Jump to content
FAS Goran

DR.G

Members
  • Content Count

    55
  • Joined

  • Last visited

About DR.G

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Republika Srpska
  • Interests
    automobilizam,ribolov

Previous Fields

  • Garage
    lancia lybra 1.9jtd

Recent Profile Visitors

5648 profile views
  1. Gneralno se slažem sa stilom vožnje,ali bih dao dve opaske. -Preporučuje mi majstor barem jedan puta sedmično, vožnju na većem broju obrtaja/3000-4000/min/,nebitno u kojem stepenu prenosa,oko 5 minuta.Ovo preporučuje radi ispravnosti EGR ventila-kaže da vožnja u gradu,pri niskim obrtajima izaziva zapušenje istog česticama čađi,a da ovakva vožnja izaziva izbacivanje i sagorjevanje čađi.Mislim da je to ispravo jer povremeno i svima nama treba dobro produvavanje. -Interesantna stvar Astra H 2005.gp.nema pokazivač radne temerature,što se mene tiče jedan od najvažnijih instrumenata na automobilu????Mislim da sam negdje pročitao da je ovo automobilski trend i kod drugih proizvođača...Drago mi je da Fiat ne ide ovim putem.
  2. Pardon,lapsus/vezano za beta/.Da budem precizniji:kupio bih Deltu 1.6 GT i.e. 66 kW.Zašto misliš da je to bolja opcija od turbo verzije??
  3. Nosim se mišlju da kupim lancia beta 1991.god u dobrom stanju,1.6 60kW,i da u nju ubacim 1.6 turbo 140KS. Ne znam da li je neko imao ta iskustva, da li su potrebne neke veće prepravke....
  4. DR.G

    Nove majice Kluba

    Odlično,na znam šta će na ove boje reći Zvezdaši
  5. Odgovor sa zakašnjenjem:i kod mene je tako.Svako gašenje motora-očitava iznova/KEY/.Ako je na TRIP onda ti pravi prosjek od zadnjeg reseta.
  6. Eto,sad znaš zašto ljudi neće da kupe thesis-a. Rijedak auto,niko nema nekog većeg iskustva.Imaš sreće da su te odbijali,a ne da te uhvatio neki dunđer pa da malo uvježbava mehaniku..../jbg.nisam ti pomogao,što je vać i normalno ako gusar ne može/
  7. Mislim da je osnovni princip u automobilizmu: ne diraj ono što radi/ili je uredno.
  8. Mislim da ta priča sa automatskim mjenjačem nema poseban smisao: iz sveg prethodnog rečenog ne kupujte thesis s automatskim mjenjačen. Ne vidim razlog da se diskusija vodi jer se isti model proizvodi sa manualim šestostepenim mjenjačem koji nema neke posebne zamjerke. Ja sam zadnjih godinu dana u kupovini novog automobila,prvo je to bila Brera,nakon toga thesis,ali posle ove priče izgleda da ću ja da kupim ponovo Lybru,2.4jtd,emblemasamo 4-5 godina mlađu. Mislim da svi automaski mjenjači zahtjevaju redovno održavanje,i da im explatacioni rok rijetko prelazi 200 000km,nakon čega se radi remont koji obično prelazi 1000e.Ta problematika praktično i ne postoji kod manuelnih mjenjača osim promjene lamele,krope,druk ležaja...ali je sve to mnogo jeftinije.Ako nemate poseban razlog za automatski mjenjač:invalid,lenjost u mjenjanju,konformizam....
  9. Slažem se: meni je zujao remen na alternatoru,ja ga zamjenio a ono i dalje....To me još više unervozilo,misleći nešto je gore.Obiđem 2-3 majstora:sve u redu nije to ništa:roler,španer.remen....vozi dok ne bude gore!!!! Odem tad do mag sadašnjeg majstora:sve pregleda i kaže:sve je u redu,nekvalitetan remen.Ne vjerujem ali hajde da se i to proba/jer sam ga već mjenjao prije 5 mjeseci sa svim rolerima,španerima..../Čovjek promjeni remen/20e/i od tada više ništa ne škripi.Inače simptomi su bili:odmah po paljenju nakom 3 sekunde počinje da šripio,cvili...kod dodavanja gasa se smanjuje a nakom 10-ak minuta rada prestane.Ako sam nekom pomogao......drago mi je
  10. Cijena nije sumnjiva, vidiš u postovima da je u Hrvatskoj i BiH razlika 10E, a koliko vidim slično je i u Srbiji. Naravoučenije: KUPI
  11. Evo jedne male replike, čini mi se više uopštenog karaktera vezano za proizvodnju Lancia bete:proizvodnja je trajala u periodu 1972-1984,te je prozvedeno ukupno:-berlina 194 914,-kupea:111801kom,-varijanta trevi:36784kom,-varijanta HPE: 71258 kom,-spajder:9390kom,te varijanta Montekarlo:7595komada.Iz ovog vidimo da je dvanestogodišnja proizvodnje u 6 različitih izvedbi možemo reći bila masovna za to vrijeme.Ugrađivani su benzinski motori od 1300ccm do 2000ccm,sa karburatorom,sa ubrizgavanjem, i sa nadpunjenjem snage od 82ks do 135ks.I mali raritet:manji broj Lancia bete trevi varijante imao je ugrađen fabriči LPG. Od 1978.godine Lancia beta je bila prvi Lančin model u kojem je bila moguća fabrička ugradnja automatskom mjenjača,inače su sve bete bile opremljene 5-ostepenim ručnim mjenjačem..Pogon je bio na prednji točkovima,naprijed i nazad kočioni diskovi.Iz ovako ogromne produkcije zaostao mali broj dobro očuvanih automobila,Posle 1980.god Lanča je poboljšala antikorozivnu zaštitu a na nekim tržištima/U.K./ je prva nudila 6-ogodišnju antikorozivnu zaštitu./Lično smatram da je problem sa korozijom rezultovao malim brojem dobro očuvanih primjeraka/I na kraju još jedna pikanterija:od 1976.godine Španski SEAT počinje sa proizvodnjom Bete koja traje sve do 1980.god,a ista firma pada pod okrilje WV 1982.Treba napomenuti da je legendarna Lancia 037 nastala na osnovama Lancia Beta Montecarlo.Ovo napisah pošto kod predstavljanja modela nije nađeno mjesto i za ovaj sad već lčegendarni model Lanče.
  12. Slična tema opisivana kod mnogih automobila FIAT grupe.Mislim da bi trebalo: rastaviti kočioni cilindar, sve dobro očistiti, podmazati gdje treba, zamjeniti disk pločice, poravnati diskove, i onda bi trebalo sve da fercera Provjeriti crijeva/mada je rjeđe problem u njima/. Istu problematiku imah na lybri ali nakon sve ga ovog proradilo/3 puta bio kod majstora/ E da ne zaboravim: provjeriti sajle, bužire....
  13. Šta dodati na ovaj zadnji komentar: TAČNO, ista potrošnja kao i kod mene. Ona priča o 6l i Peugeotu 107: TAČNO
  14. Ja sam više za nov motor/polovan/nego li za generalku?Samo ga treba uzeti po mogućnosti sa havarisanog auta,pod uslovom da nije oštećen,a malo prešao.Kod generalke je problem:ko je radio,šta se radi,kakvog su kvaliteta zamjenski djelovi....Sve u svemu puno više rizika nego li sa kupovinom polovnog motora sa malom kilometražom.
  15. 1999-Fiat Uno,1.4/slupao nakon 3 mjeseca/ 1999-vW Polo,1.0 2002-Peugeot 106,1.1 2006-vW Lupo,1.7SDI 2008-Lancia Lybra,1.9jtd Kao što se vidi započeo sa Fiatom,a sada....

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...