Jump to content
FAS Goran

drvac

Members
  • Content Count

    124
  • Joined

  • Last visited

About drvac

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Zemun

Previous Fields

  • Garage
    Stilo Multijet 1.9 120ks

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Itetkako na jtd ili jtdm kada radi na leru na ovim hladnocama obara temeperaturu. Grjanje sve izvuče. A ne samo na njima secam se pre neku zimu kolega ostao zavejan na putu vozi reno scenic 1,9. Satima je bio u mestu i izvuao svu toplotu. Morao da turira kako se ne bi smrzli.
  2. Evo dobrog sajta sa cenama goriva u evropi. http://www.fuel-prices-europe.info/index.php?sort=5 Inace ja sipam na Art petrolu, svaki vikend imaju akciju kada je gorivo jeftinije. Tako da ED sipam za 121din. Inace radnim danima je cena standardna kao na drugim pumpama.
  3. Ja sam stavio Vernet pre par godina bila cena ispod 5000din i dan danas savrseno radi , preporuka. I analizirajuci koliko je u stvari ljudima originila zaribao medju kojima sam i ja , auto 2006 a termostat zaribao 2010 kada sma kupio auto, dolazi se do zakljucka da je original utvari najgora kupovina. Svima original zaribao a retko ko ima problem sa zamenskim. Vernet odlican cena - kvalitet.
  4. Pa kad budem radio mali servis uskoro kad se bude podigao auto na dizalicu pogledacu sa majstorom u koliko se moze videti stanje silena. Inace ,da Stilo je nenormalno tvrd i neudoban auto ali zavoleo sam ga na prvi pogled i sluzi me fantasticno ide neneormalno tako da cu neudobnost zanemariti
  5. Procitao sam temu od pocetka do kraja i nikako nisam skapirao da li sileni uticu na udobnost zadnje klupe. Neko kaze utice neko kaze nema nikakve veze sve je do orpuga i amortizera. Onda se javi neko ko ima silene od pune gume kazu sve je sad extra samo je malo tvrdji. Sto znaci ipak uticu na udobnost. Kod mene sam primetio ove gdine da je stilo nazad tvrd bukvalno kao kocije. Kad nekog vozim pozadi plombe im izbijam iz ziba. Ako vozim nekoga pozadi kada se predje preko rupe oseca se snazad udar o karoseriju nema mekoce. Auto ne zanosi niti ima zvuk lupanja metala jednostavno se udar prenosi na karoseriju. Kolega Sale2810 je cak pisao kako mu je auto nenormalno tvrd kako ce menjati opruge zadnjeg dela i nije napisao da li je do silena ili opruga na kraju.
  6. Juce sam zamenio stari mikrolink za novi . Novi super radi. Problem koji se javljao na novim radio uredjaima kod modela stila 2006 godiste je resen. Kod starog mikrolinka kada pustim muziku radio ne moze da se ugasi na dugme jednostavno zabaguje, kada se gasi auto tad se ugasi radio. Deluje da lakse i brze prepozna usb i pusta pesme. Odlicno radi Vratio sam stari mikrolink i doplatio 15e za novi.
  7. Pre neki dan kada je pljustalo krnem do Disa i na iskljucenju iz Tosinog Bunara na autoput ogromna bara. Krenemo sa semafora neki lik ispred mene za njim ja. On kako je presekao baru razmaknuo vodu tako kako sam ja naisao ona me zapljusne sa strana , jos krivina i tockovi okrenuti tako sve zalije sa strane. I nakon 100m auto skroz izgubi snagu odnosno turbo nije radio . Odvezao sam se tako do Disa bez turba nikakve greske nije prijavljivao. Predpostavio sam da je voda uletela u onaj mali elekto uredjaj sto daje pritisak u creivma i turbo nije mogao da puni a on se kod stila nalazi bas nisko , mnogi ga zato premestaju na mnogo visu tacku unutar haube. Nakon sat vremena kupovine krenem kuci sve normalno iscedila se voda turbo normalno puni auto ide kao i pre .
  8. I kod mene kad se vozam po gradu krace relacije radi ok, juce sam isao za Osijek da gledam trke na 400m i posle nekih sat vremena voznje od BG poceo da baguje. Ide pesma i odjednom stane tako stoji 5 s pa krene pa ispisuje reading disk pa krene pa stane . I stvarno se ugreje uredjaj postane vruc. Mogao bi i ja da ga zovnem pa da probam drugi uredjaj. Inace na novijim radio uredjajima kao moj 2006 godiste , kad se na prebaci na CDC i slusa muzika ne moze da se ugasi radio na centralno dugme. Jedino na kljuc kad se gasi auto onda se gasi radio. Inace ako se slusa radio i ne prebacuje na CDC onda radio jedinica normalno radi pali se i gasi na dugme.
  9. Meni je nevorovatno da nekom zaledi gorivo na ovim temperaturama od -5c. Vozim Stila vec 4 godine i nikad nije zaledilo gorivo sipano na raznim pumpama od Nisa Mola Lukoila MBG i kojih sve. Ne samo meni nego sve kolege sa posla voze dizele i niko nikad nije imao problema. Jedan alfu 147 jtd, drugi citroen c5 hdi ,treci reno scenic ja stila multije. Pre dve godine je islo do -17 u BG kada sam se po prvi put i zabrinuo medjutim ni tada nikakvih problerma nije bilo. Isao sam i na Kopaonik gde je bilo i -20 nocu i nista. Nista mi nije jasno. Aj da je neka zima ali -5 i toliki problemi.
  10. Kod mene je crkao elektro deo EGR odnosno pipak koji iz njega izlazi i ulazi je poptuno zapekao nije bilo moguce ciscenje pa sam ga blokirao. Auto se preporodio prosto niam mogao da verujem kako linearno i elasticno povlaci u niskim obratajima. To mu je bar lako da proba da blokira. Provoza se i vidi dal je do njega ili ne i bar skine jednu stvaku u resavanju problema.
  11. Bukvalno ovako se ponasao moj stilo kada je crkao EGR. Nema gresaka,nema dima, ato pali normalno , mirno radi ali u nizim trom strasno i tek preko 2.5 obrtaja povuce kao blesav.
  12. Koliko te izasao veliki servis za Bravo 2.0 multijet ?
  13. Evo i ja da se javim posto se pominje moj cipovani stilo Istina je malo smo probali na povratku iz Panceva kako ide cipovani multijet 120ks vs fabrickih 165ks i iznenadjujuce kako se stilo lepo nosi. U cetvrtoj sa nekih 80 smo patosirali gas i stilo je ujednacen cak i malo dobija brava e sad Toske prica kako je u trenutku malo popustio gas sto mu bas i ne verujem , moram malo da ga zezam . Stilo u petoj protiv brava u setoj nije bas za merenje posto sam mu otisao daleko , druga prica bi bila da je i on bio u petoj. Iznenadjujuce kako se cipovani stilo nosi sa kolima koja fabricki imaju oko 160 ks. Nikad nisam pisao na forumu o tome ali ajde ako je vec pomenuto probao sam sa mojim najboljim ortakom da malo uporedimo hondu accord 2.0 benzin 155 ks 2006god. Prvo smo probali leteci start iz druge i ostavio sam ga za gotvo 2 duzine kola , posle smo na njegovo inistiranje probali iz mesta i tu sam ga dobio. Nikad se ne trkam sa kolima ali cisto iz razdoznalosti sam probao par puta sa ortacima da uporedimo. Inace Tosketov bravo je stvarno prelep primerak. Cim smo ga prvi put ugledali i seli u njega znao sma da je to to da nece vise tragati za novim kolima , sto se ispostavilo kao tacno posto ga je nakon 2 dana i kupio @ beli_Punto Ima poklopac verovatno su ga skinuli da slikaju nesto, ne znam ni ja sta Pise 2.0 multijet na poklopcu
  14. Kada sam chipovao auto samnom je isao i ortak sa svoim stilom. Kod mene je otvoren egr kod njega je blokiran. Oba auta su cipovana tako da nema nikakvih problema oko toga dal je blokiran ili otvoren egr. Jedino sto tamo gde smo cipovali ne naplacuje dodtano zatvaranje egr i gasenje istog tako da se isplati zatvoriti ga. Ja nisam hteo da ga zatvaram posto mi bilo krivo sto sam ga kupio posle gosinu dana voznje sa blokiranim starim. Mislio sam da cu sa novim dobiti nesto zimi oko zagrevanja motora i ispostavilo se da nisam dobio apsolutno nista po tom pitnju tako da ako ovaj crkne zatvaram ga zauvek Inace svaki auto cipovan ili ne ima lepsi odziv na gas na nizim obrtajima kada je EGR zatvoren. To su sve moja licna iskustva posto vozim stila multijet vec gotvo 4 godine. Inace turbo rupa ne postoji kod jtd / multijet motora , stim sto je kod multijeta u odnosu na jtd izrazenije povlacenje i odlucnije krece preko 2000 dok jtd nekako linearnije krece u nizim. I multijet od 3000 obrtaja dobija neki vetar u ledja i povlaci sumanuto. Sve u svemu nesme da bude nikakvih knedli i rupa u ubraznju.
  15. Sasvim normalno , to je i jedina stvar koja me nervira kod multijeta sto jako sporo zagreva motor. Kad krenem iz Zemuna na posao negde kod Studenskog grada to je nekih 2km pocne da duva automatska klima a tek na autokomandi dodje do radne temp. Normalno ako bi malo isforsirao motor brze bi se to sve zagrejalo ali normalne voznje bas bas mnogo treba.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...