Jump to content
FAS Goran

tropfouziK

Members
  • Content Count

    96
  • Joined

  • Last visited

About tropfouziK

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 11/18/1991

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Nis

Contact Methods

  • Skype
    qep3e91

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Tipo 1.4

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pozdrav, Od kako sam udario tipa ne mogu da ga opravim na zivot, trosi vise, ne mogu da ga ustelujem, a problem je najverovatnije kutija filtera za vazduh. Kad sam kupovao delove uzeo sam izgleda od nekog jaceg tipa i kutija je veca nego sto je bila, verovatno ima vise vazduha pa me to jebe... Filter koji mi je potreban je ovaj na slici... Znaci treba mi samo ova gornja kutija,od filtera pa na dole imam sve i pasuje se na obe...znaci treba mi ova manja kutija.. Ako neko ima na prodaju neka se javi da resavam to vise... HVALA
  2. I na gorivo i na plin.... P.S. Moz samo felne da mi prodas i nista vise... Moje si je moje
  3. Pa ne znam , do sad mi nije pravilo problem, nikad ga nisam vuko do kraja... Sad sam uspeo na vrlo malom sauhu da ga odrzim upaljenog... ali mrdnem li malo , odmah trokira... pfff
  4. Pozdrav drugari Stigli hladni dani pa i prvi problemi.... Naime, preko noci kad se motor skroz ohladi imam problema ujutru. Motor upali iz prve, ali ne mogu da ga odrzim upaljenog pomocu sauha. Kad povucem sauh on trokira nenormalno i oce da se ugasi. Kad spustim sauh skroz, na vrlo malom gasu ga odrzavam ali ne mogu da ga vozim tako jer oce da se ugasi dok ne podigne temperaturu bar na 60-70 stepeni. Znam otprilike da taj sauh radi na vakuum i da otvara neki leptir u karburatoru , ali verovatno ovde nesto ne funkcionise. Koja crevca da proveravam ili membrane koje igraju ulogu u ovakvim simptomima.... Fiat tipo 1.4 , karburator weber dvogrlni , 90 god.
  5. Nisam dovoljno strucan,ali mislim da je to tako normalno. Na mom fiatu je to tako od kad ga ja imam. 1. Dam kontakt ( svetli akumulator i ulje) 2. Upalim (lampica za ulje se gasi) 3. Krecem ( nakon par sekundi lampica za akumulator se ugasi) [ Nemam obrtometar pa ne znam na koliko obrtaja se gasi lampica, ali cim krenem znaci da je preko 1500] To je tako od kad ga ja imam ... Inace ja sad imam problem sa alternatorom. Meni se sad lampica za akumulator uopste ne gasi
  6. Evo sad sam otvorio haubu i pogledao stanje. Prvo sto sam video je da mi na alternatoru jedna buksna leti u vazduh. Crvena zica ( deblja) je lepo usrafljena na svoje mesto a ova crna (tanka) ima konektor plastican i u njoj buksnicu. Gledao sam na alternatoru gde ima taj limcic na koji se stavlja buksna i nisam nasao.... Da li je to masa ili sta je? I gde se ona povezuje, ako neko moze nek pogleda kod sebe. Ta crna zicka i ova crvena zica mi dolaze zajedno iz creva i nema gde drugde da bude a da nije na alternator... Evo nasao sam sliku jednog alternatora i ovakvu ja buksnu imam ali ne znam gde da je povezem...
  7. Dajte da resavamo bez skupir elektricara.... Znaci 93.4% sam siguran da je do tog reglera. Zasto? Pa evo danas sam stavio napunjen akumulator , auto upalio iz prve. E sad mi recite kako da proverim taj regler... Na masi imam 3 zice, 2 vece i jednu tanku. E sad negde sam cuo da treba da upalim auto i dok radi da skinem jednu klemu i da vidim da li auto puni taj akumulator tj da li ima svoju struju . Jos jedna interesantna stvar se desava sto sam uvideo je to da ranije kad upalim auto, posle par sekundi ugasi se lampica za akumulator. A sad gori gori gori gori i mozda posle 10 minuta voznje ona se ugasi.... Sta mislite?
  8. Ja cu trknem al kad doslepam auto iz grad. eno ga kod trga na parking
  9. Pre nedelju dana, poceo da mi se gasi pali cd plejer, i kad sam stao, ne mogu da ga upalim, skinem masku plejera, ali nece ni da zavergla. nego samo cakne i nece ni da pokusa. Napunim ja akumulator, stavim na kola,upalim teram ja 2-3-4 dana. Opet stavim masku cd plejera, on se opet ugasi. Dodjem kuci. opet probam opet nece ni da vergla. Uvece posle 2-3 sata probam da ga upalim , upali. Danas ustajem upalim ga odem na posao, vracam se ,upalim ga. krenem i auto mi se ugasi. sijalicka sa akumulator bleda, pa se izgubi. Na gurku ga upalim, radi radi radi, cim krenem da vozim on se ugasi. Sumnjam na regler tj ono sto puni akumulator. Jedna mi je zicka tanka pala sa mase ali vratio sam je i opet nece. Pomagajte fiat tipo 1.4 1990 god benzin-plin
  10. Operacija uspela 50% rupica sa zabicama se pogodilo na haubi, ostale sam morao da probusim ... Ispalo je extra ali npr kod karburatora izmedju dve grede napravilo mali stomacic, mozda se malo naslanja na karburator i crevo filtera .... Ali ne mogu da ga utegnem nikako nemam gde... ostalo je sve super.... Za buku ne mogu da garantujem, ali je bar u mojoj glavi osecaj da se barem mrvicu manje cuje Ali sve je to zbog estetike.... Preporuka... Lepse izgleda kad se otvori hauba. Debljina je nekih 5-6 mm , sa jedne strane je onako glatko, neki materijal mesavine gume i necega, a sa druge strane je neka razdrpana vunica... jbm li ga sta je Kontam da je ovo za dizelase, ali ne moze da omane ni za benzinca kad je hladan
  11. Dobih originalnu izolaciju ispod haube sto ide sa originalnim zabicama itd ... Moje pitanje je da li da stavljam ili ne. Tj ja bih stavio sigurno, ali me interesuje da li moze da bude neki problem sa podizanjem temperature ili nesto slicno... Motor generalno nije bucan, ali sto da ne bude jos manje bucan... Poz
  12. Gde je crevo otkaceno?? iz table? Uuu gde smem da skidam necu umeti da vratim... a ajde da razmisljamo da je iza table sve ok, ali mene interesuje gde dalje ide to crevo??
  13. Koliko je tesko i da li ima neko na prodaju ovaj zadnji spojler, mnogo mi je interesantan ili neki slican

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...