Jump to content
FAS Goran

Milos1

Members
  • Content Count

    238
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Milos1 last won the day on September 23 2017

Milos1 had the most liked content!

About Milos1

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 08/26/1996

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Smederevo

Previous Fields

  • Garage
    Zastava 10/Fiat punto 2006; Fiat Brava 1.2 16V 1999

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. I moj puntisa tako funkcionise oduvek. Laganom voznjom i grejanjem na 3-4 nema sanse da sad na minusima postigne radnu. Cim iskljucim grejanje zakuca skalu. Sto je u redu. Naime, termostat regulise vod u velikom hladnjaku i ne dozvoljava da antifriz kruzi kroz njega dok motor ne postigne radnu temperaturu. Tako da nije bitno ni ako pali drugu brzinu, moze biti stalno upaljena ako je termostat ispravan mora biti na pola. Medjutim, mali hladnjak(grejac kabine) je u sistem povezan direktno, tako da vise toplote odlazi u kabinu nego sto motor "proizvodi". Uz to dodaj i da je isparivac LPG-a spojen na sistem, gas se prilikom prelaska iz tecnog u gasovito stanje hladi, sto jos dodatno toplote odvlaci i to je to. Sve je sa autom u redu, vozi i ne razmisljaj o tome. Simptomi loseg termostata su da bez grejanja nece da drzi na pola ili postigne npr u leru, cim krenes obori. Ili obori kad ides nizbrdo skoro do nule.
  2. Inace, iako deluje na slikama kao da ima previse lufta i malo nesigurno, u praksi sve stoji kako treba, nista ne mrda u radu, u svakom polozaju brisaca i ona stoji kako treba. https://streamable.com/jdtunt
  3. Pa snasao je i mene ovaj problem, poceo je da mi ispada levi brisac. Nasao sam na kupujemprodajem te zabice: https://www.kupujemprodajem.com/automobili-delovi-i-alati/auto-razni-delovi/zabice-za-poluge-brisaca-punto/oglas/160859427?filterId=436 Montirao je odmah ispred poste rukom(samo doterati brisac u gornji polozaj i na klik) i sve radi bez greske. Dokle ce videcemo, ako nesto i bude sledi busenje ali su me za sad zabice spasile skidanja mehanizma po ovoj zimi
  4. Prica je stara par meseci pa sam neke detalje verovatno i zaboravio. U sustini, auto je zbog loseg reostata u proslosti bio blago pregrejan. Malo je troskarao rashladne tecnosti dok odjednom nije popustio prvi cep kod vodene pumpe(zastitni na bloku) pa zatim i drugi kod menjaca(iza zamajca, mnogo gori). E sad, prozvizdao je relativno naglo i ja sam hteo da ga slozim "danas za juce". Prvo i osnovno je imati adekvatan alat za zupcenje pre bilo kakvog pipanja. Srecom, nabavio sam isti ranije zbog velikog servisa, vec se visesutruko isplatio Ono bez cega se ne moze, dihtung glave i kucista bregastih: Joj muko moja, predji na drugoga Lose i okrutele kape koje se raspadaju, a treba ih iscupati iz nepristupacne rupe. Kapa leti uz capkanje i izduvavanje kompresorom, svecice iz delova A bio sam nezan koliko je bilo moguce Nista bes balkanske domisljatosti i oridjidji balkanskog alata Jos malo lepih svecica Slika sa interneta takvog motora, cisto perspektiva sta sve leti gore zbog dihtunga glave. Veca glava i kuciste bregaste nego sam blok Alate najbolje postavite na vreme da sebi olaksate kasnije faziranje(mada nije nuzno). Zupci se, blokadori na bregastim a prvi i drugi cilindar na vagi(postoji posebna temana forumu i sve je tamo razradjeno, da se ne ponavaljam). E onda odvijanje. shvatim da nemam special tools koji zovu RIBE M- ne znam koji. Obidjem sve gvozdjare i prodavnice alata u Smederevu, svi me bledo gledaju i niko nema. Jedino je u Delmaxu postojala opcija da se naruci, ali meni treba sad za sad Nista sto prosecan srbin ne moze da resi, torex i udri iliti nakucavaj Radi ko pravi... odvio, zavio, srafovi ne deluje ni da su zagrebani koliko su tvrdi Za divno cudo, cilindri novi. Vozila baba do pijace, tragovi honovanja se jos vide. Pod noktima nema nema nikakvih ostecenja(dakle ne diram nista dalje). Bilo je i za ocekivati, nije imao nikad problem sa troskaranjem ulja, sve od servisa do servisa, ali nisam ocekivao ni da je posle pregrevanja u tako zavidnom stanju. Glava na terasi sa sve usisnom i izduvnom granom, diznama Alat koriscen za ciscenje bloka i glave, sve iz ruke: Stegnuto onda po specifikaciji, 20 + 30nm kilo kljucem, zatim 2x po 90 stepeni. Kako sad vratiti solje sa hidropodizacima a da ne poispadaju kad se nakrene kuciste prema bloku? E pa lako, litijumska mast u zamrzivac da se lepo zgusne i stegne, pa se namazu sto brze.... ubace u glavu i pravo na vec pripremljen blok. Ja drugo resenje ne znam, ako neko zna nek mi oda tajnu Uglavnom, ovo je uspelo iz prve. Nravno, novi kablovi i svecice se podrazumevaju... moglo je i ono jos da tera al nizbrdo Brava je tad upalila na keca, neko vreme su kliktali hidropodizaci dok se nije to ispralo, napunilo i primirilo, i sve se vratilo u normalu. Koja zamena ulja preventivno i NOV NOV NOV Pa eto, nije metoda koja je strogo po PS-u ali jeste metoda koja radi posao i kako bi, cenim, i mnogi majstori odradili ukoliko je isplativost takva. Mesecima kasnije nije kap antifriza dosuto, nadam se da ce tako i ostati
  5. Nesto sa letvom volana najverovatnije. https://novi.kupujemprodajem.com/automobili-delovi-i-alati/auto-volani-i-upravljanje/fiat-punto-188-99-12-letva-volana-bez-serva/oglas/94328888?filterId=2411146611 Polovne su 25-30e, fala bogu rasprostranjen je auto, ima ih dosta i u delovima tako da bi trebalo relativno povoljno da resis problem
  6. Jedno blic pitanje: Da li klapna gasa sa step motorom odgovara sa punta 1.2 16v na bravu 1.2 16v, samo da se usrafi? Naime brljavila je tako sto nije htela da spusta obrtaje, pa se to samopopravilo i funkcionisalo perfektno nekih godinu dana, a sad je pocela da se gasi. Ne pdoize vise obrtaje na 1100 u leru a dok se auto krece, niti ih podize na hladnom startu na 1100 kao sto je ranije radio. Pri pustanju gasa poceo da se gasi, pa je to malo ispeglano dotezanjem sajle,ali nije resenje. Naravno, ociscena je, cakli se, to ne resava problem.
  7. U kontrolisanim uslovima dobro utreniran vozac bez ABSa moze postici manji zaustavni put nego sa istim. Koliko je takvih vozaca- jako malo. Kad ABS dolazi do izrazaja? Pa prilikom panicnog kocenja u saobracaju, prvenstveno zato sto sto se sa blokiranim prednjim tockovima ostaje bez kontrole nad autom. Zatim je i zaustavni put duzi ukoliko se vozac iznenada prepadne i konstantno drzi kocnicu jer je frikcija manja cim tocak krene da proklizava. Pisem iz ugla vozaca ciji auto nema ABS ali smatram da je jako korisna stvar i znam kako funkcionise(u sustini uporedjuje brzinu sva 4 tocka i ukoliko neki odstupa popusta silu jer blokirani tocak nije dobar tocak )
  8. Izvini ti zato sto sam bespotrebno otisao u "sirinu". Opet kazem, previse su se zaigrali a na budzet republike srbije treba gledati kao na budzet jedne velike porodice. Mnogo su se zaigrali i sad im fali para. npr. zabranili su ugostiteljima da rade ali su im davali pomoc.... onda isti nisu mogli da se vrate u normalu a toliko ih vole da su im i porez napumpali. Za frizere isto vazi. Svima zajednicko je "meni je sve poskupelo, moram da podignem cenu". Na pijaci ista prica, u marketu, ma svuda. Jednostavno, jednom poremetis balans koji je funkcionisao i ode sve u majcinu. Drzavne sluzbenike, lekare, prosvetne radnike itd neko mora da plati. Odakle oni dobijaju platu? -iz budzeta. Koji ti je recept za stvaranje hiperinflacije? -podignes prosecnu platu za, lupam, 10%(mi smo ovo, mi smo ono) a troskove podignes za 50 i vise %. Plata ti je veca a zivis gore... i tako dolazimo do dela o radarima i kamerama. Buzet da se namiri mora, plate da se isplate takodje a para fali jer su se previse zaigrali. Kineski radari na svakom koraku zato i cepaj. Dobijes privid da je sve u redu a nista nije u redu i nista im ne mozes jer, jelte, jesi prekoracio brzinu za 1kmh. Pise se za svakojake gluposti samo da se napise, da bi se povratio bar deo novca od naroda koji je verovao "struci i nauci".
  9. Oooo da, i te kako imas samo sto ne obracas paznju. I ekonomistima je to spansko selo jer su strebalice, retki su logicari. Recimo da ti se jede jabuka: poljoprivrednik mora da napoji traktor da bi to isprskao, obrao, zatim transportovao. Mora platiti porez, mora tehnicki. Frizer mora na tehnicki, mora platiti skuplji porez i izgovor je "meni je sve poskupelo". Svi ostali moraju da se osisaju pa dizu svoje cene jer je frizer morao, a pojeli bi i po neku jabuku. Igra bez granica kad se jednom upadne u zacarani krug, a u tom sosu smo trenutno svi. Jako je malo onih koji kapiraju da svi zavise od svih, i da tamo gde zapadnjaci prste umesaju trava ne nice
  10. Fali para u budzetu, cim drzava daruje tu nesto debelo nije u redu
  11. Cacak, iz pravca grada prema starom putu za kraljevo 7god sam u Cacku
  12. Ispravili su skoro lezece kod masinske, sad su mnogo blazi. Rezultat su naravno i mnogo manje guzve, inace su se stvarale kilometarske kolone. Ne znam koji genijalac je stavio dva lezeca, jedan pored drugog, i to onolike.
  13. ja za puntica 1.2 8v 60ks u odnosu na bravu 1.2 16v 80ks mogu samo da kazem da cupa iz patosa, kao dizelas, potrosnja je tu negde a ubrzanje je na 16v stvarno bolje koju sekundu, ali za gradsku voznju vise znaci obrtni momenat... Veceg problema od probilog dihtunga tesko da ce imati.... cak ni ventili ne susrecu klipove ako prezupci

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...