Jump to content
FAS Goran

tahirdj

Members
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

About tahirdj

  • Rank
    Il Nuovo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. samo da javim, ovo sve sto sam radio dosad nije rijesilo problem, idalje me auto zeza i to kad mu "naleti" samo znaci nece gasa da primi i pocne da puno dimi bijelo dok ne procepi gas, obicno kad krecem recimo sa semafora! to mi se zna desiti svakih 4-5 dana!
  2. eh ovako, bio sam kod majstora i posto dijagnostika nije nista pokazala, odlucio je ponovo da mi zamjeni onaj vaum ventil koji sluzi za otvaranje i zatvaranje pasteta ventila na turbini, znaci stavljen sad stilov orginalni nov, i takodze mi je nasuo atf ulje u rezervoar u slucaju da je sta zakrceno da procisti i rekao mi je da i ja naspem s vremena na vrijeme! Evo vozim 2 dana i nema problema, nadam se da nece ni biti!
  3. a prema slikama vidim da je to taj MAP senzor koji sam ja vec mjenjao ali nije dalo rezultata, samo sto su meni u servisu rekli da se taj senzor zove senzor prednabijanja turbo!
  4. a MAp senzor je ustvari onaj mjeras protoka zraka koji se nalazi lijepo pored akumulatora na velikom cijevu onom!? Ako je to provjeravao sam tad i taj mjerac, i nije bas bio zlatan ali mogao je proci! A meni sad nikakve greske ne izbacuje, a i da budem iskren i taj majstor mi je sumnjiv, razmisljam da odem u ovlasteni servis pa ako mi oni kazu da mi ovaj majstor nije dobro uradio onda da mu idem na reklamaciju!
  5. Pozdrav, Cesto sam znao provesti sate citajuci teme, i vidim da ima slicnih! Pokusat cu detaljno opisati od pocetka moj problem i sta sam sve radio! Prvo sto se desavalo je da izbaci Engine foult i u tom momentu izbaci crn dim, to se desavalo kada jako stisnem gas obicno preko 3000obr (npr preticanje). Odem majstoru, ocistili egr, provjerili instalaciju, i senzor prednabijanja turbo i kaze otisao vakum ventil koji otvara i zatvara turbinu (ventil pored hladnjaka s desne str ispod akumulatora). I kaze mi ako se opet bude desavalo da moram doci ocistiti turbinu. Nakon te zamjene auto islo ko ludo mjesec dana i onda opet isti problem, s tim da sam znao osjetiti ovaj put kao neko blago trzanje na 1500-2000obr. Otisao sam ocistio turbinu, ne prijavljuje gresku, ali osjetno trza na 1500-2000obr. sad ne vuce onako dobro i cak mi se jednom dan desilo da se turbina uopste nije htjela otvoriti kad upalim auto (znaci onaj hepek sto viri iz turbine ostao u gornjem polozaju), i odjednom samo proradilo. Danas mi se desi prilokom kretanja sa raskrsnice auto nece uopste da primi gas, jedva ide i nazad izbacuje puno bjelog dima, a ucinilo mi se i kao da sam cuo neko lupkanje u motoru, nisam siguran, i nakon 5-6 paljenja gasenja opet proradi i ide ali trzanje je jos tu! Eto bas sam se potrudio opisati i nadam se da neko ima neki savjet za mene! Ovo mi je auto zivota skratilo! HVALA UNAPRIJED!
  6. jel neko uspio postici sta u vezi s ovim?
  7. a da li neko zna kako dobiti video na stilovoj navigaciji? koliko sam shvatio da preko ovog adaptera to ne moze!
  8. uuuu drug imao sam isti problem od kad sam kupio Stila Kad sam odnio jednom dobrom rtv mehanicaru otvorio je i nasao puknutu neonku, a neonku naci je NEMOGUCA MISIJA koju sam ja pokusavao rijesiti godinu dana, ali nema! Pa se jedan majstor odvazio i rekao mi da moze uraditi osvjetljenje diodama, i uspio je ali prilikom sastavljanja ili sta vec, pokvari flet kablove i eto ga! Tako da sam na kraju uspio naci haman novu navigaciju za 200e i kupio!
  9. hahahha sigurno su nocni leptirici ja recimo imam problem sa bravom gepeka pa mi je prijavljuje da je otvorena stalno pa zato zakljucam auto kljucem i ne pali se alarm!
  10. i ja imam taj problem povremenog pojavljivanja greske ASR i ESP failiture, i uopste nisam primjetio da li od cega zavisi kad ce se upaliti, nekad na kretanju nakad u voznji! a na dijagnostici isto nista nema! A oboje radi odlicno ukoliko greska se nije predhodno upalila!
  11. nije plac, ali covjek iz Sarajeva, zivi u Bratuncu, Danijel, uvozi pomalo auta iz Italije i prodaje! E ovako ljudi,u vezi tog oscilovanja temp! Posto sam ja juce sa servisa (ovlastenog) upravo zbog temperature, i sad sve 120% radi! Auto se prije zagrije bez grijanja,a ako onda se ukljuci grijanje kazaljka mora malo da se vrati da je ne znam sta na ovakvom minusu! Ili ako uz upaljeno grijanje, idete niz brdo (bez gasa), 2-3km mora se lagano hladiti! To je po meni i logika! P.S. I da auto dostigne radnu temp sad na ovih odprilike -5C uz grijanje treba oko 7-8km prosjecne voznje!
  12. Eh momci, stilo jucer dosao sa servisa, kupio sam ga ljetos i dosad presao oko 10000km sto je sad ukupno 135000km a servis zupcastog i ostalih remenova nije NIKAD radjen, tako da hvala Bog sto me spasio belaja, a pumpa je vec bila u upitnom stanju i pocela je malo da curi! A glavni UZROK PREGRIJAVANJA je bio ZACEPLJEN HLADNJAK, naravno prevarant koji mi ga je prodao je uvalio kilu mase za zacepljavanje rupica jer mu je curio malo, i onda uspio da zacepi cijeli hladnjak! Eto sta sve ima da se kupi, zato dobro pazite od koga kupujete jer mi je slagao i da je remenje mijenjano! Pozz
  13. I ja mislim da je moguce da je pumpa, a termostat sam vec drugi stavio! Ili mozda bude termoprekidac, termodavac tako nesto! A servis u utorak najvjerovatnije!
  14. Stilo 1.9jtd 115ps, i imam problema sa pregrijavanjem kada sam na duzem putu ili se penjem uz duze brdo ili na planinu, znaci kad se auto forsira tada nabija temperaturu, ventilator se upali i radi dobro, a crijevo je gornje vruce i bude tvrdo a donje crijevo je hladno! Zamjenio sam termostat (60e) ali isto mi se desava samo sto ze malo bolje zagrije do radne temperature, nego onaj stari, jer onom starom je bas trebala voznja i do 20km da dodje do radne temp na ovim minusima! Auto sam uzeo prije 5 mjeseci i nisam uradio veliki servis (zbog para) a neki dan 2x mi se desilo kad sam ga tek upalio cuo sam strasnu skripu iz predjela alternatora i remenja, nakon 3min skoro da se i nije vise culo nikako! Zanima me ima li neko slicna iskustva!? Sljedece sedmice vjerovatno idem u ovlasteni servis da sve to rjesim jer nista vise od avlijanera!
  15. eh jos kad bi znao, boce su zavrsile negdje u smecu, jedino da odem ponovo tamo gdje sam uzeo pa vidim! A jel to znaci da ne moze uticati na pregrijavanje ako je permant a ne antifriz?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...