Jump to content
FAS Goran

ivanneko

Members
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

About ivanneko

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Pancevo

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Brava 1.4 12v

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ne odredjuje preglednost visina auta vec polozaj vozaca , zamisli mene na spratnici koliki pregled bih imao ukoliko bi iz fotelje gledao kroz prozor ali da tacno je da pogled sa visine uliva neki poseban osecaj Dakle nije ovde bitan pogled vec pregled pa u vezi s tim nikada mi nece biti jasno zbog cega se zatamnjuju stakla i time se dodatno smanjuje preglednost kako vlasnika tako i okolnih ucesnika u saobracaju ali to je vec neka druga tema...
  2. Ja bih tim vozilima zabranio kretanje kroz centar grada iz razloga sto ometaju preglednost ostalim ucesnicima u saobracaju koji voze gradske automobile , lepo naziv kaze terensko vozilo pa izvolte gospodo na teren...to je isto kao kada bih ja zakacio plug na traktor i krenuo u svatove
  3. Iskustvo sa svećicama NGK DCPR8E Kao prvo zelim da podelim svoje iskustvo sa doticnim svecicama a kao drugo ne vozim vise Fiat Bravu sa fotografije ali mi je ostala u lepom secanju Nisam siguran da li je rec iskustvo prava rec jer sam jos uvek u dilemi i razmisljanju sta mi je dalje ciniti pa mozda ovim pisanjem pomognem sebi a mozda i jos nekome ,ko zna.. Pre 3 godine kupim polovnjak sa ugradjenim fabrickim plinom i ubrzo nakon toga imao problem sa kablovima (rad na 3 cilindra) , zamenio tada kablove i svecice NGK LPG8 (moguce da su fabricki ugradjene i presle 130000km) njih zamenim sa Denso XU24EPR-U. Pre mesec dana a nakon predjenih 20000km na tehnickom pregledu mi ustanove lose izduvne gasove kada motor radi na plinu dok je na benzinu sve ok i ja laik sta cu prva pomisao mi je bila ,svecice... Krenem da skidam jednu po jednu i zaista sve 4 su bile cadjave i ono sto sam uradio to je da sam vratio stare iridijumske dok ne kupim nove i vozio sam tako jedno 200km bez ikakvih problema ili skoro bez problema jer su znale da stucnu pri dodavanju gasa na niskim obrtajima ali nista strasno Sada dolazimo i do famoznih svecica iz naslova teme koje sam naravno kupio u prodavnici auto delova po katalogu za moj auto (sto i nije sporno) , prilikom ugradnje novih svecica zapazim da na iridijumskim sada nema nikakve cadji sto mi je dodatno ulilo nadu da je moj problem sa losim sagorevanjem na plinu konacno otklonjen ,ali...ne lezi vraze Nakon samo 3 dana i predjenih cca 30km sa NGK DCPR8E meni auto pocne nemirno da radi (rad na 3 cilindra) jedva se dovucem do kuce i naravno opet prva pomisao mi padne na, svecice Ponovo kljuc u ruke i vadjenje (moj majstor kaze u sali da sam picajzla u vezi auta ali zaista mi to nije fetis ovo je sad vec postalo silovanje mene) gledam i ne verujem , sve 4 cadjave u pm... Trenutno vozim ponovo na iridijumskim (ubacene juce) i razmisljam sta mi je dalje ciniti
  4. I ja sam nekada ne tako davno mislio da volim da pusim medjutim od kako sam presao na e cig promenio sam misljenje , shvatio sam da sam samo zavisnik od nikotina i da ga i dalje mogu konzumirati u istim kolicinama bez smrdljivog dima ,katrana i ostalih stetnih supstanci .. VOLIM DA PARIM
  5. Kolika ti je bila potrosnja dok si imao taj problem ? Pozdrav
  6. ^^^ Ok spoljnu a koliko ne bi bilo puno uzimajuci u obzir da su u pitanju kratke relacije 2-3 km i da se auto jedva i zagreje dok stigne od tacke A do tacke B ? Pozdrav
  7. Pod predpostavkom da ovde ima i Pancevaca resih da se oglasim . Negativno iskustvo imam sa servisom za ugradnju i odrzavanje plinskih uredjaja koje se nelazi prekoputa Azotare ,naime imao sam problem sa prevelikom potrosnjom plina u lokalu i odoh kod vlasnika servisa da ukoliko je moguce resi to ,medjutim ni posle 2 meseca ga nije resio a ja sam potrosio i vremena i novca , menjao je on membranu i filter na isparivacu , plocu na monopointu , svasta nesto stelovao a auto pored toga sto i dalje trosi sad ni ne vuce ,ulenjio se ,te me doticni "majstor" sam uputi kod drugog mehanicara jer kako kaze "ovde nisu cista posla" .. Nadjoh ja majstor Djuru sa servisom u ulici 7.jula preko puta Stomatoloskog fakulteta ( kod Crne macke ) i pozalim se da auto slabo vuce a kad sam vec tu rekoh da mi zameni i zupcasti kais ( kupih ga jer mu je bilo vreme ), posle par sati dodjem probam ,auto ide ko zmaj , sta mu bilo ? Predhodni "majstor" mu zapusio vazduh sa plocom koju je ovaj morao da turpijom sredjuje i stavio je filter naopako pa ovaj nije mogao odmah da izvuce "spic gas" .. Zakljucak ,od prvog "majstora" vise stete nego koristi .. E sad , auto ide kao sto je i isao pre ikakvih intervencija ali i dalje trosi previse plina u lokalu , sakupih ja nesto para i opet resim da posetim majstor Djuru . Pozalim se na potrosnju i covek za 2 minuta skonta da mi je otisao termostat . Kupim ja termostat i majstor Djura ga zameni uz naknadu od 500 dinara .. Zakljucak , majstor Djura nije skup i zna sta vasem autu fali .. Da , posle zamene termostata auto mi trosi normalno ZIVEO MAJSTOR DJURA
  8. Napokon mogu da rezimiram svoj "slucaj" ,auto mi sada trosi 13L plina u lokalu a s obzirom na vanjsku temperaturu od svega par stepena u + mislim da je to vise nego OK .. Verovatno se pitate u cemu li je bio problem ? Da recicu vam , pogresan odabir "majstora" no o tome vise u temi predvidjenoj za to .. Pravi i jedini uzrok prevelike potrosnje plina ( a verujem i benzina )na kratkim relacijama je bio TERMOSTAT koji je bio non-stop u otvorenom polozaju ,hladna voda uvek kruzi i motor tesko ( ili nikako u mom slucaju na kracim relacijama ) postize radnu temperaturu .. Da ,sada sam zadovoljan sa svojim autom i ne nameravam ga prodati Pozdrav i hvala svima koji su ucestvovali u problematici ...
  9. Sipao sam benzina za 1000 dindzi i lampica ne prestaje da se gasi pa mislim da je rezerva oko 9L ,a sto se potrosnje plina tice videcemo sada nakon intervencije drugog majstora posto ova ploca nije bila adekvatna i nije dozvoljavala protok vazduha ..Sada auto ide kao zmaj i moja noga je mnogo laksa na gasu pa bi trebalo biti ucinka no o tome u sledecem postu ... Pozdrav
  10. Pa koliko sam mogao primetiti u gradskim uslovima isao je malo bolje na plinu ,medjutim desavalo mi se posle da nece ni na plin da ide kako treba ,pa jedno vreme hoce pa opet nece i tako ali kada sam izasao van grada bio sam 100% siguran da ne ide kako treba .. Novi majstor je menjao zupcasti i morao je plocu za plin da doradjuje jer nije dozvoljavala dovoljan protok vazduha a takodje je i plinski filter bio naopako postavljen od strane starog majstora no to je prica mozda za neku drugu temu ... Pozdrav
  11. Sto se tice manje ploce moracu da sacekam dok majstor ne nabavi a u medjuvremenu sam testirao potrosnju benzina i mislim da je ona ok ,naime lampica za rezervu mi je naveliko gorela i ukoliko je rezerva 7 litara ja nisam mogao imati vise od 6 kada sam resetovao trip kilometrazu i kada sam potrosio sav benzin ( gradska voznja ) rezultat je bio 67km sto u prevodu znaci 9 L / 100km .. Molio bih nekog da mi potvrdi samo da li je rezerva 7L ? Pozdrav
  12. Pa kod mene nece preko tih 4700 rpm ni u jednu brzinu ,znaci nesto ne valja ali sta ?
  13. Interesuje me koliko pokazuje obrtomer na Fiat Bravi 1.4 12v u trecoj brzini pri 90km/h posto ja nemam obrtaljku a to mi je max brzina u trecoj ? Po mom misljenju to je negde oko 4000 obrtaja i auto nece vise od toga na benzinu dok na plinu ide preko Da li je moguce da je dizna u pitanju ?
  14. Ok je da trosi 18L plina u gradu ? Znaci na zimu ce trositi 25 sto je isto ok ?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...