Logy 0 Posted October 26, 2010 Pozdrav svima,Fiat Stilo 1.9 JTD 85kW 2005. godiste posjedeujem već drugu godinu i sve je OK, radio sam samo redovne servise, međutim primjetio sam da postoji neki kvar sa elektronikom koji se ne može utvrditi dijagnostikom na koju sam išao. Prilikom paljenja auta, svaki put resetuje se kontrolna tabla tj. sve kazaljke padnu na nulu i često se onda desi da kazaljka za gorivo pokazuje znatno više goriva nego što stvarno jeste. Posle gašenja kontakta, kazaljka za gorivo koja je pogrešno pokazivala količinu goriva ne pada na nulu već se spusti na prvu, drugu ili treću crticu u zavisnosti koliko se bila digla prilikom paljenja i onda ponovnim paljenjem i gašenjem kontakta nekoliko putam, kazaljka za gorivo se postepeno spušta sve više i više dok opet ne dođe na nulu. To se ne dešava svaki put ali je često i jako iritantno, primjetio sam da se to dešava više kad je napolju baš hladno ili baš vruće. Bio sam kod električara i on mi je rekao da je primjetio taj prekid struje prilikom paljenja ali da ne zna do čega je i da bi trebao ostaviti auto par dana da on redom isprobava (isključuje) sve module jer je na nekom greška iako ga dijagnostika ne otkriva i da bi na kraju zbog potrošenog vremena to trebao naplatiti jedno 200 - 250 eura iako bi možda zamjena tog modula bila samo 10-20 eura ali zbog toga što mora svaki ispitati toliko bi naplatio zbog potrošenog vremena. Zanima me da li se neko susretao sa sličnim kvarom elektronike i da li zna zbog čega se to dešava. U suštini to uopšte i ne smeta u vožnji ali jako iritira pa bih stvarno volio da otklonim taj kvar.Zahvaljujem se svima na vremenu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mirko_NS 19 Posted October 26, 2010 Kanda taj tvoj majstor i nije neki majstor - redom, pa ako nadje...Ako se dobro secam, jednom davno, na nekoj od tema Miki je spominjao neki tranzistor koji pravi problem sa instrument tablom na Stilu => mozda da se javis coveku, pa da vidis... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3432 Posted October 26, 2010 Menjaj majstora ! Verovatno je banalna stvar ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
akacija 0 Posted October 26, 2010 kod druga na stilu je bio isti problem koji je resen zamenom akumulatora. Objasnjenje je bilo da akumulator nema struje prilikom verglanja pa napon dosta padne i tabla se resetuje. Ujutru se desavalo redovno, a u toku dana posle voznje kada se akumulator malo dopuni ne. Sa hladnijim vremenom problem je bio izrazeniji jer losi akumulatori dodatno gube kapacitet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted October 26, 2010 izmeri napon akumulatora prilikom verglanja vec od 9-9.5V se smatra kriticnim,tada resetuje svasta po kolima pri verglanju Quote Share this post Link to post Share on other sites
zeljkoci 58 Posted October 27, 2010 95% sam uveren da je mikisxy u pravu! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Logy 0 Posted October 27, 2010 Otići ću da provjerim napon u akumulatoru mada on pali iz prve i nikada nisam imao problema sa paljenjem ni zimi ali može biti da je do toga jer mu je peta godina a kod mene je već dve a ja nisam nikako menjao akumulator a pretpostavljam da nije ni vlasnik prije mene. Hvala na sugestijama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted October 27, 2010 Ja ne znam šta da kažem više za problem nego što su ti rekli oko akumulatora (pogotovo ko ti je rekao ) Ali što se tiče "majstora" menjaj ga odmah pa nek upiše čovek večernju školu, da promeni struku, jer se svaka škola plaća., a ne da ti uzme auto i 3-4 dana jaše na njemu i uči školu , nabada itd ,pa ako nabode nabo je, pa ti posle sve to lepo naplati. Može i da ide u zidare i oni rade na dnevnicu 4 dana po 50e = 200e.Uf sorry za OFF ali me izluđuje kad neko oće očigledno NEZNANJE da naplati i to debelo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Logy 0 Posted November 6, 2010 Otišao sam i proverio akumulator i napon je bio ispod 8V, kupio novi akumulator 75AH i više nema resetovanja prilikom paljenja, kao nov je. Hvala vam svima još jednom i nadam se da će ovaj post pomoći i drugima koji imaju isti problem. Pozdrav svima! Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted November 6, 2010 Bas lepo sto je to samo problem tj ispalo je redovno odrzavanje...Stari "modul-akumulator" daj ,nadam se, sada vec bivsem majstoru da bar uzme neki dinar posteno prodajuci sekundarne sirovine(35 din je kg cini mi se) Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skovisa 0 Posted November 13, 2011 Ljudi ja sam pre nekoliko dana kupio stilo 1.9 jtd 2004,brlja mi kazaljka temperature pa ne znam koliko mogu da joj verujem! strah me je da ne podigne temperaturu previse,a da pokaze da je npr na normali! ako me iko razume?! imam problema i sa kazaljkom goriva,otisla je skroz ispod...kako ona pokazuje ja bih trebao da imam u rezervoaru preko 150l dizela ...citajuci ove komentare videh da se mnogo vise razumete od mene,pa bih zamolio ako je neko imao slicnih iskustava da mi malo blize objasni o cemu moze da se radi. inace do skoro sam vozio vektru 'b' i odlucih se da kupim stila...nadam se da nisam pogresio... hvala unapred svima!!!pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
pantelia 1 Posted January 16, 2016 Vozim Fiat Stilo 1.6, 2001. godiste, plin/benzin. Kad sam danas hteo da ga upalim, desila mi se sledeca stvar: Snimio sam drugi pokusaj paljenja, prvi put je resetovao sat (zato pokazuje 0:21, iako je bilo 18h). Na pocetku klipa se cuje krrrrrrrk, odmah u prvoj, drugoj sekundi. Meni kao laiku se cini da je to bitna stvar Ista stvar mi se desila pre nekih par meseci, nisam imao vremena da se pozabavim kvarom u tom trenutku. Kad sam posle 6-7 dana pokusao ponovo da ga upalim, akumulator je bio potpuno mrtav, i nije se palilo ni svetlo, ni radio, ni centralna brava... nista. Upaljen je na kablove, odvezen kod elektricara, koji je konstatovao da nista ne vuce struju, i samo ga je napunio tokom noci. Sljakao je lepo do danas kada se opet desila ista stvar. Elektricar, posto nije nasao nikakav kvar, je pretpostavio da sam ostavio ukljucen radio, ostavio svetla... 99,999 posto za prvi put, a 100% za drugi put sam siguran da nista od toga nisam uradio, cak otkako mi se to desilo gasim radio i ventilator i pre nego sto ugasim auto. Zbog toga sam i pretpostavio da ce ovo ponovo da se desi, s obzirom da kvar nije konstatovan, a da se akumulator nije ispraznio sam od sebe. Uostalom, na snimku rade svetla, a auto se ne pali. Mozda jos jedna bitna stvar, danas u trenutku kad sam ga otkljucao, prozori su se spustili sami od sebe, ne znam da li to ima veze. Sta uvazeni forumski strucnjaci misle o ovom problemu? Zahvaljujem unapred! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted January 16, 2016 (edited) Koliko ti je star akumulator? Totalno je mrtav, kazaljke padaju, sat se resetuje, a kamoli da moze da zavergla. Tipujem 99% na los accu, ako je vec dopunjavan, kako kazes. Koliko imas procentualno otvorenog puta u strukturi voznje? Pali-gasi i kratke relacije sahranjuju bateriju.Takodje, auto se po pravilu pali sa ugasenim svim potrosacima (upaljena su ti svetla pri pokusaju verglanja). Tek kasnije se ukljucuju jedan po jedan.Obrnuto, pri gasenju, pogase se potrosaci pa onda motor. Edited January 16, 2016 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
pantelia 1 Posted January 16, 2016 (edited) Akumulator je Extreme Start 55D+, 2 godine i jedan mesec star. Elektricar mi je rekao da je akumulator relativno slab za ovaj auto, ali da je ispravan... Relacija kuca-poso, 12-13 km udaljenosti u oba pravca... Nista drasticno, verujem kao i vecina ljudi. edit: znam teoretski za ovo gorenapisano oko potrosaca, iskreno verovao sam da to nece praviti problem... Od sad cu se toga pridrzavati striktno. Edited January 16, 2016 by pantelia Quote Share this post Link to post Share on other sites
DjoleKG 0 Posted January 17, 2016 Svi simptomi koje si naveo su tipicni za dotrajao akumulator, ako dodje do ovog hladnog talasa racunaj da opet imas kablove u pripravnosti, jednostavno veliki minus je smrt za dotrajale akumulatore Quote Share this post Link to post Share on other sites
racing 0 Posted January 17, 2016 Mozda ti je i do alnasera......meni se desavalo na sciroccu to da nece nekada da zavergla i da se pogase sve lampice kao da je akomulator istrosen... Quote Share this post Link to post Share on other sites