Jump to content
FAS Goran

tox

Members
  • Content Count

    908
  • Joined

  • Last visited

About tox

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 04/07/1980

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    BIH

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Brava 1.8 16v

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ako mislis na pumpu za benzin onda to nema nikakve veze sa plinom koliko ja znam. A jel ne odradi uopste ili krace od 3 sekunde? Ja bi tu proverio relej od pumpe, mozda on prekida nekada.
  2. Uglavnom najveci neprijatelj kompresora i uzrok crkavanja je nedostatak ulja. Da li je to kontrolisano i dopunjavano posto je bitnije od freona u neku ruku?
  3. Dobro je da si resio. Da ti nije klima upaljena automatski? Kod mene kad se klima upali odmah sa startovanjem auta hoce da zacvili malo remen par sekundi i posle vise nema problema.
  4. To ti je najbolja varijanta. Nadam se da ces uspeti da izvuces lovu. Javni ovde kad to odradis kakav je napon punjenja sa originalnim alternatorom.
  5. To bi bilo najbolje. ako uspes da isteras pricu do kraja. Ili polovan original ili nov ali neka bolja varijanta, ta jeftina elektrika iz kine vrlo cesto pravi probleme cak i kad je nova zato sto je kvalitet jako slab da cak i nov deo ne radi kako treba a trebalo bi da radi godinama. Da se razumemo, prave kinezi i dobre stvari ali nasi dobavljaci nabavljaju najjeftiniju klasu da bi imali sto vise prostora za zaradu, vrlo prosto.
  6. Mislim da tih 10A manje ne bi trebalo da je primetno tako kako opisujes. Sto se tice Carga, mislim da je drugar pricao koji radi sa autodelovima da je to sve teska kina i slab kvalitet i u principu garancija je do vrata. Meni je prosle godine riknuo regler na 307 i kazem drugaru koji je radio da kad vec radi da zameni i lezajeve i kolektor i regler u kompletu. Od tada mi punjenje varira od 13,5-14,5V i to zanimljivo zimi kada se tek upali roka 14.5V pa i vise a kako se greje motor i verovatno sam altenator smanjuje napon i leti na visokim temperaturama sa klimom pada na 13,5 cak i manje na leru dok se to pre nije desavalo dok nije remontovan alternator. Regler koji je ubacen je As poland a to se verovatno samo zapakuje u poljskoj a ustvari je teski kinez, original regler koji je sluzio od fabrike je mislim bio bosch ili valeo i drzao je uvek preko 14v bez obzira na opterecenje. Ja bih na tvom mestu probao da dobijem neki povrat pa uzmi nesto krsteno ili teraj taj dok ne crkne mada je to lutrija jer nikad ne znas na kakvom mestu ce te ostaviti.
  7. Smijes naravno samo nemoj kada je motor vruc i pozeljno bi bilo da posle izduvas sa vazduhom da ne lezi voda. Isto tako pripazi da ne prskas direkto po konektorima od senzora i slicno i nemas problema.
  8. Ne tako davno majstori su radili mali servis besplatno ako uzmes delove kod njih i dosta im je bilo i rabat koji imaju na delovima.
  9. U jbt od ovoga moze da se rikne I meni izgleda bas puno a mozda je ukljucena reglaza trapa mada je opet malo previse iako su cene svega skocile. E sad jedino ako je neki ovlasteni servis u pitanju, kod njih je surenje po usima uglavnom standardno i za ocekivati.
  10. @NatasaDM Da, bez dijagnostike niko ne moze reci pouzdano sta je problem. Ja vec godinama imam u autu elm327 kupljen za siću od kineza. Ja evo recimo tipujem na senzor radilice mada ne mora da znaci da je to u pitanju
  11. Meni to djeluje da je siromasna smjesa plina koja onda utice i na mapu benzina i kod prvog paljenja naliva previse goriva pa se gusi (moze biti i obrnuta situacija mada manje vjerovatno). Skidanjem kleme akumulatora resetuju se zapamceni parametri pa ti zato onda par dana radi ok dok opet ne "nauci" lose ponasanje Ja bih probao da opet skinem klemu i da par dana vozis samo na benzinu i ako tada ne pravi problem onda je definitivno problem do plina. Koji je proizvodjac plina ugradjen?
  12. Bas izgleda "umorno" posebno unutra, uzivo je vjerovatno jos gore. Nego kakva je to klima koja ide preko vodova za gorivo, prvi put cujem za nesto tako?
  13. Proveri da li namotaj releja od pumpe goriva dobija 12v kad das kontakt, ako ne dobija ona traziti taj vod do racunara jel sve ok ili ako dobija napon onda menjaj relej.
  14. Provjeri relej pumpe jel ok i inercioni prekidac, ja bi prvo krenuo od toga sto pumpa ne radi, nisi trebao da mijenjas bobine i senzor radilice ako je pumpa primarni problem. A ako sam dobro skapirao svi ti problemi su se odjednom pojavili istovremeno (obrtomjer, pumpa i trokiranje) ? U tom slucaju ja bih provjerio i konektor na motornom racunaru da nije doslo do prekida nekog kontakta, korozije...da ti nije glodar kakav usao pa izgrickao kablove...
  15. Nema nigde da se kupi verovatno zato sto nije standardan deo koji se menja izuzev kod neke saobracajke kada moze da pukne ili se deformise. Sigurno moze ovlasteni servis da ti naruci ali ne kapiram zasto neces sa otpada, ovo je deo koji nema nikakvu vitalnu funkciju i skoro da nema nikakve razlike izmedju novog i polovnog koji nije ostecen.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...