Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Mercedes G klase

    Suzuki Jimny kao baby Mercedes G klasa Suzuki Jimny je model koga od predstavljanja mnogi upoređuju sa G klasom, što i ne čudi zbog sličnog oblika. Naravno, svi ipak koriste pridev ''baby'' G klasa, budući da je dimenzijama ipak nekoliko klasa ispod nemačkog terenca. Ipak, zahvaljujući projektu nepoznate tjuning kuće iz Dubaija, vlasnici Jimnyja sada mogu da svoj model urede tako da izgleda gotovo identično G klasi. Tako se na prednjem delu nudi panamericana maska, nova LED svetla kao i zaštita za branik. Budući da Mercedesov znak nisu mogli da iskoriste, odlučili su da Suzukijev logo stave u krug koji izgleda kao podloga Mercedesovog znaka. Naplaci takođe izgledaju kao oni sa modela G63 AMG, doduše u nešto manjim dimenzijama, a pozadi se ističu rezervni točak i nova LED svetla. Sve u svemu, pravi mali ''baby'' G 63 AMG. Slike su osvanule na FB stranici ''GTBoard'', a za sada nije poznato ime kompanije koja stoji za ove prerade (a ko zna, s obzirom na očigledno kopiranje - možda i ne žele da budu poznati). U svakom slučaju, čini se da vlasnici Suzuki Jimnyja vrlo lako mogu da svoj japanski SUV pretvore u ''nemačku zvezdu''. preuzeto sa - Auto Blog
  3. P: 2008. Fiat Nuova Bravo 1.6 MJet 120

    Servisna istorija-knjižica od kako je u srbiji kaže ovako 150000 veliki servis i usisna grana 17.6.2016. 155000 ulje menjača i obe viljuške 157 000 zamena termostata, zamena prednjih amortizera i solja Auto kod mene 164000 nov hladnjak , antifriz ,ulje filteri 174000 gumica uljne pumpe,ulje ,filter, novi prednji diskovi, plocice, zadnje plocice, crevo interkulera 181000 zamenicu centralu air bagova o svom trosku Slike se od ove kise jednostavno ne daju napraviti, ko god zeli moze doci u centar Bg-a da popijemo pice i neobavezno pogleda,provoza...
  4. 1500 bari? ili 1500 mbar, ako je bari onda je neki senzor vrisnuo. Mislim da na turbinama koji su na tankeru nije toliki pritisak.Trebalo bi da je ista turbina kao u gp 1.3 90 ks, tj varijabilna. Skini tehnička uputstva ili servisni trening pa pogledaj da li ima nešto što može da ti ponogne.
  5. Today
  6. Crossover solucije

    To je tačno, stilski je kao za ozbiljnije... Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
  7. Trgovačka 85? To mi je baš blizu
  8. Ja sam zadovoljan sa Saletom - Zarkovo.
  9. Koji servis za klimu preporučujete, punjenje i dezinfekciju?
  10. Zašto bi dizel crkao? Nema veze tip goriva, motor je ili zdrav ili ne. Ekvivalent tog TSI je neki 3.0 zeldi, 250 - 300KS i to može da se burgija pun gas do prekosutra. Iskreno govoreći, ja bih se pre kladio 6 cilindara u ovom slučaju. Ne vidim zašto ni 2.0 zeldi ne bi mogao da se pegla. Mi ih peglamo nemilo po autoputu do DE i nazad redovno i svi živi. Prodajemo na 300.000 pa naviše. Njakanje po gradu zlopati motor, otvoreno mu je odmor. Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
  11. Naravno da bi dizel od 190ks trosio osetno manje, makar jedno 30%, a verovatno i vise i naravno da ne bi crkao, ne bi mogao da navuce 260. Cak 530d xdrive provereno trosi jedno litru manje od gtia u svim uslovima. Svaki auto ako je ispravan i nije razgazena lesina mora da moze da se vozi pun gas na autoputu koliko god konja imao.
  12. Lada Vesta / Lada X-Ray

    Lada Vesta i okretanje za 180 stepeni prilikom vožnje unazad? Okretanje automobila za 180 stepeni tokom vožnje u rikverc nije nimalo jednostavan poduhvat. Pored neophodnih izvanrednih vozačkih veština, takav poduhvat zahteva i automobil sa šasijom i vešanjem koje može da izdrži tu iznenadnu promenu pravca. Slobodno možemo reći da Lada Vesta nije takav automobil. Pogotovo zbog činjenice da nema baš nizak centar gravitacije. Tu je naravno i brzina pri kojoj je vozač pokušao da izvede ovaj manevar. Nije ni čudo što se jadna Lada Vesta prevrnula tako kako jeste. Naime, u opisu video snimka koji možete videti ispod teksta, a koji je podeljen na sajtu ''Autorambler'', ovaj manevar su pokušali da izvedu pripadnici ruske vojne policije. Po svemu sudeći, oni su hteli da snime promotivni materijal, pa zbog toga i ovaj snimak sa drona. Ruska vojna policija je novi ogranak ruske policije. Njen zadatak je da prati vojne kamione i osoblje, između ostalog. U propratnom tekstu stoji i da je cilj iznenadne promene pravca kretanja zapravo izbegavanje rakete koja je ispaljena ka vozilu. Naravno, nisu svi automobili dizajnirani da se nose sa ovakvim skretanjima. Drugim rečima, da se u filmovima kao ''Baby Driver'' koristila Lada Vesta umesto modela Subaru Impreza WRX ili neki drugi slični automobili, onda bi filmovi bili potpuno drugačiji. Na kraju, mali sedan iz velike Rusije se nakon prevrtanja dočekao na točkove. Ostali policajci koji su bili prisutni su pojurili da pomognu vozaču i suvozaču, koji, na svu sreću nisu teže povređeni. Na osnovu ovoga možemo zaključiti da je Lada Vesta ipak vozilo namenjeno bezbednoj vožnji, a ne vozilo kojim se izvode različite akrobacije. preuzeto sa - Auto Blog
  13. Grande Punto 1.4 T-jet problem sa gasom

    Uzete jos 3 bobine diagnostika pokazala da su na 1 i 3 crkle bobine, znaci menjam sve, nije do plina
  14. @Zeljko1804 Pronašao sam ti Moraš radio da izvadiš. Onda iznutra, sa mesta gde je bio radio, imaš par šrafova sa donje strane kako bi skinuo gornji panel (sa dva otvora za ventilaciju i sa redom dugmića ispod njih). Pazi i na instalaciju koja mora da se raskači kako bi se izvukao napolje taj panel sa otvorima za ventilaciju i dugmićima. A, onda sa zadnje strane tog panela opet imaš dva šrafa da odvrneš kako bi došao do pozicije za dugmiće, pa tako i do tih slobodnih koje hoćeš da iskoristiš. Pominju i žabice gore kod otvora ventilacije, tako da nije sve samo na šrafove...
  15. Tvrđave na točkovima

    Najavljen 2020. Rezvani Tank Američki Rezvani je sa par zatamnjenih teaser slika najavio da će za nekoliko nedelja prikazati model Tank, modelske godine 2020. U saopštenju se 2020. Tank najavljue kao potpuno novo vozilo sa svežim dizajnom koje ne deli nikakve delove sa prethodnikom, kao i to da će imati ''sistem oslanjanja svetske klase'' dizajnirano u partnerstvu sa kompanijom FOX. Pominju se i ''masivne off-road gume'', dok će se za poogn brinuti 6.2 litarski V8 motor sa kompresorom i 746 kW/1014KS. Opet će se u gami naći i verzija ''Tank Military Edition'', između ostalog otporna na metke i sa EMP zaštitom. Rezvani je potvrdio da će isporuke prvim kupcima početi još tokom predstojećeg leta. preuzeto sa - Auto Blog
  16. Mercedes CLA

    Mercedes objavio cene za CLA Shooting Brake Mercedes je počeo da prima narudžbine za CLA Shooting Brake na domaćem tržištu, a kako kažu u toj kompaniji, prvi kupci će svoja vozila dobiti u septembru. Oni koji se odluče za bazičnu verziji moraće za CLA 180 da izbroje 32.213 evra, što je oko 800 evra jeftinije od Mercedesa C klase. Mercedes CLA 180 Shooting Brake ispod haube krije 1.3 litarski turbo-benzinac sa 4 cilindra, 136 ks i 200 Nm, koji je razvijen u saradnji sa kompanijom Renault. Motor je uparen sa 6-brzinskim manuelnim menjačem. Nešto skuplji je CLA 200 sa istim 1.3 agregatom, ali sa 163 ks i 250 Nm, koji stiže u kombinaciji sa 7-stepenim automatikom. Ovaj model ima cenu od 34.325 evra. CLA 220 i CLA 250 4Matic opremljeni su 2.0 litarskim turbo-benzincem sa 190 ks i 300 Nm, odnosno 224 ks i 350 Nm. Oba modela se isporučuju sa 7-brzinskim automatskim menjačem, a prvi košta 37.877 evra, dok se CLA 250 4Matic u Nemačkoj prodaje za 40.245 evra. Dizel ponuda se sastoji od tri opcije. Najjeftiniji dizelaš je CLA 180d, pogonjen 1.5 litarskim motorom, koji takođe potiče iz saradnje sa grupacijom Renault-Nissan. U stanju je da razvije 116 ks i 260 Nm, a cena automobila je 34.623 evra. Sledeći u gami je CLA 200d sa 2.0 motorom od 150 ks i 320 Nm, koji košta 36.289 evra, dok je u vrhu dizel ponude CLA 220d, takođe sa dvolitrašem ali od 190 ks i 400 Nm, čija je cena 41.168 evra. Mercedes CLA 200d i CLA 220d za prenos snage koriste 8-brzinski automatik. preuzeto sa - Auto Blog
  17. Crossover solucije

    Nismo se razumeli - da li i koji enterijer mi se vise svidja jeste stvar ukusa i o tome stvarno ne treba raspravljati. Kada sam napisao da mi enterijer Tucsona deluje "ozbiljnije" od Kijinog, mislio sam upravo to sto sam napisao - Ozbiljnije (ne lepse, ugodnije, atraktivnije...). Kia je kako spolja, tako i unutra vise naklonjena mladjoj populaciji, onako... sportskog duha, dok je Tucson ovima "ozbiljnijima" - klasicnijih linija i dizajna. Jel' sad jasnije?
  18. Sređeno sve juče. Ako ostane ovako kao do sad . Evo šta Eper prijavljuje za njega. Ovo je zalepljeno na haubi sa donje strane. Bio je i potsetnik na kartonu , ali je bio opširniji i pisalo je da je ulje 5-30 ? Ja sam sipao Seleniju K P.E.? Koje svećice da mu stavim ,ako ne nađem kataloške ? Majstori na tehničkom kažu da je svaki šraf odozdo fabrički ? Danas ga stavljam na dijagnostiku pa ću videti da li šta prijavljuje i kakve su opcije.
  19. @Zeljko1804 Kucaj u Google: aftersales Fiat elearnold. U rezultatima pretrage klikni na link ''Contents'': Sačekaj malo da se otvori, verovatno neće hteti odmah nego posle jedno 10- 20 sekundi. Onda klik na bilo koju opciju sa desne strane, npr. na ovu: Nakon toga klikni gore levo na oznaku modela: Nakon toga, izaberi jezik sa leve strane (pretpostavljam engleski) i model, tj. Grande Punto u tvom slučaju: Posle toga, klik na obeležene strelice: A, posle toga, sa leve strane izaberi tvoj motor i odgovarajuću kategoriju. Pretpostavljam da se, ovo što te zanima, nalazi u odeljku na koji sam kliknuo: I, onda klikći dalje dok ne pronađeš objašnjenje kako se skida taj panel ispod ventilacije (ili se verovatno skida sve komplet). Mora ovako naokolo jer ako ti samo pošaljem link neće hteti da radi jer traži logovanje za online eLEARN.
  20. Sa posla sam pa samo sturo bacio mamac da čujem komentare. Ja sam odlučio 90%i da vidim ako ima nesto pametnije otvoren sam. Evo uslova vozzi. Video sam u emisiji sat o njima i bas su ostavili utisak. Da bi dobio popust 40% moras da iscimas 8 ljudi da se registruje-ne i da plate. Pa sam zaredjao zenu, caleta, kolege, kuma. Do kraja meseca treba da uplatim inače propada. Ajde da čujem komentare. Mislim da je ovo kod atlasa bar duplo skuplje. Prosle godine sam u sat reviji imao kupon za atlas koji je vazio 15 dana. Ali onaj full paket. To je bilo extra. Platiš novine i poklon pomoc za more. Ove godine neće imati tu varijantu. Evo malo se raspisah. Amss sam plaćao godinama. Sada bas lose. Skupo a nemaš ništa. Ako se pokvari auto noćenje dobija clan. Ostali iz auta spavaju u vreći za spavanje. Nastavak puta isto samo za člana. Porodica nek se snadje. Kod vozzi 50e po osobi iz auta po noći. Za te pare u 5* da spavaju svi
  21. Napravili smo 2600km sa 244l goriva. Voznja uglavnom autoput, Ceska sa radovima na puti, Nemacka do Dresdena, nekoliko puta postizano 250-260kmh, dosta puta do 200-220, često kocenje i ubrzavanje, gradska voznja po Pragu i Drezdenu, kolaps u Budimpesti. Ako mene pitas, skroz ok potrosnja, 2l dizel od 180-200ks sa takvom voznjom ne bi mnogo manje gutao, a mozda bi i crkao.
  22. P: 15 inc Lancia original sa 195/55-15

    2 gume su 2016 a 2 2017 godiste, evo malo boljih slika
  23. Volkswagen garantuje kapacitet EV baterije osam godina ili 160.000 km Zahvaljujući dostupnosti mobilnim uređajima, većina ljudi je upoznata sa konceptom degradacije baterije, gde deklarisan kapacitet baterije uređaja opada sa vremenom. Kako bi smanjio brigu korisnika o degradaciji kapaciteta baterija u predstojećoj ID familiji električnih automobila, Volkswagen je najavio da će garantovati najmanje 70% originalnog upotrebljivog kapacitata baterije čak i nakon osam godina ili 160.000 kilometara. Garancija će važiti bez obzira da li koristite brzi punjač, za koji Volkswagen tvrdi da dodaje oko 250 km autonomije za 30 minuta. VW planira ponudu kutija za zid koje će omogućiti brzo punjenje kod kuće. Prvi od Volkswagenovih ID električnih automobila biće ID 3, hatchback veličine modela Golf čija premijera je zakazana u septembru na Salonu automobila u Frankfurtu. Zvanično lansiranje modela će uslediti naredne godine. Kupci će moći da biraju između tri baterije, kapaciteta 45 kWh, 58 kWh, i 77 kWh, sa autonomijom od oko 320 km sve do 480 km. Do kraja 2028., Volkswagen Grupa će u ponudi imati do 70 električnih vozila. preuzeto sa - Auto Blog
  24. Pozdrav ljudi, nov sam na forumu a i od skoro vlasnik GP TJet 2008. polako sredjivanje tece, ali nekako i pomoc cesto zatreba od iskusnijih. Naime, kupio sam kabl koji ce se kaciti na fabricki radio i davati AUX opciju, ima zenski izlaz za bananicu 3,5 mm (slika dole) i to bih voleo da pozicioniram na jedno od dva prazna dugmeta iznad radija(slika ispod). Skinuo bih jedno od ova dva dugmeta, mozda pre ovo do ASR opcije i busilicom napravio otvor na njegovoj sredini taman toliko da izadje rupica za bananicu. Recite mi da li je neko skidao ove dugmice uopste i kako i da ili je pokusavao nesto slicno sto i ja? Malo sam istrazivao i po internetu ali nisam bas naistao na dobar odgovor, a sam da cupam onu plastiku bez nekog savetovanja i ne bih bas jer ipak je pipljiva sva i lomljiva
  25. Klima servisi - iskustva

    @SrdjanNS86 Fali ti slika. Koji ovaj skroz dole? evo cela tema i Nauka je to...
  1. Load more activity
×