Jump to content
FAS Goran

Mirko_NS

Members
  • Content Count

    433
  • Joined

  • Last visited

About Mirko_NS

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Sad

Previous Fields

  • Garage
    Audi Q5 MKII, 2.0 TDI, 163KS

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. UP! 12100 do registracije, a pojavio se i jedan primerak koji me zanima.
  2. Pojavio se auto koji me zanima, pa privremeno spustam cenu na 12900Eur.
  3. Update: 196000km; Uradjen mali servis, sledeci za 15000km;
  4. Vlasnik poslednje 3 godine, prilikom kupovine automobil proveren u 110 tacaka u ovlastenom Audi servisu (Autokomerc) i ujedno je potvrdjena kilometraza proverom u bazi podataka proizvodjaca. Na 179000 uradjen veliki i mali servis, kao i zamena seta kvacila i plivajuceg zamajca . Ne trosi ulje, ima dovoljno snage za preticanje na lokalnim putevima, na autoputu je krstareca brznina 150-180km\h.. Potrosnja 6-6.5 l/100km u kombinovanoj voznji. DPF regeneraciju zavrsi u nekoliko minuta. Izuzetno dobro lezi na putu i zaista je zabavan za voznju. Automobil je uvezen iz Francuske - radi se o vozilu vracenom sa lizinga. Registrovan do 26.07.2021.. Trenutna kilometraza je 194000 km. Odlican paket opreme: * Atraktivna dnevna LED prednja, zadnja dnevna svetla i zmigavci * Bixenon kratka\duga svetla * Navigacija sa mapama Srbije i Evrope * Automatska klima * Komande na volanu - multifunkcionalni volan * Audi multimedijalni sistem (radio, CD\DVD, memorijska kartica) * Sportska sedista sa elektricnim podesavanjem lumbalnog dela * Senzori za svetla i kisu * Parking senzori * Elektricno sklopivi retrovizori * Bluetooth veza sa mobilnim telefonom * ESP\ASP\Hill holder * Tempomat * Start-stop sistem * 8 air bag-ova * Elektricna rucna kocnica * Podizaci stakala i elektricno otvaranje gepeka * Daljinsko zakljucavanje, 2 kljuca * Hromirani nastavak izduva * Aluminijumske fele 16' (225/55/16 gume) * Continental letnje i Dunlop zimske gume Cena 13500 Eur., Kontakt: 0641689325
  5. Ja sa "Arsenov" servis imam dobra iskustva u smislu da su nijansu pogodili perfektno, cak i za male povrsine. Uglavnom su ispostovali dogovorene rokove.
  6. Golfaja do j... Sa slika zaista deluje odlicno i spolja i unutra... Jbga, fau-ve je fau-ve, njemac je to, itd...
  7. Iako je nezahvalno davati ovakve savete, ipak cu pokusati da kazem nesto pametno, a ekipa vec dopuniti. Na tu km verovatno bolje uzeti dizela, ali bih svakako gledao da je sto manje presao (mada je upitno koliko je to moguce ispuniti za 10 god star auto). Slazem se da ne treba robovati bedzu, ali ne treba ni uzimati vozilo za koje postoji 1 servis u celom gradu. Treba uzimati vozilo za koje postoji dovoljan broj servisa, kao i dobra dostupnost zamenskih i polovnih delova. U tom smislu bih rekao da su Volksvagen grupa (tu ukljucujem i Skodu, ali ne i Seat), PSA grupa (pre svega Peugeot i Opel modeli), Fiat (manje-vise svi modeli) i donekle Reno (Clio, Megan, Laguna) neprikosnoveni. Dakle, ako ne mozes naci dizela u dobrom stanju, onda trazi benzinca - za benzince ne savetujem uzimanje slabijih, atmosferskih modela (npr. automobil Golf klase, sa atmo benzicem od 80ks). Sto se klase tice - mislim da nema smisla da ides nize od Golf klase. Srecno!
  8. Prvi snegovi su uvek problematicni za Fiate (Italijan, jbga) Salim se, ali u tvom slucaju je verovatno u pitanju stanje akumulatora ili alternatora - jednostavno, algoritam u ECU kada detektuje pad napona izvora napajanja krece da iskljucuje velike potrosace koji nisu kriticni za upravljanje vozilom, pa ESP\hilholder tu bude medju prvima.
  9. Moje iskustvo sa Balkanom je pozitivno - kod njih sam kupio prethodni A4 (to je bilo 2014.). Uredno su mi poslali pdf dokumentacije sa licitacije - tu se videla km auta, stanje (slike), oprema i slicno. Auto sam kupio sa 164000 i vozio nekih 40000km bez problema. Uredno se cujem i sa momkom koji je auto kupio od mene - ni on nije imao problema do sada.
  10. U NSu: http://sportingauto.co.rs/ (iskustvo kolege sa posla, isli zajedno i kupili Skodu Superb) http://www.autodiv.rs/ (nemam licno iskustvo, vise na osnovu sajta) i rekao bih da Gajic ima dobre automobile, opet nije licno iskustvo, vise sajt i komentari na netu https://www.polovniautomobili.com/gajicautomobili
  11. Za pocetak je zaista najjednostavnije proveriti ispravnost akumulatora - za pravu proveru merenje napona nije dovoljno, sem ako akomulator nije bas zavrsio svoj radni vek, te je potrebna provera aku-testerom. Zatim da li su kleme dobro stegnute za "+\-" izvode akumulatora (kao i da nema rdje) i da li je provodnik koji ide od "- " izvoda na sasiju vozila (tzv. "masa") dobro stegnut na sasiju i da nema rdje. Ako je to sve ok - tek onda treba krenuti dalje u istrazivanje.
  12. Kao neko je pre n godina zapoceo ovu temu - zelim da se zahvalim ekipi koja je bila uporna i nasla resenje. Sto bi rekli - sada imam dokaz da nisam (bio) lud. A, da citiram i samog sebe (a, koga bih drugog) iz tog vremena: "Isto tako, primetio sam da je taj problem izrazeniji pri temperaturama 0-10C, tako da sumljam da stvar do algoritma u ECU. "
  13. Jasno je meni da kamion ne potpada pod ovaj zakonski akt - samo navodim realnu situaciju iz zivota, vise da sa vama podelim svoju bol. Desava se da postaje pravci gde bi se moglo bezbedno izvrsiti preticanje, ali linija je puna i ostaje samo opcija da se vozi prva-druga za kamionom. Znam da je sve ovo regulisano drugim zakonskim i podzakonskim aktima - od pitanja registracije kamiona koji uz Venac ne mogu brze od 20, pretovara, obelezavanja saobracajnica...

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...