Jump to content
FAS Goran

enzo

Members
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

About enzo

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 04/30/1990

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd
  • Interests
    Automobili

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nasao sam jedan problem al sad imam drugi. Znaci imam zazduha dosta u sistemu i nestaje mi voda a nasao sam i gde curi. Pogledam malopre i vidim da se skorio antifriz oko ozracnog srafica na hladnjaku ,pomislim da nije zategnut i dok sam ga pipnuo puko je i ostao mi u ruci. Sutra cu izvaditi ostatak ali ne znam sta dalje da radim. Da li ima da se kupi srafic kao deo ili jel neko zna kakav je navoj pa da stavim bilo koji drugi sraf? U svakom slucaju jel neko imao ovakav problem i sta raditi ne kupuje mi se nov hladnjak zbog toga. Temperaturu je extra brzo dizao dok stojim u mestu a cim malo duze vozim bez stajanja vraca kazaljku skoro do kraja.
  2. Evo da se i ja oglasim... Dakle mucim muku jos od prosle zime. Prepoznao sam se u svim problemima koji su navedeniu temi. Kao prvo gubim tecnost ne mogu da ocenim tacno koliko al reko bi 2 dl na 300 km, proveravao sam dal negde curi i nigde ne curi testirao sam na faxu bosch-ovim uredjajem za test curenja vazduha kroz usis i izduv (dobra stvarcica) i pod pritiskom od oko 6 bara nije ni mehuric izasao u posudi za vodu i tako za svaki cilindar. Da je pustio dihtung glave od prosle godine do sad bi vec propiso skroz. Auto se super ponasa lepo radi stim da je grejanje ocajno. Dok vozim malo me i obraduje mlak vazduh ali cim stanem duva hladno i za godinu dana nisam uspeo da saznam sta je problem i nikom od inzenjera nije jasno sta moze da bude. Kad vozim u vecernjim satima bez gradske guzve temperatura mi je oko prve crte al to ponekad nekad je i na pola do radne a kad upadnem u guzvu odma skace na radnu i tu stoji. Nije termostat jer se brzo i zagreje imam plin pa mu je to uslov da prebaci i relativno brzo se zagreva. Ide nova zima a ja jos u problemu ako je neko nesto saznao nek javi... P.S. jel ima neko neke slike kako se skida tabla ili objasnjenje? Velika mi je zajebancija da to radim sam prvi put da bi video sta je sa malim hladnjakom a nisam pri kesu da nekom placam da mi to radi. Jel ima neki savet za skidanje table na sta da obratim paznju
  3. najbolje je da uzmes semu iz boscho-vog esi-a ako nemas esi javi mi koji deo seme ti treba tacnije sta te muci pa cu da ti posaljem kao sliku
  4. tng najvise zaza ventile ali i to je diskutabilno i zavisno koji motor je u pitanju fordove masine nikako ne trpe plin jer je kvalitet materijala los dok nemci i pojedini japanci plin podnose bez problema ali u sustini ne valja sagoreva na vecoj temperaturi nije ni malo masan i cesto se rastelije zbog loseg kvaliteta plina a losa smesa haba motor
  5. kupujem u evroautu oni imaju delove samo jednog proizvodjaca i extra kvalitet svih delova ovo su tvoje reci a mi koji ne radimo da valja damo cenu komplet pa ako nekog zanima moze uvek da pita. a ako drzis servis ili radis negde javis se neshioct i on ti sredi link ili reklamu na forumu ne ja radim u servisu sredicemo to za link.znam da ap sport ima jako ime i svi ga vole i ja nebih voleo da se neko uvredi ali stvarno sva ponuda delova im je krs.zupcaste prave mnoge firme i diskove i plocice ali ap sport vecinu delova koju drzi su donja klasa.ja sam preporucio radnju u kojoj stize samo jedan proizvodjac delova i ljudi znaju da prodaju kvalitet.zupcasti spaner i pumpa bi valjalo da stvarno budu od poznatog proizvodjaca i kvalitetni sa tim se nije igrati i punto 1.2 krivi ventile neko je napisao da ne krivi.vecinu delova radi delfi koji recimo prodaje mnogo kvalitetnije viljuske neko sto se fabricki ugradjuju u zastavu 10 i svi delovi su im stvarno vrhunski i rade delove za fabricku ugradnju u renoe i dizne i kompove za fordove a ap sport nije cuo za delfi.sve sto sam hteo da kazem je da se sa velikim servisom nije igradi a nije mi namera bila da nekog uvredim P.S. selenija posle 3000 km gubi viskozitet i postaje ko corbica jbg u srbiji je malo ulja koja su stvarno original ili ako jesu da valjaju preporucujem sunoko belgisko ima garanciju fabrike i naseg masinca ulje medju 5 najboljih u svetu 650 sintetika
  6. ulje i filteri nije preko 2000 zavisi od ulja koje sipas.Zupcasti, pk, svi spaneri i vodena pumpa koja je obavezna jos nekih 7000.Naravno ove cene nisu iz ap sporta jer ja kad radim tako nesto radim da valja i nisu uracunate ruke.
  7. bmb i bas je kontra habanje motora je vece kad vozis na tng ali kad iskalkulises sve opet se isplati i po cenu malo ranije generalne
  8. Posto je prica o sidu sad vec poprilicno odmakla i okorela predlazem za sledeci rostilj savrseno mesto a to je Bela crkva .Leto je velike vrucine a tamo su full jezera i za brckanje i rostilj i sve + nije daleko +manji troskovi puta.Ovo je varijanta za nas beogradjane koje je malo smorio Bg mada uvek prijatna lokacija u ovim vrelim danima je Avala zbog visine , cistog vazduha i debelih hladova.Palo mi na pamet pa samo predlazem a za Sid cu videti kako se skrpim sa kintom do 20-og pa se javljam...
  9. Uci me Nenad Bajkovic crnogorac.On je ucio od Fiat Riznica sa karaburme radio je u Kosmaju a prosao je i skolu majstora Marka on mi je komsija iz Borce i covek je 7 puta bio prvak na podrucju bivse jugoslavije.Bajkovic sad ima servis u kotezu i neke 32 godine.mnogo je dobar majstor i veoma posten sto je bas bitno.Nisam gledao kuciste ali auto nekad i hoce da upali na pola kljuca a nekad samo vrlo sporo okrene 2-3 kruga pa dok drzim kljuc odjednom ubrza i upali.skroz nelogican kvar
  10. ma bio sam kod mog mjstora koji me ujedno i uci posto studiram auto elektriku i mehaniku i u slobodno vreme radim u servisu mehaniku ali ne mogu sve znati ima jos dosta sranja da se nauci.kaze da nije mehanicki kvar.inace za sve iz bg-a preporucujem ovog majstora koji je zavrsio specijalizaciju za FIATA i radi fijate od 13-e godine.ne znam ljudi pizdim svaki dan sve vise jer ne znam sta je u pitanju.ovo od kad sam otvorio temu vozim ga svaki dan i samo jednom mi je tesko zaverglo i upalio.sta me ceka sutra ne znam nema pravila
  11. alnaser je skidan ciscen i podmazan cetkice su super, provereni su svi kontakti i ulozak kontakt brave i akumulator i sve je uredu.posto dva elektricara pojma nemaju sta je sa autom nisam imao drugi izbor nego da postavim temu.verujem da jedino mesto gde mogu da otkrijem nesto je forum.hvala na idejama pokusacu jos jednom sam da prekontrolisem sve.studiram autoelektriku a auto mi ne radi kako treba.sramota
  12. Tek par dana sam na forumu i vec moram da se pozalim i potrazim pomoc. Imam punta 1.2 8v i imam problema sa verglanjem. Tacnije desava se jedna od opcija: - upali na pola kljuca bez problema, - jednom ili dvaput vrlo tesko i sporo zavergla i onda odjednom ubrza i upali na pola kljuca i - ona najgora opcija, samo vrlo sporo vergla i nece da upali. Bio sam kod dva elektricara, za jednog od ranije znam da je jako dobar, ali ni jedan nije uspeo da provali kvar. Skidan je alnaser proveren podmazan, vracen i nije problem. Ispitan je akumulator ni on nije problem, pregledani i precisceni svi kontakti koji imaju veze sa paljenjem i opet isto. Pregledan auto sa diagnostikom i opet isto. Moram da naglasim da se ne desava non stop ali jedno od navedenih opcija je uvek prisutno. Ako je iko imao slican problem ili ima ideju sta moza da bude nek pomaze?
  13. ne znam da lise vec spominjalo ali nov sam pa oprostite sto pitam.koliko iznosi jedan jot u cm.jot kao jedinica ne postoji u medjunarodnoj tabeli
  14. pored toga sto mi skripi kvacilo kao i svima meni i glavi i to me izludjuje ne smem da krecem bez rucne jer kad racunam da cu napraviti vagu i krenuti ostane mi kvacilo.medjutim ostaje samo kad se sporo pusta i kad se zagreje.podmazivao sam plastikui prestalo je taj dan ali evo ga opet.zar je moguce da niko nije posle tog problema konsteruisao resenje.moj puntic je 1.2 8v pa me zanima ako zastava 10 nema tih problema ili punto 3 da limogu i sta trebam da zamenim sa njihovim delovima jer spominjalo se da su oni resili problem na novijim modelima moj punto je '02.nije mi zbog skripe to sto kazete pojacam muziku i vozi ali kad zaglavi a ne nadas se po onim poznatim bg guzvama nije ni malo projatno

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...