Jump to content

Photo

Fiat Croma 2.5 TD (1992.) - dimi hladan


  • Please log in to reply
44 replies to this topic

#1
sonsibilaps

sonsibilaps

    Il Nuovo

  • Members
  • Pip
  • 17 posts
Imam problem sa autom,pomagajte :( Imam fiat cromu , nosi motor od Lancie Theme 2.5td 1992 god. Problem je sto auto kad je hladan ,prvih 3,4 minuta rada dok se ne zagreje dosta dimi beli dim,i lose radi,pomalo trokira i stuca na ler gasu.Kad se zagreje nema ni trunke dima i rad je odlican.
Auto pali na pola kljuca,i sto je cudno ne trosi ulje skoro uopste.Zamenio sam ulozke dizni sve 4, grejaci novi,kompresija je 27 na sva 4 klipa.Sta bi tu moglo da bude problem, pumpa, ventili,hidropodizaci ili cak IC?

#2
Gusar

Gusar

    Prominente

  • Members
  • PipPipPip
  • 2577 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zemun
  • Garage:Fiat Uno Fire 60s
Beli dim... Il je nesagorela nafta il je voda... U tvom slucaju nije voda znaci izbacuje ne sagorelu naftu... Kazi majstoru da nasteluje paljenje...

#3
MS PK

MS PK

    Abarth

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 8830 posts
  • Gender:Male
  • Location:Prokuplje
  • Interests:Fiat grupa
  • Garage:Ducato x2
Moguce je da ventili trebaju da se steluju, da dizne trebaju da se steluju, da paljenje treba da se presteluje, uzubljenje, tkz. "sauh"... Ima tu dosta faktora, mada ti 2,5 inace dime hladni.

#4
Gusar

Gusar

    Prominente

  • Members
  • PipPipPip
  • 2577 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zemun
  • Garage:Fiat Uno Fire 60s
Nek proba prvo da nasteluje paljenje...

#5
sonsibilaps

sonsibilaps

    Il Nuovo

  • Members
  • Pip
  • 17 posts
Jel se paljenje steluje pomeranjem bosh pumpe gore-dole? A da li taj motor ima hidropodizace i da li mu se steluju ventili?

#6
MS PK

MS PK

    Abarth

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 8830 posts
  • Gender:Male
  • Location:Prokuplje
  • Interests:Fiat grupa
  • Garage:Ducato x2
Mrda se bos pumpa napred-nazad, ventili mu se steluju sa plocicama kao na zastavi (tako je bilo na mom fiatu 2,5tdi) pa mislim da je isto.

#7
Ticma

Ticma

    Prominente

  • Moderator
  • PipPipPip
  • 3754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Beograd-Rakovica-NBG
  • Garage:Punto Mk2a 1.2 16v HLX ; grande Punto Evo 1.3 mJet ; Fiat Nuova Bravo 1.6 M-Jet
Probaj sa pomeranjem bosh pumpe, drugar je imao slican problem na kiji i bila se pumpa pomerila.

Edited by Ticma, 08 August 2012 - 23:59.


#8
sonsibilaps

sonsibilaps

    Il Nuovo

  • Members
  • Pip
  • 17 posts
Ok hvala,samo treba da nadjem dobrog majstora...

#9
MS PK

MS PK

    Abarth

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 8830 posts
  • Gender:Male
  • Location:Prokuplje
  • Interests:Fiat grupa
  • Garage:Ducato x2
Eee to je problem u ovoj zemlji Srbiji. Mi lakse skupimo pare i kupimo auto, postizemo finansijski kako tako da odrzavamo ove nase lomove, placamo raznim divljacima da nas deru a Majstora nema ni za leka. Sve prevaranti.

#10
sonsibilaps

sonsibilaps

    Il Nuovo

  • Members
  • Pip
  • 17 posts
tako je MS PK, ne smem svakom da poverim auto,jel malo je majstora koji poznaju ovaj motor,jer je 2.5td. Skoro sam crko od straha kad su mi menjali zupcasti kais,kao da nikad u zivotu nisu menjali:)Ali ispalo je ok hvala bogu.A bogami za diranje oko pumpe moracu da nadjem nekog ko poznaje ovaj motor.Zao mi da ga sjebem i napustim ide kao zmaj:)

#11
Ticma

Ticma

    Prominente

  • Moderator
  • PipPipPip
  • 3754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Beograd-Rakovica-NBG
  • Garage:Punto Mk2a 1.2 16v HLX ; grande Punto Evo 1.3 mJet ; Fiat Nuova Bravo 1.6 M-Jet
Odakle si, bg ili?

#12
MS PK

MS PK

    Abarth

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 8830 posts
  • Gender:Male
  • Location:Prokuplje
  • Interests:Fiat grupa
  • Garage:Ducato x2
A ne trosi nista :guitar:

#13
sonsibilaps

sonsibilaps

    Il Nuovo

  • Members
  • Pip
  • 17 posts
iz Nisa sam,sta dal trosi ?

#14
MS PK

MS PK

    Abarth

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 8830 posts
  • Gender:Male
  • Location:Prokuplje
  • Interests:Fiat grupa
  • Garage:Ducato x2
Ide kao metak a trosi malo goriva. Odi do Ice u brzom brodu, servis DR.Fiat ,pozovi se na Micu iz Pk, ja sam svoja vozila odrzavao kod njega, cak sam i generalnu radio, radi samo italijane, dobar je majstor i malo skuplji. Evo ti br. 064 17 55 442

#15
Transporter131

Transporter131

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 273 posts
  • Gender:Male
  • Garage:Fiat Marea Weekend ELX
ako ne resis problem negde blize,a dolazis u bg , :) zvrcni 063 343 584

#16
sonsibilaps

sonsibilaps

    Il Nuovo

  • Members
  • Pip
  • 17 posts
znam tog dr.fiata, on je mnogo skup,uzeo bi mi pare koliko kosta moj auto :D
Ne znam,gledacu da resim do zime taj problem,nego vazno da on pali dobro i da ide pa ce da vidimo ostalo.Ne isplati mi se da ulazem mnogo u stari auto:)

#17
MS PK

MS PK

    Abarth

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 8830 posts
  • Gender:Male
  • Location:Prokuplje
  • Interests:Fiat grupa
  • Garage:Ducato x2
Zavisi koliko je pristupacna pumpa, verovatno bi ti uzeo 20-30e, ako je samo do stepena paljenja. To je inace mnogo prost zahvat, ako se malo razumes u auta mozes i sam. Gde si menjao dizne? Jesu li nastelovane kako treba?

#18
Transporter131

Transporter131

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 273 posts
  • Gender:Male
  • Garage:Fiat Marea Weekend ELX
Moj savet je da ne diras pumpu a narocito ne sam.to se steluje komparaterom i 2 3 stepena je dovoljno da ne valja,a ventile na tim motorima sam stelovao posle 250000 prvi put.Trebalo bi da jos uvek imam plocice i viljusku za taj motor.A sto zadimi kad je hladan ....,sigurno nisu ventili a ni pumpa ,u oba slucaja bi dimio i vruc.pitanje je kako su dizne nastelovane (ja nemam bas ok iskustva sa ''bosistima'') i ko je sklapao motor.Mada ,ja se ne bih sekirao samo vozi,a ako budes dolazio ,kao sto rekoh zvrcni... :scooter:

#19
sonsibilaps

sonsibilaps

    Il Nuovo

  • Members
  • Pip
  • 17 posts
on je dimio i pre nego sto sam menjao dizne ,samo sad sa novim diznama bolje pali i manje trosi koliko sam primetio i lepsi rad ima na leru,mislim kad je vruc.A kad je hladan,uzas....trokira i dimi...i kako se motor postepeno greje sve manje dima i bolje radi...i tako sve dok ne digne radnu temperaturu..onda je ok.A kako se to dizne steluju.To mi je bosista zamenio umetke pa valjda na 150 bara ..a majstor samo ubacio u motor....Ja licno mislim da dok ne otvorim glavu motora i ne sredim komplet ventile,gumice i ostala biiip on ce da dimi....a mnogo gruba slika kad upalis negde auto ono ljudi zinu i cude se kazu ovo krs :)

#20
Transporter131

Transporter131

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 273 posts
  • Gender:Male
  • Garage:Fiat Marea Weekend ELX
Dizne se steluju,ako me secanje ne vara na 139 bara,i to bi svaki bosista trebalo da ume da uradi.Usput i pumpa treba da se pretrese,jer mozda ona podbacuje sada kad su dizne nove.A zbog ventila i gumica siguran budi da nebi dimio samo kad je hladan.Iznenadices se kad vidis da je svaka predkomora naceta,i onda ces da juris drugu glavu ili predkomore i to je igranka.U novom milosevu je bosista koji vrlo dobro zna sta radi,a uz to daje i garanciju.Nazalost ja njegov tel. vise nemam.Ako ti je za utehu ja sam sa tim motorom kome je bilo ne moguce nastelovati ventile,jer je bio toliiko potrosen da nisam na tako tanku meru mogao da obradim plocice ventila,presao 200 000.

Edited by Transporter131, 13 August 2012 - 18:13.





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users