Jump to content

Photo

Remontovanje plivajućih zamajaca / korpe, lamele?


  • Please log in to reply
112 replies to this topic

#1
fedja.culum

fedja.culum

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 273 posts
  • Location:novi sad
  • Garage:fiat stilo 1.9 jtd,seicento 1.1
video sam da se neke firme u bg bave remontom kvacila i korpi,kocnica i plivajucih zamajaca..da li se ko sretao sa takvim delovima?

#2
Woodoo

Woodoo

    Prominente

  • Moderator
  • PipPipPip
  • 3898 posts
  • Gender:Male
  • Location:Beograd
  • Garage:2004 Lancia Lybra 1.9 JTD, 2001 Fiat Marea Weekend 1.9 JTD
Nisam skoro menjao kvacilo, ali se se secam ranije, pre 4-5 godina da je tesko moglo da se nadje novo ne remontovano. Dakle, i ta koja su u fabrickim pakovanjima su remontovana, govorim o Sachsu prvenstveno. Razlika u ceni izmedju remontovanih i nerementovanih je bila oko 100 evra tada. Posto nisam hteo da stavljam remontovani (ne postoji nijedan objektivan razloga za takvu odluku) uspeo sam da nabavim original koje mi je doneto iz fabrike u Austriji za cenu remontovanog kod nas. Medjutim i na tom je korpa bila remontovana. Mislim da nije problem staviti remontovano, pod uslovom da se odradi kako treba.
Ove iz mirijeva hvale kao odlicne, ali ja sa njima nisam imao iskustva.

#3
Martini

Martini

    Prominente

  • Moderator
  • PipPipPip
  • 2536 posts
  • Gender:Male
  • Location:SABAC
  • Garage:Lybra Intensa
I ja sam preko drugara remontovao sebi cisto da probam. Vec 20000 je ok.

#4
fedja.culum

fedja.culum

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 273 posts
  • Location:novi sad
  • Garage:fiat stilo 1.9 jtd,seicento 1.1
koliko para je bio remont

#5
Martini

Martini

    Prominente

  • Moderator
  • PipPipPip
  • 2536 posts
  • Gender:Male
  • Location:SABAC
  • Garage:Lybra Intensa
Ne secam se. Mislim da je oko 100e

#6
mikisxy

mikisxy

    TiM Servis

  • Moderator
  • PipPipPip
  • 3612 posts
  • Gender:Male
  • Location:beograd,cukarica
  • Interests:automobili,F1,rely,elektronika
  • Garage:xsara 2.0hdi,punto 1.2
donosile su mi musterije par puta remontovane zamajce i epilog je bio los po njihov budzet.mozda postoje al ja ni jedan ne vide do sada da je odradjen kod nas u zemlji srbendiji, a da je valjao

#7
kole

kole

    Prominente

  • Members
  • PipPipPip
  • 2577 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zrenjanin
  • Garage:Fiat Stilo 1.9 mjet 16v, malo dopingovan
Kvar plivajućeg zamajca je klasičan zamor materijala (guma i opruge). Kako se to remontuje ?? Osim toga zamajac je prilično velika rotirajuća masa i posle svake intervencije valjalo bi ga balansirati. Tek to mislim da nije lako uraditi.

#8
Damjanović

Damjanović

    Prominente

  • Members
  • PipPipPip
  • 2020 posts
  • Gender:Male
  • Location:Beograd
  • Garage:Lancia Lybra 1.9 jtd
Nisam mašinac po struci, al neki sam maher te fele. Koliko god sam okretao ovaj net - to je uspevalo - ali NIKAD kako treba. (čak postoji i video klip na YouTube-u o tome) Prema tome, može da posluži za izvesno vreme, ali trajno rešenje je potpuna kompletna zamena kuplunga sa zamajcem i KRAJ. To biva na svakih 150 - 200.000 ako se ne varam.

#9
Woodoo

Woodoo

    Prominente

  • Moderator
  • PipPipPip
  • 3898 posts
  • Gender:Male
  • Location:Beograd
  • Garage:2004 Lancia Lybra 1.9 JTD, 2001 Fiat Marea Weekend 1.9 JTD
Nisam naglasio da ove gore koje sam preporucio hvale kao dobre za remont korpe i lamele, ne i plivajuceg zamajca. Da ne bude zabune.

#10
fandjo

fandjo

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 442 posts
  • Gender:Male
Cini mi se da je M-Power nudio neke Valeo plivajuce zamajce za nekih 30000-40000 dinara.

#11
dulemilosevic

dulemilosevic

    Il Nuovo

  • Members
  • Pip
  • 7 posts
  • Location:Smederevo
Hteo bih par reci da kazem, imao sam slicnih problema sa Fiat Stilom. Na autu se cuo plivajuci zamjac, ali nije bio problem do njega...
Ovako stoje stvari, kupim ja pre dva meseca Stilo, ali se u menjacu cuo plivajuci zamajc da lupka, re`ko nema veze sredice se nesto, inace nadjem ga po dosta povoljnoj ceni (2003. restailing varijanta 1,9jtd cena 2900 evra).
Odvezem ga kod jednog majstora, on mi kaze zamajac, drugi, zamajac... pitam za cene, ono izuvanje, preko drugara i ostalih uvoznika 24.800 zamajc, 10.500 lamela (Valeo), 6.500 potisni lezaj (druk lezaj Valeo), kao povoljnije.
Resim ja da probam drugacije i pronadjem majstora iz Ostruznice koji reparira zamajce. Cujem se sa njim kaze moze to ekstra da se odradi, kaze posle reparacije auto sigurno predje 50-60 hiljada i daje odredjen broj meseci garanciju.

Resim da tako i odragim, odvezem ga kod njega, cim ga je video on rece : "ala cuka, riknuo je 100%". Inace cena rada (reparacije) 120 evra plus skidanje celog seta. Zove on mene sutra ujutru i kaze : "druze, pa tebi je nov zamajac, lamela, i potisni lezaj, izgleda da je problem sa nekom od dizni (brizgaljki), sad ce moj drugar da ga odveze u Bosch-ov servis da ga bace na dijagnostiku". Posle sat vremena, zove mene on i kaze : "Reseno, crkla ti dizna na 4 cilindru".
Zamenimo to i auto radi kao sat.

Zbog toga sam se nadovezao i hteo da vam skrenem paznju, moze lako da se desi da je zamajac ispravan, iskustva pokazuju da i majstor koji godinama samo to radi moze da pogresi. Inace auto je uzet sa auto placa u Kraljevu sa pretpostavkom da je zamajac u pitanju, kada je preuzet, dijagnostiku koju smo poneli, apsolutno nista nije pokazala kao gresku u sistemu, sto nas je istog trenutka vodilo na zakljucak da je zamajac.
Auto je na zaprepascenje isao lepo, pa cak i na uzbrdici mnogo dobro vukao, bukvalno je lepio za sedista u 5-oj brzini (pre njega sam vozio Fiat Bravu od 103 ks, koja nije mogla da stane na crtu). Na kraju je ispalo da sam pazario auto koji je u ekstra stanju u svakom pogledu. Da je sve zivo na njemu zamenjeno, a da niko nije ni posumnjao u najobicniju diznu... Eto, moji problemi, podeljeni sa vama... a vi sad vidite...

Ako nekome treba broj za reparaciju neka me kontaktira na private ili neka procacka po netu "reparacija zamajca - ostruznica", momak koji radi (ima svoj servis) je eksta lik! pozdrav...

p.s. inace duzi niz godina pratim ovaj forum ali tek juce sam zvanicno postao clan, mislim da je ekstra, mnogo puta mi je pomogao i da sam dosta naucio od svih vas! veliki pozdrav jos jednom! :)

#12
kole

kole

    Prominente

  • Members
  • PipPipPip
  • 2577 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zrenjanin
  • Garage:Fiat Stilo 1.9 mjet 16v, malo dopingovan
Izraziću svoju osnovanu sumnju da tako nešto može valjano da se odradi. :coffee:
Razlog za to je što je uzrok kvara zamor materijala opuge/guma.

1. Sve to može da zameni, reparira novim ali da ne zaboravimo da je zamajac značajna rotirajuća masa koji je neophodno izbalansirati inače će funkcionisati gore nego pre reparacije. Mašina za balansiranje nije ni nalik balanserki kod vulkanizera, mnogo je komplikovanija i imaju je uglavnom proizvođači ventilatorskih kola.

2. Dve odvojene plivajuće mase je moguće zavariti, pa onda zamajac više nije plivajući .

#13
Bravo JTD

Bravo JTD

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 1055 posts
  • Gender:Not Telling
Mudro Kole, ja se slažem sa tobom. Evo i mog kratkog sličnog iskustva sa tim.
Kupum auto a on se nekako jako čudno stresa na gašenju (nje to jedini uzrok al ostanimo na tome), slušam plivajući pa ga podvrgavam raznim vidovima mučenja ne bi li se oglasio ali nje to. I onda onako zagledam pod haubom kad remenica radilice baca po svim osama, ona je navodno nova! Pogledam stvarno nova sija se ali baca ko blesava. Odem u servis oni pogledaju i kažu da je to normalno ponašanje remontovane remenice. Naravno odmah kupim novu i zamenim kako bi izbegao razbijanje semeninga radilice i slične tegobe koje bi me mogle zadesiti sa ovom remenicom. A zadesile bi me upravo zbog ovog štoje Kole naveo. Remontuju oni to (slična je uloga remenice i plivajućeg) ali nisu u mogućnosti da izbalansiraju to a to što nije izbalansiran plivajući zamajac od 5 kg može da bude veći problem od zamajca koji lupa a balansiran je.

#14
beli_Punto

beli_Punto

    mlađi referent

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 10762 posts
  • Gender:Male
  • Garage:Fiat Punto 1.9D
Gledao sam da kupim kompletan set kvacila, jer kad krecem auto malo trese, kad idem 5-om brzinom ispod 80 isto trese dok ubrzavam, ako ga ne vratim u nizu ...

Uglavnom drugar mi nudi da skinem korpu i lamelu, da nosimo u Beograd nekom coveku koji to uspesno reparira, kaze da za korpu treba oko 2000, a za lamelu 1000-1500 dinara, posle bi trebao da kupim samo jos druk lezaj i da se sve to vrati na auto. Kaze da sa tim moze da se predje sigurno jos 50000km

Jel neko to radio i da li se isplati reparirati te delove, ili kupiti novo i zameniti?

Cena novog seta bi bila nekih 100 evra manje vise,
a cena reparacije oko 50 evra, racunajuci i put do Beograda

Edited by neshaoct, 23 January 2013 - 16:42.
spojeno


#15
Gusar

Gusar

    Prominente

  • Members
  • PipPipPip
  • 2577 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zemun
  • Garage:Fiat Uno Fire 60s
uzmes novo i ne brines stiti te zakon o potorsacima....

#16
beli_Punto

beli_Punto

    mlađi referent

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 10762 posts
  • Gender:Male
  • Garage:Fiat Punto 1.9D
ocekujem neki strucniji odgovor a sto se tice zakona o potrosacima pogledaj ovo pa idi kupi novo



#17
Gusar

Gusar

    Prominente

  • Members
  • PipPipPip
  • 2577 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zemun
  • Garage:Fiat Uno Fire 60s
e sad drugo pitanje se namece valeo ili nesto drugo... to ne bih mogao da ti odgovorim zato sto su iskustva razlicita
mada iskreno proveri dimenzije pa mozes da prodjes i jeftinije...
ja sam relativno davno otvorio temu kompatibilnost delova koju svako zaobilazi
a namena teme je bila da basu u ovakvim slucajevima pomogne ljudima
tj sta sve pase na marku fiat od drugih proizvodjaca iz auto industrije...

ocekujem neki strucniji odgovor a sto se tice zakona o potrosacima pogledaj ovo pa idi kupi novo

http://www.youtube.com/watch?v=zNVtT6Gx8KY

to je fora 1000% kao fora izaso tako iz fabrike a on ga ismirglao na rizlu...

#18
beli_Punto

beli_Punto

    mlađi referent

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 10762 posts
  • Gender:Male
  • Garage:Fiat Punto 1.9D
pa sad sta je sa njim ne znam, uglavnom garanciju mozes da pocepas odmah cim izadjes iz prodavnice ...

ne bi ja da budzim nesto sa drugog auta, samo pitam da li je ok reparirati delove kao sto su lamela i korpa ili je bolje kupiti novo i ne misliti ... jer nekad novo moze da napravi vise problema i od onog starog sto skines i bacis

#19
marko.jovanovic

marko.jovanovic

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 1155 posts
  • Gender:Male
  • Location:Beograd - Mirijevo
  • Garage:Fiat Bravo 1.9 JTD-vidend auto. Preko nedelje ga žena vozi :D
Kupi novo, ali ne Valeo, nego Sachs. Ja sam ojačavao korpu kod Malinića u Ostružnici, stavio deblju oblogu na lamelu i tresao mi je auto pri polasku zbog korpe. Druk lager sam stavio sa mog Valeo seta koji je prešao 10000km, ali je proklizao kada sam čipovao auto. Sa Sachsom nikakvih problema. E sada, vidi šta koliko košta. Znam samo da ovaj Valeo koji se kod nas prodaje neće više ići na moj auto.
PS
Verovatno kod tebe neće tresti taj remontovani set jer nema potrebe da ojačavaš korpu. Ja kod Malinića više ne idem. Ovamo avioni kamioni, rade setove trkačima, a ne može da namesti korpu za običnog JTD-a. Napominjem da nisam jedini kome se auto trese sa Malinićevim setom.

#20
Gusar

Gusar

    Prominente

  • Members
  • PipPipPip
  • 2577 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zemun
  • Garage:Fiat Uno Fire 60s
apsolutno....
stim sto moze da trese i kod ne ojacavane lamele....
jer se novi setovi kvacila prave u velikim serijama i greska se tesko provuce zato sto svaka proizvodnja mora da ima prijemnu i finalnu kontrolu...
a kod remonta se remontuje samo jedan komad na kojem moze da se provuce gomila gresaka




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users