Jump to content
FAS Goran

senna021

Members
  • Content Count

    46
  • Joined

  • Last visited

About senna021

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Garage
    Stilo 1.6

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Sličan problem.... Fiat Stilo 1.6 16v iz 2002. na leru radi neravnomerno, broj obrtaja varira od 500 do 1000, najčešće između između 700 i 900, ne gasi se, u vožnji pod gasom se ponaša normalno, lep prima gas, ali na leru varira broj obrtaja... da li ima neko ideju šta bi moglo biti. hvala
  2. polozaj ECU=a nije bas najsretnije resen, ali i sam kvalitet je u pitanju, za bosch ili hitachi ECU nisam cuo da su imali problema
  3. posle dosta testiranja, utvrdio sam sigurno da je do ECU problem, posle setanja kazaljke temperature, pocele su da se pale i poruke za abs, asr, loose connection, da se gasi itd... odneo sam ECU kod crnog saleta na reparaciju, evo vec jedno vreme radi odlicno... izmestio sam ga pored motora, ako ti treba br saleta, javi.. znaci kod mene je bilo do ecu-a problem
  4. i reparacija je u razmatranju, sao da utvrdim 100% da je ecu, nekad mi se cini da je do , mislim da se zove , D4 konektora, nekad nece da upali, razmrdam sve zice, radi odlicno... kako se uopste menja taj D4 konentor...
  5. i meni se čini da je ovaj moj *završio karijeru*. konsultovao sam još i servis na tošinom bunaru koji se bave reparacijom ECU-a, i oni misle da je do njega... mikesha, javi šta je bilo
  6. radna temeratura noralno raste od 0 pa do polovine, tu se zadržava jedno vreme i posle , a naročito kad stanem i ugasim auto, pa na sledećem paljenju, počinje rast temperature....
  7. u pitanju je bio relej T6, crveni, ali se ispostavilo da je on u redu. uglavnom, radi par dana, pa ponovo počinje da diže temperaturu i pali ventilator (druga brzina). kada se to desi, onda pomeram drugi konektor od ECU-a (desni kada otvorim haubu) levo ili desno i onda se isključi ventilator i kazaljka se vrati na polovinu, pustim taj konektor, upali se ventilator i kazaljka ode desno, i tako dok ne nadjem pravi položaj, onda radi jedno izvesno vreme dobro pa ponovo. da li je kontakt neki u pitanju, možda taj desni konektor od ECU-a (sa puno žica) ili možda sama ploča? ako neko ima neku ideju, neka javi. najbolje bi bilo da negde uzmem drugi ECU pa da probam, mada ne bih da ga kupujem ako nije do njega,,,
  8. skinu sam ecu, otvorio ga, bilo je jedno desetak *hladnih lemova*, sve preletovano, čak jedan smd blok je bio odletovan, za sada je ok. trenutno ga testiram pa ako do kraja nedelje bude sve ok, postavicu fotke sta je sve radjeno.
  9. očistio sam sve mase, mada su kontakti bili kao *suza* čisti. mislim da sam lokalizovao problem - kada se temperatura i kazaljka dignu preko pola i upali ventilator, malo jače pritisnem drugi konektor na ECU (iz haube kada se gleda, desni) prestane da se vrti ventilator i kazaljka se vrati na pola, pustim konektor, ventilator se upali i kazaljka ode preko pola, i tako svaki put. tako da mislim da je definitivno problem kod mene ili žice u konektoru B ili veća verovatnoća, popucali lemovi na kompjuteru. sutra to rešavam pa javljam...
  10. u subotu se spremam da ispratim vezu od senzora temperature do ECU-a, da li imaju kontakt u konektoru B i na kraju proveriti sam ECU. javljam sta sam uradio, sa fotografijama, naravno.
  11. hvala, ova sema će biti od pomoći, samo da li je ista za bosch ECU i Magnetti Marelli ECU vidim da su u pitanju pinovi 36 i 45 na B konektoru. Inače ako nekome treba evo spisak pinova za A i B ECU konektore za Magnetti Marelli 'A' Connector (Vehicle-side Wiring) 1 Not connected 2 Accelerator pedal sensor supply 3 Accelerator pedal sensor 2 supply/air conditioning pressure switch 4 Not connected 5 Air conditioning pressure switch 6 Not connected 7 Minimum oil pressure signal 8 Not connected 9 Not connected 10 Serial line K 11 Fiat CODE line 12 Key on and supply controlled by ignition (15/54) 13 Not connected 14 Fan 1 engagement request 15 Accelerator pedal 2 sensor/air conditioning pressure switch earth 16 Direct battery +12V 17 Cruise Control management (optional) 18 Not connected 19 Not connected 20 Two-way CAN line (LOW) 21 Not connected 22 Not connected 23 Not connected 24 Not connected 25 Not connected 26 Air conditioning engagement request 27 Not connected 28 Not connected 29 Key on and supply controlled by ignition (15/54) 30 Not connected 31 Not connected 32 Not connected 33 Cruise Control management (optional) 34 Brake pedal switch 35 Brake pedal switch 36 Two-way CAN line (LOW) 37 Not connected 38 Not connected 39 Not connected 40 Accelerator pedal potentiometer 2 signal 41 Cruise Control management (optional) 42 Accelerator pedal potentiometer 1 signal 43 Not connected 44 Not connected 45 Not connected 46 Accelerator pedal sensor earth 1 47 Not connected 48 Not connected 49 Not connected 50 Clutch pedal switch signal 51 Two-way CAN line (HIGH) 52 Two-way CAN line (HIGH) 53 Not connected 54 Not connected 55 Fan low speed engagement 56 Not connected 57 Not connected 58 System failure signal output 59 Fan high speed engagement 60 Not connected 61 Not connected 62 Injection system relay feed 63 Not connected 64 Air conditioning engagement 'B' Connector (Engine-side Wiring) 1 Coil 4 operation 2 Not connected 3 Coil 3 operation 4 Not connected 5 Engine crankcase earth 6 Engine crankcase earth 7 Absolute pressure and timing sensor earth 8 Not connected 9 Rpm / TDC sensor positive 10 Not connected 11 Not connected 12 Not connected 13 Absolute pressure and timing sensor power supply (+5V) 14 Not connected 15 DBW supply (motorized throttle ( (+5V) 16 Not connected 17 Coil 1 operation 18 Not connected 19 Coil 2 operation 20 Not connected 21 Engine crankcase earth 22 Engine crankcase earth 23 Rpm/TDC sensor negative 24 Timing sensor signal 25 Not connected 26 Not connected 27 Not connected 28 Not connected 29 Not connected 30 Motorized throttle 2 sensor signal 31 Absolute pressure sensor signal 32 Upstream Lambda heater 33 Cylinder 4 injector operation 34 Cylinder 2 injector operation 35 Motorized throttle 1 sensor earth 36 Coolant temperature sensor earth 37 Not connected 38 Not connected 39 Not connected 40 Not connected 41 Detonation sensor positive 42 Downstream Lambda sensor '+' signal 43 Upstream Lambda sensor '+' signal 44 Motorized throttle 1 sensor signal 45 Coolant temperature signal 46 Not connected 47 Not connected 48 Detonation sensor negative 49 Cylinder 3 injector operation 50 Cylinder 1 injector operation 51 Fuel vapour recovery solenoid valve operation 52 DBW motor negative (motorized throttle) 53 Not connected 54 Not connected 55 Not connected 56 Not connected 57 DBW motor positive (motorized throttle) 58 Downstream Lambda sensor '-' signal 59 Not connected 60 Upstream Lambda sensor '-' signal 61 Not connected 62 Not connected 63 Air temperature signal 64 Downstream Lambda heater
  12. moguće, tu opciju ću ostaviti kao poslednju, danas kada sam ispod haube gledao gde šta ide od žica i kablova, uhvati osam bunt žica u kome se nalaze i dve žice od senzora temperature (na termostatu), i kada sam ih pomerao levo - desno, upalio se ventilator i kazaljka temperature prešla na prvu crtu preko pola, ponovo sam pomerao taj bunt i ventilator se ugasio i kazaljka došla na pola. verovatno ima veze, pa me zanima gde počinju te dve žice (mislim da su svetlo crvena i svetlo plava) koje se završavaju na senzoru temperature (na termostatu)...
  13. na dijagnostici temperatura 88-89 C. čim kazaljka predje polovinu upali se ventilator, kazaljka se vrati na pola, ugasi se ventilator, desi se nekada da u par sekundi kazaljka šeta gore dole i pali i gasi ventilator.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...