Jump to content
FAS Goran

bunesimic

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About bunesimic

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Srbija

Previous Fields

  • Garage
    Punto
  1. Još nešto nisam pomenuo... ...kada mi je majstor koji je ugrađivao plin konstatovao nedostatak tečnosti u sistemu hlađenja, "barkao po instalaciji", vadio spojke i čistio kontakte... da li je mogao da spržiti rele ili ga pogrešno povezao) koji je ugradio da bi prekinuo rad dizne, pa se to odrazilo na rad pumpe ? I ako "fabrički rele" odradi svoj posao, ugasi lampicu posle 2-3min po davanju kontakta, ovaj naknadno ugrađeni rele takođe "uradi svoj posao" (ako je to uopšte njegov posao) tj., upali lampicu koja pokazuje "da je dizna u funkciji". Šta se tu događa, da li je tu možda problem ? Molim vas za savet kako to da ispitam.
  2. Kako kod merio, iz konektora na instalaciji do pumpe, ne dolazi više od 5,5v. U svim kobinacijama sa žicama, kao i pojedinačno sa svakom žicom, i masom na limariji ne dobijam više. Da li je to dovoljno, ili treba drugačije da se meri ? Postoji samo jedna "deblja žica" od njih 5 ili 6, kako sam naveo, sve ostale su iste debljine od kojih je jedna upadljivo crveno - crna.
  3. Uhh... konačno odgovori :-) Zna li neko kako da ispitam instalaciju do pumpe ? Šta je uzrok veze kvara pumpe i merača goriva (benzina? ....ustvarai, zašto se kvarovi dešavaju istovremeno, ili neposredno jedan posle drugog...? Gde emože biti problem sa meračem goriva ?
  4. Zaboravio sam da kažem da kazaljka kontrole goriva na kotrolnoj tabli prestala da radi kada je elektronska pumpa prvi put prestala sa radom. Sve se vratilo u funkciju prvi put, kada je sistem hlađenja dopunjen. Nisam to odmah primetio. Nekoliko minuta posle toga dopunio sam rezervoar sa plinom, upali na plin i u vožnji primetio da je kazaljka kontrole benzina proradila. Odmah sam prebacio na benzinski režim rada i motor je proradio na ovom režimu. Ubrzo posle toga počeli su simptomi o kojima sam pričao u predhodnom postu. Sada automobil radi isključivo na plin.Do danas je kazaljka goriva je bila ispravna, i ako el. pumpa nije. Danas je i ona ponovo zaćutala. Mislio sam da je važno da navedem probleme koje sam imao pre problema sa el. pumpom goriva, možda bi nekome pomoglo prilikom lociranja kvara.
  5. Postavio sam problem na temu: "Punto mk.1 60 - problem sa radom na benzin"... Molim vas za pomoć, moram da rešim kvar što pre. Automobil vozim svaki dan.
  6. Pozdrav, Bane iz Vrbasa. Imam Punto 1.1, 98', sa ugrađenim plinskim uređajem. Takođe imam i male probleme sa autom, pa molim učesnike foruma za pomoć.
  7. Nadam se da sam pogodio iz prve temu i nadam se vašoj pomoći. Imam Punta 1.1, 98g bezin-plin Dešava se sledeće: Na početku zime imao sam problem oko zamrzavanja plinskog rasplinjača, motor je počeo da se gasi na plinu posle kratke vožnje. Naročito kada se na kratko prekine rad motora, teško ga je ponovo upaliti. Konstatovan je manjak tečnosti u sistemu hlađenja i ako je posuda na hladnjaku pokazivala max. Plinski uređaj je takav da je podešeno paljenje na benzin, te se posle određenog broja obrtaja prebaci na plin. Moji najveći problemi su počeli kada je elektro pumpa za benzin zaćutala i motor nije hteo da upali na benzin. Posle čačkanja na osiguračkoj tabli ispod volana, čišćenja kontakakta i provere osigurača, kao i četiri osigurača ispod haube, shvatio sam da tu nije problem. Umeđuvremenu, pumpa je nekada radila a nekada ne. Slično kao kod kolege. Posetio sam u trku majstora koji je potvrdio ispravnost pumpe, ali je posumljao u vezu na instalaciji između bumpe i dizne. pumpa je proradila. Prilikom instaliranja plinskog uređaja objašnjeno mi je da indikaciona lampica koja pokazuje rad pumpe na komandnoj tabli, a koja se inače gasi posle nekoliko sekundi nakon davanja kontakta i startovanja motora, mora neprestano biti upaljena na plinskom režimu rada (ne znam da li je to pravilno). Ona se i dalje ponaša kao i ranije, čuje se i rele pumpe ispod haube koji odradi svoje trajanje. Ponovo se pojavio isti kvar. Pomislio sam da je problem u kontaktima muškog i ženskog "džeka" na samom releu. Pažljivo sam očistio i naprskao VD-om. Pumpa je proradila odmah posle ove radnje i niza sitnijih pregleda oko istog. (nisam siguran da je baš zbog ovoga proradila) Radila je možda nedelju dana kada je usledio opaki minus, i u po' bela dana automobil nije hteo da upali na benzin. Ovoga puta nikako. Proverio sam kontakte na pumpi, takođe na "džekovima", naprskao VD-om, i ništa! Rele radi, do pumpe dolazi struja, koja se prekine kada se rele ugasi. Nespretnim merenjem mernim uređajem, kombinacijum crveno - crne žice sa ostalih četiri, ili pet izmerio sam 5,5v. Nisam znao koje žice treba da ispitam. Više ne znam da li je pumpa ispravna ili ne. Nisam primetio ni jedan senzor na svom motoru sem onoga na bregastoj, koji navodno kontroliše obrtaje. Na plinu sve radi besprekorno. Šta da radim ? Kako da uspostavim dijagnozu ?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...