Jump to content
FAS Goran

ficka

Members
  • Content Count

    69
  • Joined

  • Last visited

About ficka

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Location
    beograd

Previous Fields

  • Garage
    bgd
  1. Baš sam aktivan! Tek sam sada video poruku. Da, mislio sam na usisne i izduvne ventile u glavi motora. Pregazio sam sa puntom 60000km i nikada nisam kontrolisao zazor ventila. Mislim da knjiga kaže na 30000km, ako se ne varam. Pitanje je da li uopšte se zamarati oko toga kada motor funkcioniše skroz O.K.
  2. ficka

    Euroauto info

    Poštovani, molim za informacije o setu za zupčenje, vodenoj pumpi i pk kaiša sa španerom i zatezačem za fiat punto classic 1.2, 44kw, 2009.g., sa klimom. Unapred zahvalan!
  3. Danas sam pregledao poklopac sa zaključavanjem, kao nov je! Verovatno malo jači cim ga vadi sa grla rezervoara. Stavio sam stari, fabrički, pa kad nalete nek se posluže ko ljudi!!! Ovaj sa ključem su bacili u sneg jer nema uzicu, računam da stari neću morati da tražim!
  4. Šte mislite o alarmu, mislim na one stare što reaguju i na vibracije?
  5. Eto, noćas došao red i na mog punta classic 1.2, maznuli mi gorivo! Imao sam poklopac sa ključem kupljen u AP sportu, ali to mladića nije sprečilo da dođe do oko 35L benzina! Da li neko zna neki alarm koji reaguje na manipulaciju sa čepom rezervoara? U Fiat servisu nude samo alarm koji štiti od ulaska u vozilo!
  6. Stoji brate broj telefona pa pozovi, ja kataloški broj nemam da ti dam jer nisam automehaničar niti prodavac autodelova! Punta sam kupio decembra 2010.g.i da nisam ovo saznao ne bih nikad vozio auto na autogas jer sam imao negativna iskustva sa predhodna dva automobila, a tiče se ventila i potrošnje ulja! Kada sam razmatrao šta ću da kupim na nekom sajtu je stajalo u PDFu dokument sa tim izmenama na glavi motora baš za punta i za astru classic sa tngom i to je bilo presudno da uzmem punta tng inače bih uzeo multijet. pisalo je i pod kojim uglom su obradjeni ventili, ma šta to značilo! Tog dokumenta nema više, kao da ga je neko skinuo namerno da ne bi autogas servisi pukli! Bilo bi lepo da ovaj tekst ostane na forumu!!! Takodje i Vi iz AK Voždovac da pozovete lepo FAS i da kažete zvanično nešto o tome! A, da! Mogli biste ti i Bane da obajsnite ljudima da li ima servisnog porta na tng jedinici kod fabričkog Landirenza!!!
  7. Na modelima Fiat Punto Classic sa TNG jesu izvrsene izmene u kvalitetu i materijalu glave motora, a izmenjeni su sicevi ventila i ventili. Motor je prilagodjen plinskom uredjaju, pa je samim tim sigurniji od modela na kojima se plinski uredjaj ugradjuje naknadno. Za sve detaljnije informacije, molimo da nas pozovete na 0800 342 800. Srdacan pozdrav, Sluzba za odnose sa kupcima Fiat Automobili Srbija
  8. Lepo brate, nema! Nema podešavanja, da li skida mapu sa ECU ne znam. Važno auto je kupljen u Delti, nisam dobio nikakav papir za autogas osim upustva za upotrebu koje je štampao Fiat. Prvi servis sam radio u AK Voždovac i pitali me za papire od augoas sistema, reko nemam, a oni su na osnovu broja motora videli da je fabrički gas. Tada su mi i rekli da on nema servisni port za autogas, tj. jedina veza je ECU. Kada sam kupovao automobil ja sam tražio fabrički autogas i morao sam da ga čekam poprilično!
  9. Ako je ništa naročito to što su u glavi motora vodjice ventila i ventili drugačiji, onda suštinske razlike nema! Ali tako je i kod drugih marki automobila i fabričke ugradnje. I na kompu Landirenzo baš doslovce piše da je za punto classic 188A4000! Pa ti vidi prijatelju! Na puntu iz KG-a nema ni jedan srpski deo, ni šrafčić! Znam da se ovo neće dopasti domaćim plinadžijama!!!!
  10. Ne to nije fabrički. Delta ugardjuje BRC. Fabrički je Landirenzo, ugradjen u FAS-u u KG i vodjice ventila, ventili i gumice ventila su od otpornijeg materijala, obzirom da autogas oslobadja veću temperaturu za 10 stepeni! Ventili su drugačije obradjeni. Landirenzo fabrikama dostavlja kvalitetnije materijale za fabričku ugradnju i u AK tačno prepoznaju fabričku ugradnju, kao i sve bolje plinadžije. Nižeg kvaliteta je ugradnja po ovlašćenim servisima i najlošija za sve druge, tu mislim na cevi, navlake i razne izolacije, kojih nema u prodaji. To imate na zvaničnom sajtu Landirenza, naravno na engleskom! KOD MENE JE FABRIČKI PLIN LANDIRENZO I NE ŠTELUJE SE. NE POSTOJI PRIKLJUČAK NA KOMPU ZA BILO KAKVU KOMUNIKACIJU SA DRUGIM KOMPJUTERIMA, OSIM ONOG SA ECU!!! TJ. JEDINA KOMUNIKACIJA JE PREKO ECU!
  11. Taj sa fabričkim gasom ne može da se šteluje, znam 100%! Imam punta sa fabričkim gasom, nema pomeranja niti temperature, niti bilo čega drugog. To je pre do kvaliteta plina, tj.to je verovatno letnja varijanta plina. Takav plin prodaju NIS-ove pumpe on lošije isparava zimi. Provalio sam ih pre mesec, dva i to: ujutru, prvo paljenje, pustim automobil da se zagreje taman da podigne temperaturu da prebaci na gas, dam naglo gas i pustim naglo, punto se odmah ugasi. Sa plinom sipan na Eko ili na OMV-u se to ne dešava, ponekad sa Lukoilom. Provereno 100%!
  12. Ne razumem, pa u originalnom uputstvu piše provera ulja na 3000km? Ne razumem otkud takav ton, "pustite te priče"? Da li možda vi u AK-u znate nešto što Fiat krije, a tiče se potrošnje ulja? Moj automobil ne troši više od 100ml ulja na 1000km, vožnja po Beogradu. HM?!
  13. U knjizi piše da se kod Punta classic kontroliše nivo ulja na 3000km, a ne na 1000km! Ja imam novog punta i tako brate piše! Po Beogradu troši od 50 do 150grama ulja na 1000km, provereno!!! Da dodam, na prvih 1000km potrošio je 400grama ulja, a kasnije je sve manje i manje trošio. Prešao sam ukupno 21000km, dolio sam ulje na nekim 8000km jedanput. Zamena je uradjena na 12500km jer je tada bilo godinu dana, kako je i predvidjeno po knjizi i gotovo da ne troši ulje. Automobil je sa fabriškim gasom!
  14. Idi lepo u regularni fiatov servis i reši problem. Ima smisla otići u AP sport ili u Euro 07 za neki ne vitalni deo.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...