Jump to content
FAS Euroauto Goran

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. zamenjeno kociono ulje (bilo lose na ispitivanju) , ulje menjaca (ono i nije bilo lose) i ulje u diferencijalu (koje nije menjano nikad izgleda - pretvorilo se u neku sivu mast maltene) .......... .
  3. Pozz Ljudi, Znam da nisam dugo pisao u mojoj temi(od kad sam kupio Kakanog),ali večina stvari je bila OK. Znam da sam više aktivan u temi funny-photos,ali ja idem logikom da je bolje da se nasmejem,nego da kukam(što sada moram da menjam),a ako mogu da pomognem(što se tiče automobila,jako malo) ja ću da pomognem. Zamolio bi Vas,sve kolege sa foruma(naročito iz Novog Sada),da mi preporučite "krštenog/normalnog" mehaničara u Novom Sadu koji održava Fiat-e. Nadam se da i u Novom Sadu ima neko kao Goran sa Altine/Zemuna(kojega 99% hvale koji idu kod njega),jer mi je daleko da idem kod njega na servis. Pošto sam danas platio Stojanovu "njihov harač"(plus što sam registraciju platio karticom,a tek sutra posledpodne mogu doći po nalepnicu,što sam do sada imao isti dan). Hoću da vam prikažem koliko me došao servis. Ulje motorno SHELL 5W30 3.5 litara 4550,00 Filter ulja 1200,00 Filter vazduha 2200,00 Filter kabine 2450,00 Set lanca 13900,00 Pumpa vode 9930,00 Usluga 21600,00 UKUPNO = 55830,00 Produženje registracije iznosi 21000,00 Plus još nekih 600-700 din na novu saobraćajnu(što i nije strašno) Ja lično mislim da su me "ošišali"(vesela budala bio,vesale budala ostao),ali to i nije toliki problem,nego što me nitko nije ni pitao da li imam još nekakvih problema sa kolima,što se doslovno žena koja radi na registracijama izderala na mene jer nisam doneo keš(znam moja greška opet,a možda je i ona u PMS-u,iako po godinama teško da to ima-jbg opet sam papučar,ali i ona živi od mušterija kao što sam ja). Zato bi opet zamolio,ako netko zna "normalnog" mehaničara u Novom Sadu(ne treba on da mi dolazi na slavi,pije cugu samnom itd..)već jednostavno da mi popravi/servisira kola,uhhh a možda i tražim previše u svetu kojem živimo.
  4. Sad me zvao moj dobar drug "lizingaš" I čovek je onu ponudu matematički razumeo na isti način kao i ja ( da je ukupna vrednost plaćanja po rentu ili lizingu preko 56 hiljada ). Čovek je inače član Izvršnog odbora lizing firme. Ali, očito, džaba mu njegov IQ i znanje za pravilno razumevanje marketinga Alfe
  5. @totti Aaaa, jesi li imao i amfibije ?
  6. Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  7. Iran, Rusija i Turska razmatraju zajednički program za dizajn i proizvodnju automobila Zvaničnici autoindustrije iz Irana, Rusije i Turske razmatraju zajednički program za dizajn i proizvodnju automobila, prenosi Radio Slobodna Evropa pozivajući se na iranske državne medije. ''Postoji velika mogućnost za tripartitnu saradnju proizvođača automobila tri zemlje. One mogu da zauzmu veliki deo tržišta'', izjavio je šef iranske Asocijacije proizvođača autodelova Mohamadreza Nadžafi-Maneš. Kako prenosi Beta, on je rekao da je predlog prvo iznela Turska, a da je Rusija ''zainteresovana''. Mnogi proizvođači automobila sa Zapada tokom prošle dve decenije pokrenuli su proizvodnju automobila u Rusiji, ali se od početka ruske invazije na Ukrajinu većina povukla. Zapadne zemlje uvele su Rusiji sankcije, koje ometaju autoindustriju te zemlje. SAD su se 2018. povukle iz sporazuma o iranskom nuklearnom programu i iste godine ponovo uvele oštre sankcije Iranu. preuzeto sa - Auto Blog
  8. Apsolutno tacno, nazalost... Samo sto se masovnom novogradnjom stanje samo pogorsava, bez ikakve promene infrastrukture u najvecem delu grada. Kod mene u kraju (porodicna gradnja, miran kraj u zelenilu), max 3 sprata, a nice zgrada sa 8 spratova i 2 bloka/ulaza, zvanicno 180 stanova. 180 porodica, sigurno bar 200 vozila... A bice tu naravno i neki povuceni sprat ili neka legalizacija potkrovlja/garaza. Gradi ih se jos u blizoj okolini, a naravno da sve zivo od infrastrukture ostaje isto, uzas. Da ne pricam o delovima grada koji su zatrpani novogradnjom, gradilistima, sutom, kamionima i koji bukvalno vise ne lice na sebe. Nije ni cudo sto onda vec prva kisa napravi kolaps.
  9. Bentley Bentayga Equestrian Collection Bentley Mulliner odeljenje nastavlja da izbacuje specijalna izdanja za odabrane kupce iz različitih delova sveta. Najnoviji primer je Equestrian Collection, sa ograničenim brojem od deset jedinica Bentayga rezervisanih za Belgiju. Kao što ime sugeriše, nova serija je naručena da proslavi svet konjičkog sporta u Belgiji. Zato je tema inspirisana konjima i umetnošću skakanja. Specijalna Bentayga je ofarbana u jedinstvenu Spectre nijansu eksterijera, u kombinaciji sa setom crnih točkova od 22 inča sa deset kraka, akcentima od ugljeničnih vlakana i posebnom značkom na C-stubu. Potonji je simbol Stephex Mastersa, sa narandžastom grafikom koja prikazuje glave dva konja. Isti amblem se može naći na naslonima sedišta i jastucima unutar kabine. Mulliner je odabrao boju Burnt Oak za presvlake od fine kože, sa kontrastnim mandarinskim šavovima. Pored sedišta, šara u obliku dijamanta se može naći i na umecima na vratima. Još jedan jedinstveni detalj je natpis ''Belgian Equestrian Collection'' na furniru kontrolne table. Naravno, svaki od deset primerak može biti dodatno personalizovan od strane vlasnika u saradnji sa Mullinerom, dajući prednost upotrebi održivih materijala. Svi primerci belgijske kolekcije su bazirani na verziji Bentayga V8. To znači da su opremljeni 4.0 V8 twin-turbo motorom sa 550 KS i 770 Nm obrtnog momenta. Snaga se šalje na sva četiri točka preko osmostepenog automatskog menjača. Oni koji su zainteresovani za kupovinu jednog od deset primeraka bi trebalo da posete zastupstva u Antverpenu, Briselu i Knokeu. SUV će biti predstavljen tokom briselskog Stephex Masters takmičenja, koje se održava od 24. do 28. avgusta. preuzeto sa - Auto Blog
  10. @MiloshBg Ah, 10 ak dana posle servisa treba da putujem ... a kada god neko nešto popravlja što već radi, onda je veća šansa da nešto pokvare nego da ostane isto Šta da se radi, neka menjaju ... Prošle godine na servisu su mi zaboravili da zavrnu neki šraf, što drži usisnik vazduha zveči nešto, povadio sam sve iz kaseta, fioka, polica, tek na kraju sam otvorio haubu i zavrnuo šraf Nema to veze sa servisom, svaki, ovlašćeni, neovlašćeni, Žika u garaži, svi su isti ...
  11. Today
  12. Treba imati u vidu da u toj ponudi (iznos rate) mora biti uključena i zarada Banke/Lizing kuće, tj. kamata... tako da ako je po cenovniku npr. 37k evra ne može i ukupno plaćanje po ponudi biti 37k evra, već ipak malo više od toga jer je uključena i zarada Banke/Lizing kuće. Svakako ne naravno ni blizu do 56k evra...
  13. Ne, ne, ne manjajte sada ništa Poslao sam tu ponudu jednom dobrom drugu sa IQ oko 155-160, koji je na svetskom prvenstvu zagonetača pre par godina u klasi "seniora" ( svi iznad 50 godina ) bio u TOP 3 u Pekingu. A pošto radi u lizingu, možda će on pravilno razumeti Ja sam ipak u klasi onog američkog predsednika, sa IQ oko 80 i to ako Bog da
  14. Proveri zupčenje, pogotovo ako si ga palio na gurku.
  15. Ne branim je na taj način, čak sam rekao suprotno od toga... i rekao sam da oni sami sigurno imaju najviše posledica od tako sročene promo ponude. Svejedno, moguće su skorije izmene u toj ponudi u smislu pojašnjavanja njenog sadržaja.
  16. Nemamo ti i ja nesporazum oko toga koliko će u Srbiji koštati onaj Tonale koji košta 39.000 u Nemačkoj, Italiji, Francuskoj ... Imamo nesporazum oko jedne reklame, za koju ti ja kažem da je nezakonita jer je obmanjujuća, a koju reklamu ti uporno braniš kao pravilnu, ali, možda u ekonomskom delu samo neprilagodjenu mom intelektu Naravno, matematički se ne mogu sa tobom složiti kako se računa deo u visini od 33% od nečega
  17. Na treba mi, znam koliko košta Tonale u SRB. Znaš i ti jer: - video si cene u GER. - video si da ''FCA Srbija'' u svojim zvaničnim PR saopštenjima (svako je okačeno u temi na kojoj smo) navodi politiku jedinstvenih cena za Tonale. - video si i moj post o cenama za Tonale u SRB - napisan 11.05.2022. Ali, ipak si odlučio (suprotno svemu gore navedenom) da veruješ da će Tonale u SRB biti 56k evra samo zato što ste ti i drugar koristili lošu matematiku. Pa, veruj onda... ljudi mogu da veruju u svašta , to je pravo svakoga od nas.
  18. Evo tebi kalkulatori liznga sa sajta dve lizing firme, izaberi bilo koji, unesi u njih ono što si gore naveo ( 40.000 cena, učešće 33% ), pa vidi da li će da ti ispadne da je učešće od 33% jednako "9.925 evra" https://www.unicreditbank.rs/rs/leasing/vozila/lizing-kalkulator.html http://www.intesaleasing.rs/top/kalkulator.6609.html Takva matematika koju ti nudiš ne postoji na (legalnom) tržištu Srbije u oblasti finansijskog lizinga. Niti u pravnom poretku Srbije može biti legalna onakva obmanjujuća reklama. Ali, nevažno, ovo je Srbija
  19. Pozdrav ljudi, treba mi pomoc vezana za problem koji imam sa automobilom. U pitanju je Fiat Punto 1.2 8v 2003 god., imao sam paljenje, majstor mi je rekao da je detonirao plin da ne duzim mnogo. , sredio sam sta se trebalo srediti u tom trenutku i u pocetku je sve bilo dobro, medjutim poceo je da se cuje kao "traktor" zamenio sam bobine,bio je bolji zvuk motora sve je bilo bolje. Nakon toga sam krenuo do prodavnice i auto se ugasio kao da je gubio snagu, prakticno u voznji izgubi snagu i nakon toga ponovo dobije snagu i obrtaji se podignu, pa padnu a kada se auto ugreje nece da se upali tacnije nece da povuce, upali se i kada dam gas obrtaji padnu i ugasi se, zamenio sam senzor temperature rashladne tecnosi i nista. Da li neko ima iskustva sa ovakvom vrstom problema.. Pozdrav
  20. Imam punta,poslao sam ti poruku slikaj grande punta kada izvadi iz kutije
  21. More, smorio si se što se vrćeš s more!
  22. @moron A, dobro... ti onda veruj da Tonale Edizione Speciale u SRB košta oko 56k evra. Nemaju sve države istu stopu PDV-a, zato su napisali ''neto cena''... ali suštinski ne može biti ozbiljnijih razlika.
  23. Kad ga vidi gotovo je... Generalno pazi autiće, voli malo da ih čuka međusobno pa sa nađe poneko sitno oštećenje, neki su napunjeni plastelinom ali ta faza je gotova. Sledeći mesec dobija Punta mk2 i Smart fortwo pa ćemo za dalje da vidimo.
  24. Vratio sam se preko MK, one rupe i prevoji su svake godine sve gori... valjda će i to uraditi kad već naplaćjuju putrainu... tako da ako počnu da ga rade ta alternativa bi bila dobra... Ali ono je strašno, zaboravi se čovek, nema i znaka upozorenja, samo odjdnom ogrnaičenje 80, šta je rekoh... kad ono... setim se da sam sa stilom tu u gluvu noć mi se otkačila zaštitna plastika ispod toška, pa sam sa wiktor inox nožićem i turpijom popustao šfraf I kao što rekoh otišao na Taosos preko BG vratio preko MK, nešto mi je google map pokazivao 20 min duže na Bg i kolonu na izlasku iz GR a i nešto se dogovorao sa prijateljima da se možda sretnemo u predejane pa odlučih ma MK, i žešće se smorih.. jeste dosadan AP, pripreklo 38, ugrejala se konzerva... odlazak preko BG mi je bio mnogo zanimljiviji, i ladovinšiji uz Strumu... sad kad bih opet išao mislim da bih na BG, ovamo te samo tera da forsiraš brzinu, srčeš gorivo, više se umoriš... više km pređeš za skoro isto vreme ali uz mnogo veću brzinu.. prosek mi je u povrtaku bio na 96kmh... potrošnja 6.6 po bordu a u odlasku 6.0 i dosta mirnija vožnja... žao mi je samo što ne izmerih u odlaksu vreme vožnje, dosta sam čekao na ulasku u BG pa mi je to pokvarilo i vreme i utisak, da som još brzo ušao u BG bilo bi totalno uživanje. U povrtaku sam obe granice ušao odmah sa par auta i opet je to bio naporan put... Jeste, u odlasku sam noćio, znači i to, ali opet baš me je AP smorio u povrtaku...
  25. Dakle ovako, ajd da kazemo prihvatljivija cena ucesce 9197, na rate 18672 i zadnja rata 9197, ukupno 37066 eur opet, ovo se slaze sa cenovnicima sto je @moron podelio u Evropi
  1. Load more activity

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...