Jump to content
FAS Goran

kalasnjikov

Members
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

About kalasnjikov

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Grdelica

Previous Fields

  • Garage
    Yugo 1.1 tuning
  1. Kupio sam Fiat Punta HGT. Dakle, pridruzio se ovim Jugicima i on. Godiste je 2003., presao 115 000km pravih, jos uvek se nalazi u Svajcarskoj, ali za mesec dana bice dole. Da ne bih otvarao novu temu, imam par pitanja vezanih za ovaj auto. Naime, zanima me koje sve prepravke mogu da se odrade na izduvu, a da se ne remeti rad motora (pitam najvise zbog sondi, kako mogu da se "zavaraju" da ne prijavljuje gresku)? Da li postoje neke krace i tvrdje opruge za njega, buduci da ce se auto spustati nekih 3-4cm? Imam u planu da mu stavim felne 17 coli sa gumama 195/40. Koji je fabricki et felni?
  2. Trenutno je ovakav kakav je na drugoj slici. Podbranik cu zameniti kada budem u Srbiji.
  3. Hvala, drug. Sto se tice haube, ranije je to bila fora koja mi se sve vise dopada i dan-danas. Medjutim, sada nije samo fora, jer od kako je stavljen 1.4 motor, kuciste filtera vaduha malo udara u haubu, pa je moralo ovako da ostane. Motor je podignut za oko 7-8mm da ne bih stalno tukao karter i menjac u toku voznje, jer izmedju sanki i asfalta trenutno ima 12-14mm prostora. Cesto mi se desava da kad idem niz strmiju nizbrdicu i kocim, da sanke kace o asfalt. Ovo je Yugo koji se trenutno radi. Ovo je nov 1.1 motor koji ce mozda ici u taj Yugo. Generalno je sredjen, ima vece ventile, glavaspustena....Ako ne zavrsi u Yugu, zavrsice u sobi kao sto. Trenutno je situacija da se ne mogu odluciti u koju ga boju ofarbati. Celicne felne sam narucio, ici ce sirina od 8J.
  4. Ima nekih starijih slika od prosle godine, ima nekih sadasnjih, ali da ne bude zabune, opisacu Yuga u trenutnom stanju. Yugo je proizveden marta 1991. godine, moj pokojni otac ga je juna 1991. kupio kao novog sa 2km. Dakle on je prvi i jedini vlasnik (ja sam drugi). Model Koral sa motorom 1116cm2 i 55KS. Kada sam polozio 2008., poceo sam lagano da ga sredjujem, jer sam kao klinac bio zaljubljen u automobile, pogotovo doradjene u German Style-u ili pravi Old School. Na njemu je isprobavano gotovo sve, a sada se na njemu nalazi ono za sta smatram da je najbolje. Ima milion stvari koje su bile ugradjene, ali su sada nebitne, jer su izmenjene. Auto je u perfektnom limarijskom, mehanickom i estetskom stanju. Kompletno je restauriran. Ofarban je u fabricku boju trula visnja 76 (negde pise crvena 3D), kompletno zasticen. Motor u njemu je iz Fiat Tipa 1.4 (1372cm2), kompletno odradjen, zamenjeno sve sem radilice. Ima Webber 32/32 DMTR karburator. Spusten je napred sa Ficinim oprugama kracenim na 16cm, pozadi gibanj sa 3 platne, od kojih su dve kamionske platne sa 12mm debljine, a jedna fabricka sa oko 8mm. Gibanj je peglan na 10cm, a ima i caure oko 6cm. Sve je to upakovano u kombinaciji sa amortizerima koje je radio Nune iz KG. Felne su BBS Mahle 6x13 et13 sa gumama 165/55R13. Ima bixenon 6000K, pozadi LED stop svetla. Stakla su zatamnjena sva 95%, napred ima vizir visine 28cm. Mehanizam brisaca je prepravljen za DTM brisac. Od ojacanja, napred ima kosku izmedju koseva, ispod ima sanke, a pozadi su kosevi izvareni duplim varovima. Zadnji branik je skinut, zatvorene su sve rupe, pa i ona gde se toci plin. Napred je stavljen dublji podbranik, mada cu verovatno da vratim fabricki, jer je auto previse nizak. Sto se tice izduva, ima kracu izduvnu granu, ali prepravljena sa sirin cevima. Ima dva protocna lonca. Precnik cevi od glave motora do nazad su fi47mm. Sto se tice unutrasnjosti, ima Pilot obrtomer, navigaciju, gepek se otvara na dugme iz kabine, ima original kozni volan marke Momo precnika oko 34cm, tabla je osvetljena, ima dva alarmna sistema, centralnu bravu, daljinsko zakljucavanje. Od ozvucenja poseduje JVC CD Player, Magnat 13ice u vratima i elipse, Magnat pojacalo od 500W i woofer Blaupunkt u kompresionoj kutiji snage 750W. Ima polukadice iz Astre F, dve DVR kamere za snimanje voznje napred i pozadi. Auto se ne vozi zimi, vozim ga iskljucivo ja, odrzava se samo kvalitetnim delovima i nikako po principu "da pomine", na njemu nema polovnih delova. U njemu se ne osecaju fabricki nedostaci koje ima skoro svaka Zastava-nista ne tropa, ne zvecka, ne trese ni na jednoj brzini u toku voznje, dobro lezi u krivine, motor ne duva uopste, sipa se Selenia Gold 10/40 polusintetika. Kako bih ga postedeo svakodnevne voznje, jer i nije za svaki dan (realno), kupio sam drugog Yuga 1999. godiste, koji je u pripremi, a bice gotov do jeseni. Bice predstavljen ovde. Trebalo je sada ovde umesto drugog Yuga da spominjem Alfu 147 (koju obozavam), ali posto mi je otac iznenada preminuo, planovi su se malo izmenili. Malo sam se raspisao, ne zamerite.
  5. Najvise mi se dopada HGT, ali posto kazete da se tesko nalazi u dobrom stanju, moje pitanje je sledece-kako da utvrdim da je motor u dbrom stanju, sem merenja kompresije? Sto se tice slabijih benzinskih modela, u obzir bi dosli samo 1.4 sa 95KS i 1.2 sa 80KS, onaj 8V sa 60KS i ne razmatram. Sto se tice dizela, nije da ne volim dizelase, jer trenutno vozim Lexusa IS250 cipovan na 250KS, naravno dizela, ali mi je jako bitno da to moze lepo da se cipuje. Kad kazem lepo, mislim na to da lepo radi, lepo pali, lepo ide. Sta konkretno znaci Abarth natpis na HGT modelima? Koliko sam ja mogao ovako da primetim, razlika je samo u branicima, a mislim i da su malo nizi.
  6. Na forumu sam manje od godinu dana, Imam par postova, a doslo je vreme da kupim auto, novac je prikupljen, pa mi treba pomoc. Trenutno Imam jednog iole dobrog Yuga koga sam hteo da predstavim ovde, ali nisam nasao sobu za predstavljanje automobila koji nisu iz Fat-Lancije grupacije, kao sto ima na vecini foruma (izvinjavam se ako sam pogresio), pa sam odustao od toga. Yugo se nikad nece prodati, ostace vecni ljubimac, a trebalo bi da mu se najkasnije do 1. septembra 2013. pridruzi jedan Fiat. Za kupovinu dobrog primerka Fiata bolje informacije necu naci nigde, nego li ovde. Pregledao sam savete za kupovinu Fiata, ali konkretno me zanimaju motori koji se nalaze u njima. Najprivlacniji po karakteristikama mi je Fiat Punto HGT. Ne zanima me to sto trosi vise nego ostali primerci, izuzev Stila Abarth, vec me konkretno zanima koliko su ti motori izdrzljivi na maltretiranja, izvlacenja 1-2 brzina? Drugi model koji me zanima je Fiat Punto 1.2 16V, jer sam o Tom motoru cuo najvise hvale od svih motora koji su se ugradjivali u nekom Fiatu. I treci model je Fiat Punto 1.9JTD. Na koliko max konja moze da se cipuje i kakve su karakteristike tako cipovanog motora? Hvala puno, Alex.
  7. Posebno mi se svidja na ovom forumu sto vidim da ima poprilicno pismenih ljudi koji pisu gramaticki ispravno, sto se na pojedinim forumima tesko srece. Hvala svima jos jednom, mislim da sam se odlucio.
  8. Vec ste me ubedili...Vozio sam oba modela Punta. Ono sto sam primetio je da JTD ima poprilicno elastican motor. To je bio model iz 2003. godine sa 86KS. Punto HGT ide kao nevreme kad se nabija u obrtaje, a to povecava potrosnju znacajno. Takva je i stvar sa ovim mojim Yugicem, koji ide kao lud na preko 5000 obrtaja. Ali trosi i to previse. Ja sam student i imam 22 godine. Jasno je da zelim automobil koji ce biti spreman da "ide" kad se nagazi, da ima sportsku liniju ili oblik koji moze uz malo prepravki da izgleda sportski, da trosi sto je manje moguce. Mada sta god da uzmem, makar bila i Alfa, ne moze trositi kao Yugo. A i iskreno, dosadilo mi je vise ovo silno izvlacenje na visokim obrtajima. Malo sam se smirio, donekle uozbiljio i vozim se sve manje laganim gasom. Tako da ste me definitivno ubedlili. Zanima me sta prvo treba gledati pri kupovini jednog JTD-a i da li je bolje odvesti automobil u ovlasceni servis na kontrolu ili je to bacanje para? Hvala svima puno, bas ste mi pomogli.
  9. Imam u planu da uzmem neki Fiat. Najvise me privlaci Punto HGT i JTD-prvi zbog motora, drugi zbog male potrosnje. Znaju i ptice na grani da HGT ima jak motor, da trosi dosta, da ide odlicno, a da je JTD pouzdan i mali potrosac. Trenutno imam Yugo (slika sa avatara) koji trosi 16-17 litara plina, tako da vas o potrosnji HGT-a necu nista pitati. Zanima me sledece-da li je istina da HGT motor ne trpi prevelika maltretiranja, cesta "izvlacenja" i slicno tome? Da li recimo treba izbegavati motore koji su presli 200 000km? Imam veliku zelju da uzmem jedan Punto HGT i sve koje sam gledao su presli izmedju 140 000 i 240 000km, a mahom su svi dimili kad su se palili, iako su svi isli super. Za JTD sam cuo samo reci hvale, tipa ide dobro, trosi "kao upaljac", moze da predje bez problema 400 000km... Unapred hvala na odgovoru.
  10. Pozdrav svima, ja sam Alexandar iz Grdelice (16km juzno od Leskovca), imam 22 godine, studiram na Tehnoloskom fakultetu. Trenutno i trajno vozim skamenjenog i patosiranog Yuga. Veliki sam obozavalac Alfe 147 i Punta HGT, pa ce verovatno jedan od ta dva automobila da mi bude naredni automobil za voznju i pridruziti se mom Yugicu, tako da cu ostati punopravni clan Zastava-Alfa-Fiat-Lancia kluba, koji saradjuju jos od Ficinog vremena. Ja se malo raspisao na pocetku, nadam se da ne smeta.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...