Jump to content
FAS Goran
nsgaghy

Stilo JTD / MJet - glasno zviždanje

Recommended Posts

Snimak sve govori:

Na mom Stilu se javilo glasno zvizdanje, od prvog puta kad se pojavilo - pomalo, pa do ovakvog konstantnog zvizdanja je proslo 7 dana.

Razni majstori (pa cak i ovlasceni servis - Stojanov) sumnjali su na turbinu, i jos ponesto...

Auto nije trosio ulje, potorsnja goriva je bila ista, a nije bilo ni gubitka snage...

Jel neko ima ideju sta bi moglo da bude?

Ovaj post ostavljam ovde samo za slucaj ako neko drugi bude imao slican problem, a sutra, cim prebacim sliku cu da kazem sta je bio problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije u pitanju nikakvo crevo, mada je to bila prva stvar koju sam proveravao...

Gornje crevo interkulera je imalo rupu, i njega sam zamenio, ali nije nimalo uticalo na zvuk...

Problem je bio u dihtungu izduvne grane:

IMG_1650.jpg

Problem je dijagnostifikovao Miki u TIM servisu, a dihtung je zbog nedostatka vremena zamenjen u jednom servisu u Novom Sadu...

Edited by nsgaghy

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa necemo preterivati :lol: malo smo sredjivali neke druge stvari ali posto je covek morao za NS i nije moglo za pola sata da se nadje originalni dihtung kao sto rece zamenu je uradio u svom kraju :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovani,

Posedujem Fiat Stilo 1.9 mjet dynamic 103kW 2004 godinu dana. Prezadovoljan sam potrosnjom, snagom, opremom... Imam sledeci problem: Vec duze vreme se prilikom naglog 'stiskanja' papucice gasa u motoru negde od sredine ka levoj strani (mada vise prema sredini) cuje jak zvuk vrlo slican stomatoloskoj masinici za popravku zuba i to posle nekih 2200 ili 2800 o/min - nema pravila. bio sam kod par majstora, sumnjali su na turbinu, ali nije do nje. Kada je auto na leru ne cuje se ovaj neprijatni zvuk iako se motor 'vrti' na 5000 o/min. EGR je ustopovan (tako sam ga uzeo), creva sva suva... Cini mi se da mu je snaga opala za nijansu od kada je pocelo da se ovo cuje. Molio bih za pomoc, misljenja, slicna iskustva i dr. Prvi put pisem na Forumu i zeleo bih da pohvalim sajt. Puno pozdrava i unapred hvala!

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druze,to moze da bude ERG ventil ili nenastelovana turbina ja sam imao taj problem zato sam i prodao stila i kupio lancia kappa i prezadovoljan sam.Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod FIATA LANCIE I ALFE ne moze biti KRSEVA samo losih vozaca i losih majstora, eto kojima zapadne slucajno takva tehnika da se sluze sa njom.

P.S. nisam mislio da nikog vredjam, ali zbog takvih "komentara"........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pregledaj paazljivo sva creva, nista te ne kosta a znaju da prave problem.

@MARINER

apsolutno si u pravu :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste krs, u pravu si. :unworthy:

Edited by srkiv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod FIATA LANCIE I ALFE ne moze biti KRSEVA samo losih vozaca i losih majstora, eto kojima zapadne slucajno takva tehnika da se sluze sa njom.

P.S. nisam mislio da nikog vredjam, ali zbog takvih "komentara"........

Heheh, da ne idemo u off - ocigledno da nisi uhvatio salu...Dizel motori u Fiat-u i Lanci su isti...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo mene ponovo! 'Malko' kasnim, al' bolje ikad... Problem je bio u jednom od zavrtnja koji stežu poklopac EGR ventila - proklizala je loza! Kad se turbina upali, vazduh usled velikog pritiska prolazi na mestu koje bi ovaj šraf trebao da drži zatvorenim. Momci iz servisa Stojanović iz Niša su otklonili kvar i ovom prilikom im se zahvaljujem. Pa, ako neko ima ili ikada bude imao ovakav ili sličan problem neka prvo obrati pažnju na ovako banalne stvari. Pozdrav svima!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatno ce neko vec da dodje sa slicnim simptomima ali resenje-razlog ce da bude totalno drugacije...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ne otvaram novu temu posto je u pitanju isto "zvizd"!

Elem :) Pri davanju gasa cuje se neko ispustanje vazduha (pod pritiskom, jelte) u oblasti hladnjaka interkulera, e sada, 99% sam siguran da nije 'ladnjak jer je skoro menjan iz razloga prosviranih saca na prethodnom. Glavni osumnjiceni su crevo interkulera i "pletenica" izduvne grane. Glavni razlog postovanja ovog posta je... Da li je i koliko opasno za voznju u ovakvom stanju (po auto) i koliko utice na performanse automobila i potrosnju? Koliko moze da kosta otklanjanje ovog kvara, nista precizno, treba mi neka okvirna cifra za jedan tj za drugi scenario?

Hvala, pozz :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bracala...ako si cistio egr ventil...postoji sansa da nisi lepo vratio onu selnu pa se cuje sistanje pri dodavanju gasa...tako je meni bilo kad am ga cistio...pa je majstor opet popustao selnu i namestio.. :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

EGR sam cistio pocetkom godine, siguran sam da nije do njega jer posle ciscenja nije bilo problema do pre nekih mesec dana kada sam primetio ovu situaciju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zviždanje je obično neki falš vazduh. Turbina kad je kaput, trebalo bi da drugačije zviždi, vrlo neprijatno.

Tapatalk HD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije te vrste zvizdanje, zvuk je vise tipa kada na kompresoru za farbanje pici vazduh....siktanje, da se tako izrazim ali konstantno dok je pod gasom, u leru radi ko sat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vidi creva koja vode do interkulera i od njega narocito donje,smotaj pun levi pa iza tocka ces videti mali deo tog creva i lepo pogledaj da tu nije puklo ume da ga zastitna plastika proreze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos nisam stigao da proverim creva, ali evo nisam bio lenj pa sam sinoc snimio kako se to sve cuje. Mozda pomogne u suzavanju problema...

Share this post


Link to post
Share on other sites

taj tocak smotaj pun levi i videces da je tu puklo.resava se vrlo brzo 2 nove selne i parce tankozidne cevioko 5cm duzine sve ukupno oko 500 din.a da kupis to crevo novo ti je preko 5000 din.nebudi lenj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...