Jump to content
FAS Goran

hello_87

Members
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

About hello_87

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Obrenovac

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Reseno je i ugradjeno odmah sledeci dan. U samoj rucici je gubilo kontakt ON/OFF dugme. Otisao na otpad i zamenio rucicu. Na rucici kao sto sam napisao u prethodnom postu ima otpornost od 330oma. To ako neko bude merio otpornost, da ga ne buni. Kod mene je sve vec bilo spremno, samo sam spojio konektor i to je to. Plastiku sam izrezao tako sto sam na namontiranu rucicu, list papira sam zalepio na gornju plastiku i polako iskrojio papir tako da legne lepo na plastiku rucice, i tako napravio oblik koji sam posle zalepio na donju plastiku i po tome izrezao otvor. Za to sam koristio testericu za OTO... Eto mozda nekome i ovo bude od koristi... Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Da li moze neko da mi kaze da li rucica tempomata od AR147 treba da ima neku otpornost ili se ponasa kao prekidac? Da li je neko merio? Uzeo sam pre neki dan doticnu, posto imam konektor ispod volana, nakacio i ne radi. Premerio sam pinove na rucici i pored toga sto sam ustanovio da prekidac ON/OFF gubi kontakt, imam otpornost od 330ohm i na njemu ali i na ostalim tasterima... sutra idem da zamenim rucicu drugom, ponecu unimer ovaj put pa na licu mesta da premerim, ali me buni ovaj otpor od 330ohm, nije ga pominjao niko do sada. Da li ima neko da zna da li je normalno to, ili bi trebalo da se ponasa kao obican prekidac-taster sa otpornoscu priblizno 0?
  3. Druze. Ovaj motor je kao sto si rekao sa varijabilnim otvaranjem usisnih ventila koje fonkcionise preko pritiska ulja. Zato je veoma bitno za dugotrajnost varijatora da se koristi propisano ulje i da bude uvek preko pola meraca, pozeljno blizu maksimuma. Ja vozim stila sa ovim motorom malo vise od 5 godina a u porodici je 8 godina, samo jednom sam sipao drugo ulje i poceo varijator malo da se cuje. Brzo sam ga zamenio sa seleniom i od tada nemam vecih problema. Menjam ulje na 10.000km i od menjanja do menjanja se dospe 0,5-0,7l. Motor fabricki trosi ulje ima na nekom od stranih foruma i koje su dozvoljene kolicine za zdrav motor i varijator. Ako je prethodni vlasnik sipao to mineralno, znaj da je ostetio varijator... probaj da sipas seleniju 20k pa vidi na cemu si. Jeste mozda skuplja od drugih, ali ovaj sklop ne trpi eksprimentisanje sa uljima...
  4. Pa ja mislim da stila novijeg od 2007 godista nema, a to je sada vec 10 godina, pa bih bas voleo da vidim ko ce i gde da je nadje da je presla samo 3 hiljade godisnje po zapadnim putevima... Verovatno opet neki majstor. Ne razumem zasto bi bilo budzenje zameniti lezajeve i teflon cauru... Pa i tu letvu je konstruktovao ljudski mozak i sklopila ljudska ruka, sta sad treba robot da bi je remontovao? Opet kazem, to je moje misljenje...
  5. Ok. Tvoje misljenje. Ja ipak mislim da ce ti remontovana letva trajati dosta duze i da je sigurnija nego ta koju uzmes na otpadu...
  6. Kada sam majstor nije siguran u svoj rad to povlaci i to da ne sme da ti da garanciju, sto automatski povlaci i to da treba menjati majstora pod hitno... Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. ASR dugme pored menjaca sluzi da se isti iskljuci. Iskljucenje se vrsi na upaljen motor, i tada se upali poruka na ekranu na instrument tabli da je ASR iskljucen. Moze se ukljuciti ponovnim pritiskom na dugme a sam se automatski pali pri sledecem paljenju motora. Prve serije stila su imali ovo dugme a noviji modeli ne. Ali to ne znaci da ga nisu imali u opremi, nego jednostavno njegovo iskljucenje nije bilo omoguceno. Lampica na tabli zavisi da li je automobil opremljen i ESP sistemom ili ne. Bez ESP-a je u obliku tocka a sa ESP-om je kruzic-strelica u kojoj je trouglic sa uzvikom i obe su zute boje i pocinju da blinkaju samo u slucaju da je sistem aktiviran usled proklizavanja tocka. Nacin da se bezbolno ispita da li ima ili ne jeste da se dijagnostikom i potrebnim adapterom prikaci na kola i gledaju se greske koje se ispisuju na ekranu instrument table. Greske auto obavezno izbacuje kada se ulazi dijagnostikom u centralu ABS-a preko koje i rade ASR i ESP. E sad za ESP po meni nije potrebno diskutovati da li je potreban ili ne. Ko ga nije imao i nije video koliko je to korisna stvar, taj bolje da ne komentarise. Svi koji imaju znace o cemu pricam. Kada mi je prvi put odreagovao doslo mi je bilo da stanem i da pocnem da trazim gde su mu oci. Vase je jednostavno da okrenete volan i drzite u tom smeru gde zelite da skrenete, a on ce uciniti sve ostalo. Jedino na sta se mora navici svako jeste da ni pod kojim uslovima ne pokusava sam ispraviti i stabilizovati auto. Meni i saputnicima je par puta mozda zivot spasio upravo ESP i to je upravo ono sto je neko napisao da nekada nesto moze da zatreba samo jednom... Sent from my iPhone using Tapatalk
  8. Ja sam kod mene uklonio onaj metalni deo sto ide preko, i tako sam privremeno resio problem... To je odradjeno pre oko 3 godine, i sada zabrljavi samo kada je duze vreme pusteno grejanje na ventilacioni otvor vise samog radia. Mozda bude nekome od koristi...
  9. Pa ni te 2 desete da se smanji ne bi bila dimenzija... Vise puta sam procitao celu temu ud pocetka do kraja... I nisu bas kritike, nego savet kako je lakse... Dimenzije necu reci dok ne budem namontirao na kola I dok ne budem video da to funkcionise... Kolega Jankovic, sfericni zglob se odvrce sa specijalnim alatom, koji je tesko nabaviti. Ja sam napravio nesto slicno kljucu za odvrtanje filtera ulja...
  10. Danas sam imao vremena za rad na kolima, zamenio svericni zglob I kraj spone na desnoj strani. Caure nisam mogao posto sam poslusao drugare sa foruma koji su da lidimenzije caura. Naime, dimenzije sa foruma iz ove teme nemaju blage veze. Nijedna mera nije tacna. Kako je danas nedelja, nisam imao gde da napravim po drugim dimenzijama, te sam do sutra I bez kola ostao, posto su prilikom vadjenja stare caure pukli osiguraci iste, pa onako istrosena nece da stoji na svom mestu... Savetujem onima koji se upustaju u ovu radnju da prvo izmere dimenzije na samoj letvi, pa da onda tek odlaze da prave caure. Malo je veci posao, I malo vise vremena je potrebno, ali dosta zivaca ostane na broju...
  11. Moze li neko objasnjenje od strane nekoga ko je uspesno zamenio caure, kako izbiti stare posto fora sa namotavanjem volana ne funkcionise... Moje imaju lufta, pomeraju se, ali nece da izadju napolje... Pre neki dan sam resio da zamenim krajeve spona I sfericne zglobove a I caure. Ali posto nisam mogao da odvrnem zglob, morao sam da odlozim poslove dok ne napravim alat. Napravio sam nesto, jos samo da nadjem ureznice navoja da bih mogao osigurati nove caure pa se ponovo upustam u avanturu. To ce biti, nadam se, ovih dana. Uslikacu sve, korak po korak pa cu izbaciti slike u ovu temu...
  12. @ jasko__ Najlakse ti je da nadjes na netu neku firmu koja se bavi proizvodnjom plastike. Ja sam pre neki dan narucio i stiglo mi je, ako se dobro secam radi se o POLIAMID PE1000, a cini mi se da sam prilikom traganja naletao i na firme iz BiH koje se bave istom delatnoscu. Kada sam se cuo sa ljudima iz te firme trazio sam im da materijal ima veliku otpornost na habanje i da ima dobra klizna svojstva, i rekli su da je to to. Dosta ces jeftinije proci, a i lakse i brze... E, sad. Iz prethodnih stranica pominju se dve dimenzije. Prvo je jasno napisano da je unutrasnji precnik prstena (caure) 25mm, debljina zida 5mm (znaci spoljnii precnik mu dodje 30mm), dubina 24mm. Posle nekoliko postova izbacene slike gde je oznaceno: unutrasnji 25mm, spoljni 35?? Zna li neko za sigurno sta je greska a sta prava dimenzija?
  13. Vergla veselo, pa zato ne verujem da je alnaser, a akumulator skoro stavljen nov... I ne bitno je da li je motor vruc ili hladan. Znaci upali normalno, ode se do grada sa njim, ugasi se pa posle desetak minuta tesko upali. Ugasim ga I probam jos 5 puta I on avih 5 puta upali normalno... Znaci nema pravila...
  14. Zdravo. Desava se da prilikom paljenja mora duze da vergla.Nema nekog pravila da li je vruc motor ili hladan, da li je napolju toplo ili hladno... Proverene su dizne, pumpa, gorivo sipano na vise pumpi, kacen na dijagnostiku i nista. Nema ni jednu gresku. Znaci, par puta startuje normalno, pa jednom mora duze da se vergla, i tako u krug. U pocetku nije smetalo, ali polako pocinje da nervira... Da li je neko nekada imao slican problem, da li ga je resio, i kako? Hvala u napred na pomoci.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...