Jump to content
FAS Goran

Veka

Members
  • Content Count

    146
  • Joined

  • Last visited

About Veka

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 09/21/1984

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    subotica

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Punto 1.2 16v

Recent Profile Visitors

2321 profile views
  1. na prodaju polovne gume ali su kao nove, koriscene jednu zimsku sezonu kupljene prosle godine u oktobru. jos su pod garancijom.cena 120 eura info na 060/0561666
  2. konacno sam i ja ubacio projektore i mogu da kazem da mnogo dobro svetle,sav trud se na kraju isplatio i veoma sam zadovoljan kako je ispalo.preporucio bih svakom ko je u mogucnosti da ubaci ove projektore jer mislim da trenutno za te pare ne moze bolja svetla da se ubace,vredi svaki dinar i mislim da je ovo do sada najbolje ulozeni novac u auto.farove sam dosta lako otovorio zagrevanjem u rerni a to mi je bio najveci potencijalni problem,sve ostalo ima u ovoj temi tako da nije bilo problema oko ugradnje
  3. ok hvala na inforamciji,ako se odlucim javicu se,inace felne su stvarno lepe
  4. kako se ponasa sa ovim felnama,mislim da li je podnosljivo za voznju,da li je tvrd jako ,da li kaci negde ?
  5. Sikaflex -11FC je trajno elestični poliuretanski kit i višenamenski lepak "Zaptivanje i lepljenje-sve u jednom" Jednokomponentni trajnoelastični poliuretanski zaptivač i lepak sa ubrzanim vezivanjem dakle nema otvaranja fara ni sa ovim lepkom
  6. mene zanima da li ima negde da se kupi ta zaptivna masa za farove ,da ne moram da ga zatvaram sa silikonom u slucaju da moram opet da ga otvaram zbog nekog kara na socivu ili slicno? jer kontam ako ga zalijem silikonom tu vise nema otvaranja
  7. ja sam danas skidao folije jer sam atestirao gas
  8. Situacija sa zatamnjenim staklima je konačno rešena. Sada znamo kakve folije smeju da se lepe na stakla, ko radi ispitivanje, ko izdaje atest i koliko će sve to da košta? Koje folije smeju da se lepe na stakla? Na stakla smeju da se lepe samo i isključivo folije koje imaju atest - dakle, proizvodi koji su prošli određene provere i koji ispunjavaju određene uslove. Da se ne biste našli u nebranom grožđu, lepljenje folija prepustite renomiranim servisima koji garantuju i za folije koje lepe i za svoju uslugu. Koja stakla smeju da se zatamnjuju, a koja ne smeju? Prednji vetrobran, tj. šoferku ne smete da dirate!Prednja bočna stakla (kod vozača i suvozača), mogu da se zatamne, ali samo tako da ukupna vrednost prigušenja svetla ne prelazi 30%.Zadnja bočna stakla i zadnje staklo, tj. zadnji vetrobran možete da zatamnite koliko god želite. Praktično možete da ih prefarbate.Kako da znam da će automobil nakon lepljenja folija proći ispitivanje (dobiti atest)? Folije koje lepite na stakla moraju da imaju sopstveni atest. Međutim, pitanje je da li će stakla vašeg automobila na koji su zalepljene te folije proći ispitivanje. Verovatno su stakla vašeg automobila već donekle zatamnjena, pa će folije prilikom ispitivanja pokazati mnogo veću zatamnjenost (laički rečeno). Ovo je još jedan razlog da lepljenje folija prepustite renomiranom servisu, kod kojeg ćete moći da ostvarite reklamaciju i nadoknadite troškove ukoliko zbog njihove greške ne prođete ispitivanje. Gde se radi atest (ispitivanje)? Kada je u pitanju ispitivanje zatamnjenih stakala, tj. ispitivanje stakala na koja je zalepljena folija, to trenutno radi samo Centar za motorna vozila Auto-moto saveza Srbije www.amss-cmv.co.rs (CMV AMSS). Nakon što automobil prođe ispitivanje, podnosite zahtev Agenciji za bezbednost saobraćaja – detaljnije na ovom linku, pre čega je potrebno obaviti i tehnički pregled. Problematična saglasnost (potvrda) proizvođača Da biste prošli ispitivanje, neophodno je da od ovlašćenog predstavnika proizvođača u Srbiji dobijete saglasnost za lepljenje folija na stakla vašeg automobila. Neki predstavnici proizvođača ovu saglasnost daju besplatno, drugi naplaćuju simbolično, a kod trećih košta i više od 100 evra. Vlasnici automobila marki koje nemaju ovlašćenog predstavnika u Srbiji nalaze se u velikom problemu, pošto praktično ne mogu da dobiju saglasnost (potvrdu proizvođača). Koliko košta atest (ispitivanje)? Atest, tj. ispitivanje, nije uopšte jeftin. Troškovi su sledeći: Saglasnost (potvrda) proizvođača Od 0 do preko 10.000 dinara u zavisnosti od proizvođača Republička administrativna taksa 300 din Obrada dokumentacije 3.300 din Izdavanje uverenja 3.000 din Ispitivanje (atestiranje) 4.800 din Tehnički pregled 800-2.000 din Na primer, saglasnost (potvrda) proizvođača za marku Renault košta 12.000 dinara, pa ako želite da zatamnite vaš Megane i da pritom ne brinete o problemima sa policijom, moraćete ukupno da platite: Lepljenje folija: 9.500 din Potvrda proizvođača: 12.000 din Ispitivanje (kompletna procedura): 13.000 din Ukupno: 34.500 din Šta da rade oni bez papira za folije koje su zalepljene na stakla? Situacija je jasna - moraju da ih skinu. Šta je sa polovnim automobilima iz uvoza? Ukoliko imaju papire, tj. atest od folija koje su zalepljene na stakla, mogu da prođu ispitivanje kao da su ih zalepili u Srbiji, osim ukoliko podatak o lepljenju folija nije upisan u saobraćajnu dozvolu, što znači da je auto već prošao ispitivanje u inostranstvu. Ponovimo koja stakla smeju da se zatamnjuju i koliko Pravilnik o podeli motornih i priključnih vozila i tehničkim uslovima za vozila o saobraćaju na putevima (Službeni glasnik RS br. 40/2012. od 26.4.2012.) Članom 72. propisuje da se vetrobran ne sme naknadno zatamnjivati. Međutim, bočna stakla u ravni vozača mogu biti naknadno zatamnjena tako da ukupna vrednost prigušenja svetla ne prelazi 30%. Ostala stakla na vozilu mogu biti naknadno zatamnjena bez ograničenja. Nema atesta za plin bez atestiranih stakala sa folijama Pre nekoliko godina jedan vlasnik automobila sa zatamnjenim staklima i ugrađenim TNG uređajem (vozi na plin) otišao je da produži atest svog uređaja za plin i ostao u velikom čudu kada su mu rekli da ne može da dobije atest dok ne skine folije sa stakala ili prvo atestira stakla sa zalepljenim folijama. „Kakve veze imaju folije sa plinom?“, čudio se on i dobio odgovor da automobil sa zatamnjenim staklima bez atesta jednostavno nije tehnički ispravan i da kao takav ne može da uđe u proceduru ispitivanja TNG uređaja. Od tog dana još mnogo vozača se našlo u istoj situaciji, mada treba reći i da je veliki broj njih prošao bez problema, u zavisnosti od mesta na kojem su radili ispitivanje. Slična situacija je i sa kukom za vuču. Ko nema atest za kuku, često ne može da dobije ili produži atest za plin.
  9. danas sam bio kod majstora da ugradi plin i malo sam se iznenadio kad mi rekao da necu proci atest za gas jer imam zatamnjena stakla,cak ni zadnja odnosno iza stuba nije dozvoljeno a nemam atest za njih.to je sad po novom da nikom ne daju atest ukoliko auto nije u fabrickom stanju.Za bilo kakvu izmenu na automobilu mora da postoji atest za isti,i na kraju sam morao da skinem folije i tek onda uradim atest za gas. Sacekacu da izadje novi zakon o folijama i onda ih ugraditi u ovlascenom servisu koji izdaje atest za folije..eto cisto da znate ako imate zatamnjena stakla a ugradjujete gas pa da se ne iznenadite prilikom atesta.
  10. Veka

    Temišvar

    ok hvala Milutine na info
  11. Veka

    Temišvar

    sta je potrebno od opreme u kolima tipa PP aparat ,zeleni karton i sl. ? ili je sve kao kod nas? planiram sad u nedelju za Temisvar pa mi ovo zanima
  12. mogu da ti pomognem oko dijagnostike,ako ti treba javi se
  13. istina ziva,ja sam ih godinu ipo dana trazio i na kraju uzeo 15-ke

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...