Jump to content
FAS Goran

vladag

Members
  • Content Count

    347
  • Joined

  • Last visited

About vladag

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 01/09/1971

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Lazarevac
  • Interests
    SQL, ASP.NET, VBA, WEB i SEO, Projektovanje u mašinstvu

Previous Fields

  • Garage
    Nuovo Punto (Punto III) 1.3 mjt 2013, ex. Renault Megane 3 1.5 dci 81 KW, 2010, ex. Grande Punto 1.3 MJT, 2006, ex. Alfa 147 JTD 5v, 2004

Recent Profile Visitors

3766 profile views
  1. Poštovane kolege, Da li je neko od vas slao skuter kurirskom službom. U pitanju je maksi skuter sa masom od oko 130 kg...
  2. Imam nekoliko pitanja za naše majstore na forumu. Mislim da će odgovori na njih interesovati većinu vlasnika Punta Eva i Punta III sa 1.3 mjt motorom druge generacije... Kada se desi pucanje lanca (a dešava se), da li dolazi do deformacije ventila ili samo pucaju klackalice? Ima li pravila ili je od slučaja do slučaja? Po teoriji u projektovanju mašinskih elemenata mora se voditi računa da se neki delovi namerno oslabe da u slučaju havarije ne stradaju oni vitalniji. Ali, teorija je jedno dok praksa često dokazuje drugo. Kakva su vaša iskustva sa euro 5 1.3 mjt motorima (Punto Evo i Punto III, Alfa Mito, Opel Corsa) po pitanju izdrživosti lanca? Na nekoliko mesta sam pronašao tvrdnje vlasnika (iz iskustva), da je kod njih ugrađen lanac lošijeg kvaliteta nego na starijim generacijama Punta 2b i GP. Pominje se čak i da im lanac bez znaka upozorenja puca na 100000 do 150000 km. (bukvalno puca na karici, ne prezupči). Imam sada takav Punto a imao sam ranije 2b i GP sa tim motorom. Izgleda da ću sada ipak morati da radim preventivnu zamenu tog lanca (nešto poput zamene zupčastog). Ako lanac puca na karici, onda ne pomaže ni praćenje španera a ni intezitet zveketanja... Koji set preporučujete za ugradnju a da se po vašem mišljenju najbolje pokazao do sada u praksi? Kakva je INA? Da li je isti set na 1.3 mjt prve i druge generacije? Hvala unapred na odgovorima...
  3. Poštovani,

    Ne radi mi radio (tuner) na Puntu III (redizajn Eva). CD/Mp3 i Aux normalno funkcioniše. Proverio sam struju na ulazu za antenu (za pojačalo antene), nema napona. Tuner samo vrti pri pretrazi i ne zaustavlja se. Nema nikakvog tona, čak ni šuma.

    Da li je moguća popravka uređaja?

    U pitanju je Delphi.

    Puno pozdrava.

  4. Neće ti pomoći nova antena sa pojačivačem ako ti je krenuo da crkava tuner ili njegov izlaz za struju ka pojačivaču...
  5. Jackkk, Možda bi trebalo da prvo obaviš proveru napona struje koji isporučuje uređaj preko ulaza za antenu. Ta struja je namenjena radu pojačivača na anteni. Ako nje nema ili je manja od preporučenog, pojačivač neće raditi i nećeš imati dobar signal. Moja preporuka je da test radiš sa test lampom.
  6. Sve opcije normalno rade (Aux, CD, Mp3) osim kada izaberem opciju "radio". Tada se prilikom pretrage stanica nigde ne zaustavlja tuner i nema baš nikakvog tona (čak ni šuma etra). Znači, obrne celu skalu i ponovo stane na početak. Čak i da je crkao pojačivač na anteni, pretpostavljam da bi trebalo da "uhvati" neku jaču stanicu. Proverio sam i po savetu kolege napon za pojačivač na ulazu antene u uređaj. Tu bi trebalo da bude nekog napona, ali nema ga...
  7. Danas sam kupio probnu lampu (zbog opterećenja linije i probao sa njom da li uređaj daje 12 V na antenskom priključku. Ne, ne daje. Lampa ni da žmirne. Ali zato i dalje, kada se prikači unimer, u mah da (pola sekunde) napon od 12 V koji odmah padne na nulu. Jednom sam se susreo sa sličnim slučajem, ali na rikverc svetlu. Na kraju je se ispostavio da je problem u kvalitetu mase na šasiji ( za rikverc svetlo). Da li se u ovom mom slučaju može očekivati kvar tunera ili sklopa koji šalje struju kroz koaksijalni kabal do pojačivača antenskog signala?
  8. Probao sam da ubodem parče žice u centralni otvor antene. Ništa, ni zvuka, ni da barem zapne na neku stanicu...
  9. Izmerio sam vrednost napona na izlazu za antenu na radio uređaju i dobio u najmanju ruku čudna očitavanja. Prilikom uključivanja uređaja dobije se napon od 12 V, ali u roku od 2 do 3 sekunde on padne na 0.02 V. Ponovio sam nekoliko puta postupak i svaki put dobio te vrednosti. Izgleda da uređaj nije u redu.
  10. Proveriću sutra da li uređaj šalje napon na antenu...
  11. Radio uređaj u Evu nije isti kao u Bravu i iz tog razloga se ne može sa istovremenim pritiskom na 3 i 6 ući u Maintenance menu radi provere antene...
  12. Hvala na savetima. Krećem da polako istražujem, korak po korak...
  13. Uradio sam kako je i napisano. Antena je uredno prikačena, nema nekog lufta ili lošeg kontakta. Nemam drugi ispravan radio uređaj da bi pokušao sa njime. To ću svakako uraditi (kada nabavim ispravan uređaj) radi provere funkcionalnosti instalacija antene. Ovakvo ponašanje mi liči na neku funkciju koju sam sretao na nekim uređajima (mislim da se zove SDK) gde sa uguši radio i nakon 5 do 10 sekundi se čuje piskav ton (samo kod mene nema tog piskavog tona).
  14. Evo i mene ponovo posle par godina u Fiat taboru. Imam problem sa radio uređajem u mom Puntu. Model je posle Eva ali ima isti radio. CD i MP3 rade bez problema, ali neće da pronađe stanice, niti da ih memoriše. Čak, šta više, nema nikakvog šuma (predpostavljam da bi i ako nije antena prikačena, čuo neki šum na zvučnicima). Da li je neko imao ovakav problem?
  15. Da li se nekome od vas dešavalo da pošaljete gume sa felnama i naglasite da primene posebni cenovnik . Međutim šabani u AKS-u pošiljku naplate po kilaži i uzmu duplo više novca nego da je primenjen cenovnik sa opcijom "guma sa felnom". Kako se izboriti sa budalama i naterati ih da poštuju dogovoreno?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...