Jump to content
FAS Goran

Jagodinac

Members
  • Content Count

    310
  • Joined

  • Last visited

About Jagodinac

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 02/27/1976

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bec
  • Interests
    sve o automobilima,film ,muzika

Previous Fields

  • Garage
    LANCIA Thesis 2,4 JTD 20V Comforttronic

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zdravo društvo! da lineko zna gde se odselio Sava iz Veternika? Ne mogu nikako da stupim u kontakt,a znam da mi je pre tri godine pričao da bi mozda došao u Beč. Pa ako neko moze da mi da bilo koji informaciju bio bih zahvalan.
  2. Prijatelju pokusavao 10 puta ali ne ide zaboravilo se. ja sam bio ovde pre dve godine najmanje. Ne vidim vise nikog iz tog vremena stigla nova ekipa. treba malo vremena da udjem u stos. Vidis da pravi biiip za sranjem! :help:
  3. Nije druze kupio sam ga za 4300. Dok se sve sredilo +tuning izasao me oko 5300. Posle sam sa ovim momkom od kog sam kupio postao prijatelj i on mi je sam priznao da je hteo za sebe da ga ostavi ali s uplasio zbog menjaca i onda gledao sto pre da ga se resi. Momak je ok nije folirant sad sam uzeo jos jedan auto kod njega alfu 147 puko zupcasti pa je raduckam polako.
  4. auto je 2004 kad sam ga kupio u julu imao je 24000km sad ima oko 35000km ali kilometraza je prava ovog je stvarno vozio jedan deda ali nije zezanje. Bilo ocesano prednje levo krilo i zadnje desno izgleda da nije imao osecaj za voznju pa ga je u garazi oceso. To sam sredio zezao me negde na 2000 obrtaja je pri malom gasu uvek trzao ako ostanes na gasu on to radi do 3000 pa presalta. ili ako das gas on proguta i jurne. mislio sam da je menjac bio kod Save u Veternik ispostavilo se da je menjac ok. i na kraju resili sa Mikijem zajedno bio AGR ventil. I od tada boze pomozi sve ok. U medjuvremenu sam je castio jednim tuningom kod Tomsa evo-jet inginering. I od tada maltretiram ove gastarbajtere sa meckama i bemveima po gradu.
  5. i opet ga neuradi kako treba: ajmo iz pocetka. mislim da sam uspeo ako nisam ne zamerite.
  6. evo fotke Uf preznoji se ja muski dok ukapira kako se radi. Bilo odavno.
  7. Cao drustvo evo me posle par godina. Nismo se druzili duze vreme. u medjuvremenu sam se rastao od Lybre. Pa vozikao neke druge k...ve. Ali Lancia je ipak Lancia. Pa sam kupio Lanciu Thesis 2,4 jtd 20V Exekutive Comfortronic. Bice slika samo da se setim kako se kace . poz.
  8. Juce bio kolega na servisu zapecatili cep za ulje,merac za ulje i sraf na karteru pa ce mo da vidimo sta ce ispasti od svega ovoga.
  9. Kupovao sam ih i ja druze ali ih nigde nisam nasao pa sam na kraju remontovao u kragujevcu kod milutina na Mikijevu preporuku. Evo vec 10000 km bez problema covek je stvarno profi. Medjutim cisto jedan drugarski savet za sve (kojih ce u buducnosti sa lybrama biti sve vise)Milutin radi njegov posao PROFESIONALNO i njemu svaka cast. Ali momci koji rade sa njim koji vrse demontazu i montazu trapa mene nece da vide vise sigurno. Vidite napravite neku kombinaciju sa mikijem da on skine pa odnesite na remont pa da sastavi trap ponovo. Mozda vam u startu deluje skuplje ali evo vam spisak stvari sta su sve kod mene zajebali pa prosudite sami. Brusilicom su zakacili kociono crevo zad trapa Pocepali zastitnu gumicu na kocionim klestima (koja onako uzgred nema da se kupi) Reglaza trapa je radjena ponovo u austriji jer su totalno zajebali I najvise sto me iznerviralo otkinuli su sraf koji drzi suzpleh za kocioni disk na levom tocku bilo im je toliko tesko da ga izbuse ili pored njega da izbuse kuciste ono je od aluminijuma nego sam jurio ceo mesec sta mi lupa u zadnjem trapu a sve sam silen blokove zamenio. Toliko od mene pa odlucite sami. Cao
  10. Cao drustvo evo i mene posle duzeg vremena. Promenio sam posao sada sam postao vozac fijakera (BUS-a) pa je malo vremena na raspolaganju. Elem danas sam doziveo nesvakidasnju situaciju. Kolega je kupio pre dve godine pomenutu toyotu prvih 15000 sve ok. Nakon izvsenog servisa auto je u periodu izmedju 15000 i 30000 potrosio skoro tri litara ulja. Da ne verujes,danas bio sa njim u tojoti posto covek slabije prica nemacki i onaj lik tamo me ubedjuje da je to normalno. Navodno auto po specifikaciji trosi 300ml na 1000km ja sav u cudu. Po njegovoj matematici ispade da auto od servisa do servisa trosi 4,5 litara ulja i to je normalno.A u motoru staje 6litra. Posle ubedjivanja od pola sata na kraju pristade covek da u sledeci cetvrtak urade servis zatim da blombiraju cep i merac i da kontrolisu ulje pa da vidimo sta se dogadja. Kolega na 300 kaze platio sam nov auto 30000 eura kupio bas zbog toga da se ne zezam sa popravkama a sta sam dobio kantu. Vidim ja da ce mo mi svi i dalje da vozimo ove zaostale italijane ako nista drugo bar ulje ne trose. Cao.
  11. Ma salim se malo za nase uslove 1,9 je idealna stvar,mada ruku na srce i ja ovde imam problema sto se tice cene delova jer 2,4 je dosta skupli za odrzavanje. Sledeci se sigurno biti 1,9 16v mjet a u kom odelu videcemo.
  12. Jagodinac

    Chelic postao tata!

    Cestitka i od mene druze,nek je ziv i zdrav. A ako lici na tebe (a ne na suprugu)kako kazes onda je sigurno rodjen sa opremom za Tuning,mislim laptop i galeto.
  13. U zdravlje da se vozis i dabogda ti izraso jos jedan cilindar na motoru pa da vidis kako dize prasinu drumovima Salim se uzdravlje da se vozis
  14. ^^^ Najbitnije da ne odustanes i ja sam pravio istu gresku kao i ti ali se na kraju isplatilo

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...