Jump to content
FAS Goran

chavke

Members
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

About chavke

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 05/11/1977

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Sad

Previous Fields

  • Garage
    Marea 1.9 JTD 110ks 2002

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Po ovom kijametu potvrdjeno da postoji grejac, jer auto je bio ladan nije mogao da ugreje na klasicnom ventilatoru nikako, a kad sam podesio kako kaze uputstvo i okrenuo max def skljocno relej i u roku od 3 sekunde poceo da greje ko lud( vent pegla na max nema veze na koliko je podesen). Ugqsim maxd i on duva ladno. Okrenem temp ma Hi cuje se relej i opet greje ko lud i opet duva na max. Uz vasu pomoc sam skomtao kako mi radi auto
  2. Skino pelju malo promrdao džek i ventilator sad radi, cak i klimu mogu da testiram sa 0-auto-0-auto-0
  3. Tako je upocetku radio sad moram da ga opicim prilicno ili da vijam lezece policajce a mogu i dublje rupe
  4. Drugar koji radi fiate misli da je Pronašao problem. Max defrost radi samo kad je ventilator na poziciji 1, a kod mene prekidac zeza pa je sve pomereno tj kad ga cuknemo vrati se u normali ali 3-4 sec tako radi. Sa mojim nemoze da se isčita status klime a sa drugim moze. Gasa je falilo 50 g, sad hladi jos bolje a treba da opravim prekidac i sacekam da temperatura padne i vidim dal greje i radi max def. Hvala ljudi izgleda da je svako po malo bio u pravu, a ja nisam bas u svemu bio, to sto skljocne je relej a to sto malo skoce obrtaji (kao pod kompresorom) je zbog grejaca. Hvala jos jednom
  5. Ok da malo formulisem bolje, Automatska klima na karavanu radi i ispod 5 stepeni, tj posle 1 do 2 minuta od paljenja je palio kompresor i brzo ugrejao auto (Čak i na suncobranu vozača ima napisano uputstvo) provereno na 3 karavana u ELX izvedbi. Moje pitanje je dal je u sistemu malo gasa i da pri malim temperaturama gas nema pritiska i da presostat odradi svoje i ne da paljenje kompresora.
  6. To je uredjaj kojem izaberes model kola i on dalje automatski kaze koliko ce da sipa. Inace pre pargodina sam menjao ceo termostat za motor koji se kupuje u zavisnosti ima li klimu ili ne i dal je ac ili mc, razlika je u broju creva jer prvo ugreje motor pa greje kompresor pa se kopresor upali
  7. Imam malu decu i palio sam klimu 3 godine na grejanje ispod 5 stepeni i uvek je grejala. Zaboravih Auto je Fiat Marea karavan 1.9 JTD 2001 godiste
  8. Potrebna pomoć ljudi koji se razumeju ili su imali isti problem. Naime prosle godine mi je kamen probusio hladnjak klime, koji je popravljen i urađen servis klime. Servis je podrazumevao komplet praznjenje sistema, čišćenje, promenu ulja u kompresoru i ponovnu dopunu (ALI !). Ovo ALI je zbog toga sto je uređaj za dopunu rekao da treba 80grama freona manje nego sto tvrdi Fiat. Klima na lađenju radi ko zmaj, grejanje takođe sve dok je temperatura okoline iznad 5*C, cim padne ispod 5*C kompresor se ne uključuje (Pre dopune je radilo 3 godine kako je auto kod mene). Da napomenem da je automatska klima i ima onu opciju MAX DEF koja i jeste predviđena za zimu. Rezime ispod 5*C ne pali kompresor, preko 5*C pali i u rezimu hlađenja i grejanja.
  9. Ja cu da se ubacim u temu sa mojim iskustvom Marea karavan 1.9jtd 110ks 2001 235.000 - 250.000 (sat) (185.000-200.000 pravo stanje) nece brze 2011godina- autoput granica zagreb - gorivo knez petrol - 185/65/14 Michelin - max 162 km/h gps - max 175 km/h sat (dimi preko 150) - 3900 obrtaja 2011godina- autoput zagreb granica - gorivo ina - 185/65/14 Michelin - max 184 km/h gps - max 200 km/h sat (dimi preko 180) - 4200 obrtaja (posledice: remenica radilice, remenica alternatora, spaner i lezaj alternatora) 160 Evra 2012godina- autoput granica zagreb - gorivo eko - 195/60/15 Fulda - max 190 km/h gps - max 195 km/h sat (dimi preko 180) - 4200 obrtaja 2012godina- autoput zagreb granica - gorivo ina - 195/60/15 Fulda- max 190 km/h gps - max 195 km/h sat (dimi preko 180) - 4200 obrtaja (posledice: narandzasta lizalica bez racuna , pa ljudi smo znamo da se dogovorimo) 50Evra
  10. Moje iskustvo doduse sa klonom fiata cuvena Z101 Standard motor +KN = bolje vuce krajnja brzina skoro ista bolje ulazi u obrtaje, Standard motor +Komplet izduv od glave (fi 45 prohron 1,8mm) protocni lonci = mnogo bolje vuce krajnja brzina povecana bolje ulazi u obrtaje, Standard motor +KN +Komplet izduv od glave (fi 45 prohron 1,8mm) protocni lonci = EXTRA, sve to +20% svecice 4x iridium onda uzmes jtd i skontas da si na Z bacio pare u prevodu nisu male pare ako oces da ide besno vise vazduha udje + sto bolje upaliti smesu + gde to sve isterati = dobijes nesto P.S. Sto hladniji vazduh udje na pr. 1 litar, kad se ugreje (zapali u cilindru sa gorivom) poveca zapreminu, treba negde isterati. ako imas turbinu, hladan kompresovan vazduh udje, kad se zapali u cilindru sa gorivom jos vise poveca zapreminu (obratite paznju na fi cevi izduva kod kola sa i bez turbine) zakljucak je sledeci jako malo se dobija samo sa jednom nadogradnjom.
  11. imaImam Mareu karavan 2001 godiste i sad su na njoj 185/65 r14 Imam povoljno mareine alu felne 15" ali su na njoj 195/60 r15 prednje i 195/65 r15 zadnje koliko sam video preporuceno je 195/55 r15 pa me interesuje da li je uredu profil jer su i pre toga bile na marei ali se nisam vozio(i nisam je vozio) molio bih misljenje
  12. Pozdrav Treba mi jedno malo objasnjenje, naime vozam karavan mareu jtd i ABS radi perfektno u normalnim uslovima (znam da nisu normalni cim ABS radi ali sta sad.) , medjutim primetio sam od prvog dana da kad prelazim lezece ili neke rupe a pritom mi je noga na kocnici (usporavam) da se pali ABS PS. amorti novi, vesanje zadne potpuno ok, kad je natovarena to se ne desava (tad inace malo legne za jedno 2cm pod 350kg u gepeku), znaci desava se kad sam prazan i samo kad zadnji deo skakuce. normalno ili ne pitanje je sad.
  13. Zakon o METROLOGIJI (sl.glasnik RS 30/2010) Prestanak važenja žiga, odnosno uverenja o overavanju merila čl.26 Žig na merilu, odnosno uverenje o overavanju merila prestaje da važi ako je: 1 2 3. merilo oštećeno na takav način da je moglo izgubiti neko svojstvo bitno za overavanje Merilo čiji je žig odnosno uverenje o overavanju merila prestalo da važi ne sme se upotrebljavati Pravilnik o načinu i uslovima overavanja merila (sl.glasnik RS 21/2010) čl.9 Provera funkcionalnosti merila obuhvata: 1 2 3. proveru pokazivača i prikazivača na merilu pravilnik inace odredjuje tacno koja svojstva bitna za overavanje treba da zadovolji merilo da bi dobilo atest drugim recima pravno sam pokriven za obaranje radara tako kaze advokat prijatelj koji je nanjusio da može posle mog slucaja da traži da se obore svi slučajevi koji su naplaćeni i sudski vođeni od momenta nastanka oštećenja do momenta obaranja atesta, kakve on vajde ima u svemu tome nisam siguran li mu je jako zanimljiv slucaj. na meni neće zaraditi ali na nekom oće KANDA ostalo je da sačekamo poziv pa da obaramo radar sa HD video zapisom
  14. u primedbi je napisano: "nevidi se cela brzina na displeju zbog ostecenja" a sad deo iz tehnickog uoutstva proizvodjaca: 3.1. Propisi za rukovanje, opšti pogledi. Prilikom korišćenja FamaLaser III. treba uzeti u obzir sledeće: · Stalak treba da je stabilno postavljen, teleskopski nogari čvrsto fiksirani. · Jedinica za merenje i dokumentaciju treba da bude pravilno pričvršćen na stalak. · Treba da postoji „optička vidljivost” između merne jedinice ciljnog objekta. · Udaljenost od ciljnog objekta treba da bude najmanje deset puta veća od normalnog rastojanja uređaja od trake u kojoj se ciljni objekat kreće. · Upotreba pri jakoj kiši i snegu nije preporučena, treba ga štititi od prskajuće vode. Pri ovakvim uslovima treba koristiti iz vozila ili ispod pokrivenog mesta. Merenje preko vetrobranskog stakla znatno umanjuje maksimalni domet merenja. · Pri uključenom stanju izbegavati okretanje uređaja prema izvoru jakog svetla (Sunce) i da se sa malog rastojanja gleda u optiku lasera. · Ne sme se sa rukom dodirnuti optika lasera i displej monitora. · Uređaj uvek treba prenositi u svojoj prenosnoj kutiji. · Treba ga štititi od obaranja i fizičkog naprezanja. · Po mogućnosti treba izbegavati upotrebu na jako zagađenim (od prašine) mestima. U ovakvim slučajevima preporučljivo ga je koristiti iz vozila. · Uređaj i kaseta se ne smeju dugo vreme držati u vozilu koje stoji na jakom suncu i ima zatvorene prozore. Kasetu ni zimi ne treba ostaviti u vozilu.. · Uređaj koji je jako hladan treba ostaviti da se polako ugreje u svojoj prenosnoj kutiji, radi sprečavanja kondenzacije. · Kod upaljačevog priključka na spoljašnji deo je priključen negativan polaritet! · Ako uređaj radi sa akumulatora vozila, pre pokretanja motora treba izvući utikač upaljača iz postolja upaljača vozila. Inace ako kome treba imam komplet uputsvo sa karakteristikama inace na stalku laze samo +- 2km/h inace je pandur uporno pokusavao da izbegne da upise zbog ostecenja pa sam otisao u stanicu kod nacelnika odeljenja koji je posle pregleda radara naredio da ispravi(ustvari da naknadno dopise na oba primerka) da je ostecen usout u zapisniku nije uneto tacno ime uredjaja mesto fabrickog broja je unet interni broj (br.10) i nije hteo da kaze kad je uredjaj atestiran, neko je uporno tvrdio da se testiraju jednom godisnje

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...