Jump to content
FAS Goran

fandjo

Members
  • Content Count

    440
  • Joined

  • Last visited

About fandjo

  • Rank
    Regolari

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

5679 profile views
  1. Sto ne uzmu onolike dzipove od tajkuna,za teren i vojsku su odlicni a sinovi im i onako nece biti mobilisani.
  2. Za sve kojima je skinut katalizator a sija im check engine lampica zbog druge lambda sonde postoji jednostavno resenje.Ukucaj u google pretrazivac "mil eliminator" i sve ce biti jasno ko i malo nesto zna oko struje.Ja sam vec presao nekih 2000 km i check engine lampa se nije uopste palila.Nemorate da brisete gresku dijagnostikom,meni je trebalo dva puta da parkiram auto u garazu da bi mi izbrisalo gresku i ugasilo lampicu.Shema
  3. Ja bi rekao da se ostetila loza na safu i da treba da se menja i saf i matica, kad se stave ispravni i stegnu amortizer nebi trebao da ima lufta uopste.U Bgd-u imas automehanicarskih radnji kolko oces ,oteras lepo i da ti vidi sta da menjas da ne bacas pare bezveze.Zamena amortizera je oko 400-500 dinara a taj saf ce da ti zameni jeftinije.
  4. Oteraj kod majstora nek ti sredi to, valjda na drugom kraju ima maticu za saf.Jel nisi mogao uopste da pomeris saf il je vrteo na prazno?Cak i kad ima ulja spolja na amortizeru ne znaci da ne valja ja kad sam menjao jedan je bio ko nov a drugi uopste nije valjao a spolja su identicno izgledali. A kakvog lufta ima amortizer aksialnog ili radialnog? Ako je ovo drugo onda se razlokala ta gumena biksna ili vec kako je zovu.
  5. Nisam mogao da procitam do kraja , mislim koje uvlacenje biracima pred izbore a posle kad ih ovi glasaju i dobiju ima da ga zavlace samo tako!!!I da zavrcu usi al ako i treba j@bati majmune..
  6. Treba da ti bude motor na radnoj temperaturi stanes negde gde je bezbedno izbacis menjac iz brzine das gas preo 5000 obrtaja pusnis gas da se obrtaji spuste do ler gasa i onda opet jos dva puta.Meni je uspelo kad mi je treptala check engine lampica mada nisam siguran da moze bas svaku gresku da obrise.
  7. Procitao sam tvoje postove al ako ti je dao casnu pionirsku rec onda nemas brige
  8. Obrati paznju sad na ovo:"ali iako cenu diktira domaća proizvodnja, jer je najzastupljenija na tržištu, ne može se NIS okriviti za tu situaciju. Naime, rekonstrukcija pogona još nije završena a pri sadašnjoj tehnologiji, u kojoj se oko 30 odsto sirovine gubi, nije moguće formirati nižu cenu. Na to bi trebalo dodati i da država nije bila spremna da se odrekne prihoda od akciza, koje su takođe među najvišima u Evropi, i rezultat je da skupo plaćamo jedno od najlošijih goriva", kaže Nebojša Atanacković."
  9. Jeste ti odes kod njega da se zalis a on ti kaze "tako ti i treba ,jel sam ti reko da menjas i pumpu za vodu a ti neces!"
  10. Meni zbog loseg puta povremeno zeza i za temperaturu motora i za nivo goriva.
  11. A kako ukljucujes zadnju prskalicu?Meni se isto desilo da je spalo crevo sto ide u praskalicu.
  12. Mali je klirens zbog stabilnosti jer je visoko vozilo,da ne bi bilo prevrtanje u ostroj krivini kao kod Mercedesa A klase.
  13. Nisam mislio za freze i Varburge i ostale dvotaktne masine vec u vezi lopovluka na pumpama.Kad ti sipa u kantu ne moze da ti manje sipa.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...