walker 0 Posted May 14, 2012 Ja sam odvrno poklopac za pumpu uz pomoc lanca za skidanje filtera ulja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Coa123 0 Posted April 21, 2013 (edited) Kazaljka benzina na inst. tabli mi retko kad pokazuje nivo goriva kako treba, pa krenuo u skidanje pumpe i čišćenje, ali... Na samoj pumpi su tri creva. Debelo crno, tanko crno i tanko žuto. Skinem tanko crno i benzin curi iz njega bez prestanka, a pošto mi žao benzina, nisam hteo čekati da samo stane (imam min. 30tak litara u rezervoaru), greota prosipati. Kako skinuti creva a ne prosuti sav benzin, u čemu je fora? Inače, pumpa benzina pišti, poprilično se čuje dok auto radi (bilo na benzin, bilo na plin), jel to ok ili jok ok? Edited February 17, 2021 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted April 21, 2013 izvuces sav benzin u kantu...a to sto se pumpa cuje je znak da je pri kraju zivota... Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted April 21, 2013 Mozes i da nadjes par srafova odgovarajuce debljine koje ces ubaciti u crevo da sluzi kao čep ili neki slican predmet,budi malo kreativan a možes i da istočiš sve kao što Gusar kaže,bar ceš ispustiti prljavštinu ako je ima.Mada kad malo bolje razmislim to ne može biti gorivo iz rezervoara vec mozda vraca sto je ostalo u crevima do motora a toga ne bi trebalo biti puno.Debelo crno bi trebalo biti odlazno,tanko crno-povrat goriva i žuto odušak.Kod mene se 2 godine (koliko imam auto) čuje pumpa da zuji,doduše cujem je samo dok motor ne radi tako da je tvoja možda stvarno pri kraju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Megabyt 0 Posted February 17, 2021 (edited) Sve je super radilo do danas. 4 dana nisam palio auto (bilo je dosta hladno ta 4 dana) i danas kada sam trebao da krenem na posao....zeeez. Vergla ali vise od toga nece... Goriva bi trebalo da ima jer me plovak nije ranije nikada zezao. Promenio sam senzor radilice ali nije bilo do njega. Nasao sam crevo kojim gorivo stize do motora. Razdvojio sam gumeni deo od metalne cevi i ustanovio da gorivo tj benzin ne stize do motora. E sad, pokusao sam da nadjem pumpu za benzin trazeci pristup ispod tapacirunga na podu auta ali sam samo izgubio vreme i nerve jer njoj ne moze da se pridje iz automobila. Na internetu NIGDE nisam uspeo da pronadjem informaciju o tome gde se nalazi pumpa za benzin kod Multiple Natural Power. Da li neko moze da mi pomogne i da mi objasni GDE se nalazi pumpa za benzin kod Multiple 1.6 Natural Power? Edited February 17, 2021 by neshaoct spojeno / formatiranje Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 17, 2021 (edited) @Megabyt Pogledaj sada, nakon spajanja, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Tako ćeš videti i ovu sliku: ...kao i mogućnost da je pumpa možda ok, ali ne dobija više struju,..i kako to proveriti. Edited February 17, 2021 by neshaoct dopuna Quote Share this post Link to post Share on other sites
Megabyt 0 Posted February 17, 2021 (edited) Probao sam apsolutno sve sto sam mogao da procitam. Jedino jos pumpu nisam nasao. Ova slika ne pomaze u mom slucaju jer sam izvadio zadnja sedista i nasao sam ispod tapacirunga poklopac ispod koga bi trebala da bude pumpa ali... Moja multipla je sa metanom i samo sam dosao do boca. Onda sam skinuo tapacirung u gepeku ali ni tamo ne postoji nikakav poklopac koji pokriva pristup pumpi. Jedino ako se ne pristupa pumpi ispod vozila... Zato mi i treba savet tj pomoc da mi neko objasni gde se nalazi pumpa za benzin na Multipla Natural power Edited February 17, 2021 by neshaoct formatiranje Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 17, 2021 @Megabyt Daj broj šasije. Ili, ako znaš da koristiš ePER, kucaj ga ovde sam. 1 Djuk85 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bratsaja 18 Posted February 24, 2021 (edited) Skines rezevoar i videces pumpu.Pazi na plasticne cevi koje su nakacene na rezervoar da ih ne prelomis,samo polako i oprezno.Kada skidas pumpu pazi da ne polomis veliku plasticnu maticu koja je drzi,postoji i fiatov kljuc za to ali ga niko nema.Maticu POLAKO kuckaj cekicem preko neceg drvenog,moze i drzalja drugog cekica,samo polako i nezno jer ako pukne skoro pa da nema resenja. Pre nego sto skines pumpu proveri da li dobija struju,pumpa se cuje prvih nekoliko sekundi kada das kontakt.Dovod goriva proveravas tako sto sa mosta benzinskih dizni odvrnes poklopac(ako ga nije neki prethodni majstor bacio)pa srafcigerom pritisnes poklopac mosta i treba da siklja benzin,a postoji i alat za merenje pritiska pumpe.Probaj da spases tu pumpu jer je metansku nemoguce naci,a razlikuje se od obicne benzinske.Kazu i da moze da se prepakuje,sigurno ce neko sa foruma znati. Edited February 24, 2021 by bratsaja Quote Share this post Link to post Share on other sites