Jump to content
FAS Goran

golf sdi

Members
  • Content Count

    262
  • Joined

  • Last visited

About golf sdi

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Smederevo

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Bravo 1,6mjt

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Koji su bili simptomi, pitam jer vec neko vreme na mom Bravu 1.6mjt se osećaju vibracije koje su sve jače. Ima ih na ler gasu i prilikom ubrzavanja i jakog su intenziteta. Promenjen je nosač sa suvozačeve strane, i plivajući zamajac pre 30 hiljada. Ovdašnji majstori daju različita mišljenja (plivajući, , korpa, nosači, poluosovine). Inače nema nikakvih zvukova prilikom paljenja i gašenja auta.
  2. Ovaj kabl sam našao u kaseti, verovatno ostao od prethodnog vlasnika. Probao sam da instaliram drajvere kako je napisano na strani br.100 ali kad udjem u MES piše da nije konektovan . Ako neko zna i ako se vidi po izgledu sa slike da li je to elm sa potrebnim čipom i ako jeste da li može neki link s drajverima. IMG_0465.JPG 1.6 mb · Done
  3. Da ali i kod manuelne klime za skidanje motora za recirkulaciju mora da se skida tabla.
  4. @Goran Zemun Poštovanje Gorane, u pitanju je Bravo 2010.god. s manuelnom klimom. Problem je sa klapnom za recirkulaciju, ostala je u otvorenom položaju, dugme za ukljčivanje radi, ali se ništa ne dešava. Da li je moguće rešiti problem bez skidanja table, i da li možete da mi kažete okvirnu cenu ?
  5. Nisam znao to za Fiat, za Audi, VW,BMW znam da ga mnogi stavljaju kao zaštitu.
  6. Još neka slika, na brzinu, za sad sve ok, potrošnja oko 6,5 uglavnom gradska vožnja, odokativno oko litar više od prethodnika (GP 1,3mjt). OBD kabl mu se ne može izmestiti (bio kod dvojice majstora) jer je dzek postavljen na kućište centrale, tako da će dobiti neku drugu zaštitu.
  7. Ja ne bih bio tako grub prema Grande Puntu. I pored svega mislim da je best bye u svom cenovnom rangu. Mene je četiri godine (oko 70 hiljada km) služio samo uz redovno održavanje (gume,mali servisi, prednje pločice,osigurač abs-a softversko zatvaranje egr-a, jedan stabilizator na trapu i mislim da je to sve). Ova tema je dobar savet za vlasnike Grande Punta, a možda i drugih automobila da po ekstremnim vrućinama kada auto duže stoji prekriju komandnu tablu. Često sam na Kipru i tamo sam se nagledao ispucalih tabli na raznim vozilima, tako da se to ne dešava samo Grandeu. Inače i sa takvom tablom je bio jedan dan na oglasima i prodat za 3100e.
  8. Ove godine je auto u avgustu bio dvadeset dana na moru, pukotina se pojavila dvadesetak dana kasnije. Sprejeve nisam koristio. Možda je najbolja preporuka kad su velike vrućine prekrivati komandnu tablu.
  9. Jel bio dobar taj, naravno ako si ga gledao? I trebalo bi da mu je zamajac bio pri kraju, jer ga je prethodni vlasnik odmah zamenio.
  10. Hvala na lepim željama, ne znam za pre, a na polovnim automobilima je bio na oglasu cela dva dana i to mislim negde u maju pa je vlasnik odustao od prodaje. A bivši vlasnik ga je kupio tačno pre godinu dana. Golf sdi, četvorka koju sam vozio pre osam godina
  11. Da 120 ks,više sam nego iznenadjen kako vuče, čak sumnjam da je možda malo i čipovan, tek drugi dan je kod mene pa ćemo se tek upoznati. Pre njega sam imao čipovan GP , išao je baš fino. Kupljen je od poznanika nešto ispod realne cene. Pre dve hiljade je uradjen kompletan set kvačila (sa plivajućim), zadnje pločice i promenjeno ulje sa svim filterima. Potrošnja po bordu je 6,5 uglavnom gradske vožnje po Smederevu, za oko litar više nego Grande Punto. I primetio sam da mi je malo masno (od ulja) jedno crevo sa vozačeve strane, gumeno je pri dnu i ide (nek me neko ispravi u interkuler, a dolazi iz egr-a). Pretpostavljam da je bušno crevo mada me čudi da se ne odražava na performanse i nema nikakvog zvuka. Gore nisam napisao da od dodatne opreme ima još 4 podizača, dodatne plastične pragove i mali "kačket" na petim vratima, niklovane lajsne kao ne emotion opremi...
  12. Posle 4 ipo godine druženja sa Grande Puntom stigao je naslednik za koga bih voleo da me služi kao i njegov prethodnik. U pitanju je Bravo 1,6mjt 88kw 2010 godište. Na satu piše da je prešao 152000 hiljade (bilo bi lepo da je tako), postoje dosta sitnica koje ukazuju da jeste.Unutra bukvalno kao nov, par ogrebotinica na karoseriji i jedna minijaturna rupica na zadnjem faru. Gume korektne dot 2014 i 5mm šare. Na trapu kao nov,motor radi lepo, mada mi se čini da je malo bučniji od prethodnog 1,3 mjt-a. "Problematični" menjač je za sada perfektan, dpf je tu. Kupljen ovde od vlasnika. Od ulaganja zimske gume i vidim da mu ne radi recirkulacija vazduha. Oprema je za moj ukus sasvim dovoljna, jedino što nedostaje je digitalna klima.
  13. Ivane hvala, ali ovo mi deluje malo komplikovano za moje ruke, pogledaću kad stignem, auto sam tek kupio.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...