Jump to content
FAS Goran

bjov

Members
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

  1. Nisam nasao pored km sata put kada sam to jednom gledao.. Verovatno mi je delovalo da tuda ne mogu, i da mora cela tabla da se odvaja. Da, to je ono sto trazim. Hvala!!! Potrudicu se/pokusati opet!
  2. Pozdrav svima, Evo vec bukvalno 8 godina imam neki pionir radio sa bluetoothom, i steta ziva - ne koristim isti jer nisam uspeo da provucem kabl za mikrofon (idealno do sunvizora). Sada se razmisljam i da stavim 1din multimediju sa wireless android autom, te bih dodao i rikverc kameru. Utoliko vise mi treba savet za nacin - kako da provucem kablove od recimo prostora ispod volana do dela gde stoji radio. Hvala unapred!
  3. Samo da se javim da sam jos uvek ziv ... lezaj je u solji iz komada, tako da je sve potpuno idiot-proof (osim ako se idiot ubije oprugom ).. Inace cisto for the record, Dampo amortizeri su zapravo debrandirani WayAssAuto amortizeri (ispod nalepnice je ugravirano wayassauto).. Za Tipo/Tempru idu uljni kod Dampa, a original su gasni.. Za tempru karavan mogu i "obicni" (tipo/tempra/bravo/brava...) ali su meksi.. Specijalni za tempru karavan su oko 2.5 puta skuplji od "obicnih" i gasni su... Za sada nemam primjedbi na dampa...
  4. kao sto rekoh - radio sam to na vise automobila, vise puta, tako da nije problem.. inace kompresori opruga koje koristim imaju po 2 kuke sa svake strane, tako da vrlo tesko mogu da se izmaknu.. Pored toga zavisno od konfiguracije opruge i procene koliko je "nezgodna", koristim jos jedan dodatni par kompresora, tako da oprugu dzi ukupno po 6 kuka sa svake strane - nema sanse da isklizne
  5. Nisam ranije menjao amortizere na Tempri (karavan), a majstori me cimaju, i brze cu sam da uradim u svakom slucaju (radio sam na 3-4 razlicite vrste automobila ranije - necu poginuti )... Bacio sam pogled na Haynes manual, i tamo tvrde da za zemnu prednjih mora SVE da se rasturi (skinu celjusti, otkaci spona, izvadi kugla iz nosaca glavcine, otpusti homokineticki i potpuno skine i izvuce nosac glavcine). Jesu li oni pili mastilo ili postoji problem sa manjkom mesta? Na svim automobilima na kojima sam menjao amorte do sada je bilo jednostavno - odsrafis amortizer sa nosaca glavcine, otpustis ga gore na 2-3 srafa, i ceo sklop izvuces, dok glavina sa sve celjusti ostane na kugli/ramenu..... Ima li neko iskustvo/video je kako su mu menjali prednje amortizere? Za zadnje amortizere - samo 2 srafa, i to je to - zar ne? Neki trik?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...