Jump to content
FAS Goran

Kosta Smosta

Members
  • Content Count

    584
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Kosta Smosta last won the day on February 17 2021

Kosta Smosta had the most liked content!

About Kosta Smosta

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Fiat 500L NACIONALE 1.3MJTD 85KS

Recent Profile Visitors

3298 profile views
  1. Prilikom okretanja točka guma se deformiše. Nađoh ovo na internetu, možda će ovo nekome da znači
  2. Zato, prilikom skidanja točkova, eventualno izšmirglati glavčinu, otvor na točku gde dolazi glavčina i to dobro namastiti. I naravno, ono što sam pričao, ranije namastiti šrafove. Takođe, točak kod nekih felni, teško se skida sa glavčine jer, su šrafofi pretezani pištoqem pa, se felna i otvor za glavčinu deformisao!
  3. Kažu u naselju Stepa Stepanović u Beogradu
  4. Ima li nekih setova za preporuku (ili koji su za izbegavanje)
  5. Obavezno treba imati kompresor, naravno da je najbolja solucija rezervna guma, ali ako pomalo pušta, što je najčešće, hiljadu puta je lakše, zakačiti je na kompresor i tako se dovući do vulkanizera ili kuće. Nekada može i par dana da se tako ispomažeš dok ne nađeš vremena za druženje sa vulkanizerom
  6. Danas sam dobio, kao reklamu iz Mega (valjda bivši Tempo)
  7. Po meni vredi, koristio sam ga 10-ak puta uglavnom za dopumpavanje. Sporiji je od skupljih verzija ali će da završi posao. Ne bih ga koristio duže od po 5 minuta, odnosno nakon svakih 5 minuta pustio bih ga da se ohladi. Znači odličan je da ne moraš da menjaš gumu na putu, već dopumpaš pa, tražiš vulkanizera
  8. 1. Glavčina nosi glavno opterećenje a, da se šraf ne odšrafi to nosi konus na felni i na šrafu (doduše nosi i bočno opterećenje, recimo ono koje se javlja po krivinama). Zatu su posebni šrafovi za točak
  9. Momci, ako nema bakarne masti, stavljati OBAVEZNO tovatnu mast. Ona će sprečiti da dođe voda i da korodiraju šrafovi. Svaki šraf se doteže moment ključem ako nema ne pretezati! Kada vidite da izbija rđa ispod šrafova, onda znači da su LABAVI (kao na slici). Od tovatne masti neće zapeći!
  10. HVALA za Ivana i Ostoju, što su se baš potrudili. Planiram, ako Bog da, kupim kola, vidim da su očajne gume po slikama a, čovek kada se nategne za kola, ne ostane para za dodatna ulaganja. Dodatak na Ostojinu matematiku. Odkako sam kupio 500L dao sam 8877evra za gorivo, tj u proseku 2740evra na 30.000km sada, ako ti je matematika tačna za 3,5% to je u parama 100 evra. Ako ga pazarim po, vašim savetima uzeću prvo 2 (originalne dimenzije) pa, pred zimu još 2. Hvala vam!!!

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...