Jump to content

Photo

Lancia Lybra 2.4 JTD - maksimalni pritisak turbine?


  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
goranar

goranar

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 58 posts
  • Location:Banjaluka

Ne mogu da nadjem u dokumentaciji podatak koji se odnosi na maksimalan pritisak u usisnoj grani za motor 2.4 jtd 10v 110 kW. Da li neko zna? Unapred hvala.



#2
neshaoct

neshaoct

    Abarth

  • Administrators
  • 23993 posts
  • Gender:Male
  • Location:Beograd, Rakovica
  • Garage:Stilo 1.9 MJet 140

A, to ti treba zbog?

Pitam jer ako misliš da nešto čipuješ, ne ide to tako što saznaš na koliko možeš ''sigurno'' da ''odvrneš turbinu'', pa onda kao ae da je odvrnemo na toliko, ima auto bolje da ide...



#3
Martini

Martini

    Prominente

  • Moderator
  • PipPipPip
  • 2487 posts
  • Gender:Male
  • Location:SABAC
  • Garage:Kappa 2,0 20V Turbo, Lybra 2.0

Fabricki pri maksimalnom opetrecenju  u pikovima stize i do 1,4 bara, ali ga odmah elektronika izregulise na mozda oko 1- 1,2 bar.



#4
goranar

goranar

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 58 posts
  • Location:Banjaluka

Hvala na interesovanju. Ne nameravam da cipujem, nego imam problem da mi u voznji booster pritisak dodje do 2540 mBar kada potopim gas i ECU izbaci gresku P0235. Vrednost je tacna, jer sam umesto senzora stavljao indudtrijski loger pritiska i isto pokazuje. Za maksimalnu vrednost booster pritiska pitam iz razloga sto ako je na mom autu vrednost veca, verovatno je protok vazduha smanjen a video sam da ima prljavstine u usisnoj grani kada sam skidao snezor. To povezujem sa cinjenicom da je od kako sam kupio auto kolicina vazduha manja od trazene 3-5 puta.



#5
brdaus

brdaus

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 106 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sumadija
  • Interests:Rally, F1, MotoGP, automobili, kompjuteri, putovanja
  • Garage:Lancia Lybra 2.4 JTD LX chiped by FantomX

Nisam siguran da tu nesto nije u redu. I meni su bile te  vrednosti bile pre cipovanja. Mislim na kolicinu usisanog vazduha. A i kod drugih JTD motora koje sam citao vrednosti su bile slicne.



#6
goranar

goranar

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 58 posts
  • Location:Banjaluka

     Pokusao sam da pomeram karakteristiku turbine gore-dole i vidi se razlika na dijagramu, ali se problem ne resava. I dalje booster pritisak prelazi vrednost od 2400 mbar i tada motor uopste ne prima gas. Takodje sam otisao kod majstora, skinuli su usisnu granu i sve lepo oprali, auto je zivlji na manjem broju obrtaja ali opet se javlja problem kada patosiram gas. Moze li da bude problem do izduva, mozda katalizator?






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users