Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Pozdrav svima

Evo konačno od avgusta 2010. kada je kupljen pa do danas, ja sam se nakanio da postavim malo slika. Red je, i ako je svima preko glave na ulici, da se malo vidi na forumu i moj puntojet.

Ja sam inače previše mator da bih se sada igrao nekim stajlingom i kinđurenjem, ali ako Bog da nekih lepih felnica, naravno da ću se rado ponoviti za jedan komplet. Slike ko slike, šta sad pa ima posebno i da se vidi, kad je ovako, sasvim običan auto. Sa puntom sam do sada prešao 7500 km i naravno prezadovoljan sam, naročito sa potencijalom u ovom malecnom multijet-u. Na samog punta imam vazdan zamerki, ali ovaj motor je pravi biserčić. I ako promenim auto, ovaj motor neću nikad. Sa mizernom potrošnjom i izdašnošću ovog motora, ipak je punto, ovakav kakav je, dobra kupovina. Za moju porodicu i naše potrebe idealan. Eto toliko, ako štogod imate da pitate izvolite, tu sam. I ako o puntu sve znate, javite se da proćaskamo ovde na forumu.

pu1.jpg pu2.jpg

pu3.jpg pu4.jpg

pu5.jpg pu6.jpg

pu7.jpg pu8.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

uh sto volim da vidim nov auto i da ga pomirisem unutra.Pogotovo kad je Fiat,i jos dizelka.

Da te sluzi ko sto je sluzio i Zabare. ;) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manje ili veće jbg,ima ih vazdan. Čim je ušao u Zastavu odmah je dobio one ustaljene bubice koje su i do sada bile "imidž" Zastavinih vozila. Npr: plastika na suvazačevom airbagu je nešto vrljavo napasovana i stalno pomalo ispada iz falca. Čekam da se dovoljno iznerviram pa da krenem u Deltu da se svađam. Zatim se suvazačev pojas u dubini stuba u drugoj polovini do kraja namotaja o nešto drlja i rasparuje. U rano proleće sam prao lubure oko točkova tako što skinem točkove i sve rukom i sa pištoljem na crevu operem fes. Kada bi samo moogao da zamisliš koliko onaj glupavi maskir i zaštita od creva kod zadnjeg desnog točka, drže blata i rizle sa gornje strane. Dok to ne isteraš rukom i iskvasiš se do gole kože nikakav pištolj i pritisak u servisu ga ne opra. Ona zadnja piksla, koja mi i onako ničemu ne služi, večito je kaljava i izgažena i ruži mi taj deo kad god ga pogledam, smuči mi se. I tako dalje i bliže ne mogu svega ni da se setim baš sada odmah.

A da, mislim da ovaj motor plače za plivajućim zamajcem jer je spajanje lamele i zamajca nemoguće izvesti bez onog "TUP" i pomalo cimanja u kretanju. Ali polako se navikavam i počinjem da uživam u vožnji.

Ali hajde da ne zakeram baš previše, generalno sam autom zadovoljan, jer ovaj motor anulira sve te sitne zamerke. Lepo se vozi i upravlja, i ako je previsok solidno drži u krivini, a preticanje je ono što je igra zabava i šala, što je benzincima sa tom konjažom nedostižni san.

Eto toliko za sada.

POZDRAV

Edited by milanml

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super je,nema sta novo je :thumbsup: novo!

E sada je Bane, prijatelju forumski, novo i polupano.

U PP sam ti opisao slučaj a evo ipak ovim putem u mojoj temi, i ako isprva nisam hteo da ove jade kačim na forumu, da se izjadam sa sve slikama i opisom, kako je moja ženica lepo sredila novog puntića

(doduše ne svojom krivicom u potpunosti). Puntić je veoma nezgodno nasađen na visoki ivičnjak i jedan betonski bedem ispred obdaništa u Mladenovcu, Moja nesrećna žena, želeći da izbegne sudar sa drugom nesrećnom i trapavom ženom, bez kočenja smotala volan i tresnula ga junački, kao što se vidi na slikama. Za tebe Bane sledi molba, detaljno opisana mail-om, da ti zapravo objasnim kakva mi pomoć treba od tebe. Pozdrav!

Fotografija_0009.jpgFotografija_0007.jpg

IMG_2205.jpgIMG_2212.jpg

IMG_2213.jpgIMG_2214.jpgIMG_2210.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ih greota jbg, ali najbitnije da nije ženi ništa, auto se lako okrpi, jeste da košta, ali šta je tu je.. Ne vidi se na slikama baš najbolje jer su male, šta je stradalo sem branika?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Steta, nov auto, svako danas vozi. Sto rece kolega pre mene, ne vidi se sta je sve nastradalo, slike su male. Bitno je da nema povredjenih, limarija se da popraviti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uf....moj malđi brat je imao sličan udes letos, sa Puntom....ne vide se slike baš najbolje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mir Bož'ji, Hristos se rodi!

Svim forumašima i vašim najmilijima od srca želim sve najlepše i prijatan odmor za praznike.

Evo sada vidim da sam ovde postavio jako male slike, to su one koje služe za link ka velikim fotografijama, a da se one velike nisu lepo upload-ovale.

Limarske štete su sasvim sitne, branik, donji vezni lim i nosač hladnjaka kao i oba hladnjaka koji su jako upredeni i perca na perforacijama su spljoštena. Hladnak klime se nasadio na turbinu i klimu a našta liči cev od klime vidi se dole na slikama. Točak je oko 10mm pošao u nazad i otvorio se oko 10mm u odnosu na levi. Verovatno će rame, uporna spona i traverza da pokažu određenu deformaciju kada se sve to porastura i ukloni. A, da, i crevo hladnjak-pumpa je isekla remenica dok je motor još radio. Znatel' vi braćo forumaši da to pišljivo ‚‚S" crevo u AP Sportu košta 3890 din. Pa, ko tu, koga be-je ljudi moji!? Dal' su oni fiju-fiju!?

Eto toliko za sada, kada ga oteram kod našeg forumskog druga Baneta u AK Voždovac, onda ću vam ispričati kako je sve to išlo. Sada čekam izveštaj procenitelja štete od osiguranja one druge gospođe koja je moju ženu naterala da ga ovako nasadi na ovaj bedem i ivičnjak. Ova moja ‚‚sirotica" je bežeći od nje, koja je btw imala znak stop, popela auto na ivičnjak i bedem a ova druga nesrećnica koja nije stala na znak stop, i koja je izazvala ovu nezgodu nije ni očešana. Što je barem ne raspali da znam makar što mi je auto razbijen. Sad' šta je tu je.

Ponavljam još jednom za Baneta: Javi se na mail koji sam ti dao! Trebaš mi podhitno za malu pomoć!

cxca4025.jpg cxca4026.jpg cxca4028.jpg

cxca4027.jpg IMG_2207.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ih majku mu, imaće tu posla solidno.. I šta su na kraju policajci doneli odluku, hoćeš li moći da uzmeš neke pare od osiguranja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Situacija je ovde potpuno čista. Žena sa zelenim cliom kecom, dolazi sva zaleđena, iz pravca gde ima znak stop, i ne vidi moju ženu koja sa puntom skreće levo iz pravca sa prvenstvom prolaza. Kreću se mileći i jedna i druga. Tu su inače i ležeći pa ne može nešto ni brzo da se ide. Moja žena vidi da ova nema nameru da se zaustavi i počinje da beži u desno jer ova uporno napada na njena vrata. Prostora nema za više eskivacije i ona udara na ivičnjak, poskoči, izvali bedem i nasadi se na susedni bedem. Dakle ova druga je kriva bez trunke sumnje. Moja je žena samo za mene lično kriva što ne stade i ne pusti da je ova čukne pa da stvar bude potpuno jasna i barem i protivnička strana malo slupana. Ovako ni kriva ni dužna moja žena polupa auto a ova nesreća sa zelenim kliom, kršinom nije ni očešana. Uz predlog policajca, pristali smo na evropski zapisnik jer bi tako lakše i brže koliko toliko naplatili štetu! Da su vršili uviđaj to bi se malo razvuklo do isplate štete. Ne znam, nisam pametan da li je bilo bolje da smo tražili da se izvrši uviđaj. Ovako su mojoj ženi izdali samo potvrdu da su obe bile ispravne za učešće u saobraćaju i to je platila 550.din. Na toj potvrdi je insistiralo Triglav osiguranje ove gospođe zbog koje smo oštećeni. Eto toliko za sada, dok ne stigne izveštaj procenitelja štete iz ‚‚Tiglava".

Edited by milanml

Share this post


Link to post
Share on other sites

Steta,nov auto,jos PUNTO! <3

no,bice to sve ko novo opet,bitno je da smo zdravo! :)

ovaj 1.3 mjet je pravi mali ratnik,gledao sam skoro jednog od 700 000 km predjenih i jos radi kao sat,a trosi kao Zippo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Steta,nov auto,jos PUNTO! <3

no,bice to sve ko novo opet,bitno je da smo zdravo! :)

ovaj 1.3 mjet je pravi mali ratnik,gledao sam skoro jednog od 700 000 km predjenih i jos radi kao sat,a trosi kao Zippo!

Pa to je stvarno fantastično, ja sam čuo priču o nekom stilu sa 700 000 na satu i da ga čovek, još uvek redovno dovozi u servis samo na redovno održavanje. Za ove male multijet-ove znam da su mazge, ali ovolikeee!?? Ruku na srce ja ne mogu ni petinu da pređem za ceo život. Sa prethodnim autom sam prešao 70 000km, za šest godina, a multijetić posle dve i po' godine ima 28 000km.

Znači ako gazim 12000 godišnje za koliko godina ću stići na 700000km. A možda se radi o extra pogođenim primercima. Vide li ti slike od onog JTD-ia što su ga Ćelić i Goran rasturali i budžili na neku hiper konjažu. Na motoru od 160 000km, još se vide spirale od honerice talijanske koja je honovala cilindar. Dakle, karike nisu stigle ni da uglade zidove stubline!!!

Edited by milanml

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bane nema te da se oglasiš, kako ide popravka mog multijet-a, i kada će biti gotov!? Mislim da se malo predugo čeka za jedno crevo i šuspleh remenica i agregata?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Užasnut sam kakvi dunsteri i ubogi momci sa ‚‚posebnim potrebama"rade u limarsko-farbarskom odeljenju, u AK ‚‚Voždovac"! Uz to ih predvodi stručno nepismen i nesposoban penzioner, kome je glavni posao da fušerajske radove opravda tako da "takve" stvari nisu bolje odrađene ni na novom autu. Da sam ja nepismen i neuk da te stvari progutam, sve bi bilo lepo, ali pošto, na njihovu žalost,znam puno i sve vidim šta su odradili bedno ili što je još gore šta nisu odradili, izdrao sam se i napušio tog nepismenog penzionera i naterao ga da sve fušeraje ponovo odradi. Iz servisa sam izašao sa pritiskom 200, a oni u limarskom odeljenju su ostali sa pritiskom od 300!

Poruka za vlasnika servisa je: Ili nađi kvalitetne i stručne radnike ili zatvori ove ‚‚jade koje nazivaš ovlašćenim servisom i izdaj prostor kinezima za robnu kuću! Veća će biti vajda i tebi i kinezima! A majstore sa ‚‚posebnim potrebama", (da ih ne nazovem pravim imenom) i tupavog penzionera koji se zove šefom odeljenja, vodi u ustanovu koja je za njih nadležna!

Dakle zaključak, bio sam mnogo glup i naivan kada sam poverovao da će neka beda od servisa, koji se zove ovlašćenim servisom za Fiatov program, da mi najstručnije izvrši popravku vozila! Zaobiđite AK Voždovac, nabeđeni ovlašćeni servis Fiata, u širokom luku!

Ovakve nesposobnjakoviće koji uz to još pokušavaju da me prevare i zamažu oči, moram da prijavim u Ciao Fiat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imas li kakvu sliku toga sto su ti "kao" popravili? A taman sam hteo da te pitam, sta si uradio sa kolima, kad ono ti sam dade odgovor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma slike su sada neizvodljive, jer su mesta nepristupačna za slikanje, ali na primer, gredica koja izgleda kao obrnuta zarubljena piramida, koja nosi donji vezni lim, je netaknuta i neispravljena. O tome da se zavari gde je raspunktovana i napukla, te i da se makar zaštiti osnovnom nema ni pomena. Ja to pokažem nesposobnom i ćoravom poslovođi, a on će meni da je sve to pravo i da nije u zapisniku o šteti. Pa blentonjo jedan, kažem mu ja, osiguravač ti je rekao da napraviš dopunski zapisnik kada sve porasturaš i da mu dostaviš fotografije. A on me gleda belo k'o da je pao sa duda i ćuti ko mula! Desna podsajtna i krilo na samom šavu ispod krila su bili nasađeni na jedan betonski bedem, pokrivljeni i izguljena farba i zaštita. Oni to nisu takli misleći da neću da se savijem i pogledam. Pa majmuni jedni kažem im ja, da li ste svesni da sam ja ‚‚sin taksiste plave krvi", i da sam proveo 30 godina u kanalu naše garaže popravljajući sa ocem kola koja su nas hranila! Pa jel ste meni našli da uvaljujete m-da za bubrege. Branik je lepo ofarban ali sa nijansom za dva valera tamnije od originalne a to što je napasovan gore nego što sam ja onaj razbijeni okrpio sa žicom posle nezgode,za to ima da ih teram do Ujedinjenih nacija. Već sam prijavio na Ciao Fiat, i u ponedeljak očekujem njihovu reakciju.

Nisu imali sve delove za zamenu i to sam zdušno prihvatio da zbok jednog creva za hladnjak i cevi od klime ne stoje kola nedeljama u servisu, a mogu da se voze. To S crevo pumpa-hladnjak sam ionako već sam zamenio, polovno je ali dobro!

Dakle skočio mi je pritisak, jer sam slepo verovao da će takav ovlašćeni servis, kao ovlašćeni, da odradi profesionalno posao sa originalnim delovima. Delovi su originalni a majstori su sa ‚‚posebnim potrebama" i treba im pored nepismenog šefa ‚‚institucionalna pomoć" . Taj nesrećni šef je povučen iz penzije, jer boljeg i pismenijeg nemaju. A on kao čovek sa iskustvom našao meni da balavi kako branici i na novim puntićima stoje krivlje od mog. No pre udarca je sve bilo kao dupe na nošu spakovano ne može nepismeni šef da me pravi blesavog, akda znam sve.

A ceh tih nekoliko dronjaka od delova i njihov rad je 178 000 din. Baš me briga, plaća ih Triglav, ali ne mogu da preživim stres, da za tolike pare oni ne znaju da urade ništa osim da naplate!!!?

Skeniraću račun pa ću da postavim ovde, da vidite cene, ukakićete se!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...