuse te zavesice...). Bez policije. Preljina-Bg Elem, onaj put pa... Ne znam. Cisti se ali je sneg poceo ozbiljnije padati i vidi se da se ostaje na putu. Ofc udarili ogranicenje 60 za kao zimske uslove koje niko ne hebe ni 2% (ukljucujuci i mene). Malo je neozbiljno za takav put da se dozvoli nakupljanje snega (da neko slucajno ne kaze Ju sneg nas iznenadio, *beni je januar, nece prziti 30C). Na NBG (kod Save) parking zaboravljen i nikad ociscen, kod Arene isto. Potrosnja goriva: Cep-Cep 27. 77L. Bord nisam stigao da vidim na kraju. Auto je paljen svaki dan po jedno 20min rada u mestu zbog jacih minusa (-15C) i jednom vozen oko 300-400m da otkravi rucnu, tako da sigjrno ima uticaja na ukupnu potrosnju. Paljen na 3.ci-4.ti kontakt bez problema.
  11. Pa da, ti sto se pakuju sa unutrasnje strane su lepsi i diskretniji, bude onda slicno kao fabricki. Fabrikana imaju nosace sa unutrasnje strane branika, samo se senzor klikne u njih. Evo ti npr. slika prednjih parking senzora, slikao sam kada sam menjao maglenku:
  12. Today
  13. Rekoh ja da je zvuk bolji Koja je cena bila? Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  14. Razlika izmedju klotare i primerka sa dosta opreme je dupe i oko. Jedino zajednicko im je oblik i oznaka. Sent from my SM-A520F using Tapatalk
  15. Kod Bmw-a je bas izrazena razlika u nivoima opreme, posto kao sto kolega rece samo lici jedni na druge. U Balkanu sam iz radoznalosti usao u jedan bmw 3, i krajnje je smesan unutra, sa sve onim ravnim sedistima kao iz Juga..
  16. Mogao bih sad da se raspisem i dajem raznorazne primere kakvu razliku pravi oprema, ali nema smisla, ko zna zna, a kome ne znaci sve to zvuci apsurdno. Uglavnom se svede na razmazenost i kako se nekad vozilo sa peglicom, a to ne smeta istima da koriste mobilne telefone, internet, forum, TV u boji itd.
  17. Mi juce bili.. uvek kad odem gore pitam se sto ne idemo cesce...
  18. Apsolutno tačno. U FLA grupaciji čak su i manje izražene te razlike. Pogotovo što oprema ne utiče toliko na cenu koliko utiče pređena km, npr
  19. Malo blokiranje Venca, malo sankanje, ali ne sa kolima Fino se ponaša kleber, mada ništa ovo nije zahtevno. Uz Venac kolona pa sam se spustio preko Rakovca
  20. Samo ako je OOOO. [emoji23] Sent from my SM-A520F using Tapatalk
  21. Sto je najjace, jedva cekam prolece da djiram bajs
  22. Proveo sam par zima u Dzerkovicu, pravi poligon za testiranje zimskih guma!
  1. Load more activity

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...