Jump to content
FAS Goran

dusankzr

Members
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About dusankzr

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Zrenjanin

Previous Fields

  • Garage
    Stlio JTD 2002.
  1. Sve preporuke za AUTO MODA iz Novog Sada.Cene su odlicne a kvalitet vozila jos bolji.Kupio sam Stila pre par meseci kod njih i sem redovnog servisa nista nisam radio.
  2. Pa nisam bas neki mehanicar da bi mogao to da vidim. Majstor kaze da izgleda dobar ali ko zna kakav je sastav (guma) izmedju njega i motora? Auto je presao 170000 bar po dijagnostici i servisiran je u Fiatovom servisu u Italiji. Nemam pojma da li je ikada menjan. U leru ima malih vibracija koji se osecaju na volanu ili prozorima. Auto odlicno ide i bar po recima majstora motor je u odlicnom stanju. Nisam bas pri nekoj lovi pa biram sta je prioritet (nosac ili krst poluosovine). Ovo je moj prvi Fiat i nikada do sada nisam se susretao sa ovim. Kole,posto smo iz istog grada kazi mi gde mi mogao to da pogledam? Servisi mi je radio neki servis u Ecki. Decko je Ivan i masinski je ing. Drug mi ga je preporucio jer odrzava njegovu Astru 2.0 . Do sada sam uradio veliki i mali servis.
  3. Kod mene je luft u poluosovini vidljiv i prvo toi moram da menjam.Medjutim u radu motora kvacilo ima malo skipuckanja pri pritiskanju a dok je auto ugasen kvacilo je taman kakvo treba.Majstor kaze da moze biti (problem sa kvacilom) od vibracija.Moze li neko na osnovu iskustva ili znanja da to potvrdi pa da menjam i nosac.Auto je Stilo JTD 2002. dinamic sa 5 vrata i 116 konja.
  4. Definitivno krst poluosovine. U AP Sportu za stilo jtd kosta 1200 dinara. moze biti i solja amortizera a ona je 950 dinara. ruke su oko 30 eura. Malopre sam ja zvao jer imam identican problem.
  5. Kvacilo ima hod taman kavav treba.Jedino u voznji pri vracanju pedale ima skriputanja iz iste i mali problem pri ubacivanju u trecu brzinu.Kao sto sam rekao kada je auto ugasen nema nikakvih problema.Auto je kod mene tek nedelju dana i uradio sam komplet servis(ulje,kaiseve,rolere...) i to je odlicno.Jedini problem koji postoji(ako je problem) je ovo o cemu sam pisao.Majstor nije trenutno u Srbiji pa je ovo jedino mesto na kome mogu da se informisem.Inace n kaze da je sve u redu.Hvala svima!
  6. Samo da napomenem da kada je auto ugasen kvacilo je perfektno i neka problema sa menjanjem brzine.
  7. Vozim stilo JTD iz 2002. godine sa 116ks. Jos prilikom kupovine auta primetio sam da je kvacilo malo tvrdje ali kako nisam imao predstavu kako treba da izgleda nisam puno obracao paznju. Kupovina je bila dobra bar kada uzmem u obzir nivo opreme, stanje motora i vizuelni dozivljaj a u skladu sa cenom. Ipak primetio sam da kada saltam iz druge u trecu menjac malo zapinje i da kvacilo (kada je auto u pokretu) pri vracanju malo krci. Majstor koji mi je radio komplet servis (sto je sigurno sigurno) kaze da je po njemu kvacilo u redu. Citajuci razne topice na ovom forumu nisam nasao odgovor u kojem bi se u potpunosti nasao. Mozda cilindar kvacila ili nesto drugo. Molio bih one koji se malo bolje razumeju u mehaniku da mi kazu sta bi to mogo da bude i da li treba menjati ceo set kvacila ili majstora. Inace auto odlicno vuce a provera plivajuceg(cetvrta 1500ortaja i pun gas) dala je dobre rezutate tj. nema vibracija. Ovo je moj prvi fiat auto i zaista nista sem ovoga sto sam ovde procitao ne znam o njemu. Hvala unapred.
  8. Sve vise je automobila koji dolaze iz zemalja EU i mi ih kupujemo kao polovne.Ne retko oni carinu prolaze bez prepoznatljivog broja motora.U tom slucaju vestak(ovlasceno lice iz SUP-a) mora dati resenje da se utisne nov broj tkz PUS(Po uputu supa).Ja sam imao kupovinu auta bez tog broja i imao sam peripetija dok sam dosao do momenta registracije.Obavezno proverite da li je utisnut novi broj a ako nije to mora prodavac(obicno plac) da uradi.U mnogim gradovima se ceka po nedelju dve ako nemate vezu za izlazak doticnog sluzbenog lica.Zatim sledi cekanje za kucanje naloga(SRBIJA ) da bi ste otisli u AMSS na ukucavanja PUS-a.Cela zabava kosta oko 70-100 eura. Medjutim ni tu nije kraj Racun(obicno parce bloka) koji dobijete od AMSS-a morate sacuvati da se ne sretnete sa pitanjem"oktud ja znam da ste vi tamo utisnuli broj?" Ako je vlasnik placa to uradio pre trgovina sa Vama obavezno mu trazite taj racun i na tehnickom pregledu trazite da Vam upisu da su na osnovu tog racuna iz AMSS-a izdali resenje o tehnickoj ispravnosti vozila. Ja ovo nisam znao i mucim se,moram priznati uz VELIKU pomoc vlasnika placa,da uradim registaciju automobila.Transakciju(placanje)obavio sam u sredu 5. oktobra a danas 10. jos nisam regisrivao auto. Narocito obratite paznju ako ste iz drugog grada jer sam morao voziti na probnim tablicama iako su istekle kako bi stigao na sva mesta onda kada je zakazano.Ja moj auto registrujem sutra i nadam se da niko ko ovo cita nece imati tih problema.Pozdrav
  9. Pozdrav svima!Moje ime je Dušan i živim u Zrenjaninu.Od pre nekoli dana vlasnik sam Stila JTD DINAMIC iz 2002. godine.Iako još nisam ni registrovao auto(sutra) već sam mnogo korisnih saveta našao.Auto je na servisu i kada steknem prve utiske javljam se.Pozdrav!

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...