Jump to content
FAS Goran

Jim9

Members
  • Content Count

    354
  • Joined

  • Last visited

About Jim9

  • Rank
    Regolari

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Par informacija ako nekome bude zatrebalo. Ugradio sam aftermarket radio (Hizpo 8 cores/ 6gb/64gb adas cam/parking cam) Sve na prvu radi ok osim sto kilometraža blinka. Odradio proxy alignment, gde kaže nema ga radio i Entertainment Telematic Node (ETM). Jedino te dve stavke stoje crvene. Na kraju procesa na 99% traži plavi adapter da bi se nastavilo sa Proxijem na (ETM-u) - tu pokaže bezuspešno. Nakon toga kilometri više ne blinkaju ali pri prvom paljenju izbaci grešku check engine gde Multiecuscan očita U0002-00 - C-CAN line error. Grešku sam obrisao i više je ne javlja. To je to.
  2. Isto kao fabrički ali sam uzeo sa malo boljim čipom, radio TDA7708 / amplifier TDA7851. Ovo sto prodaju kod nas je sa TSC4745 / YD738.
  3. Odradio jedan upgrade. Hizpo 8 cores / 6 gb / 64 gb. Direktno iz Kine za 180€ sa carinom, kod nas po oglasima traže 200€ za 4 cores / 1gb / 16gb. Sve radi super.
  4. Selenia K Pure Energy 5w-40 4L + Filtron filteri ulja, vazduha i klime + ruke kod neovlašćenog = 10k dinara okruglo. Trenutno 55k km na satu.
  5. Relativno je sve to. OEM kvačilo i termostat otišli na 50k. Vrlo upitan kvalitet..
  6. Nije nova šelna pomogla ništa, oteraću kod nekog majstora koji hoće da se posveti da proveri račvu ili crevo…minorno je curenje ali se vidi crvena kapljica na maramici. Jel ima neko kontakt nekog korektnog majstora u Nišu za Fiate s kojim ne moram da se jurim telefonom, podsećam za termine i presrećem po garaži da bi mi pogledao auto, ispoštuje termin, naplati koliko treba i reši stvar? Majstor koji mi održava auto je stvarno dobar ali ima previše posla, prepustio je posao šegrtima i sve je više situacija kad ne dovrši posao i moram da se vraćam da ispravi. Da ne pominjem sto je dobijanje termina moguće samo ako banem na vrata servisa sa autom…ne treba mi to više. Hvala
  7. Bio danas do majstora, zamenio selnu na onoj račvi jer se videli mali tragovi zapeklog antifriza. Reče ako opet pokaze da proveri račvu. Inače, on misli da gubitak tečnosti nije taj trag na račvi, nego da ga pustim da ostane na minimumu nivo antifriza dok je motor hladan i da vidim da li će vremenom da padne još. On misli da mu je tu nivo koji mu odgovara, jer ako dosipam on to izbacuje na spojevima, slavinama dok opet ne dodje do svog nivoa..kaže da mu nije prvi Fiat kome je “normalan” nivo antifriza kad je motor hladan na MIN. Kaže da ima par Puntića gde su ljudi konstantno dosipali i žalili se na potrošnju a onda ga ostavili na MIN i godinu dana nije spuštao ispod toga. Inače, nije skidao crevo samo selnu promenio i otvorio čep posude da proveri tečnost…sad primećujem da dok motor radi nivo ode skoro do MAX. Obično bude negde oko polovine kad se zagreje. Ne znam da li je ušao vazduh dok je menjao selnu možda ili samo nisam nikad pustio da se zagreje do kraja pa da proverim nivo. Ako je stvarno tako onda ima smisla logika da sa MIN na hladnom ode na skoro na MAX na vrucem motoru i da ako se doda više izbacuje. Ispraticu svakako.
  8. Ozračio je majstor, bar mi je tako rekao. Kad sam ga isterao iz servisa (upaljen) bio je oko sredine. Ujutru kada se ohladio bio je kao na ovoj slici. Onda sam dosipao ovoliko. I sada pet dana kasnije je toliko ali kada je upaljen, kada je ugašen je niže. Nisam primetio nigde curenje, vozio sam ga sad pola sata po brdima kod mene, temperatura na pola. Po očitavanju ne prelazi 93C. Jedino sto sam video je da na plastici ispod pipka za ispustanje je bilo malo antifriza…obrisan, vozio malo i posle nisam primetio da se opet pojavilo. Da li možda izbaci visak tu ili se možda još nije iscedilo od zamene, ili pa možda nije zategao dobro nakon zamene? Nisam pametan više.
  9. Izgleda da problem ne želi tako lako da ode. Auto inače od kupovine izgubi oko 100-150ml na godinu dana bez vidljivog curenja. Ovo kad je procurio termostat je bilo sa vidljivim tragovima i bilo je mnogo više oko 400ml za nedelju dana. Nakon zamene termostata i kompletne tečnosti nivo je opet pao, nije ispod minimuma ali jeste pao u odnosu na jutro posle zamene termostata. (Uvek merim ujutru pre startovanja) Auto ide normalno, temperatura normalna, nikad od kad ga imam nije temperatura mrdnula od polovine, oko novog termostata nema kapljice antifriza, po motoru takođe nema tragova. Čep posude deluje ok, čep motora takođe čist bez naslaga, antifriz bistar. Čak sam i oko radijatora kabine proverio isto suvo, nema tragova. Videh na jednom crevo kao neke tragove, staviću dodatnu selnu mada sumnjam da tu ide. Stvarno ne znam gde da gledam više, gubim strpljenje polako i sve sam bliži odluci da ga stavim na oglase.
  10. Zamenjen termostat. Po majstoru, dihtung ok, creva ok, čep rezervoara ok. Radio kod njega sat vremena (vožnja + garaža), ja prešao 12km do kuće ne vidim curenje. Tečnost na polovini dok radi. Jedino sto primećujemo češću promenu inteziteta rada ventilatora kad sam otvorio haubu. Mada možda je i paranoja jer sad obraćam pažnju na sve. Ispratiću. Edit: Obracajte pažnju na ovu plastičnu cev. Na Fiat Egea Turskoj FB grupi ima preko 30 tema sa 50+ komentara u vezi problema sa ovom cevčicom. Izgleda da je fabrički defekt.
  11. Pa ne znam, pitao me čovek za auto, godište, motor, kw…valjda je to, to.
  12. Nađoh neki, 3000 dinara. Izjedna je cev i metalna je. Još da na molim majstora da mi zameni.
  13. Ma zamenicu celo kućište. Samo se nadam da se na tome završi i da je antifriz od termostata, preko bloka motora do menjaca…samo slivanje sa ove račve koja je na najvecoj visini. Ako je otišao dihtung glave na 50k ide na oglase i nikad više Fiat.
  14. Da, jasno nego ne razumem da li se menja ceo termostat sa kucistem i samim termostatom unutra ili se menja samo kućište. Jasno mi je da može samo ova plastična cev. Jer majstor reče da menjamo celo kućište a ne termostat, vidim po netu po prodavnicama da se prodaje kućište termostata.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...