Jump to content
FAS Goran
nidza

Termostat JTD

Recommended Posts

Narode, jako se sporo greje moje traktorče, mada je živa istina da ga ja vozim strašno laganeze. Počeo sam da gajim sumnje da mu termostat ne zatvara do kraja. Naime, vozim, kao što znate, i Octaviu TDI, takođe laganeze, ali ona se ugreje dok trepneš.

Ono, dostigne on radnu temperaturu, ali nešto mi nije ubedljiv.

Da li je vreme da se nabavlja novi deo? Svakako me čeka servis u narednih metar dva, pa da spremim logistiku. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kad upalis kola vidis,pipnes greju li se oba creva na hladnjaku pre otvaranja termostata(malo ispod radne temperature).ako oba postanu mlaka i skoro jednako se greju onda je termostat zablokirao,a ako je jedno drasticno toplije onda je termostat OK

Share this post


Link to post
Share on other sites

u moj stilo doslo leto pre vremena,juce zamenjen termostat uz puno muke ali na kraju i radosti za mene,grejanje je takvo da ne moze da se drzi na maximumu a skazaljka u bilo kom rezimu voznje stoji na pola i ne mrda ali bukvalno tako

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo tako i samo tako treba da radi. Sve ostalo su objanjenja i pravdanja za loš rad termostata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ima veze - davac je zasrafljen na termostat :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Termodavač daje izmerenu temperaturu koju računar auta (ECU) koristi kao jedan od parametara, a termostat zavisno od temperature otvara ili zatvara, manje ili više protok vode kroz hladnjak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nije mi jasno - jel ima veze ili ne?

Proverio sam creva. Levo je toplo (vruće), desno je hladno (kad se gleda sa vozačeve pozicije). I grejanje je dobro...samo me buni kazaljka na tabli, koja nije na sredni nego između min i sredine. :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

termo davac je ustafljen u termostat.ako ti u mestu auto dodje do polovine a prilikom voznje narocito pri manjem gasu opada onda ti termostat drzi delimicno otvoren sto nije ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neće baš lako da dodje do polovine na leru. Traži malo "žiške" :rolleyes:

Inače, to što ti ne dostiže sredinu je siguran znak da termostat "curi", kao što reče Miki, tj. ne zatvara potpuno. Grejanje dobro je relativan pojam. Pravo značenje je kad ne možeš da dišeš od vrućine i moraš da smanjiš. Onda radi kako treba. Ja sam iz istog razloga promenio termostat i odmorio se i nagrejao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

e ljudi sve varijante dolaze u obzira ali samo je jedna prava:termostat mora da drzi zakucan na pola i samo na pola u svakom rezimu,jedino ako si u mestu pa pustis grejanje na najace izduvavanje moze da se pomeri za debljinu skazaljke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znači da ga menjam, ne stoji mi na pola, već malo ispod.

A koji preporučujete?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ugradio ih dosta od raznih proizvodjaca jos nije bilo problema

Share this post


Link to post
Share on other sites

kole gledao si slike sto sam ti slao na PM video si kako se kod mene ponasao,sad brate zakucan na pola jedino ako stojim u mestu i grejanje duva na max tad ge samo pomeri 1-2mm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam i ja problem sa grejanjem na JTD-u. Znaci u mestu na leru ne moze da digne temperaturu, a kada postigne radnu temperaturu u toku voznje i onda stanem i ostavim da ventilator duva u roku od 3-4 minuta obori temperaturu na minimum. Mislio sam da je termostat, ali i posle zamene je ostalo isto. Ima li ko ideju sta bi moglo biti. Inace stari termostat sam proverio i potpuno je ispravan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

proveri ono malo povratno crevce sto vraca antifriz u vrh posude ima li cirkulaciju

Share this post


Link to post
Share on other sites
A da li je normalno da duva toplije ako vozim iznad 1500 o/min?

Verovatno jeste, jer brže vrti pumpu za vodu, a samim tim pre zameni vruću tečnost u radijatoru u kabini.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas sam ti isto hteo da pitam.

Crevce je toplo, a u onom malom baloncicu ima tecnosti. Kada stisnem crevo baloncic se isprazni, a kada ga pustim opet se napuni.

Danas mi je pola sata radio u leru i nije uspeo dici temperaturu. Onda sam ga vozio pola sata sa duvanjem na 2 i jedva je digao na crtu ispod optimuma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...