Jump to content

Photo

Stilo - loose connection, ne mogu da upalim


  • Please log in to reply
52 replies to this topic

#1
sudac

sudac

    Il Nuovo

  • Members
  • Pip
  • 23 posts
  • Location:beograd
Vozim stila 1.9 jtd 115ks i u toku normalne voznje auto mi se ugasio i na tabli napisano:" loose connection....i loose oil press?
Ne znam kakav je kvar u pitanju i sta se desava ali ja auto ne mogu da upalim i pojavljuje mi se narandzasti trougao..sa uzvicnikom unutra a to mi se desavalo i pre dva dana ali ja sam tada mogao da upalim auto ali danas ne!
ako neko zna o cemu se radi voleo bi da me uputi dalje.

unapred hvala
pozz

#2
kole

kole

    Prominente

  • Members
  • PipPipPip
  • 2577 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zrenjanin
  • Garage:Fiat Stilo 1.9 mjet 16v, malo dopingovan
Senzor radilice verovatno.
20EUR + montaža 5min.

#3
sudac

sudac

    Il Nuovo

  • Members
  • Pip
  • 23 posts
  • Location:beograd
ok druze hvala,ali u prevodu loose conection znaci labava veza,gde da nadjem> kako da otklonim kvar! vidim da je mnogim forumasima ova tema strana! hvala

#4
kole

kole

    Prominente

  • Members
  • PipPipPip
  • 2577 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zrenjanin
  • Garage:Fiat Stilo 1.9 mjet 16v, malo dopingovan
Ja ti prenosim moja iskustva, nisi ti prvi koji je imao taj problem.
Moguće je naravno i da je neki kontakt, počev od akumulatora.
Ja sam sve to kontrolisao i zaključili smo da je u najboljem redu.

Kod senzora radilice "loose conection" kreće povremeno prilikom paljenja, zatim počne da se gasi u toku vožnje ispisujući istu grešku ....

Nisam hteo da čekam ovo pa sam zamenio taj senzor, nije neka para a problem je nestao.

#5
sudac

sudac

    Il Nuovo

  • Members
  • Pip
  • 23 posts
  • Location:beograd
druze hvala ti na savetu...ici cu danas kod majstora pa cu da vidim....a zanimalo me je da znam da me majstori ne rade! javicu ti se kada saznam sta je! pozdravljam te!

#6
vujasin

vujasin

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 217 posts
  • Garage:Fiat Stilo jtd
Senzo radilice obično pravi probleme kad se ugrije. Ako ti se motor ohladi i on normalno upali tada ti je 100% senzor radilice. Mijenjaj ga.

#7
neshaoct

neshaoct

    Abarth

  • Administrators
  • 24297 posts
  • Gender:Male
  • Location:Beograd, Rakovica
  • Garage:Stilo 1.9 MJet 140
Loose connection je opšta greška kada ''nešto'' (bilo šta) izgubi konekciju sa kompjuterom.
A, šta je to ''nešto''...videće se u konkretnom slučaju. :thumbup:

#8
sudac

sudac

    Il Nuovo

  • Members
  • Pip
  • 23 posts
  • Location:beograd
prijatelji dragi forumasi hvala vam na savetu pomoci..bili ste u pravu da da sada sam dosao od majstora jeste to sto ste mi rekli senzor radilice,a majstor mi kaze da postoji mogucnost da je i senzor bregaste ali ne veruje. Kada promeni ovaj videce sta dalje..za zamenu mi je trazio 3500,00 din i mislim da nije puno za takav posao ili mozda jeste ali se ja bas i nerazumeme.
hvala prijatelji jos jednom..sajt je savrsenstvo budno ga pratim i do sada cesto citam i kada nemam neki problem. puno zdravlja!!!

#9
nebriga

nebriga

    Il Nuovo

  • Members
  • Pip
  • 33 posts
  • Garage:fiat stilo 16v
Pozdrav svima, samo hocu da postavim pitanje i ako je mozda van ove teme. Kad vec spominjete SENZOR RADILICE, meni se desava da kad mi je auto hladan pali normalno a kad se ugrije ponekad me zeza sa paljenjem, vergla pa posle nekog vremena upali a nekad mu treba mnogo duze.Pa se pitam da nije do toga senzora mozda ili nesto drugo??? hvala vam. :question:

#10
nebriga

nebriga

    Il Nuovo

  • Members
  • Pip
  • 33 posts
  • Garage:fiat stilo 16v
Ili je mozda neki relej, i izvinjavam se nisam naveo da vozim stila 1.6 16v 2001 god

#11
bglion

bglion

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 1348 posts
  • Gender:Male
  • Location:Beograd
  • Garage:Lancia Lybra 1,9 JTD SW
@ nebriga
velika je verovatnoca da je senzor.
A na vruce mu je drugaciji otpor pa zeza na vruce (ja sam na marei 1,6 imao taj problem)

#12
nebriga

nebriga

    Il Nuovo

  • Members
  • Pip
  • 33 posts
  • Garage:fiat stilo 16v
Preko zime kolko tolko me manje zeza a preko ljeta me cesto zeza sa paljenjem pogotovo kad ga vozim duze pa ga izgasim obavim svoje obaveze sjednem kad ono samo vergla i posle nekoliko verglanja upali... I jos nemam simptome na primer da mi se auto ugasi u toku voznje i nema mi nikakve greske na instrumental tabli jednostavno nece da upali kad je vruc, da li su i ovo simptomi SENZORA RADILICE...Mnogo vam hvala... :welcome:

#13
veske

veske

    Il Nuovo

  • Members
  • Pip
  • 10 posts
Da li neko moze da mi pomogne?
Meni se javalja "loose connction" i uvek prijavljuje drugu gresku .
ABS , Oil in fuel .... jos nekoliko ne mogu ni da ih se setim . I nece da upali samo vergla .
Ali posle nekog vremena mozda 15 min , upali kao da nista nije bilo i radi savrseno .
Prvo mi se desavalo da nece da upali na parkingu kad nesto izadjem da kupim i startujem motor posle 5 min.
Ali juce prvi put u voznji i to se ponovilo dva puta u danu .
Vidim da svi pricaju o senzoru radilice , da li bi to mogao da bude i moj problem ?
Hvala unapred

#14
Boki

Boki

    Abarth

  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 6122 posts
  • Gender:Male
  • Location:N.Beograd
RPM senzor se otprilike tako manifestuje

#15
veske

veske

    Il Nuovo

  • Members
  • Pip
  • 10 posts
Ovog jutra mi je prikazao "EBD failure", sacekao sam 15 tak min i upalio iz prve.
Znaci stalno neku drugu gresku prilikom "loose connection".
Citajuci nase forume a i strane 90% ljudi resi problem zamenom senzora radilice (crankshaft).

#16
Boki

Boki

    Abarth

  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 6122 posts
  • Gender:Male
  • Location:N.Beograd
rpm senzor je senzor radilice,to sto ti izbacuje razne gluposti je 90% posledica slabijeg akomulatora

#17
veske

veske

    Il Nuovo

  • Members
  • Pip
  • 10 posts
Hvala tako sam i ja mislio citajuci ovaj forum i par drugih inostranih.
Zamenicu akomulator i senzor za radilicu.

Javicu sta sam postigao sa time da li sam uklonio problem, mozda nekome pomogne.

#18
Boki

Boki

    Abarth

  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 6122 posts
  • Gender:Male
  • Location:N.Beograd
prvo zameni RPM senzor to ti je bitnije mislim da je nesto izmedju 3-4000din,a posle akomulator i ne bi trebalo da imas vise problema...,mada u svakom slucaju trebalo bi prvo da odes na diojagnostiku ako je RPM senzor dijagnostika ce to vrlo jasno da pokaze ;)

#19
Manfred

Manfred

    Prominente

  • Members
  • PipPipPip
  • 2376 posts
  • Gender:Male
  • Location:Beograd
  • Garage:Fiat Stilo 1.9 JTD
probaj neciji ispravan akumulator, pa ako nije to onda trazi dalje...

i meni izgleda kao akumulator, tako pobrljavi auto kad je prazan...

#20
veske

veske

    Il Nuovo

  • Members
  • Pip
  • 10 posts
Sto se tice dijagnostike , svi kazu da ona ne moze sve da ti prikaze . Ili ti da mora da se pogodi bas trenutak kad se pojavi "loose connection".

Akomulator svakako moram da promenim .




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users