Jump to content
FAS Goran

Kejd

Members
  • Content Count

    517
  • Joined

  • Last visited

About Kejd

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 12/06/1983

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Stilo, 1.9 JTD 85KW

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Samo da javim da je resen problem, pukao je drzac cetkice na alternatoru, kvar otklonjen, sada radi bez problema
  2. Remontovan je zajedno sa kompresorom klime u aprilu pa se sve nadam da je neka glupost.
  3. Pozdrav svima posle duzeg vremena Evo situacije od skoro koja se desava - alternator failure - i probacu da budem sto koncizniji... Napomena, akumulator je nov, stari sam zamenio misleci da je do njega. 1. Provera napona akumulatora kada je auto ugasen - 12.7V - check OK 2. Provera potrosnje struje - http://prntscr.com/23f0t9o - mislim da nije bas najbolje, deluje mi vise nego sto bi trebalo. 3. Paljenje ide malo teze ali pali odmah - obrtaji malo visi - oko 1000 - kontam, zima je, ok 4. Provera napona punjenja - 11.67V - nije dobro ali nastavljam da pratim. 5. Obrtaji padaju napon punjenja raste i sada je 14.4V sto je ok. 6. Obrtaji opet rastu a napon punjenja pada na 11.67V i tako nekoliko puta dok se nije stabilizovao na 14.4V - obrtaji normalni i stabilni, ne primecujem nikakve pratece zvukove. 7. Skidam kleme sa akumulatora da vidim da li ce se ugasiti auto ali nije, nastavio je normalno da radi bez ikakvih stucanja ili promena obrtaja. Kanije u toku dana kada palim auto nemam nikakvih problema niti gresaka, paljenje je normalno, sto se kaze, na polja kljuca. Takodje, prilikom prvog paljenja posle duzeg vremena oseca se ulje u izduvu a kasnije tokom dana se ne oseca i nema ni grama dima. Ono sto bih napomenuo je da se situacija sa dimom se pojavila u isto vreme kada i greska sa alternatorom. (turbina zamenjena kao i protokomer, ubrzanje auta je linearno, bez knedli) U ponedeljak idem kod majstora ali bi mi znacilo jos par misljenja sta bi moglo da bude tj sta prvo gledati. Hvala svima na vremenu i svako dobro
  4. Prelistao sam dobar deo teme i nisam bas uspeo da nadjem ono sto me zanima...mozda sam i prevideo Naime, u porodicu bi trebalo da stigne jedna restajl Multipla JTD ili mJTD 1.9 ali jos smo u potrazi za njom. Ono sto me zanima je na sta bih trebao da obratim paznju prilikom kupovine, da li postoje neke slabe tacke koje vredi istaknuti i posvetiti im vise vremena prilikom provere vozila? Da li postoje godista koja treba izbegavati iz odredjenih razloga? Sve sto smatrate da je bitno, a ja nisam pomenuo, molim vas napisite, puno bi mi znacilo. Hvala svima
  5. Jasno mi je to, ali proverom je utvrdjeno da osim kod puza nigde nema lufta. Caure su ok, spone su ok, u toku voznje je sve perfektno, bez udaraca, treskanja, skripe i ostalih pratecih zvukova.
  6. Interesantno, a koliko znam nije bas jeftino skidanje letve plus treba naci nekoga ko ce odraditi zamenu tog lezaja.
  7. Saznao sam da imam luft u puzu u letvi volana...jel to moguce? Manifestuje se tako sto kada cimam volan levo desno u leru cuje se tup ne izrazen udarac sa desne strane, u voznji nema nikakvih problema. Pisao sam o tome ranije u temi ali nisam znao sta je pa sada update-ujem svoju problematiku. Kada se puz stegne/zavrne, luft tj. udarac nestane ali onda mi volan ne vraca u nulti polozaj sam. Jel to nekako moze da se resi bez zamene letve posto, van toga, letva je bez "luftova"?
  8. Jos uvek nisam resio problem u potpunosti jer jednostavno ne mogu da stignem ali sam malo poboljsao situaciju. U auto servisu Djole sam popricao sa momcima i jedan od majstora je otpustio solje da nalegnu lepo kako treba i to je znatno smanjilo problem drhtanja volana koje sam naveo u proslom postu. Planiram da uradim ono sto je kolega Underground predlozio ali samo da mi vreme to dozvoli.
  9. Kejd

    Filmovi, serije...

    Ted 2 me je prijatno iznenadio. Sto se tice serija, trenutno mi je Scorpion favorit od svezih kao i Gotham.
  10. Procitao sam temu uzduz i popreko ali nisam uspeo da se identifikujem u pomenutim problemima. Evo sta se desava. U medjuvremenu je promenjeno sledece: Krst poluosovine sa vozaceve strane, komplet poluosovina sa suvozaceve strane (nigde nema lufta). Gume su nove, ni nedelju dana kako sam ih montirao, izbalansirane. Desava mi se da kada predjem 120kmh volan pocne da trese, kao da pliva, i to se desava dok god ubrazavam, kako pustim gas ili odrzavam konstantnu brzinu nikakvih vibracija nema. Isto se desavalo i sa starim gumama, drhtanje krene isto na 120+kmh. Zanimljiva stvar je sto kada ubrzavam linearno/lagano nema vibracija a kada potopim gas/naglo ubrzavam, bilo cetvrta ili peta brzina uvek krene da se trese volan na 120+kmh. Majstor kome verujem mi je rekao da su diskovi krivi 99% ali meni je pedala mirna kada kocim. Diskove sam menjao pre manje od dve godine kao i plocice. Da li neko priblizno moze da kaze sta bi moglo biti?
  11. Koliko ima automobila na svetu a koliko aviona, fabrika i brodova? ne bih rekao da je to mala briga, pogotovo kakve se sve kanturine voze a dime za dve fabrike...
  12. Imao sam isti problem i zamenom diskova i plocica je nestalo. Moguce da su bili krivi diskovi.
  13. Jel zna neko proceduru zamene amortizera 5ih vrata i da li je procedura ista za sve modele, mene zanima konkretno za Stila sa 5 vrata?
  14. Kejd

    Biciklizam

    Ma to je cisto zadovoljstvo, van gsp i kola, sloboda :-)

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...