Jump to content
FAS Goran

Dejan_Zvezdara

Members
  • Content Count

    61
  • Joined

  • Last visited

About Dejan_Zvezdara

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Garage
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA [2010]

Recent Profile Visitors

3756 profile views
  1. Pa pad vrednosti od 300-400 eura godišnje bi ti sledovao kod bilo kog auta, u tom smislu nema razlike između modela. Koji to auto ne gubi na vrednosti 300-400 eura godišnje, osim starih krševa koji su dotakli dno svoje vrednosti, ali koji zato bez problema dosežu 300-400 eura godišnjeg održavanja ili nebuloznih skupih kvarova? Samo je kockarnica sigurniji i brži način da se izgubi novac od automobila.
  2. Ja sam Lybru 2.0 20V prodao za 4 dana od kako sam je stavio u oglas, ali auto je zaista bio odličan. Kupio je bio za 2600 i posle godinu dana vožnje i pređenih svega 5-6000 km (jer sam u to vreme imao i 3 druga automobila) je prodao prvom kupcu koji se pojavio za 2400. Nisam u tih godinu dana ni bio s autom u servisu, osim što sam čak 3 podizača prozora morao da popravim, što je ukupno koštalo 50 eura. Dakle godinu dana posedovanja tog auta me je koštalo 250 eura + benzin + registracija. Kupio sam je za pola sata i isto tako prodao za pola sata praktično. Zato ti i kažem, nađi dobar auto i lako ćeš ga prodati. Isto tako bih rekao da trenutno u oglasima nema dobrog auta, dobar se pojavi 2x godišnje, te s toga mislim da s obzirom da juriš auto na godinu dana, batališ celu tu priču i kupiš neki mainstream za kojim svi balave i ne gubiš vreme. Da juriš auto koji bi vozio 3-4-5 godina imalo bi smisla tražiti, za godimu dana - ne.
  3. Da sam na tvom mestu ja ne bih dozvolio da mi neki forum bira auto nego bih sam probao ono što me zanima i doneo zaključak da li mi odgovara ili ne. Svi mi imamo različita očekivanja od auta i različite potrebe, pa je besmisleno da neko svoja očekivanja i potrebe preslikava na tebe. Završićeš nezadovoljan ako kupiš auto koji odgovara Janku ili Marku... Potpuno te razumem da hoćeš da pobegneš od dizela, i Lybra benzinac nije loše rešenje za to. Lybra je pretendovala da bude luksuzna limuzina tako da te zvuk motora u kabini neće nikad iznenaditi na neprijatan način. Moći ćeš i na 160 km/h da opušteno razgovaraš sa saputnicima u kabini ili da slušaš muziku. Pri tom 2.0 20V ima jako jako lep zvuk za to što jeste. Motor radi vrlo uglađeno i svilenkasto i veliko je zadovoljstvo za vožnju, ima sasvim dovoljno snage za tu vrstu auta, a Lybra je upravo auto za duga i komforna putovanja a ne za potezanje od semafora do semafora, pa je svako poređenje sa nekim nadrkanim hatchback-om smešno. Pa i na auto trkama postoje različite klase automobila koje niko ne pokušava da direktno poredi. Najveći problem je što su to sve već dobrano stari i isluženi automobili pa naći dobar komad može da zahteva mesece truda i angažovanja i obilazak Srbije uzduž i popreko. Ja sam probao jedno 7-8 Lybri 2.0 i to su sve bili potpuno različiti automobili. Zato ti savetujem da ih obavezno probaš nekoliko, pa kad sedneš u dobru znaćeš to posle 2 km vožnje. A ako uspeš da nađeš dobru, što mislim da lagano postaje naučna fantastika, bićeš vrlo zadovoljan.
  4. Stavi dobru Lybru 2.0 u oglase i prodaćeš je za 2-3 dana. Kao i većinu drugih dobrih automobila. Tu priču o venčanicama su izmislili oni koji pokušavaju da prodaju nekog krša, što im nikako ne polazi za rukom, ili bar ne na način na koji su oni sanjali. Pa samim tim što i ti gledaš auto sa 2.0 20V motorom si dokaz da bi to i imao ko da kupi ako je auto dobar.
  5. Ne znam da li je neko ovde imao i Spidera i Barchettu pa da ti ih uporedi. Sama činjenica da je Spider imao čitavu paletu motora a Barchetta samo jedan, i to čuveno vešanje koje Alfu čini posebnom ali i nameće potencijalne komplikacije, ti i ukazuje da je Spider mnogo ozbiljniji ali ujedno i kompleksniji auto od Barchette. Sigurno je i zanimljiviji za vožnju. S druge strane, ja sam viđao Barchette u baš dobrom stanju, koje su održavali i negovali entuzijasti, pa bih voleo da imam takav neki primerak. Sigurno je jeftinije živeti s Barchettom, a s obzirom da si ti u Sarajevu, s vašom klimom meni bi i hard top za Barchettu bio užasno zanimljiv za imati. Sve se na kraju svede na to šta se uopšte nudi, sve drugo je samo teorija. Mislim i da te bilo kakva ozbiljnija intervencija na krovu u današnje vreme može koštati kao pola auta pa i to treba uzeti u obzir.
  6. Mislim da je u tvojoj dilemi najznačajnije zapravo kakve ti primerke uopšte imaš priliku da kupiš, šta se nudi na prodaju i u kakvom su stanju ti automobili? Jedno je porediti njih u momentu kad su izašli iz fabrike, a drugo je u kakvom su stanju danas. Ovo drugo, na žalost, tebe zanima, jer oni iz fabrike odavno više ne izlaze. U svoje je vreme GTV ipak bio ambiciozniji auto od Barchette, ali danas odlično očuvana i pažena Barchetta je mnogo bolja kupovina od olupanog i potrošenog Spidera... bar bih ja razmišljao u tom pravcu... To su modeli kojih u Srbiji obično ima po 1-2 komada u oglasu, zato je ta stavka njihovog stanja najbitnija.
  7. Mislim da ćeš mnogo više informacija naći ovde http://www.arcs.org.rs/forum/viewtopic.php?f=8&t=56611 ipak si na forumu za Fiat i Lanciu...
  8. Možeš da staviš bilo koje felne naravno... U principu kad je auto mlad i kad ih ima na ulici koliko hoćeš ljudi stave aftermarket felne da bi se razlikovali od ostalih. Kad neki model zađe u godine ustvari mnogo veća fora je da imaš primerak koji je u originalnoj konfiguraciji. To onda postane raritet i ima mnogo veću vrednost od ovih koji su pretrpeli styling i iživljavanje vlasnika. Ovaj tvoj primerak ima potencijal da se vrati u fabričku konfiguraciju, za razliku od većine drugih, pa bih zato ja na tvom mestu to uradio. Time ćeš moći čak i da očekuješ neke pare nazad kad ga budeš prodavao, pa ni investicija u to nije glupa. Ja sam imao Uno Turbo i.e. i ako bih hteo da budem iskren - on se mnogo bolje ponašao u svakom smislu na fabričkim 13" nego na 15" sa kojima sam ga ja kupio. Ove felne koje si okačio su 17", svakako probaj kako se ponašaju na Puntu GT pre nego što istovariš pare, čisto da vidiš jesi li spreman da živiš s kompromisima koje one nose na tvom autu.
  9. Ja sam negde pre 3-4 nedelje u nekim od milion oglasa za prodaju polovnih delova naleteo na originalne felne za GT-a i Mk1 sportinga. To je bio neki oglas za prodaju više setova felni, među svim tim točkovima su bili i oni od GT-a, i čak su izgledali vrlo dobro. Ako imaš živaca da guglaš domaće sajtove za delove, možda ih još uvek nađeš... Mislim da ni cena nije bila ništa za padanje u nesvest. Mislim i da za jako male pare možeš da nađeš originalna zadnja svetla u odličnom stanju, a ova ostavi kod kontejnera da ih neki skupljač sekundarnih sirovina ugradi na svoj motokultivator.
  10. Uh, imaćete vi tu onda posla da sve proradi kako treba Dobro je ako ste sačuvali plastične rubove jer mu baš dobro stoje, bez njih nije to to...
  11. Imate trenutno na oglasima njegove originalne točkove za vrlo pristojne pare http://www.polovniautomobili.com/felne-ratkapne/6198827/aluminijumske-felne-original-fiat-13-4-x-98 ako želite da ga dovedete u što originalniju konfiguraciju
  12. Imao sam takav auto 3 ipo godine i veliko je uzivanje za voznju... 118 ks na tu masu je vise nego dovoljno i ide odlicno. Ako mu je enterijer originalan i ocuvan onda taj autic i vredi. Umesto u remap ja bih ulozio pare u ozbiljno vesanje, jer ako je ispravan ici ce super i u fabrickoj konfiguraciji. To mi je bio prvi auto u kome je osecaj na 160 km/h bio kao da ides 60 (kada sam vratio vesanje u stanje kao da je juce izasao iz fabrike)
  13. Imaš kod nas par autoplaceva koji mogu da ti uvezu auto po želji iz Nemačke i sl. tako da to nije nemoguće. Ono što ne treba očekivati je da oni uvezu samostalno auto koji bi bio skup svojim parama i da ga stave na plac i čekaju 100 godina da se pojavi adekvatan kupac za njega. Ako ti znaš šta bi, nije nikakav problem da ti to neko uveze, čak neće biti preskupo jer će biti umereni s maržom jer je auto unapred prodat, ali će taj auto svakako biti dosta skuplji nego prosečan srpski polovnjak na placu očukan i sa milion pređenih kilometara.
  14. Ako je neko raspoložen za 1.9JTD Emblemu, evo jedne baš lepe, za vrlo pristojan novac. Šteta što nema Bose jedino... http://www.polovniautomobili.com/oglas1982513/lancia_lybra_19_jtd_navigacija/
  15. Automobil koji je registrovan ovde možeš mnogo ozbiljnije, temeljnije i jednostavnije da pregledaš nego bilo koji koji je na nekom placu. Verovatnoća da će biti krš je potpuno identična verovatnoći da će i auto na placu biti krš.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...