Jump to content

Od 17.02.2020. oko 5 časova ujutro, Forum je na novom serveru. Ako vidite ovaj tekst, to znači da ste na novom serveru/Forumu.

Ali, na jednom manjem broju uređaja još nije odrađen automatski DNS refresh, pa zato jedan broj korisnika još uvek ne može da vidi ovu stranicu. U skladu sa politikom njihovih operatera i oni će u narednim satima, a najviše za 12 sati automatski dobiti nove parametre.

FAS Euroauto Goran Vlada

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. [emoji2957] Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
  3. ^ ovu tetu trebalo bi upariti sa Piroskim... Kakav bi to hit emisija o automobilizmu bila. njih dvoje review na delu od banstola do iriskog venca
  4. A ha ima jedna u Šeksipirovoj ulici, na limanu 3,i ja video Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
  5. @Nick Da nisi negde na limanu oko maslacka? Vidim da tu ima neka nova ovakva delta
  6. Today
  7. Jbg Axicu, za moju djuntu nisi prokomentarisao, jel to da shvatim kao + ili kao - ? Poslato sa Honor 8X pomoću Tapatoka
  8. Moj Punto je radio kao americki V8, das mu gas u mestu, zaljulja se ceo auto. I voznji nista. Poslato sa Honor 8X pomoću Tapatoka
  9. Postovani, cena novog dela sa zamenom i dve godine garancije je 17500 rsd.
  10. Pozdrav društvo! S obzirom da sam malo informacija generalno prikupila za Lanciu Ypsilon, bilo bi super kad bi mi neko od vas rekao svoje mišljenje o npr ovim Y-lonkama koje sam našla na oglasima. Moja priča je sledeća: dobila za 18. peugeot 206cc, 1.6B 16v, 2000 godište. Posle godinu dana kao da ga je prokleo neko, krenuo motor da curi, krenulo da rikava sve redom. Rodom sam iz Niša, studiram u Beogradu pa sam relativno često na E-75, pedja mi je priredio takve lepe predstave sa dimljenjem i glupostima po autoputu... da ne pričam. Pedja je prodat, a sada sam u procesu potrage novog automobila. Pronašla sam 4 po meni fina primerka ovde u BG-u i okolini za recimo do 2200€ sa registracijom. 1. Crvena, bordo, kako god. Ona je 1.4 benzin. Svidja mi se što ima šiber, jedina na oglasima sa šiberom u ovim okvirima cene. Neka ključna oštećenja nisam primetila na slikama. Sedišta su malo pohabana, ali opet, auto je star 13 godina pa je, donekle, za očekivati. Jedino što mi je privuklo pažnju je na slici gde je otvorena hauba, ova leva strana mi izgleda haotično, oko šolje je stanje jako diskutabilno. Zanima me šta mislite o tome. 2. Bela, krem. 1.3MTJ. Privukao me je iskreno opis, kao i dobro stanje sedišta. Ima manuelnu klimu, to je recimo loša stvar, ali ima tempomat. Takodje ova dva oštećenja sa slika ne znam koliko su zanemariva ili ne. 3. Takodje bela, krem. 1.2 benzin. Kožna sedišta-plus, automatska klima-plus. Ovde sam se malo zapitala oko kilometraže, piše u knjizi da je servis zadnji put radjen 2016. na 135.000km, a na satu sada piše 136.500km, znači sigurno je vraćena. Po mojoj nekoj računici, po ovim podacima, ako je od 2015. (120.000km) do 2016. (135.000km) prešla 15.000km, mora da je od 2016. Do 2020. prešla pa makar još 50,60 hiljda... zar ne? 4. Crna. 1.2 benzin. Nemam poseban komentar. Svidja mi se Tata i ja smo već gledali dva primerka. Znamo već otprilike koje su im mane tipa elektronika (da se proveri klima, podizači, ovo ono...), videli smo na par njih da im pragovi rdjaju (na ova 4 to nisam primetila), znamo za onaj simptom kad im se pali airbag iz nepoznatog razloga... da li postoji još neka stvar na koju bi trebalo obratiti pažnju? Izvinjavam se za dug tekst, zaista mi treba pomoć hvala svima unapred
  11. Ćaos ljudi! Nisam baš dosta čitala po forumu, verovatno sam retko žensko ovde. Studiram u Bgu, prodala prvi auto pa sam zainteresovana za Lanciu Ypsilon. VIdela sam objave iz 2010, ali bih volela da čujem neku lepu reč i u 2020oj. Pozdrav svima :D
  12. Postovani, koliko bi kostala zamena senzora pozicije volana? U pitanju je Fiat punto, 1.2 8V benzin, 2010. godiste. Pozdrav!
  13. Yesterday
  14. I to je sticaj okolnosti, bila neka robna razmena [emoji23] Pa posto su sileni, Lemforder nesto oko 20e i ruke za to mislim 2500din. Kandza nista, a ovo oko nosaca 1200din jer je morao da vadi poluosovinu da bi prisao jednom. Ti sileni su me kostali 1500din pre neki mesec, kupio sam cd sarzer za stila fabricki "ispravan" medjutim nece da vrti disk i to sam uzeo u zamenu a sarzer mi ostao da se slikam sa njim posto nece niko ni da ga pogleda. Послато са SM-J330F помоћу Тапатока
  15. VreleGume video: Test Zhi Dou D2 Kažu da je praktično stvoren za grad sa svojih 30 konja i 90 Nm, a prvo tržište u Evropi mu je Austrija. Punjenje može biti samo preko klasičnog kućnog strujnog priključka i traje 7 sati. Domet sa punom baterijom je između 160 i 180 kilometara:
  16. Kapiram [emoji2] koliko para ta zajebancija? Sent from my 3310 using Tapatalk
  17. Moze i posebno, ako ih nadjes ja kad sam hteo ceo nosac nije ga bilo pa sam ovo uzeo polovno sticajem okolnosti.. Послато са SM-J330F помоћу Тапатока
  18. Za silen blokove nosača motora, zar se ne menja čitav nosač, ili može posebno guma? Sad si napisao, ok. To su ustvari nosači nasača..[emoji43] Послато уз помоћ ТT
  19. Nisam menjao rekete nego silene na koji se srafe ti reketi, 2 mala , kao npr sto idu na zadnjim amortizerima ako si vidjao. Mrdao mi se motor kad se pali -gasi, cimne kad naglo popustis pa dodas gas... Sad je to puno smanjeno,na paljenju -gasenju nema tog "poskakivanja" motora, vibracije na leru su se promenile i u voznji osecas da nema cimanja motora. Послато са SM-J330F помоћу Тапатока
  20. Doug DeMuro video: 2020. Rolls-Royce Cullinan Black Badge Trenutno najluksuzniji SUV na svetu - 40 konja (600 ukupno) i 50 Nm (900 ukupno) više od ''običnog'' Cullinan-a, mnogo hroma spolja je ovde zamenjeno crnim elementima. Kada se uporede početne cene, ovaj je 50-tak hiljada evra skuplji, tj. ne postoji sa cenom manjom od 350.000 evra:
  21. Kako su se manifestovali losi reketi? Sent from my 3310 using Tapatalk
  22. Ne moze bre brate, nista ne znas. Iskrivili se od udaranja, postali jajasti Послато са SM-J330F помоћу Тапатока
  23. AutoMarket.hr video: BMW X1 sDrive 18d Iako nosi najmanju oznaku u okviru X porodice nije najmanji BMW SUV. Najmanji je X2, a kojih još 5 stvari bi bilo dobro znati o BMW X1 pogledajte u videu:
  24. BMW X5 xDrive30d na testu Auto magazina Čak i godinu dana posle dolaska na naše tržište, BMW X5 ne prestaje da privlači pažnju. Kako i ne bi, kad je ovo jedan od najkompleksnijih modela bavarskog proizvođača. Novi BMW X5 dolazi iz fabrike u Spartanburgu u američkoj državi Južna Karolina. U početku su kod nas u ponudi bila samo dva motora, a sada ih je ukupno pet, uključujući i hibrid. Mi smo odabrali zlatnu sredinu, šestocilindarski 3.0 dizel sa 265 konja koji nosi oznaku X5 xDrive30d. Test primerak je izuzetno opremljen, tako da smo mogli da isprobamo gotovo svaki komad dodatne opreme. Auto je toliko kompleksan da bi nam trebao ceo članak samo opremu da navedemo. Koliko je toga napakovano, možda najbolje govori podatak da cena osnovnog modela košta 74.700 evra, dok test primerak sa svim dodacima ima cenu od 118.470 evra. BMW X5 više nije najveći SUV bavarskog proizvođača s obzirom da se pojavio X7, ali svakako predstavlja vrhunac tehnologije nemačkih inženjera. U tom kontekstu jedino je ispravno porediti ga sa direktnom konkurencijom. Ponuda podrazumeva nekoliko linija opreme koje menjaju karakter automobila, u pogledu estetike ali i ponašanja na putu. Naš X5 ima M paket sa drugačijim branicima, lajsnama i detaljima u unutrašnjosti. Auto izgleda impozantno sa točkovima prečnika 22 inča, pogotovo što su dimenzije prednjih i zadnjih različite - pozadi su 315/30 R22. Vazdušno ogibljenje je takođe bitna stavka koja utiče na izgled. U standardnom režimu auto je na srednjem od pet nivoa visine, dok je u sport modu na drugom, tako da spolja gledano izgleda prilično spušteno pa čak i tjunirano. Auto se lako razlikuje od starog po izduženijim „bubrezima“ na masci, ali i po zadnjim svetlima koja su nas podsetila na ona sa aktuelnog Jeep Grand Cherokee-a. Unutrašnjost je više nego raskošna. Istina, nisu baš svi tasteri presvučeni aluminijumom, ipak je to rezervisano za Seriju 7 i X7. Bez obzira na to oprema je vrhunska, a površina pod plastikom praktično da i nema. Ambijentalno osvetljenje je postavljeno čak i u krovu, tako da ako uveče gledate X5 sa visine ne možete da ne primetite plavičasti sjaj panorame. Ono po čemu se ističu najnovije linije prestižnih BMW serija su detalji sa kristalnom strukturom, pre svega na ručici menjača koja je napravljena od pravog kristala. Čak se i njeno unutrašnje osvetljenje menja u zavisnosti od doba dana. Od kristala je i start-stop dugme, zatim tradicionalni BMW-ov tačped, odnosno džojstik za kretanje kroz meni multimedije pa čak i potenciometar za jačinu zvuka. Moramo da priznamo da nam se dopala i kombinacija sa braon kožom i braon lakiranim drvetom, pa nas je u kombinaciji sa kristalom podsetila na estetiku prestižnog nameštaja šezdesetih godina. Naravno, komandna tabla je u potpunosti presvučena kožom. Sedišta su posebna priča. Tu je čak i funkcija automatskog hlađenja koju nismo stigli da isprobamo jer smo auto vozili po hladnom vremenu. Ali zato smo isprobali sva moguća podešavanja, uključujući širinu sedišta kao i nagib gornjeg dela naslona, tako da imate osećaj da vas auto grli. Pravično podešavanje je neophodno ne samo zbog ličnog komfora već i zbog pravilnog rada masaže. To je jedina stavka oko koje je BMW mogao više da se potrudi. Kao što rekosmo, auto poredimo isključivo sa direktnom konkurencijom. Iako ima mnogo programa, uključujući i masažu gluteusa, efekat masaže je mogao da bude snažniji i efikasniji u gornjem delu leđa. Po ugledu na najprestižniju Seriju 7 vozač ima mogućnost da preko komandi na svom sedištu podešava sedište suvozača. Atmosferi vrhunskog luksuza doprinose i dve vrste parfema koje mistične mirise ispuštaju u ventilaciju, ali i sistem za automatsko privlačenje vrata bez potrebe za treskanjem. Auto smo vozili po kiši pa smo mogli da testiramo automatiku odmagljivanja prozora. Senzori vlažnosti vazduha su sjajno podešeni pa auto po potrebi potpuno neprimetno uključuje kompresor klime tako da stakla nikada nisu zamagljena. Kada smo već kod njih, bočna su evidentno duplirana, sa posebnom zvučnom izolacijom. Volan se podešava na struju, sa standardnom funkcijom automatskog udaljavanja radi lakšeg ulaska i izlaska iz vozila. Zvučna izolacija i potpuno odsustvo vibracija je impozantno, ali ono što nas je posebno iznenadilo u odnosu na konkurenciju je stabilnost. Ovako veliki SUV modeli teški preko dve tone nisu baš najzgodniji za umirivanje prilikom promene pravca, kočenja i ubrzanja, ali BMW je napravio zaista odličan posao. Kada se startuje motor, komfort mod je standardno podešavanje, sa već pomenutim trećim od pet nivoa visine. Čak i tada auto se iznenađujuće malo naginje. Prolasci kroz krivine su svakako bili izazov za konstruktore, a ništa manji problem za ovako visok auto nije kočenje. Međutim, X5 nam je ulio mnogo više poverenja nego neki konkurenti. Sport režim je odagnao svaku sumnju u granice mogućnosti koje su za jedan veliki SUV prilično impozantne. Ogibljenje je tada na drugom nivou (prvi se koristi samo za olakšan ulazak u auto). Amortizeri postaju tvrđi, volan direktniji… Istina, nema direktnog prenošenja informacija sa podloge kao na sportskim limuzinama BMW-a, ali bar omogućava da skrenete bez skidanja ruku sa pozicije 9:15. BMW ne bi bio to što jeste da pritisak na sport taster u potpunosti ne promeni karakter automobila. Tačno je da u velikoj meri pomaže sistem upravljanja na sva četiri točka kod kog se zadnji zakreću tako da je omogućeno lakše manevrisanje i bolje ležanje u brzim prolascima kroz krivine, ali način na koji se auto ponaša u takvim situacijama je potpuno neočekivan. Limit je zapravo vrlo teško dostići. Visina i masa kao da ne znače ništa, tek X5 sa ogromnim samopouzdanjem prati i najoštrije krivine. Ono što posebno fascinira je zvuk motora, odnosno zvuk izduvnog sistema, koji se u sport režimu promeni kao da vozite najljući V8 benzinac. Svako dodavanje gasa izaziva riku auspuha a tek silina kojom auto postiže međuubrzanja, čak i prave petrolhede ostavlja bez reči. Jednostavno, niko ne može da poveruje da X5 ima ''samo'' 265 konjskih snaga! Potpuno je neverovatno koliko cifre na papiru zapravo malo znače, jer BMW-ovih 265 KS u praksi se ponašaju kao stotinak konja više kod drugih. Dakle, motor uopšte nije preslab za ovakav auto. Istina, nedostatak snage se oseća tek pri veoma velikim brzinama kada se ne mogu očekivati baš trenutna međuubrzanja sa, recimo 160 na 200 km/h. Velika prednost dizelaša u odnosu na benzinca je svakako potrošnja. Ne radi se samo o novcu, već i o autonomiji. Trolitarski dizelaš se pokazao veoma štedljivim u Seriji 5 i Seriji 7. Ovde je prosek očekivano veći: po gradu troši oko deset litara umerene vožnje, dok pri 130 km/h putni kompjuter pokazuje svega 7.8 l/100 km. Za to je zaslužna i duga osma brzina automatika, s obzirom da se na toj brzini vrti na samo 1.700 obrtaja. Moramo da priznamo da nam se, osim sport moda dopao i adaptivni mod. Ogibljenje je tada na srednjem, odnosno trećem nivou. Senzori u deliću sekunde skeniraju podlogu i ponašanje automobila, odnosno ugao volana, da li se pritiska gas ili kočnica. Konkretno, preko neravnina auto je neverovatno mekan i ni na kraj pameti vam nije da se vozite na niskoprofilnim ''dvadesetdvojkama''. Zapravo, osećate se kao da ste na letećem ćilimu. Sa druge strane, kada auto skreće, koči ili ubrzava, amortizeri se prilagođavaju, tako da uopšte nema naginjanja karoserije. Vrhunski inženjering, kvalitet materijala i završne obrade, samo su delić ukupne atmosfere novog X5. U ovoj klasi izbor kupca definišu finese, a na strani X5 je nebrojeno mnogo detalja. Rame uz rame sa sportskim karakterom, po kome je BMW neprikosnoven, stoji bespogovorna elegancija, ali i neophodna doza konzervativnosti. Osim izuzetno bogate i luksuzne opreme vozača i putnike relaksira vrhunsko Harman Kardon ozvučenje, ali i svi mogući sistemi pasivne i aktivne bezbednosti. Sistem poluatonomne vožnje održava odstojanje od vozila ispred i to u sredini saobraćajne trake, a vozaču ostaje samo da drži ruke na volanu iako auto zapravo sam radi sve. Ovaj sistem je posebno zgodan u stani-kreni vožnji, kada auto skoro u potpunosti preuzima brigu o praćenju kolone, što u velikoj meri smanjuje stres vozača. Sa druge strane, onima koji ne vole da daju migavac prilikom prestrojavanja može da napravi problem u smislu da otme volan, misleći da ste nenamerno prešli preko linije. Ostaje vam ili da blagovremeno koristite migavce ili da funkciju asistencije volana isključite. Nažalost, u našoj zemlji BMW ne podržava skeniranje saobraćajnih znakova o ograničenju brzine, pa samim tim ne radi ni automatski sistem uz čiju pomoć adaptivni tempomat automatski prilagođava brzinu u skladu sa trenutnim ograničenjem. Ista je situacija i sa prepoznavanjem znaka stop, odnosno ukrštanja sa putem koji ima prvenstvo prolaza. Da radi, sistem bi upozorio vozača ako prođe znak bez usporavanja. Novi X5 pamti poslednjih 50 metara puta i ume potpuno sama da se vrati unazad istom putanjom. To je prava stvara kada se uparkiravate u komplikovano parking mesto iz koga je posle teško izaći. Doduše, putanja unazad nije baš identična, već auto koristi parking senzore za svaki slučaj. Zato, pazite na ivičnjake, ne prepoznaje ih! Najnovija generacija laserskih farova se spolja lako prepoznaje po plavom kućištu. Kada nema ulične rasvete stalno su uključena duga svetla. Kamere prepoznaju vozila ispred, pa ih snop preskače kako se ne bi zaslepeli vozači, dok sav prostor oko njih obasjava dugim svetlima. Autor: Aleksandar Bursać preuzeto sa - magazinauto.com
  25. Levi sa desnim i obratno? Ko gume posle sezone, samo rotiraš može to još...
  26. Carfection video: Porsche Boxster GTS 4.0 4.0 atmosferac isti kao u 718 Spyder, menjač i prenosni odnosi isti kao u 718 Spyder, ljudi iz Porschea kažu da nema nikakve mehaničke razlike već samo softverske i da zato u ovom modelu taj motor ima 20-tak KS manje iako ima isto obrtnog momenta. Ali, najvažnije je da je ovaj auto jeftiniji od 718 Spyder iako tih 20 konja i ne osetite - da li je tako postao ustvari bolja kupovina?
  1. Load more activity

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...