Vidankv
Members-
Content Count
54 -
Joined
-
Last visited
About Vidankv
-
Rank
Regolari
- Birthday 07/03/1972
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Kraljevo
-
Interests
...to move in space with minimum waste and maximum joy!
Contact Methods
-
Skype
vidankv
Previous Fields
-
Garage
Tomos 3M
-
....a zašto mislite da je nemoguće da zakuje menjač?Popravka je moguća ali većina u tom slučaju pribegne "lakšem" rešenju-otpad....pozzzz!
-
........naravno da može da se nađe...ja sam ga menjao skoro(tačnije remontovao celu pumpu)....samo da te "obradujem" da košta 250 evra.....za sve dalje info na PP.........pozzzz!
-
...teško da je do brave.....moguće da je do senzora na zamajcu.Probajte dijagnostikom da isčitate greške kako bi manje lutali....i proveri sve mase...pozdrav!
-
Vozila žena, do pijace, garažiran...
Vidankv replied to oktopod's topic in Off, ali ipak u vezi automobila :)
....a zamisli onoga ko prodaje auto da ti kaže:"....vozio ga nadrkani klinac od 18 ljeta,nikad ispod 150 na sat niti ispod 7000 obrtaja".....sigurno bi pomisli kako se radi o extra očuvanom vozilu čiji je motor tek razrađen pa jedino sada ostaje tebi da ga voziš i uživaš u vožnji.....inače te priče preprodavaca mogu da budu tako spektakularne da bi ladno mogao da napišeš scenario za kakv film......prosto je neverovatno koju količinu gluposti i budalaština su kupci automobila sposobni da progutaju....svojevremeno,kada sam jednog preprodavca upitao "pa gde će ti duša?" samo mi je kratko odgovorio:"pa nisam ja našao njih nego su oni mene našli".........pozzzz! -
Stilo 1.9 JTD - automatska klima ne duva u svim pravcima
Vidankv replied to SevenByEight's topic in Stilo/Nuova Bravo
....to je najlakše što možeš da uradiš-zameni filter klime......dijagnostika bi trebalo da prijavi kvar na toj klapni a moguće je ispitati actuator testom.....postoji još jedna opcija a to je osnovno podešavanje(Basic Setting) tih klapni....pozzzz! -
Ništa nije problem ukoliko postoji jaka volja......da je veliko cimanje-jeste,instalacija je druga i treba poprilično strpljenja da se sve poveže a da "fercera".......pozzzz!
-
Prvo da razjasnimo:imaš li ti karburator ili monopoint ubrizgavanje?.......po priči rekako bih da je u pitanju monopoint....pozzzz!
-
Niti se menja niti se čisti......po defaultu bi trebalo da je gorivo čisto pa samim tim i nema potrebe za filterom....e sad,kad se pređe sa ove strane te evropske zavese situacija i nije baš tako sjajna po pitanju goriva(a i svega ostalog) ali to onoga ko je projektovao auto baš i zabole......zato nije loše,barem jedan put godišnje,u rezervoar dodati aditiva za odstranjivanje vode iz goriva......pozdrav!
-
Ono na šta prvo treba obratiti pažnju je sam isparivač tj membrana u njemu......i iz orginala teško da "preguraju" više od 50 hiljada km a još ako se auto većinom vozi u lokalu radni vek se skrati i na 30-35 hiljada km.....drugi,najčešći razlog tolike potrošnje je sam odnos plin/vazduh koji se u većini slučajeva poveća u korist vazduha a samim tim na štetu plina.....dakle DOBRO proveri da li negde ne falšira vazduh.....naravno i pre svega(a mislim i da nije potrebno napominjati) je to da filter vazduha i svećice moraju biti u perfektnom stanju....pozdrav1
-
..........najverovatnije....mada bi valjalo i bravu da proverite!.......pozzzz!
-
Prvo: ako imaš problem SAMO na plinu nije problem u karburatoru nego u plinskom uređaju!.....inače,ti Weberi koji su se ugrađivali na Tipa (1.4 i 1.6) su savršeni. Naravno da tokom exploatacije zahtevaju reparaciju ali se bez problema vraćaju u gotovo fabričko stanje(pod uslovom da nisu mehanički oštećeni).....bilo koji drugi carb da staviš sigurno ćeš pogrešiti....zato nađi dobrog i dovoljno strpljivog majstora......pozdrav!
-
.........još jednom napominjem:takve situacije je jako teško uloviti!.....na sličan način me je NAMUČIO Scenic koji je tresao samo u rikverc,1m pošto kreneš a zezao je gornji nosač motora.......postoji par "trikova" koji mogu da pomognu u lociranju problema:polazak pod ručnom u rikverc,proba u radionici koja ima malo duži kanal i sl.......druga stvar koja "bode oči" je podatak da problemi počinju posle zamene seta.....hmmmm,......mislim ne treba biti paranoik ali,iako je Valeo u pitanju,koliko si siguran u orginalnost ugrađenog seta?.......i da.....lepo ti je majstor rekao da "kod njega" nema reparacije menjača samo nije mislio na sebe već na menjač....veruj mi da greši-itekako je moguća reparacija menjača samo većinu mrzi(ili ne zna) to da radi pa je najlakše rešenje-otpad.Ruku na srce ta solucija ume i da bude jeftinija......pozzzz!
-
......ume da bude jako nezahvalno i teško tačno dijagnostikovati uzrok te vrste kvara......kako trese,gde,kojim intenzitetom??.....odgovora može biti dosta počev od svih nosača,poluosovina,zglobova,seta kvačila,možda i delova prednjeg trapa,itd....na kraju se ne isključuje i mogućnost da je i sam menjač riknuo tj njeka njegova komponenta.Delove za menjač(pogotovo Fiatov) je moguće naći pa postoji i mogućnost reparacije......na kraju postavlja se pitanje ko snosi troškove pogrešne dijagnoze?........pozzzz!
-
Budi oprezan!....sve to može,u izvesnoj meri,da ošteti lak i boju.....možda ne odmah ali ume neprijatno da iznenadi posle par dana i par pranja auta....MilanLaki ti je dao dobar predlog(TurtleWax-Tar&Bug remove).Nikako ne koristi neke oštre sunđere i sl. a najbolje je da koristiš vunenu krpu ako već uz proizvod ne dobiješ namensku krpicu........pozzzz!
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".