Jump to content

Photo

Ugradnja jačeg motora u Yugo


  • Please log in to reply
149 replies to this topic

#1
Dinno

Dinno

    Il Nuovo

  • Members
  • Pip
  • 12 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sarajevo
  • Garage:Fiat Stilo jtd
...na proljece hocu yugu da uzmem i da ga uradim za sebe limarija,motor ma sve ugl...e sad me interesuje koji se jaci motor moze staviti u njega i koje su prepravke nosaca,koji mjenjac itd...
gledao sam da stavljaju 1.6 16v iz brava/bravo i sta bi trebalo prepravit za njega da se ubaci.

#2
bokija

bokija

    dežurni offtopičar

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 5,139 posts
  • Gender:Male
  • Garage:BravoBigFoot 1.2 16v/MareaBigAss 1.6
Moze,1.6.Sa fabrickim chipom ima 124KS Posted ImageOnda samo pilotska dozvola......Posted Image

#3
BOJKE

BOJKE

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 668 posts
  • Gender:Male
  • Interests:Cars,tuning
  • Garage:Fiat Coupe 20VT
Pozdrav druze.Sto se tice ubacivanja motora u Juga imas gomilu varijanti.Najlaksa je 1.4 ili 1.6 koji pasu na sraf.Bukvalno nema nikakvih prepravki.E onda situacija postaje malo teza.Ja licno sam ubacio u mog Juga 2.0 16v iz Fiat Coupea.Uz motor ovog tipa je potrebno uraditi jos gomilu prepravki da bi sve to bilo bezbedno za voziti.To podrazumeva vece kocnice,mnogo ozbiljniji trap,ojacavanje skoljke itd.Sve zavisi koliko si spreman novca a bogami i vremena da odvojis za prepravku. :thumbsup:

#4
Dinno

Dinno

    Il Nuovo

  • Members
  • Pip
  • 12 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sarajevo
  • Garage:Fiat Stilo jtd
iz kojeg auta 1.4 i 1.6 pasu saraf na saraf i jel ide njihov mjenjac...cuo sam da iz brava 1.6 16v sve pase i ide yugin mjenjac.e sad imam ja vremena citavo proljece i ljeto heh.radio sam ja sebi golfa 2 sve sam limariju vario,farbo,ubacio gti motor i na kraju ga prodao.sad hocu malu trkalicu da pravim...znaci sto se tice varenja imam aparat,kompresor ugl sve..samo motor me interesuje koji moze u njega i te prepravke???jel problem instalaciju pokopcat?

haha neka nabavit cu i pilotsku dozvolu ako treba hahaha...znaci 1.6 16v pase u yugu

#5
BOJKE

BOJKE

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 668 posts
  • Gender:Male
  • Interests:Cars,tuning
  • Garage:Fiat Coupe 20VT
Iz Tipa,Tempre,Delte ti pasu motori na sraf(1.4 i 1.6).Moze i Bravo,Brava 1.6-16v.Za 2.0-16v i slicne motore ti treba mnogo toga da prepravis.Postavicu slike kasnije nesto mi sad sporo radi internet.

#6
Dinno

Dinno

    Il Nuovo

  • Members
  • Pip
  • 12 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sarajevo
  • Garage:Fiat Stilo jtd
nebi 2.0 16v jer tu ima malo vise posla.ovaj 1.6 16v bio bi mi mjera a moze i neki drugi motor...ok drug stavi slike kad budes mogao.to auto cu za sebe radit iz dosade jer imam stila za svaki dan a ovo samo za zezancije...

#7
NenadAleksic

NenadAleksic

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 650 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sabac
  • Interests:Cars
  • Garage:Fiat Stilo 1.9 MultiJet, Fiat Punto 1.3 MultiJet
Mislim da su ljudi ubacivali motor iz una turba u juga i da takodje pase, e sad ipak sacekaj da se javi neko sa malko vise iskustva po tom pitanju. :-) Inace zanimljiv projekat skroz. :)

#8
TheWickerMan

TheWickerMan

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 364 posts
  • Gender:Male
  • Location:Kraljevo
  • Garage:AR 145 QV
SOHC motori pasu maltene bez prepravke,za DOHC je malo komplikovanije... zato batali taj 1.6 16V i nadji neki SOHC :)

#9
Martini

Martini

    Prominente

  • Moderator
  • PipPipPip
  • 2,468 posts
  • Gender:Male
  • Location:SABAC
  • Garage:Kappa 2,0 20V Turbo, Lybra 2.0
1,6 8V iz Dedre ima 90 ks. Sa dva dobra dupla karburatora je puna kapa snage. To je prepravka bez prepravki - sraf na sraf. Ovo ostalo zahteva limarijske prepravke,povezivanje elektronike,prepravku sistema za napajanje gorivom i da ne duzim dalje...

#10
Dinno

Dinno

    Il Nuovo

  • Members
  • Pip
  • 12 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sarajevo
  • Garage:Fiat Stilo jtd
aha...znaci nista od ovog 1.6 16v???ja sam mislio do jedno 105ks nasvirat yugica tj stavit 1.6 16v.da li negdje ima link da je neko stavljao jaci motor u yugu da ima objasnjenje koje prepravke,osovine,mjenjac i tako to??

#11
vpejcic

vpejcic

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 189 posts
  • Gender:Male
  • Location:Beograd
  • Garage:Fiat Palio Weekend HL 1.2 16V
Ja kao bivsi Yugista :wub: ti predlazem da pogledas na http://www.yugofanclub.com/forum/

Edited by vpejcic, 27 December 2010 - 21:26.


#12
STILISTA

STILISTA

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 1,445 posts
  • Gender:Male
  • Location:Beograd
  • Interests:avioni
  • Garage:Bravo 1,9 multijet Lancia Y 2002 1.2 8v
Za koji se motor budes odlucio potrebno je da ojacas napred koseve i ostalo oko motora.
Slab je to auto konstrukcijski za jak motor u protivnom ce da ti motor razvali karoseriju kao pitu. :yes

#13
Migun

Migun

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 197 posts
  • Gender:Male
  • Location:Beograd
  • Garage:Toyota Yaris
90ks od dedrinog 8V na yugu je isto kao 150ks na stilu, a ti sad vidi da li je to malo. U svakom slučaju to je prejako za tu karoseriju, i bez nekih ozbiljnijih prepravki prednjeg trapa, verovatno bi veoma brzo video kako se motor odvaja od karoserije (iz prve ruke). 90ks je skoro pa duplo od predviđenog za taj auto,a ako ti je to malo... onda svaka čast.

#14
klaywert

klaywert

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 288 posts
  • Gender:Male
probaj da nabavis fabricki za yugo 1.3i to ide kao besno, ja imam yuga 1.1i i avog punta kidam ko iz sale na crti. Taj 1.3i ubija kako ide ali ubija, a ne treba nista da prepravljas a i sasija je predvidjena za taj motor

#15
Mihailovic

Mihailovic

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 925 posts
  • Gender:Male
  • Location:Beograd
  • Garage:Lybra 1.9 JTD 115 SW
I razmisli još jednom oko ukupne ideje da kupiš polovnog Yuga, pa da ga "središ". Ja sam imao dva jugića, sa velikim zadovoljstvom ih oba izvozao, i mogu ti reći sledeće: lim je toliko loš da nikakva zaštita ne može trajno da ga sačuva od konstantnog propadanja. "Generalno sređivanje limarije uz zaštitu" kod dobrog majstora može da sanira problem na oko 2-3 god. Onda se pojave rupe - još veće.
U svakom pogledu, Jugo je auto dorastao 70-tim godinama prošlog veka a 80-tih je već bio zastareo i koncepcijski i izvedbeno. Nikako ne kupuj jugića iz 90-tih, godina sankcija, jer tad su iz fabrike izlazili u ne-voznom stanju.

Napravi računicu koliko će te koštati jugo, i koliko "sređivanje", i ne zaboravi da ćeš posle svega toga i dalje imati jedan stari, budžen i nesiguran auto. Nesiguran u smislu mehanike a da ne pričam o bezbednosti.

Na kraju krajeva da li si video da neko danas kupuje televozor iz 80-tih, kasetofon, kompjuter ( :) ), šporet, frižider.

Edited by Mihailovic, 28 December 2010 - 09:45.


#16
BOJKE

BOJKE

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 668 posts
  • Gender:Male
  • Interests:Cars,tuning
  • Garage:Fiat Coupe 20VT
Evo slike mog Juga sa 2.0 16v motorom.

Posted Image

Moje je misljenje da nikad nije kasno da ga sredis po svojoj zelji.A najveci dokaz su Ameri koji budze kola iz '20 ili 30' godina proslog veka.Definitivno ga nista nece sacuvati od propadanja limarije ali propadaju i novija kola a kamoli Jugo.
Ono najvaznije je da je tvoja zelja presudna za tvoj projekat.A o zadovoljstvu koje posle toga pruza auto kad ga sredis sa jacim motorom moglo bi da se pise i pise. :thumbup:

#17
Oktopod

Oktopod

    Prominente

  • Members
  • PipPipPip
  • 3,109 posts
  • Gender:Male
Znam da su neki stavljali 1.4 turbo, ne znam iz kog Fiata...a ima i Florida 1.4 čini mi se koji paše taman a može turbina na njega :)

#18
Dule 021

Dule 021

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 578 posts
  • Gender:Male
  • Location:Novi Sad
  • Interests:automobili i prodaja
  • Garage:Suzuki B-King 2008
Snage nikad dosta! :thumbsup:
Evo ti slika Yuga sa Calibrinim Turbo motorom koji fabricki ima 204 ks a ovaj je dignut na 330 ks!!! :unworthy:
Na 400 m otrese motocikle do 750 kubika a za delic sekunde je sporiji od 1000 kubika! Yugo deluje standardno osim sto je spusten a mogu da zamislim koji je to filing kad otreses nekog sa BMW-om ili Mercom! :lol:
I ja sam se tad zapalio da ubacim nesto jace u Seicento i razmisljam sta je najbezbolnije a da mi ujedno auto ostane ceo kad dam gas.

Posted Image Posted Image

#19
kole

kole

    Prominente

  • Members
  • PipPipPip
  • 2,577 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zrenjanin
  • Garage:Fiat Stilo 1.9 mjet 16v, malo dopingovan

Napravi računicu koliko će te koštati jugo, i koliko "sređivanje", i ne zaboravi da ćeš posle svega toga i dalje imati jedan stari, budžen i nesiguran auto. Nesiguran u smislu mehanike a da ne pričam o bezbednosti.


Ovo je sve apsolutno tačno, ali ne može sve tako da se gleda.
Prerade automobila su PASION. To ionako neće biti auto za svaki dan.

Povodom toga da dodam da jugo sa 1.1 ide loše, a sa 1.3i samo malo manje loše.

#20
bojan2703

bojan2703

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 326 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zrenjanin
  • Garage:Punto 1.3 multijet
A ja bih da dodam da sam jedva obišao 1.3i juga pre par meseci (Zr-Bagljaš sredina, smeafor, pun gas na nadvožnjak) u trenutku kada nisam vozio "100" mapu već "69". Razlika 1.1 karb i 1.3i je osetna.

Edited by bojan2703, 28 December 2010 - 13:50.





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users