Jump to content
FAS Goran

Wrangler

Members
  • Content Count

    201
  • Joined

  • Last visited

About Wrangler

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Banja Luka

Previous Fields

  • Garage
    Kappa 2.4 JTD

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kruto...pa dok radi na leru osjetim na volanu male vibracije a to prije nije bilo a i nekako mi je promijenio zvuk, kao da radi na vise obrtaja a nije, obrtaji su oko 900.
  2. Opet sam stavio neki polovan regulator (skinuo kolegi sa auta) i evo vozim vec dva dana bez problema a on vozi naj normalnije sa mojim koji je meni vrlo cesto gasio auto. Hajd sad tu budi pametan. Kacio sam juce ECU i upalio mi je lampicu od KOD-a, donijet cu i bravu pa ponovo probati. Nesto razmisljam da samo nakacim taj drugi citac koda sa brave i na njega zalijepim njegov kljuc a da gore normalno palim svojim kljucem pa da vidim jeli do toga pa ako bude kad uhvatim vremena onda to prepakujem. Hoce li drugi ECU smetati necem drugom ? Auto mi se za sad ne gasi (dva cijela dana) ali radi mi nekako kruto ali sam u medjuvremenu mijenjao obe pumpe pa je to mozda i do toga. Nisam vise pametan.
  3. Injektore sam testirao odmah po pojavljivanju problema i majstor mi kaze da su uredu (testirao ih nekakvim epruvetama) a filter nisam mijenjao sigurno neke dvije godine, dobro si mi ukazao na njega, probat cu i njega zamijeniti. Guglajuci vidim da su neki takav ili slican problem rijesili zamjenom ECU-a, nabavio sam nekakav drugi takodje od 2.4 JTD ali se brojevi na njemu ne poklapaju pa ne znam dali to ima veze i da li da pokusam sa njim.
  4. Pozdrav drustvo, Vozim Kappu 2.4 JTD i imam problem sa regulatorom pritiska, naime iznenada je pocela izbacivati gresku na bordu (sistem engine control failure) i tad se pocela gasiti sama od sebe (naj cesce u voznji pri kocenju motora). Odvezem je na gijagnostiku i ocita da ne valja regulator pritiska goriva, majstor stavi drugi regulator i mjesec-dva nije bilo problema da bi se opet pocela gasiti. Nabavim treci regulator (polovan) i opet nekih mjesec dana sve uredu da bi poslije toga opet pocela da se gasi. To traje vec oko godinu dana i izmenjao sam 5-6 regulatora. Kad se ugasi sacekam par sekundi i normalno upali, ponekad je dovoljno da kad se podje gasiti samo skinem regulator i taj isti odmah vratim i vise greske nema niti se gasi i normalno stanje traje par dana dok opet ne pokaze gresku i podje se gasiti. Pre izbacivanja greske obavezno mi se desi da kad gasim auto posle okretanja kljuca ona nastavi jos par sekundi da radi a poslije skidanja i vracanja regulatora podje normalno gasiti i ponisti gresku. Na nagovor mehanicara mjenjao sam pumpu u rezervoaru pa kad to nije pomoglo onda i pumpu visokog pritiska ali nista nije pomoglo, koji god regulator da stavim on traje nekad 10 nekad mesec dana. Da napomenem svi regulatori koje sam stavljao su bili polovni, ne kupuje mi se nov jer mislim da bi i sa njim isto bilo. Vise ideje nemam a ni mehanicar, on mi sad spominje da probam zamijeniti dizne...nisam vise pametan. Po meni na autu postoji neki uzrok zbog cega mi stalno crkava regulator. Da li je moguce da su uzrok dizne ili nasto drugo, imate li vi kakvu ideju sta bi moglo biti ?
  5. Ne može da grije, ali pomaže da se auto prije zagrije i samim tim prije pođe grijati.
  6. Pa vidiš da ima svrhe da se pali grijanje (bar na nekim autima), otkud proizvođač da zna imaš li ti tamo neku slavinu ili ne ? Mihajloviću nemoj da me plašiš !!!
  7. Ako ti smatraš da znaš bolje od proizvođača tog sredstva neka ti bude, jesi li siguran za tu tvrdnju da rashladna tečnost cirkuliše non-stop pa i dok je grijanje ugašeno i podešeno na hladno ? Razmisli još jednom.
  8. Da, ja kupio nešto slično tom (nije isti proizvođač) a opere sistem sasvim solidno. Izvučeš nešto tečnosti da možeš nasuti ovo sredstvo, ostaviš motor da radi 15 min sa upaljenim grijanjem i posle toga sve to ispustiš i naspes nov antifriz.
  9. Da li je iko imao problema sa prljavim sistemom za rashlađivanje motora, naime stavim hladnjak sa auta koji je pomiješao ulje i vodu i sada mi sav sistem pun prljavo masnog permanta, čime to isprati ?
  10. Kad ćeš nam predstaviti tu ljepoticu ??? Daj koju sliku.
  11. Ja kupi WV ali ipak zavirujem ovde, vuk dlaku mjenja,,, Pozdrav Darko.
  12. Kad odvrneš taj plastični šaraf drži ga na rupi i samo ga navij u stranu tako da opet možeš kontrolisati količinu tečnosti koja izađe. Nije nikakva mudrolija.
  13. Igore lako moguće da ti je crkao potenciometar ili si ga slučajno smanjio na minimum a kod Bassistema mi nije baš najjasnije "avaria luci targa" znači da ti ne radi svijetlo na tablici a to što ne prebacuje na zeleno nisam pametan, neki kontakt (masa) slab.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...