All Activity
This stream auto-updates
- Past hour
-
Moje iskustvo sa bordom kod 500L sa 1,6 Mj je bilo da uvek laže oko 2 dcl. Toliko je uvek pokazivao manje. Znam da mi je poslednje merenje borda na B merenju (pre prodaje ) bilo na 5,3 na oko 33.000 km (nakon prethodnog resetovanja), a da je aplikacija govorila da je životni prosek potrošnje vozila (dok je bio kod mene) bio tačno 5,5 (na oko 63.000 km ).
-
. Sent from my SM-A536B using Tapatalk
-
-
-
Svako jutro na posao, sa Voždovca blizu okretnice 26, pa preko Plavog mosta gde je uvek kolona, pa autoput gde je oko pola 8 kolona beskrajna mic po mic, pa pored Sajma, zatim Most preko Ade, pa još malo po NBGD, pa zavlačenje u garažu. I onda nazad istom trasom. Pored Sajma i Mosta preko Ade ujutru nema gužve, ali ima oko pola 5 kad idem nazad, naročito je epopeja u rupi na Mostaru za uključenje na autoput, praktično sve vozim u koloni do Dušanovačke pijace, onda se rasčisti. Nije kroz centar grada. Start stop probao da vidim jel radi i isključio. I sam sam bio iznenađen. Ili je baš dobar ili puno laže board. Na Grande Punto sam proveravao davno par puta od sipanja do sipanja, na laže board, barem ne značajno. Mislim koliko tačno sipaju na pumpama, uvek imam osećaj da sam dobio manje?
-
-
-
Izvinjenje autoru teme za (ponovni) O.T. ali moram da kažem da si kupio ( "za mene" ) NAJLEPŠI AUTOMOBIL. Toga više nema, i biti nikada neće. Na žalost. I jedva čekam da otvoriš temu. A autoru sve najbolje želim sa ovim novim Žabarom u štali
-
-
Klasici treba da zadrze hrom u sto vecoj meri je moguce, nisam pristalica farbanja hrom detalja iako to moze lepo da deluje u nekim pricama ali ako je hrom vec dobar ne treba ga dirati. Takodje volim i da boja auta bude takva da taj hrom istakne, npr. volim silver boju ali onda ta boja pojede hrom detalje pa ne dodju do izrazaja kao kod neke kontrast boje. Svakako sa crvenom u bilo kojoj (meni licno tamnijoj) nijansi sa ili bez kristala lepo ce delovati
-
-
Kad sam to čudo prvi put video u jednom automobilu u kasetofonu, bio sam u fazonu, ko je zabo ovaj kertridž umesto kasete Sent from my 2203129G using Tapatalk
-
-
Nikako. Sviđa mi se
-
-
Što se potrošnje dizela tiče, moj 500L 1.3multijet 95ks po Beogradu drži prosek 5,0l/100km, ako ne laže board mnogo. Ima jedno dve nedelje kako sam ga preuzeo u AK Kompresor-Autoland polovni automobili. Auto je 2017godište, prešao 48000km. Grande Punto 1.3multijet 75ks sa pravih 154000 na satu, koga imam nepunih 11god troši u istim uslovima litar više. Auto je beli, oprema skromna, rešio sam da ga malo ulepšam i sviđaju mi se oni beli sa crnim krovom. Koliko može da košta presvlačenje krova crnom folijom, i gde je to najpovoljnije uraditi, možda je neko radio skoro?
-
-
- Today
-
Nepopularni 8track tape Slično završio kao Beta Video
-
https://en.wikipedia.org/wiki/8-track_tape
-
Nisi jedini! Ja sam iz stare garde audiofila ali to nisam video. Magnetofon ili trakaš sa lampama imam ali ovo nikada nisam video. To je neki prelazni period kao beta i DAT. Pojavilo se i prodavalo godinu dve i nestalo.
-
-
Uradis hrom u crnu foliju, par desetina eur. Sent from my SM-S901B using Tapatalk
-
Nije to taj model i nije to ta boja, ali sam vise mislio u ovako nekom pravcu. Mada... meni se cini da si se vec odlucio za tu neku crveno/bordo metalik. Sto je odlicno, tako da zanemari ovu sivu.
-
Sve ste u pravu, al' moj je napucan hromom... sa crnim detaljima izgleda vrhunski, sumnjam da bi moj ispao tako dobro To je to, samo novije... posle 80 i neke su prestali sa krajnjim oznakama broja vrata pa su i kupe, i limo i kobasičar bili 240. Do tada je 242 bio Coupe, 244 limuzina a 245 karavan.
-
Back to the roots , dragi moj kolega. Odrastao sam i naucio da vozim na Francuzima (ovo poslednje konkretno na 305, lepo vreme pred svu onu nesrecu '90-ih). Matori ih svo vreme tera (Peugeot, Citroen) - onda mozete misliti trenutno pomeranje du*eta sa njegove strane, da mi je poprilicno trebalo da shvatim sta su prave stvari . Salu na stranu, bio sam otvoren za svasta i planirao promenu tabora svakako. Kod Italijana za mene odavno nema niceg interesantnog (Fiat je truba sa modelima skoro punu deceniju, od Alfi restyle Giulietta mi nije bila neka preterana razlika u odnosu na restyle Sport a za vise nego duplu doplatu, opet nisam ljubitelj sedana i SUV,...). Za ove pare u slicnom godistu je mogao da se uzme i neki interesantan Nemac D segmenta, mada kuckali smo na temi o kupovini - zbog eksponencijalno sve gorih i gorih BG uslova saobracaja/parkinga, najvise sam naginjao opet nekom Compactu 2016-2018. U pracenju na PA su mi bili Leon FR Mk3, 308 GT-Line Mk2, eventualno Focus ST-line ili u krajnjem slucaju neka restyle Giulietta Veloce, a Megane Mk4 sto sam vise probao manje mi se svidjao. Ali sam uhvatio sebe da nekako uvek krajickom oka "spijuniram" sta se nudi od Sport Chic DS5 manuelaca, jer je to auto koji mi se svidjao jos od kada se pojavio. Cak sam davno i ovde na forumu, licno otvorio temu bas za taj model (Nesa je kasnije samo prosirio naslov i dodao ostatak njihove game): https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/55217-citroen-ds5-c5-ds7-crossback-ds-automobiles I reko' hajde da barem na neko vreme imam taj auto, bez obzira na raznorazne komentare po netu (delom tacne, ali koliko vidim vecim delom rekla-kazala). Jos se upoznajemo nas dvojica , totalno druga filozofija i dozivljaj voznje, pa cemo videti kako ce se pokazati i koliko cu ga zadrzati. Zao mi je samo sto u to vreme nisu imali neki iole pouzdaniji turbo-benzinac, navukao sam se... Tako da nisam zeleo potencijalnu igranku sa, po zlu cuvenim BMW-PSA cedom, tj. THP 200. Uzeta sigurica od 2.0 traktorceta, provereni 163 KS (bez AdBlue, Stop&Start i ostalih eko-sra*a) u sto mladjem mogucem godistu za tu motorizaciju. Agzara, bolje da te ne pominjem, onaj tvoj drugar koji uvozi je bio toliko profesionalan da nije mogao cak ni da se javi na telefon . Ako ti je za utehu, pominjao sam te tada, ali sebi u bradu .
-
Da se vratimo na temu, pogledah ulje u motoru posle nedelju dana, još uvek nije pocrnelo. 500L, 1.3 Multijet. Baš ću da pratim razvoj događaja, pre nisam obraćao pažnju na to. Znam da je neko u nekoj drugoj temi pitao zašto ulje u dizel mašini brzo pocrni. Verovatno zato što je bilo dosta karbonskog taloga u motoru, pa ga je novo ulje odmah rastvorilo.
- 4244 replies
-
- selenia 20k
- selenia gold
- (and 4 more)
-
Jes, doduse ovaj je napucan na sport mode, ja sam imao malo drugaciji koncept u glavi. Ali svakako mu stoji.
-
To je tek posebna priča, Elektronski otpad, litijumske baterije, ma sve živo što je opasno izvoze samo da ne bude kod njih.
- 4244 replies
-
- selenia 20k
- selenia gold
- (and 4 more)
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".