Jump to content
FAS Goran

WOB

Members
  • Content Count

    28
  • Joined

  • Last visited

About WOB

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 03/29/1973

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Garage
    Audi A3
  1. @vzr Hajde sad citiraj nastavak mog posta, u kome piše zašto ti tvoji testovi pokazuju da nema potrošnje... Jedina greška u mom postu je oko 250ml... Treba da piše do 250ml A što se tiče zamene ulja na 15 ili 20 hiljada... Na motoru koji je tema i ne može. Ulje koje se menja na 20k je za motor na kome je moguća zamena ulja na 20k ili 30k. Informiši se malo, ima kod drugih proizvođača još od 2000. godine
  2. Svi proizvođači automobila, u specifikacijama i u uputstvu za upotrebu napišu da vozač kontroliše nivo ulja na svakih 1000 km. Tehnički gledano, ispravan motor troši oko 250 ml ulja na 1000 km. Ako ne troši, ne valja, znači da negde naliva gorivo u ulje, razređuje ga i to nije dobro za motor. Neki proizvođači tolerišu i do 500 ml na 1000 km. Sve preko toga ukazuje da ulje negde "odlazi", najčešće zbog mehaničke neregularnosti na motoru. Slažem sa savetima koji su ovde već navedeni. Menjaj ulje na 5000 km, a na svakih 1000 kontroliši i dosipaj (ako treba) Pozdrav
  3. Prema iskustvima sa Punta, može biti nekoliko razloga: - pumpa za benzin - brizgač - svećice, kablovi - davač radilic ili bobina (naročito za problem sa paljenjem na toplo i hladno) Ja ipak tipujem na pumpu za gorivo, ti je čuješ da radi, ali to što zuji, ne znači da "pumpa" gorivo. Pozdrav
  4. Kao što vidite, piše gore šta treba od podataka. Broj telefona je jedna od stavki. Naravno, misli se prvenstveno na mobilni. Predrag B. iz Beograda. Tvoji ramovi su se upravo vratili nazad jer nisu mogli da ti ih isporuče cele nedelje. Nisu mogli jer nisu imali tvoj broj da te nazovu i pitaju kada ti najviše odgovara, pokušavali su nekoliko puta, ali nikada nije bilo nikoga. Plaćeno je 220 dinara da se ramovi vrate. Da bi ih opet poslao, moraću opet da im platim 220 dinara. Ukoliko želiš da ih dobiješ pošiljkom, treba da uplatiš na račun Kluba još 440 dinara. Nešto ne verujem da ti je to isplativo. Iz Beograda si, cimni da se nekako dogovorimo da ti ih predam lično. Nećeš morati bilo šta dodatno da plaćaš prilikom ličnog preuzimanja. Da bi se izbegle slične stvari ubuduće: OBAVEZNO napišite broj telefona. Ko ne napiše broj telefona u svojim podacima, neće mu biti poslat paket bez obzira koliko je uplatio. Lepo je od početka pisalo da se ostavi i broj, iako to nije urađeno u konkretnom slučaju poslao sam ramove i naravno...odmah komplikacija. Ne želim komplikacije. Treba samo da uradite ono što se od vas traži, a kao što vidite sa razlogom se traži i broj telefona. Hvala. J.. ga, znao sam da će se to desiti, ja sam bio na putu, a interfon slabo radi, a usput sam ti i uplatio manje para nego što treba. Baš sam lik zar ne. Malopre sam ti poslao PP sa pitanjem za okvire, a tek posle sam video ovu poruku. Reci mi molim te (može PP), gde mogu da dođem po okvire, a da nije nedelja popodne. Hvala i izvini
  5. To 01234 je podešavanje jačine ventilatora, a reostat, iliti bolje rečeno rezistor se nalazi pored samog ventilatora kabine, kod suvozačevih nogu, skineš oplatu. Ima par tema sa tom problematikom.
  6. Momak se školuje da zna da napravi davač broja obrtaja, a ne samo da ga zameni, odnosno da ga prepozna po spoljšnjem izgledu, (ne daj Bože ispita ili zna osnovni princip rada) što i čini razliku između inženjera i mehaničara. A što se npr. tiče slike 11a, jeste, više liči na prirubnicu nekog elektromotora, ali svejedno na prirubnici se nalazi i davač broja obrtaja po Hall-ovom principu. A u prodavnici elektonskih komponenti, ako tražiš Hall-ov davač, dobićeš stvarno nešto što izgleda kao na slici 11c. Isti takav Hall-ov davač se '80 godina ugrađivao na razvodnike paljenja, kod sistema sa tranzistorskim paljenjem, koji su majstori nazivali "elektronsko paljenje". Lako je biti kritičar. Svaki kritičar bi sigurno sve što kritikujuje bolje napravio, samo još kad bi znao kako.
  7. ^^^ Ja sam za isto to što si opisao već tražio i postavljao pitanja na forumu i svi kažu da su ili svećice, ili kablovi svećica. Kad se isto to dešava i sa novim kablovima i svećicama, onda kažu da su kablovi lošeg kvaliteta, da treba kupiti original ili Tesla, a kad se dešava sa original kablovima .... Za "gutanje knedle" pri davanju gasa su neki mehaničari predlagali štelovanje ventila, a električari bobine, davač radilice i procesor motora. I što je najgore, svi su takoreći u pravu, jer sve navedeno stvarno može da bude razlog za "gutanje knedle". Samo, nesreća je što su to sve nagađanja ili ranija iskustva, a ne razultati dijagnostike problema. Baš sam te posavetovao, zar ne. P.S. Davač radilice košta 2500 - 3000 RSD
  8. norman-e, da li ti pričaš o regulatoru temperature ili prekidaču za ventilator?!?
  9. Da, to sam mislio. Ne znam šta piše u zvaničnim planovima održavanja kod FIAT-a za kablove. Kod različitih proizvođača je različito. Npr., za Chevrolet 1.4 piše da se na 60 000 km menjaju kablovi, kod nemačkih proizvođača kablovi se nikada ne menjaju u okviru održavanja vozila. Zato sam pitao, jer ne znam kakva je politika FIAT-a. A realno gledano, kabl za svećice je običan debeli električni kabl, to znači da se vremenom ne troši, pa ne znam zašto bi se menjao npr. na velikom servisu. Hvala na odgovoru
  10. Stigoh malo da pogledam, krenuo sam ka svećicama, prema savetu, ali kad sam skinuo kućište filtera za vazduh, na leptiru gasa primetim da je crevo vakuuma za davač pritiska u usisnoj cevi naprslo. Zamenim i nema više trzanja. Hvala
  11. Da se malo vratimo na početak, pošto me jedna stvar jako interesuje. Za svećice mi je jasno, ali zašto si u startu menjao kablove? Pozdrav
  12. Crk'o ti je električni uložak kontak brave. Kada upališ motor, drndaj malo ključ u bravi, ne okreći nego tresi, da vidiš da li će nešto da proradi. Sve što si nabrojao su el. sistemi nerelevantni za start motora, tzv. Klemma 75 ili X kontakt. Kada verglaš motor, verovatno si ranije primetio da se ugase farovi, isključi ventilator kabine, stanu brisači itd. Kad pustiš ključ, ponovo sve proradi. E kontakt za to na kontakt bravi ti je izgoreo, mada može biti i rele za tzv X kontakt. Nemam stujnu šemu pri sebi trenutno, da ti kažem gde je rele.
  13. Postoji i "bolje" rešenje. Odeš u Autosrbiju i kupi crevo iberlaufa za zastavu 101. Od tog creva dobiješ DVA creva za Punto 55s
  14. Ova tema mi je baš zanimljiva, pošto mi se to dešava od pre par dana. Na leru ponekad zatrese. U vožnji, kada lagano pritiskam gas, on lepo ubrzava, ali ako naglo dodam jak gas, počinje da se guši i trza. Ako malo popustim pa dodam gas, nastavlja lepo da ubrzava. Ova tema se ubrzo pretvorila u priču o svećicama, ali niko nije dao odgovor da li je zamena svećica rešila problem? Ima li još nekih iskustava članova na ovu temu? Hvala.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...