Jump to content
FAS Goran

knezilija

Members
  • Content Count

    53
  • Joined

About knezilija

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    zrenjanin

Previous Fields

  • Garage
    GP evo 1.6 mjt emotion
  1. Imam pitanje za upucene. Da li kad se radi uklanjanje DPF-a EGR ostaje u normalnoj funkciji? Da ga motorni racunar vidi i kontrolise. Zeleo bi da skinem DPF a da EGR ostane u normalnoj funkciji kao i do sada . Zvao sam jednog majstora koji to radi iz Zrenjanina i kaze mi da se gasi i jedno i drugo, tj egr ostane u zatvorenom polozaju i to je to, permanentno. Da li moze da se izvede da egr radi ?
  2. Pa odradjeno je sve valjda sto smo se dogovorili i sto sam pisao prethodno, motor radi kao i ranije samo manje cekica dok je hladan(a i toplije je vreme) sto pripisujem svim zahvatima koji su radjeni i zameni karika i lezajeva na radilici, cena sa velikim servisom me je sve ukupno izaslo 177000 rsd. Samo majstori su zeznuli nesto na sajli za zatvaranje i otvaranje haube i otkacila se sajla tako da nee mogu da otvorim haubu, a po preuzimanju auta sam je normalno otvorio i zatvorio i nekako se otkacila .U ponedeljak idem da mi to nameste jer nisam stigao da to odradim kad sam preuzimao auto, mora maska i donji suspleh da se skida a treba im oko sat i po za to a ja dosao pred kraj radnog vremena kad sam preuzimao, njihov previd koji mi nece naplatiti naravno. motor vuce isto kao i ranije , lepo radi , sta ja znam , idem na kontrolu za hiljadu kilometara, imam garanciju godinu dana..videcemo, nisam nista pisao jer eto jos i tu haubu treba da mi odrade i da zavrsim pricu sa tim. Generalno sam zadovoljan radom motora , a sta su radili ja to mogu samo da nagadjam i da li su odradili i da im verujem na rec, vratili su mi stare delove i sve po PS-u.
  3. Pa kakva je procedura, ko zna da li je od udaraca ostetio klipnjacu i lezajeve a lezajevi radilicu, sve to treba proveriti da bi ti ovlasceni servis dao garanciju na radove..bar tako kontam. Jedino sto ne kontam je sta bi to moglo biti, nisu hidropodizaci iako sam na njih isto dosta sumnjao tokom prethodhih godinu dana, lupkalo je dok se ne motor zagreje, a onda manje, naravno to je normalno i za potpuno nov motor, samo sto je mene iritiralo jer sam osecao da je zvuk dolazio samo iz jednog klipa u taktu obrtaja samo jednog klipa tj.svaki drugi krug motora, nadam se da razumete sta mislim. i jos da dodam da se zvuk taj lupkanja/cekicanja pojacavao kako pipnem gas pod bilo kojim opterecenjem nebitna brzina ni broj obrtaja, a kako pustim pedalu taj zvuk nestaje, opet nebitna brzina ni broj obrtaja, zato sam i posumnjao na jednu od dizni i isao na proveru na bosch masini . I sve tako dok maltene 30 minuta posle provere nije totalno prolupao .
  4. Ko? Kad? i kako odjednom da se polomi i napravi ovo biiip. Auto sam kupio pre 19 meseci i sasvim normalno vozio i nikad prckao oko motora osim malog servisa. A da sam kupio auto tako sa necim zabijenim u klip pa da se sad razdrmalo i popustilo i odvalilo od klipa i napravilo ovo biiip koja je verovatnoca za to.
  5. Evo ovako stoje stvari , posto je sve doslo sa provere i znaju sta valja a sta ne Posle svih peripetija, skinut i otvoren motor, cilindri/stubline neosteceni, provera na masini kod CUBI-a Novi Sad, radilica takodje, leteci i ostali takodje, klipnjace takodje, e sad 2,3 i 4 klip su ok, ali prvi klip, ja nemogu da zamislim sta se ustvari desilo, kao da je neki metal od ko zna cega dospeo ne znam kako u klip i kompresioni prostor i izudrao celo klipa i malo ostetio tu najblizu kariku , jednu, izlupao glavu i ventile posteno , klip mora nov, karike i svi lezajevi jer takvo je pravilo, radjenje ta 4 ventila na tom cilindru i obrada glave jer je bas na tom cilindru izlupana ostali su bombona , kao novo , ja se cudio kako jer motor cist i karter i kuciste bregaste, nosili su i turbinu na proveru jer je mozda ona napravila problem da se odlomilo neko perce i upalo u cilidnar, medjutim i ona je bila ok, treba samo malo da se filcuje jer kako kazu da ne malo slini/masti ulje na nekom spoju (pretpostavljam zbog spustanja glave sada kada se ravna) ali nista strasno moze tako bez problema ,naravno rekao sam da srede i to. Nemaju polovan klip jer su relativno novi motori i cekam 10-ak dana novi klip sa paprenom cenom, usput po mom zahtevu rade veliki servis i ciscenje celog usisa. Suma sumarum kako kazu oko 197 kilodinara. Videcu za 2 nedelje kada se nadam da ce biti gotovo. Ali ni ja kad sam pogledao nisam mogao da verujem , nesto metalno nedefinisano zabijeno u klip , i tacno se vidi da je to trcalo i lupalo po svemu , lomilo se usput i pravilo krs .
  6. Na dashbordu trenutno 140 kkm ,na odometru motornog racunara nesto slicno ali tu negde , a na distance of last DPF replacement pise oko 210 k , tako da verujem da je to tacna kilometraza bar tako kaze MES. Imas neku ideju sta bi moglo biti?
  7. Pa dobro sve to znam ,to sam i napisao bio, pitanja su bila sacometrijske metode, ko zeli da osacuje cifru ili problem ...nadam se nista nejasno A stil pisanja i ton , pa takav mi je dan danas...sta da kazem , niko me nije stavio pred svrsen cin vec jedino da ako neko ima predstavu ili slicno iskustvo svoje ili tudje podeli, nadam se da tema i forum tome i sluzi Naravno hvala na savetu, nisam se danas ni setio niti su mi oni pomenuli da ce me zvati ako bilo sta ustanove,Sutra cu im odmah ujutru to napomenuti . jedino su mi napomenuli predstojece praznike i tek od utorka da ce nesto znati kada krecu da rade.
  8. Znam druze , ali auto sam vec ostavio kod njih , nisam smeo da ga vozim nigde onako a oni su mi bili blizu ,sad sta ce biti bice...
  9. Pozdrav svima Pisem ovu temu da olaksam malo sebi a i mozda cujem valjan savet. Naime vlasnik sam Punta Evo 1.6 multijet 88kw 2010 god, e sada pre otprilike godinu danaa lagano je pocelo da se javlja blago blago cekicanje u motoru kada se doda gas, i to se vise osetilo i culo na hladan motor i postepeno se smanjujuci kako je motor bivao topliji. Auto ide i vuce kao besan . Kako se oduzme gas cekicanje je prestajalo. Onako da svoju ruku danas sam otisao do Vilica u NS da prekontrolise dizne i eventualno reparira ako treba, po majstor Duletovim recima dizne su mi perverzija kao da su presle 2000km a auto je presao 140000km. Taman odem od majstora i krenem kuci za ZR odjednom nesto pocne ozbiljno da lupa u motoru , pritisak ulja OK ne pali lampu , board nista ne izbacuje, cuje se stalno i na leru kako god i to bas ozbiljno. Posto mi se to desilo na oko 2 km od servisa Stojanov svratim tamo i oni mi kazu da je najbolje da ostavim auto tamo pa ce ga raditi. Po njihovim recima, kazu najverovatnije leteci lezajevi i spomenuse mi neke meni strasne cifre koje se nadam da nisu istina. Ja se sve nadam da je prezubio za jedan zub ili otisao hidropodizac, a oni mi vec spremaju generalnu , obradu radilice, klipnjace , nove karike, i sve pratece, cifru ne znaju da mi kazu ali otprilike najjeftinija varijanta od 500e pa sve do.....2-2.5 k ...ili sam ja lud ili sta,ruku na srce treba da radim veliki servis , sad mi to ne gine, samo se bojim da oni kako krecu sve da menjaju i proveravaju krajnja cifra naraste a u pitanju je i na sta ja najvise sumnjam ili kais prezubio ili se pomerio plivajuca remenica sa senzorom bregastih ili neki hidropodizac ,ne mogu biti siguran da nece svasta raditi i sta treba i sta ne treba, oni kazu nista unapred ne mogu da mi kazu dok ne otvore motor i ne pogledaju, naravno, ali mogu oni bilo sta moze im se mislim se u sebi. Koliko su oni pouzdani kao servis za ovakve radove zna li neko ? Sumnjam da nije leteci lezaj jer mi nijednog trenutka nije signalizirao slab pritisak ulja, a za ostalo treba pogledati naravno. Izvinjavam se na dugackom postu i ovakvim nacinom opisa problema, malo sam ispao iz elementa danas a ovo me skroz dotuklo Javljacu update kad se cujemn telefonom sa njima. Koju cifru od njih mogu da ocekujem po vasem misljenju ?
  10. Onda ne znam , to je dobra dimenzija guma za nase puteve , ne bi trebalo da je zbog toga. Ja vozim 185/65/15 , pumpam prednje gume na 2.4 po fabrici i nemam takvih problema Mada, moj GP je medju tezima , pogotovo napred , sto utice na upijanje rupa i izbocina , tvoj 1.2 je dosta laksi, verovatno se u tome nesto krije . ko zna kakvi su ti amortizeri ugradjeni , mozda ubacili od nekog teskasa dizela
  11. jugo 45 , 55 , z101 su imali balans stanglu, jedino sto je razlika bila da su u juga 55 i 101 balans stangle bile iste i imale su jednu konturu/krivinu vise u odnosu na balans stanglu sa juga 45, verovatno zbog menjaca i drugacijeg oslonca /nosaca motora i nesto debljih poluuosovina i homotinetickog. To znam iz prve ruke jer sam svojevremeno u Y45 ubacivao motor od Y55 , a kasnije se zezao i sa z101.
  12. Druze proveri ti amorte. Meni nista ne skace, ponekad zaskripi kad udjem ostro u krivinu , i to je to. Ako je neko vozio put ZR-NS zna kakva je to pruga a ne put.. ko po sinama da vozis , pa opet nista ne skace.. Korsu D nisam vozio pa ne mogu da uporedim ali to za skakanje GP-a tvrdim da nije tacno.
  13. jace je malo nego sto treba. Recimo G12 paraflu up crveni moze da se mesa i 60:40 to fabrika preporucuje za hladnija podrucja tj.tamo gde je bas bas jaka zima . Ovo kod tebe je sipano 66.6:33.3 sto je je tek nesto jace od te fabricke preporuke tako da bih ja ostavio tako.. nece nista skoditi

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...