Jump to content

Photo

Bravo - šta znači Max Def na ventilaciji?


  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1
goransid

goransid

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 106 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sid
Pozdrav...
Skoro sam kupio Brava pa me jedno interesuje.
Kad prebacim usmerivac ventilacije na Max Def on mi upali klimu,grejac zadnjeg stakla i ventilator na max.
Pa me to malo buni zasto klima i grejac zadnjeg stakla u istom momentu.
Hvala :question:

#2
kole

kole

    Prominente

  • Members
  • PipPipPip
  • 2577 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zrenjanin
  • Garage:Fiat Stilo 1.9 mjet 16v, malo dopingovan
Zato što se tako nabrže odmagljuju/odleđuju stakla.

#3
goransid

goransid

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 106 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sid
Druze hvala ti na pomoci :thumbup:

#4
aikidoka

aikidoka

    Il Nuovo

  • Members
  • Pip
  • 29 posts
  • Gender:Male
  • Garage:Fiat Brava 1.9 JTD ELX
To znaci maximalno odmrzavanje i ukljucuje ti sve grejace, klimu, grejac zadnjeg stakla i bukvalno znaci maximum defrost!

#5
goransid

goransid

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 106 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sid
Hvala vam na objasnjenju :welcome:

#6
mibre

mibre

    Il Nuovo

  • Members
  • Pip
  • 4 posts
  • Gender:Male
  • Location:Here we are
  • Garage:Fiat Brava 1,6
A da li je mozda neko primetio cudno zujanje koje se cuje u kabini prilikom davanja kontakta, bez obzira da li motor radi, ili ne? Zujanje se najvise cuje u predelu centralne konzole, kod komande usmeriva vazduha za ventilaciju? Ne cuje se mnogo, ali me nervira, pa bih voleo da znam o cenu se radi. Auto je Brava 1,6 16V 2001 god.

#7
francuz69

francuz69

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 302 posts
  • Gender:Male
  • Location:Beograd
  • Garage:Croma 1.9 MJet 150
Max Def = Maximum Defrost

#8
Bravo JTD

Bravo JTD

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 1055 posts
  • Gender:Not Telling

A da li je mozda neko primetio cudno zujanje koje se cuje u kabini prilikom davanja kontakta, bez obzira da li motor radi, ili ne? Zujanje se najvise cuje u predelu centralne konzole, kod komande usmeriva vazduha za ventilaciju? Ne cuje se mnogo, ali me nervira, pa bih voleo da znam o cenu se radi. Auto je Brava 1,6 16V 2001 god.

Ako je automatska klima onda mali ventilator vuče vazduh kroz ona rebarca između dugmeta za klimu i recirkulacije. Tako utvrđuje unutrašnju temperaturu.

#9
Zvukoljub

Zvukoljub

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 910 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zemun
  • Interests:High Fidelity
  • Garage:2004 Punto JTD Dynamic; 2000 Bravo 1,6 16v GT
Jel zuji sve vreme dok je na kontaktu, ili prestane posle nekog vremena?

#10
Bravo JTD

Bravo JTD

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 1055 posts
  • Gender:Not Telling

Jel zuji sve vreme dok je na kontaktu, ili prestane posle nekog vremena?

Ne znam nisam obraćao pažnju ali mislim da stalno vrti bez obzira na to da li je klima uključena ili ne. Čim daš kontakt. Najverovatnije se zaprlja pa pravi veću buku jer kad radi normalno jedva da ga možeš čuti.

#11
svetozar

svetozar

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 211 posts
  • Gender:Male
  • Location:beograd
  • Garage:bravo 1,6 16v
to sto ti se cuje je motor klapne za recirkulaciju vazduha.zvuk se cuje iz predela kasete? ''malo'' se potrosi mehanizam klapne pa vrti stalno u krug.ukljuci dugme za recirkulaciju vazduha i videces da ce prestati da se cuje.e sad pitanje je u kom polozaju ce ti ostati klapna? :question: :thumbsup:

#12
mibre

mibre

    Il Nuovo

  • Members
  • Pip
  • 4 posts
  • Gender:Male
  • Location:Here we are
  • Garage:Fiat Brava 1,6


A da li je mozda neko primetio cudno zujanje koje se cuje u kabini prilikom davanja kontakta, bez obzira da li motor radi, ili ne? Zujanje se najvise cuje u predelu centralne konzole, kod komande usmeriva vazduha za ventilaciju? Ne cuje se mnogo, ali me nervira, pa bih voleo da znam o cenu se radi. Auto je Brava 1,6 16V 2001 god.

Ako je automatska klima onda mali ventilator vuče vazduh kroz ona rebarca između dugmeta za klimu i recirkulacije. Tako utvrđuje unutrašnju temperaturu.

Hvala, mislim da je bas iz tog motorceta, jer se cuje non-stop, samo kad radi motor, zvuk je malo manje primetan. Da li znas nacin da se otkloni ovaj zvuk u kucnoj radinosti?

#13
Bravo JTD

Bravo JTD

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 1055 posts
  • Gender:Not Telling
Morao bi da skineš taj centralni deo pa da probaš sa čišćenje i podmazivanjem.

#14
TaxistaKG

TaxistaKG

    Il Nuovo

  • Members
  • Pip
  • 40 posts

Ako je automatska klima onda mali ventilator vuče vazduh kroz ona rebarca između dugmeta za klimu i recirkulacije. Tako utvrđuje unutrašnju temperaturu.


bem ti lebac, ja za ta rebarca kod klime mislio da je to namešteno za metalne pare, kao kod ručne. Auuu, al sam naprso

#15
Bravo JTD

Bravo JTD

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 1055 posts
  • Gender:Not Telling
Nisi valjda gurao novčanice u te proreze :rofl:

#16
GTX-Steel

GTX-Steel

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 434 posts
  • Gender:Male
  • Location:KG
  • Garage:1.9 JTD
Sta tacno radi MAX DEF opcija na Bravi i da li ima veze sa radnom temperaturom ? Primetio sam da kad to ukljucim pali se lampica za klimu pa ne znam da li to valja tako ili ne i sta se tacno desava?

I jos nesto, razmisljam da stavim karton ispred hladnjaka iz vec poznatih razloga.. koliko je to korisno posto sam primetio da sad sporije dostize radnu? + sporije stize do tacke grejanja a treba mi toplota sto pre :D

Edited by neshaoct, 11 December 2012 - 18:44.
prebačeno


#17
MS PK

MS PK

    Abarth

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 5451 posts
  • Gender:Male
  • Location:Prokuplje
  • Interests:Fiat grupa
  • Garage:Ducato x2
Pa , korisno je, brze dostigne neku vecu temperaturu i lakse je odrzava na putu ali nista nemoze da zameni dobar termostat. Stavi obavezno, samo pazi da nezatvoris prostor ispred ventilatora, ako postigne radnu temp. da bi mogao da ohladi.

#18
GTX-Steel

GTX-Steel

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 434 posts
  • Gender:Male
  • Location:KG
  • Garage:1.9 JTD
Ma meni termostat drzi na pola to dobro ali mu sad po ovom vremenu treba mozda i vise od pola sata voznje da stigne do pola. Dal se kazaljka smrzne il sta vec, ne znam.. :D

#19
ivan.ik

ivan.ik

    Abarth

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 5077 posts
  • Gender:Male
  • Location:Beograd
  • Garage:Stilo 1.9 JTD MW Dynamic
Max Defrost, max odleđivanje a to što pali lampicu klime ništa značajno na ovoj tepmeraturi (ispod 4 C ne uključuje kompresor).

#20
Kuvalja

Kuvalja

    Abarth

  • Members
  • PipPipPip
  • 1598 posts
  • Gender:Male
  • Location:Batajnica
  • Garage:Stilo 1.9 mjet 140hp Abarth, Punto 1.2 8v, ex Bravo 1.9 TD100
Upali ti i klimu i zadnji grejac, i grejace u retrovizorima, da bi brzo odmaglio, a klimu upali iz razloga sto isusuje vazduh pa tako brze odmagljuje, e sada Ivan je u pravu da ne pali kompresor ispod 4 stepena ali mozda neke druge komponente klime odrade to isusivanje vazduha, posto postoji i onaj filter od klime, ne mislim na filter polena ili kabine.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users