Jump to content
FAS Goran

Cika Sima

Members
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

About Cika Sima

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Novi Sad

Previous Fields

  • Garage
    Novi Sad
  1. Imam isti problem sa Puntom. Napisi broj telefona majstor Duleta iz Arandjelovca. Hvala unapred.
  2. Nemam komentar. http://www.blic.rs/V...evackoj-klisuri naravno Agencija i Stojadin Jovanovic nisu prstom mrdnuli.
  3. Prijatelju. Ti ili si policajac, ili projektant puteva, jer te reci ovog coveka izgleda direktno pogadjaju. Neznanje je najveci srpski neprijatelj. Postoji AGENCIJA I KOMITET za bezbednost saobracaja. Drzavnu Agenciju svi placamo, a Komitet je NVO i finansira se iz donacija. Na celu Agencije je bivsi policajac (MUP-ov) covek Stojadin Jovanovic. A na celu Komiteta je Damir Okanovic. Stojadin Jovanovic je ucestvovao u pisanju novog zakona koji je zahvaljujuci njemu prozvan policijskim, a sve zbog one cuvene policijske klauzule koju je Stojadin Jovanovic uneo u zakon: "neprilagodjena voznja uslovima puta" ili tako nesto, a sve u cilju da zastiti putare koji ne rade svoj posao. Tako da ako putari stave brdo kamenja na put i ti se zapucas u to, ti si kriv a ne oni, jer nisi prilagodio voznju uslovima puta. Okanovic je jedini na strani vozaca, a nalazi se na celu jedne institucije - komiteta, koji je NVO, dok ce Stojadinova agencija koja radi ovo: http://www.blic.rs/Vesti/Hronika/341780/Milion-za-kafanske-racune-i-mirisljave-jelkice , izgleda preziveti. Policija (citaj Stojadin Jovanovic) je napisala zakon, policija ga sprovodi, i Agencija za bezbednost saobracaja pod kontrolom policija i njihovog coveka, (Stojadin Jovanovic) kontrolise sprovodjenje zakona. Protiv toga se Okanovic buni, ali ce nahebati jer je i premijer Dacic ministar policije. Okanovic je jedini covek koji je imao hrabrosti da oplete po policiji i zakonu o saobracaju, putarima i projektantima,i koji sme da se sprda sa njihovim pregornim "radom".
  4. Imas isto to kod vukovica na futoskom putu za manje para nego na ELP-u, tj po 108 din.
  5. Nije lud nego mu je cena subvencionisana sa 60 din. On taj d2 placa oko 85 dinara litar.
  6. Vidim da imaju razlicitu nosivost. Jel ima razlike u donjem postroju izmedju onih sto nose 1T i onih sto nose 1,5T? Konkretno, navise mi odgovara onaj najnizi Ducato, ali se ti vode na 1000kg nosivosti, dok su oni poviseni oko 1,5 tona. Zato me zanima da li mogu da tovarim tonu i po u mali Ducato?
  7. Mislis krace su brzine, i manja je max brzina, pa onda ima vise snage. Jel to?
  8. Hvala Vam na odgovorima. Nadjoh jednog 2.0 sa PSA HDI motorom 84KS. http://www.polovniautomobili.com/oglas2049166/fiat_ducato_20_jtd/ Pogledao sam ga na placu i deluje mi ok. Kombi mi treba da ode po 1,5T robe (100km otvoreni put) i posle da je razveze po gradu na nekoliko lokacija. Zato mi 84 KS deliuje malo za taj kombi. Inace ma Bosh elektroniku (Simens je valjda losija varijanta). Ima li neko iskustva sa ovim motorom? Nacuo sam da na ovom motoru crkavaju dizne. Da li ima plivajuci zamajac? Unapred se izvinjavam ako sam dosadan, ali ne kupuje se kombi svaki dan.
  9. Pozdrav ljudi iz Novog Sada. Kupujem uskoro Ducata, a vec imam jednu Pandu postarku. Prave radne masine.
  10. A plivajuci zamajci, PDF filteri i tako te stvari? Jel moze biti problema sa ovim djuntama?
  11. Planiram da pazarim Ducato 2000 - 2004 god. Proizvodi se sa vise varijanti motora. Zanima me ko proizvodi motore, i kako su se pokazali u eksplataciji i koji je najbolji.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...